Jaký Rock Shox servis (vidlice)?

184 nepřečtených
  • Hellmans

    Zdravím,

    prosím doporučte mi nějaký spolehlivý RS servis pro mou vidlici. Potřebuji provést opravu a tak jsem myslel, že jí pošlu do Cyklo Žitný jako do nejzkušenějšího ofiko servisu, ale zde jsem se dočetl, že rádi vrací komponenty neopravené (s tím, že je vše v pořádku/opra­veno). Podobnou zkušenost jsem si užil již v rámci reklamace vidlice (opravu prováděl přímo Sram), takže bych se tomu chtěl již vyhnout…

    Díky

    H.

    0 0
    • Markony  

      Pomohlo by lokalita odkud jsi , s Ostravou bych pomohl .

      0 0
    •  

      www.bikelive.cz

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Hellmans  

      Díky, hned je z čeho vybírat!

      0 0
    • Cray  

      Ze zkušenosti můžu doporučit Moolbike

      https://www.moolbike.cz/…rum-olomouc/

      0 0
    • PavelSova  

      Zdar. Co máš za model?

      0 0
      • Hellmans  

        Ahoj, mám RS Pike soloair rct3 (2015).

        0 0
        • PavelSova  

          Zdar. Už jsi vyřešil servis? Pokud ne, tak se zastav a dáme řeč. Jde o spoustu faktorů a stav vidlice. Servis může stát 1000 – 2300. Na jedné straně základ a na druhé straně servis a sada, co se má vyměnit po 200 hodinách používání. Jinak mě najdeš v cyklo-binar.cz v Ostravě Porubě.

          0 0
    • rotker  

      doporučuji https://www.ofbike.cz/

      0 0
    • senior  

      Já jí měl tady- http://www.shocktherapy.cz/

      Osobní odběr možný-Praha- do 10ti dnů to bylo hotovo- cena dobrá

      0 0
    • Maadaf  

      Máte doporučení na servis v okolí Žďáru n. Sáz, abych se vyhnul posílání vidlice poštou?

      0 0
    • doubleingram  

      Oživím téma. Zatím jsem dával do Bikelive, kde z mého pohledu laika přes servis vidlic v pohodě. Ovšem četl jsem na fóru dost negativních zkušeností.

      Jaké jsou vaše vaše osobní zkušenost s Bikelive?

      Případně kam jinam v Praze za obdobný peníz?

      Při běžném servisu, olej, vyčištění, kontrola, ne výměna těsnění apod to v Bikelive stálo v zimě řádově stokoruny.

      Ideálně Praha 4.

      Díky

      0 0
    • Filippo  

      Máte někdo zkušenost ze servisem RS vidlic v okolí Šumperka, případně v Olomouci. Díky.

      0 0
    • Radez  

      Taky zkusím oživit téma.

      Nemáte nějaký doporučení na servis RS v Praze?

      Na cyklozitny.cz vidím seznam servisů, který se mi kouknout na RS, ale nemá někdo osobní zkušenost?

      Nějakej dobrej poměr cena/výkon.

      Mam SID Race dual air myslím z r. 2009 a přestalo se mi vracet odemykání, tak to musím zpět tahat lankem a sám se do toho nechci pouštět. Jednak na to nemám čas a druhak bych stejně musel shánět nějakou pružinu/těsně­ní, apod.

      0 0
      • Sistematicx  

        Posledni dobou tu frci dopiruceni na boxxer servis.

        A co mi rikalo par prazskych jezdcu co u nej meli RS veci tak velmi dopra prace od Vaclava.

        Pak muzes zkusit shock therapy (tam jsem daval ja ale ted hodlam zkusit boxxer)

        0 0
      • embi  

        Boxxerservis. Hlavne ne shocktherapy.

        0 0
      • Radez  

        Supr, díky za reakce.

        Omrknu jeho stránky.

