• Peeskle

    Ahoj, jelikoz bydlim v srdci beskyd tak si letos chci koupit celoodpruzene kolo. Jsem na 99% rozhodnuty pro GIANT TRANCE 27,5.

    Rozpocet stanoven do 50k.

    Mam 103kg 196cm takze velikost je omezena na XL.

    Trance 27,5 3 2016: http://www.giant-bicycles.com/…22927/85577/

    Muzu mit za 43.200,–

    Trance 27,5 2LTD 2016: http://www.giant-bicycles.com/…22927/85576/

    Muzu mit za 53k

    Ted otazka, vyplati se jit pres rozpocet a koupit tu 2jku? Je tam treba teleskopicka sedlovka kterou tak casto nevyuziju tak mozna kdybych ji tam nechtel tak by se cena jeste o neco snizila (dejme tomu pod 50).

    Na drazsim modelu je FOX, na levnejsim RS. Je tam nejaky rozdil nebo je to jen o nalepce? :)

    A co varianta vzit levnejsi model a nechat na nej hned pri koupi dat lepsi brzdy, coz je udajne nejvetsi slabina kola. ono brzdit 100kg + kolo je uplne jiny sport nez s normalnim jezdcem. Mozna bych se do 50k vlezl i se zadni pevnou osou?

    Taky jsem myslel ze koupim neco jeteho ale ve velikosti XL je toho jak safranu.

    Diky za rady a nazory

    0 0
    • had_zachau  

      Ohledně brzd, já mám deorka, 100kg, kotouče vozím 180/160 a nemám žádný problém. Jinak mám trance ročník tuším 2011

      0 0
    • novas752  

      Za mě připlatit za 2 LTD. Lepší pružení, brzdy, hazka, řazení, převodníky… za 53 je to dobrý.

      0 0
    • peňa  

      řešil jsem stejný problém a nakonec jsem koupil 2jku. Celkem využívám zamykání zadního tlumiče na přesunech což u 3jky nejde

      0 0
    • Tehu  

      Rozhodně 2jku

      0 0
    • tonik666  

      Jit do drazsi verze. Podle me bys ty upgrady za 10k neporidil a maji smysl

      Podstatne rozdily jsou:

      Teleskop vs. Pevna

      Fox fit4 performance vs. Rs sektor

      Brzdy deore vs, 395

      Kilky slx vs. Deore (100g uspora)

      Mene podstatne

      Tlumic fox

      Hazka xt

      0 0
      • Peeskle  

        No ale:

        1. Na teleskopu netrvam, kdyby sla u 2jky nedat teleskopicka a o to snizit cenu tak idealni.
        2. Brzdy na lepsi by stalo asi o 2k vice
        3. 100g na klikach neresim, pri me vaze i vaze kola
        4. mene podstatne jsi vyjmenoval

        Takze zustava ta vidlice. Opravdu je to takovy rozdil ze se to za ty prachy vyplati?

        Kdyby bylo pod 50k bez te sedlovky tak bych asi nevahal ale tahat pul kila navic a platit 4k za neco co nevyuziju tak casto mi prijde zbytecne.

        Je to se mnou tezke ja vim:)

        0 0
        • AleZ80  

          Těžko říci, jestli má smysl se tou vidlicí zabývat. S tvojí váhou bych ji stejně asi hned vyměnil za Suntour Auron (nebo něco jiného s 34–35 mm šavlemi) nastavený na 150 mm zdvihu.

          Teleskop můžeš kdyžtak prodat.

          Každopádně ten tlumič na trojce je zoufalý (má trochu nastavený „propedal“, aby se to tolik nehoupalo a tím to ztrácí na citlivosti).

          Obávám se, že s tvojí váhou to bude chtít vyměnit i výplety.

          0 0
          • Peeskle  

            No do ted jsem jezdil HT mongoose AMASA a tam vyplety vydrzely, a to jsem vozil dite v sedacce celkem +20kg na zadnim kole.

            Zadne metrove dropy neplanuju, pohodova jizda po mistnich hrebenech sem tam nejaky sjezd po lesni ceste, zadna kudla. Cetl jsem ze se maestro moc nehoupe, takze ten fox bude lepsi na mou vahu?

            0 0
          • tonik666  

            K čemu mu bude Auron, resp. něco se 34–35mm šavlemi, když nevyužije teleskop? K ničemu!

            0 0
            • Peeskle  

              Tak tak.. nemyslet si ze kdo koupi 140mm AM bude skakat parezy a skaly:) Do ted mi slouzila XCR na rychloupinaku, je pravda ze se kroutila ale tyhle vidly asi budou jina liga

              0 0
    • MrtweyUbrus  

      Nejsem si jistej jestli zrovna maestro je vhdnej systém pružení na tvoji váhu, tlumič bude nafoukanej na maximum a ty stejně budeš chodit po dorazech.

