• checkdrummer

    Ahoj,

    jaký sklon cesty (řekněme, že silnice, ale není to nutné) vám při jízdě nejvíc „vyhovuje“? Např. na rovině musím překonávat poměrně velký odpor vzduchu (to nemám rád zvlášť v zimě), prudké kopce zase nepřejí mým kilům, takže pro mě je ideální nějakých 2–5%.

    0 0
    • mr.antik  

      Mně vyhovuje jezdit z kopce.

      0 0
    • JFtryall  

      Prudky nahoru, prudky dolu.

      0 0
    • TK75  

      Cokoliv, jen když okolo nejsou nudný pole

      0 0
    • PLATYPUS3  

      Ech, na kole je potřeba vytrvalost a ta se získá nudným najížděním v rovinách (v kopečkách se bez vytrvalosti blbě jezdí) a jak je vytrvalost tak kopečky na sílu protože jak není síla tak se zase po rovině nedá jezdit rychle a jak se zase jezdí pořád rychle i v těch rovinách tak zase není šťáva tak zase pomalu kopečky avg 20km/h dvě hoďky protože pomalu to v rovinách nebaví, je to vývojový proces.

      0 0
      • MichaelSimek  

        ja roviny nejezdim a vytrvalost mam, zase delam neco spatne :(

        0 0
        • PLATYPUS3  

          Roviny jsou na vytrvalost všeobecný univerzální základ který platí pro všechny, kdo začíná od nuly. Jiní si mohli přinést vytrvalost z jiného sportu nebo to mají prostě v sobě.

          0 0
          • JFtryall  

            On je to spis casem zaryty nesmysl. :-) Jasne, kdyz clovek zacina, tak v kopcich neudrzi rozumnou intenzitu a musi proste do mirnych sklonu a rovin, ale pokud clovek nabira cas v horach a sbira vyskove, tak vzdycky je ta uroven kondice lepsi, nez z rovin. Proto kazdy vytrvalec jezdi ladit do hor. A bez hor se proste neda udelat krok vpred ve vykonnosti.

            0 0
            • PLATYPUS3  

              Ale dvouplacku si ze silničky vzít nenechám:-) mimochodem loni jsem si prubnul na kole Zábřeh na moravě Potštejn přes sedlo Heroltice-Výprachtice, na gravel jak dělaný, možná znáš, pěkný to tam máte.

              0 0
          • MichaelSimek  

            Já jsem celozivotni nerd a s sobě mám pro pokud na tom nepracuju a jiný sport jsem nikdy nedělal

            0 0
            • PLATYPUS3  

              Jsem to nepřelouskal, mě to zase odstartovalo, v rovinách jsem se naučil točit klikama, v kopečku takovej zkušební co jsem jezdil na 160tepech jsem dokázal zůstat na 130 při stejné rychlosti tak se snažím poradit tady totéž. Čerpal jsem i od zkušených na cyklodiskuzi, věřím že jsou v posunu výkonosti progresivnější metody, začal jsem ve čtyřiceti, nemám zapotřebí to hrotit co to dá.

              0 0
              • PLATYPUS3  

                Psal jsem teda o silnici, viděl jsem Tvoje fotky co jsi tu dával, jezdíš něco jiného.

                0 0
    • PLATYPUS3  

      Jinak teda co jsem si teď oblíbil vyjet něco s 12% kilák, vyjet, vydýchat se po vrstevnici kilák tam kilák zpět, sjet dolů a hned zase nahoru, třikrát až pětkrát repete, zajíždět do slepých uliček, prostě zklidnit hormony, časovky nebrat, tak jednou do týdne stačí.

      0 0
    • MilanT  

      Já mám rád zvlněnou trasu.

      Roviny jsou běs,když si vzpomenu např. jak jsem jel před několika lety z Břeclavi na soutok a zpět (cca 36km) po naprosté rovině,ještě teď mi je zle.