        0 0
      • Breakpain  

        Boxxer Servis – Vašek je schopný, baví ho to, rozumí tomu, extrémně flexibilní a důkladný.

        Dokud bude RS na kole, on je jediný servisák, který se toho dotkne ;-)…

        Pokaždé, když se mě někdo ze známých zeptá na RS servis, posílám je k němu – nic jiného než spokojenost jsem nezaslechl ;)…

        0 0
        • mirorek2  

          Jen tak mezi řečí, nevíš náhodou jestli reklamace a náhradní díly řeší přes aspire nebo cykložitný?

          0 0
          • Breakpain  

            To bohužel nevím… to se ho budeš muset zeptat. Já u něj ještě nic nereklamoval, pouze jsme řešili servis a zápůjčku ShockWizu.

            0 0
            • mirorek2  

              A to bylo co k čemu? Co ti z toho lezla za data, asi by mi to napsalo, že mám všechno špatně:-)

              0 0
              • Breakpain  

                Projedeš se, nasbírá to data a řekne Ti to doporučení, co jak upravit. Nebyl jsem daleko od optimálního setupu, ale musím říct, že ta drobná úprava, kterou mi to doporučilo, se projevila víc, než bych čekal ⇒ za mě fajn věc na nastavení, když proto člověk nemá „cit“ nebo mechanika.

                Jediná nevýhoda je, že když jsem si to nastavil na jednu trať a vidím potenciál, chtěl bych to jezdit na každé trati a nastavit si to individuálně všude ;-).

                0 0
          • drzhor  

            Aspire…

            0 0
        • Radez  

          Ještě dotaz k tomuto. Udělá i nějaký odhad případné ceny?

          0 0
          • LM  

            Že ty ses na ty stránky vůbec nedíval? :-) Hned nahoře vlevo má telefonní číslo, tak mu zavolej a domluvte se.

            0 0
            • Radez  

              Samozřejmě jsem to pročetl, ale zajímaly mě názory lidí, co si to tam nechali servisovat, toť vše.

              0 0
      • Franta  

        Bike Emergency v Modranech. Mario je na vidlice buh. www.bike-er.cz

        0 0
    • ganjabiker  

      Čau, zkoušel jste někdo https://www.bikefix.cz/ ?

      0 0
      • embi  

        Kamarad si od nich koupil kolo a byla to tezka bida:) (ne kolo, ale prodejce)

        0 0
      • lachtys  

        Čau, jo zkoušel. Chvástali se, že dělají BOS, tak jsem jim poslal svojeho Voida. Vrátil se zpátky a klepal a ještě dokázali promáčknout ve svěráku hrany hlavní komory. Ani neposlali zpátky staré gufera a naúčtovali si cca 2500. Po pár telefonátech a mailech mi aspoň vrátili peníze. Nakonec jsem ho poslal do KG bikes z Havířova. Pan Kamil mi volal, jestli jsem se v něm vrtal sám a když jsem mu řekl, že to dělala firma tak se velice divil, že prý vevnitř bylo všechno popřeházené a že se pokusí. Nakonec se mu to podařilo a od tý doby tlumák šlape líp než novej. Letos mu pošlu i tlumák i vidli. Zkrátka na Bikefix se vys.r. Jsou to amaréři.

        0 0
        • milan.v  

          Z jejich webu :-D

          "Servis odpružených vidlic a tlumičů

          JE NAŠE SILNÁ SPECIALIZACE. S PODPOROU A KNOW-HOW ŠPIČKOVÉHO VÝROBCE TUNINGOVÝCH KOMPONENT POKRÝVÁME POPTÁVKU PO OPRAVÁCH PRAKTICKY VŠECH DOSTUPNÝCH KOMPONENT"

          0 0
    • ScottAspect  

      V Praze VeloFiala.

      0 0
    • Tkadlecrr  

      Nejlepší servis je domácí …samo vybavení je podmínkou .

      0 0
      • Voz  

        Děláte někdo servis po 50 hod. provozu, jak doporučuje výrobce ??

        0 0
        • novas752  

          Dělám okolo 100h spodní nohy a vzduchovou nohu. Vyčištění a namazání. Celkem to je znát.

          0 0
        • tomxxx  

          Já jo, ty intervaly nejsou, aby si výrobce namastil kapsu, ale fakt to sedí. 50h servis je na pár minut.

          0 0
        • Breakpain  

          25h na DH kole

          35h na enduru

          Vis, ze tam neni bordel, je to za hubicku a chodi to jak po masle.

          0 0
          • LM  

            jj, není ani vyloženě potřeba sledovat hodiny, prostě jakmile vidle začne chodit trochu hůř, tak sundat spodní nohy, vyčistit, namazat a je to zase lepší :-)

            0 0
            • Velomiwookie  

              nejaka blizsi guidance ? Co je na to treba a co konkretne udelat? :) Nikdy jsem to neresil… Mam RS recon silver, nalitano asi 4tis a funguje furt stejne, tak jsem s tim zatim nic nedelal…

              0 0
              • novas752  

                Nefunguje stejně, zdá se ti to, ale nefunguje. Pomalu funguje hůř a hůř.

                Zespoda jsou 2 šrouby na inbus 5mm, trochu je povolíš a odklepneš paličkou. Nebo místo nich našroubuješ delší obyčejný šroub (je to závit asi M10, nejsem si jistej) a jebneš do něj kladívkem. Pro rozebrání vzduchové nohy potřebuješ kleště na vnitřní segrovky pro díry o průměru cca 28mm (kleště se dělají v různých rozmezích) a na vršek vzduchové nohy 24mm ořech na ráčnu zabroušený tak aby ten šestihran neměl vevnitř zkosení, z nouze se to dá povolit velkym neožvejkanym stavitelnym klíčem. Pak nějakou cca 20ml stříkačku na oleje a to je z nářadí asi tak vše.

                Pak nějaký mazací olej (stačí jakýkoliv motorový, převodový…) a vazelínu sram butter/rsp slick kick/slick honey/slickoleum.

                0 0
                • Velomiwookie  

                  Supr, diky!

                  0 0
                • maajkee  

                  Jakýkoliv motorový olej, to je celkem nesmysl. Motorovy oleje se dělají minerální, polosyntetický, syntetický a především ruzne vyskozity.

                  Ideální je olej má mazání vidlic a hustotu volit dle ročního období a požadované citlivosti.

                  Na zimu dávám 5w40 na léto klidně 7,5 nebo 10w.

                  0 0
            • Voz  

              Ale nějak jsem se dopátral i servisního kitu od sramu po 50 hod, jak pro vidli, tak pro tlumič. Pro ten tlumič to bylo kolem 1000,–.

              0 0
              • novas752  

                Při 50h servisu se imho nemusí měnit nic, maximálně tak molitanový kroužky – dají se koupit po 20 kusech = na 10 servisů.

                0 0
              • novas752  

                Při 50h servisu se imho nemusí měnit nic, maximálně tak molitanový kroužky – dají se koupit po 20 kusech = na 10 servisů.

                0 0
                • Voz  

                  A co toto na tlumič ??

                  https://www.spoke.cz/…service-kit/?…

                  0 0
                  • novas752  

                    Dávat každých 50h provozu 900 za pár těsnění, to by byl hodně drahý provoz. Pokud ty těsnění nejsou poškozená, neni důvod je měnit tak často, když to jen vyčistíš a namažeš, vklidu to vydrží klidně 200–300 hodin na jedné sadě těsnění.

                    Na nějakých bikeparkových strojích, kde to 95% času jezdí z kopce je to potřebení samozřejmě mnohem větší, tam už to má nějaký smysl.

                    0 0
        • embi  

          Taktez delam. U RockShox doplnuji olej do spodnich nohou jeste pred prvni jizdou.