      Není nad vyšlápnutí nějakého kopečku a pak za odměnu svištět zase dolů.

      A je jedno jest-li je to v lese anebo někde na cestě.

      0 0
      • iron.hide  

        no prave na tie nudne roviny su urcene ziletky, na ktorych ficis rychlo a ta nuda je rychlejsie za tebou :)

        inak samozrejme mas pravdu, na mtb jedine kopecky

        0 0
      • Breakpain  

        Čoveče, mně se to zase líbí, prostě šlapeš jako stroj a „jedeš“ … :- ), můžeš mít prázdnou hlavu a jen točit nohy.

        0 0
    • jonti  

      Vlastně ani nevím. Mě to baví valit po rovině, v zvlněném terénu i do prudkých kopců.

      0 0
    • rk1  

      Za mě roviny, delší kopce v rozmezí cca 3–10% a technické prudké sjezdy :)

      0 0
    • Lišák  

      Na silnici moc nejezdím, na MTB raději vyšlápnu prudkou stojku a pak se dlouho „vezu“. Ideálně po pěšince s kořeny, kameny, zatáčkami…

      0 0
    • Thomasek  

      Z kopca a pokud možno po celou cestu ;-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • sserpx  

      Aspon 30% z kopce. Nahoru lanovka.

      0 0
    • Pikaču  
      1. Který z těch témat je nejdebilnejsi?
      2. Je zakladajici Troll nebo Bot Ktery potrebuje zjistit lidské principy?

      Přikláním se na Bota nebo Androida první generace :))

      0 0
      • blackseal  

        Takze nie som sam, kto si to vsimol :)

        0 0
      • PLATYPUS3  

        Ty otázky vypadají jak od šeldna kúpra z teorie velkého třesku, kdo zná, když se učil podle internetu plavat doma na koberci v obýváku.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Mr.Duck  

      15% nahoru, 30 dolů?

      Rád si to nahoru odbydu rychle, dolů na tom tolik nezáleží, hlavně že je flou neasi.

      Rovinka nevím jak vypadá.

      0 0
    • Danhill  

      Nevadí mi nic.. kolo je zábava a koníček pro vyčištění hlavy a to splňuje, když se nepřesouvám po zaplněné cyklostezce :-))

      Takže nahoru, dolu i po rovině je pro mě ideál :-)

      0 0
    • Jamin  

      2% je rovina 5% je už krpál.

      0 0
    • makimaki  

      V poslední době terén neřeším, řeším pouze nedostatek času … ale nemám rád pole z obou stran silnice.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • ms82  

      Ted se tesim na Angliru, snad to dopadne :-) Jinak samozrejme cim prudsi tim lepsi!

      0 0
      • ms82  

        Vypada to dobre. Ukaze se, jak je natrenovano.

        0 0
        • ms82  

          Angliru jsem vyjel, ale beru zpet, ze cim prudsi tim lepsi :D Na semikompaktech to ma sve limity.

          Kdyz jsou nohy, tak je pro me idealni sklon 9–12%.

          0 0
    • McBlacky  

      Cokoli pokud se jede na pivo ;)

      0 0
    • bodlak2  

      Nahoru je mi jedno jestli dlouhý-mírný nebo krátký-prudký. Dolů nejraději dlouhý a sklon takový, abych nemusel brzdit.

      0 0
    • cyklista86  

      Zalezi na pocasi a vetru a kvalite povrchu. Sjezd plnej ne moc utazenych zatacek ve kterych se nemusi moc brzdit je parada. Jizda po rovine v bezvetri nebo s vetrem v zadech je taky parada(huba od ucha k uchu zarucena) a mirne pravidelne stoupani to mam taky rad. Nesnasim prudky sjezdy, kde jen opotrebovavam brzdy(nedej boze na rozbite silnici) a vyjezdy v kterych se okamzite zakyselim a tem vystreli na nezdrava cisla.. :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.