          0 0
          • mirorek2  

            to je dobré zmínit :-))) RS vždy z výroby suchý jako

            0 0
            • lubosalbi  

              Já si taky vidli servisuju sám, od novoty jsem měl teda jen dva Lyriky a oba olej v nohách měli, ale stejně jsem dělal preventivní rozborku.

              0 0
              • Potkan007  

                Já měl na kole novou Rebu a byla skoro suchá.

                0 0
                • ScottAspect  

                  Mam rebu r.v.2019 a jeden kamarád, potažmo mechanik, který v cyklu maká celý život mi řekl, že je ho tam dost a nemusím řešit na začátku.

                  Druhý říkal, že by ji rozhodil. Vtipné je, že se oba znají a skoro bych řekl, že budou i některé úkony vidět stejně.

                  0 0
                  • novas752  

                    Tak ji rozeber a uvidíš kdo má pravdu. :)

                    Vsadim se že z toho vyteče sotva pár kapek a ne bějakýcb 10ml co tam má být.

                    0 0
                    • Potkan007  

                      Já věřil výrobci, že v ní olej je, tak jsem ho nekontroloval, ale když jsem čistil spodní nohy, tak z ní nekápla ani kapka a na stěnách byl sotva znatelný mastný film.

                      0 0
                    • ScottAspect  

                      Mně je to fuk. Zase křupe sviňa jedna, takže ji ještě budu chvíli jezdit a pak před létem, kdy nebudu mít čas jezdit, vyreklamuji za novou. Jako ostatně poslední 4 roky (2× Epixon, 2× reba)… Sere mě to, ale je to tak.

                      0 0
                  • maajkee  

                    Žádný mechanik nemůže říct že tam je dost oleje aniž by tu vidlici rozdělal, leda by měl rentgenový oči :)

                    Rock Shox opravdu rozebrat a olej dolít, málokdy je ho tam dost.

                    0 0
                    • ScottAspect  

                      Je to servis především na RS. Reby rozebírá často a fakt mě přesvědčoval, že by to nechal až po 30h.

                      0 0
        • mr.nikdo  

          Mezi 50 a 100. Podle chuti a casu. Ale nejezdim v bordelu…

          0 0
    • vigo.dl  

      Máte zkušenost s Kolokram Kamenický Šenov? Uvažuju, že tam dám vidli i tlumič

      0 0
    • jeffozz  

      Doporučí mi někdo servis RS vidlice a tlumiče v Hradci Králové?

      0 0
    • Charles2k  

      Mám něco přes 3 roky RS Rebu. Najeto na ní něco přes 7500km, spíše jen lehký mírně zvlněný téren, nikdy žádné extrémy a žádné velké závodění. Pocitově funguje OK, ale předpokládám, že po takové době by již nějaký servis potřebovala (žádný zatím neproběhl, možná nějaké dofukování, už si přesně nepamatuji). Ovšem když se o tom zmíním v okolních servisech, tak vždy narážím na kyselé ksichty, že je to časově náročné, že nemají čas a že když už, tak že bude trvat dlouho (a to jsem se ptal i mimo sezónu). Jaké s tím máte v servisech zkušenosti, je to fakt tak náročné? Je nutné po těch 7500km již nějaký větší servis udělat, nebo když jinak funguje ok, ještě s tím počkat?

      0 0
      • novas752  

        Náročné to neni, kompletní repase Reby je za půl hodiny hotová – za cenu která se účtuje je to dost výdělečná položka v seznamu úkonů, nevím proč tě odmítají.

        7500km je něco jako 300–400h, to by docela chtělo no. Ono je lepší dělat častěji jen malý servis – třeba každých 150h = cca 3000km.

        0 0
      • tomxxx  

        Jestli je potřeba servis si můžeš odpovědět sám viz tabulka. Zrovna mně ty intervaly přijdou fakt docela oprávněné, ale asi se najde hodně lidí co bude frflat, že je to jen tahání prachů z lidí.

        Minimálně spodní nohy zvládne průměrně zručný soudruh sám.

        0 0
        • embi  

          ono kdyz se clovek podiva, kolik je v tech nohach oleje v jakejch podminkach to musi fungovat, tak mi to prijde technologickej zazrak.

          0 0
          • tomxxx  

            Tak to je taky důvod proč se má dělat po 50h.

            Strašně se zaserou molitany a vyschnou. Tlumení, pružení a ani olej ve spodních nohách není problém, problém jsou stíráky a molitany.

            0 0
            • novas752  

              Hlavně to zasraní je problém, vyschnutí lze předejít otočenim kola vzhůru nohama na pár minut.

              0 0
              • mirorek2  

                onuce stajl

                0 0
                • novas752  

                  To neni onuce stajl, to prostě olej steče dolu a když budou dole i molitany tak se nasáknou.

                  1 0
                  • mirorek2  

                    jistě že je, ještě při propružení zavzdušnit patronu.

                    tak jistě, bežně vidíš před závodem postávat týpky kolem kol horekokotom :-))

                    0 0
                    • novas752  

                      Proč by se jako při propružení měla zavzdušnit patrona??

                      Mraky lidí to dělá nevědomky na lanovkách, kde kolo visí za přední, tam to taky nateče dolu. :-)

                      0 0
                    • BTom1  

                      Proč a jak bys třeba uzavřenou tlum.patronu měl zavzdušnit?Pokud myslíš tu teda?

                      0 0
                      • mirorek2  

                        hoši vy jste tady vážně tak krátce?

                        to byla onuceho obrkauza přece

                        0 0
                        • BTom1  

                          Tak toho vážně nesleduju, ale různí lidé to mohou mít jinak;-)

                          0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
              • BTom1  

                A trochu propružením.Líp olej projede drážkama ve spodním pouzdru a dostane se k hornímu a pak k molitanům..

                0 0
      • LM  

        Já mám se servisama zkušenosti, že jsem se to radši naučil servisovat doma.

        • Servis spodních noh (vyčištění, domazání, nový olej) není žádná věda. Mělo by se to dělat po 50 hodinách jízdy.
        • Kompletní servis se má dělat po 200 hodinách jízdy (spodní nohy plus servis tlumící i vzduchové části – nová těsnění a oleje).

        Po třech letech bez servisu tam už může být nějaká past (třeba vydřené kluzáky pod stírákama), možná proto ty kyselé xichty v servisech.

        Případně to zkus poslat někomu, kdo se specializuje na servis vidlic a tlumičů, třeba https://www.kgbike.cz/

        0 0
      • Radus  

        Problém bude v tom že nejsou servisní kity proto tě odmítají. Čeká se až něco dorazí. Po 7500km tam už bude nejspíše lehké poškození ale záleží na tom jestli ve spodní noze byl olej nebo ne. Mám několik fotek vidlic které mají najeto méně a a mají vydřené vnitřní nohy. Hold na sucho to moc dlouho vydržet nemůže. Tak že pokud se servis nedělá musí se počítat s tím ,že to může jít do koše.

        0 0
        • Charles2k  

          No tak mne dnes ve dvou servisech odmítli. První mi řekl, že RockShox nemá díly, takže servis pozastaven a druhej to vůbec nedělá u sebe a někam prý posílají a servisák, který tam byl, s tím neměl vůbec žádnou zkušenost.

          Sám rozhodně nezvládnu. Ale subjektivně to tlumí ještě celkem ok. To bych asi musel mít možnost srovnání na stejném kole s novou seřízenou, abych byl schopen nějak více posoudit…

          0 0
          • MatS  

            Servis spodnich nohou zvladne kazdy, pokud neni uplne nemehlo. Nic specialniho na to nepotrebujes, jen koupit spravny olej a trocha trpelivosti a opatrnosti. Videonavod najdes na youtube. Ani nemusis sundavat vidlici z kola, pokud mas montazni stojan.

            Nedavno se do toho pistil poprve mistni clen Gwaihir a ackoliv se toho taky bal, zvladl to. Po druhe uz to je brnkacka. Az zjistis ze to nic neni, do servisu nebudes muset.

            1 0
          • tomxxx  

            V klasických servisech to často nechtějí dělat, protože druhů vidlic je mnoho a kdo to dělá profi, chce to mít školení od výrobce. Pak je taky problém, že se často špatně odhaduje nějaká skrytá vada. Pak se s tím člověkem musí dohadovat. Proto jsou servisy co dělají jen vidlice a nic jiného, nebo se to posílá do českého/evropského zastoupení. Celkem chápu tu neochotu. Navíc kdo přijde, že tu vidli má 3 roky bez servisu, je téměř jistý, že tam bude nějaký *******.

            0 0
            • Radus  

              No je to jednoduché rozebrat a udělat foto poškození a jednat se zákazníkem . Pokud tam je poškození vždy je to bez záruky . Je to vždy věc majitele který nedodržel předepsané servisy. Nejvíce poškození je na xc vidle nebo tlumiči ti co mají enduro nebo dh vidle už dávno ví že se servis bez následků neojebává . Na druhou stranu jsem dělal i 15 let staré tlumiče a poškození žádné klasika repas a jedou dál . Ale nové to nedají. Prostě servis je nutný .

              0 0
              • mirorek2  

                přesné, podepisuji

                jakoby to kolenovrtství bylo z 90% u těch xcčkářů :-))) tady na hané je to extrém

                obvykle slýchám: když to stálo tolik a mám to na foxu, musí to vydržet 10t km!!

                0 0
                • novas752  

                  taky mi to tak přijde. Borec s kolem za 200 a kroutí se kvůli každýmu ložisku co 20× znásilnil wapkou.

                  0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Maty123  

      Ahoj, mám rychlý dotaz ohledně servisu vidlic, tak to hodím sem do vlákna.

      Jaká je cca rozumná cena komplet repasu vidlice, konkrétně Reby, model 2019 soloair?

      Pročetl jsem to tady a chtěl bych to odvízt do Boxxerservisu, mám to kousek. Cena je tam 2750, tak jestli je to dle vás ok. Všude jinde je ten komplet servis levnější, ale zas tam jsou pak kolonky se sadama a olejema a vůbec netuším, na co se to vyšplhá.

      Díky moc

      0 0
      • Breakpain  

        Ano je to OK … lepší servis na RS neseženeš, Vašek je záruka kvality…

        Navíc u Vaška neřešíš, jestli ten servis podělají nebo ne ;-) …

        Takže pokud ho máš blízko, tak si to vyhrál ;-)

        1 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 0
      • Martinson  

        To je raketa. V Praze jsem platil od 750 do 1500. Možná se zimní slevou. Reba soloair 2014.

        0 0
        • novas752  

          Samotný servisní kit stojí litr.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Martinson  

          Otázka je jestli potřebuješ kompletní repas vidlice. Když jí dávám na servis tak počítám s tím, že mění co je potřeba, třeba jen olej.

          0 0
          • Breakpain  

            říká se tomu prevence ;-) a měl bys ji dělat jednou za rok, ale je mi jasný, kdo za chvíli přiběhne …

            0 0
            • Martinson  

              Mám RS RVL z roku 2016 a Rebu z 2014, obě stále v dobrém stavu. A za ušetřený peníze novýho Pika.

              0 0
            • obda  

              Tyhlety „jednou za rok“ intervaly miluju. Někdo najede za rok 1000 km, někdo 5000, a repas by měli dělat stejně často? Proto taky výrobci udávají hodiny provozu…

              0 0
              • Gwaihir  

                A jinej najede 1000 km za 10 let. Hodiny provozu jsou lepší, ale taky to neřeší všechny problémy – např. dlouhé stání ve sklepě :(

                0 0
                • novas752  

                  Delší stání tomu moc neublíží, pokud je to teda nějaký akceptovatelný prostředí (vlhkost, teplota, slunce případně nějaký chemický výpary)

                  Hodiny provozu jsou dobré, ale záleží jak se k tomu kdo chová a jak na tom jezdí, pro nějoho jsou optimální úplně jiné intervaly než pro někoho jiného, když to se to zatěžuje na hranu nebo když je to používaný dost nešťastnym stylem, servis by si to zasloužilo mnohem dřív. Například když je to neustále zamknutý nebo přefoukaný a 99,99% času to jezdí na 10% zdvihu, tak to tomu taky moc neprospívá. Jak vidlici tak tlumiči, tak celé zadní stavbě.

                  0 0
              • Breakpain  

                Buď se nato díváš jako na „pohybující se tyčku“ nebo jako na něco, co má fungovat, aby sis sportovně zajezdil ;-) …

                1 0
          • Radus  

            A takto to pak dopadne.

            0 0
            • JanCapek  

              Po jaké době, příp. km bez sevisu? Díky

              0 1
              • mirorek2  

                myslím, že toto servisák nemůže odhadnout, záleží taky, kde s tím borec jezdí, prach, bahno atd

                ale tato generace superdeluxů na vydírání celkem trpí, asi nebyla pořádně namazaná z výroby

                0 0
      • Charles2k  

        Je to poměrně hodně, určitě jsem loni platil méně. Tuším nějak v rozmezí 1700–1800 (+/-)

        0 0
        • Breakpain  

          Buď chceš kvalitně odvedenou práci, což taky něco stojí a nebo chceš servis s nějakým výsledkem. Tady víš, že pokud to tam dáš, bude to na 100% OK.

          Nehledě nato, že ceny matroše, energií, dopravy, které se do toho započítávají jdou stále nahoru ;) …

          Já to řeknu takhle – servisů je hodně… ALE servisů, kde jsem měl kolo a nemusel to po nich předělávat – je jako šafránu. Proto jsem si taky začal většinu věcí servisovat sám, nebaví mě to opravovat a ještě zato platit. A ty světlé výjimky, typu Vašek – ty si hýčkám, bo tam to prostě dáš, vyzvedneš a neřešíš – funguje to jak má. Navíc on má teda velmi nadstandardní přístup ;-) … ale to tu nebudu rozmazávat, to poznáš, pokud tam půjdeš.

          servis RS – Boxxer servis / Čepelák / Dlouhán

          servis FOX – Dlouhán / místní borec Ondra / Čepelák

          servis kola všeobecně – místní borec Ondra

          zapletení kol – Richard „Hnoj“

          • to jsou prověření lidé, dáš to tam, zaplatíš a máš to na 110%
          1 0
      • Winux  

        Před cca dvěma měsíci jsem za komplet velký servis u Pike Select 2020 platil cca 2800,– u Kolofixu.

        0 0
      • Maty123  

        Už to mám hotové, nakonec to vyšlo komplet repas plus lanko na zamykání:) 2100,– Tak jen abych tady někoho neodradil tou cenou, co jsem psal ze stránek. Servis skvělej, všechno v klidu na domluvu a super přístup, jednoznačně doporučuju.

        0 0
    • matheus  

      Kam tedy nejlépe na servis s Rebou 100mm? Ostrava

      nechci to říkat nahlas, ale mám na ní nalítano cca 10 000km, já 100kg, velice často traily nebo bordel v lese a řekl bych že by už možná zasloužila péči trošku více než jen jednou za měsíc střiknout silikonem. Sice chodí pořád hezky a tlak drží taky bezchybně, ale přeci jen bych to chtěl zkontrolovat.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.