      0 0
      • Peeskle  

        je to overene? V obchode zadne takove omezeni nezminil.. Jak jsem videl jak je to kolo v XL robustni tak jsem myslel ze na 100kg pohoda… Urcite to snese 100kg lepe nez ANTHEM 100/100. (nad kterym jsem take uvazoval)

        0 0
        • libisenuj  

          Unese tě to v pohodě, tohle neřeš. I ty těžký gianťácký kola snesou docela dost…Anthema vozí dva kámoši a je to o poznání subtilnější kolo…ale ono je to u nich těžký, jeden má 68 a druhý 85 kilo…

          0 0
      • BlickM  

        ale nebude :-)

        0 0
    • MrtweyUbrus  

      Nejde o zdvih ani robustnost, jde o systém pružení, aspoň já měl s necelým metrákem na Reignu problém a chodil jsem pořád po dorazech i při maximálním tlaku v tlumiči, pomohl až tunning tlumiče.

      U FSR jsem takový problém neměl nikdy, ale Gianta jsem měl jen chvíli, třeba ti k tomu ostatní řeknou více.

      0 0
      • tonik666  

        A Tlumič jsi vložkoval? To není tuning, to je dost triviální úprava, která jde u foxu udělat doma.

        0 0
    • MrtweyUbrus  

      Ano, vyvložkovaná vzduchová komora, netroufnul bych si do toho hrabat, auta a kola servisuju v servisu protože jsem levej.

      0 0
    • Peeskle  

      A co rikate na toto, mam to sice trochu z ruky a chtel jsem 27,5 ale vypada to zajimave http://www.cyklobazar.cz/…vyssi-vybava

      0 0
      • Peeskle  

        Poradi nekdo jestli je to dobry kup za ty penize…

        0 0
        • tonik666  

          Dost pochybuju ze to je dobry kup. Zadna zaruka, odpuzeni nejspis Fox Evolution, bez detailu nelze nic rict.

          Kdyz mas moznost slevy, tak bych ji vyuzil

          0 0
        • Milan  

          Kola jsou přebrandovaný DT-nejblíž k DT Tricon 1450-servisování je trochu složitější. Ráfek vniřní průměr 21mm bez děr-rovnou bezduše. Váha obou 1795. Náby jako DT240S.při tvý váze dříve odejdou origo ložiska. Ořech hlína, rohatky 36z. zadní nába jedině poladit na 135/10 RWS, patky jsou tam standart.

          Vidle i tlumák jsou performance. Vidle s fitkou.Tlumák doladit vložkou ke Tvý váze. VT L, Boost 250, RT M. Dá se plně poladit vnitřně. Páčka tlumáku je sakra nízko.

          Sedlovka je první pokus Giantu, časem začně pružit-možná už pruží- v první verzi měla patronu slabou. nebrat, nebo rovnou vyměnit Potvrzuju že se dá lanko ovládání snadno táhnou vnitřkem.

          Hlava úhel 69,5. Takže XC na stereoidech,tak si ho vykládám.

          Váha v M je cca 12,7 bez pedálů v origo setupu.Dost se dá ušetřit na váze sedla, rodel. Pozor-představec 1 1/4.

          Bike je živej dost, zadní stavba 452mm není pro manuál ve vel. M nic moc. Je to celkem živej tank, stavba chodí moc pěkně.

          Jeslti je to dobrej kup posuď sám nebo další se vyjádří, ale tady hodně záleží i na stavu biku.

          Zdraví spokojenej uživatel-odkojenej XC, na stáří traily, celodenní vyjížďky – maximálně mimo asfalt-cestou necestou a když tam není pěšinka tak to neotáčím. zatím mne v ničem nenechal.

          0 0
          • smatly3  

            Na novýho trance nedáš osu 135×10, jedině 135 + klasika rychloupínák kvuli patkám, osa se tam nasouvá skrz patky,a ne ze spoda nebo jak bych to nazval, nebo pak 142×12 , ale musíš koupit ty jejich patky rámu

            0 0
            • Milan  

              Jojo. Reaguji na GTX29er 2013. Tam to chce 135 × 10.

              0 0
    • mr.antik  

      přijde ti trance dostatečně tuhý na 103 kg? jáb bych se docela bál

      0 0
    • libisenuj  

      Ahoj,

      pokud řešíš i cenu, vůbec bych se nebál trojky. Nic bych na tom neměnil. Já sám mám 2ltd ale jiný ročník. Kdyby tenkrát existovala trojka v této barvě a s touto vidlicí, hned bych ji vzal. Pokud nevyužiješ teleskop, tak na co ho vozit. Sám ho mám, pomůže, ale při mém stylu bych se bez něj obešel. Co bych teda řešil jsou brzdy…minimálně jen formou dobře chlazených desek. Já sem při o deset kilo lehčí váze v Beskydech vařil kapalinu (vařil tak, že uvařil a brzdila jen zadní) s normálníma deskama. Loni sem měl už chlazené desky a cajk. Kotouče mám 180/180.

      Ale zase výměna brzd je finančně lepší teď hned než třeba za rok…mám XT a spokojenost.

      Co se zadní osy týče, dělal sem tu přestavbu a připrav se na cca 2 litry nába, osa 8 kil, konverzní kit (patky) 6kil, přepletení výpletu cca 2 kila. Já sem musel měnit i výplet, ale ty bys měl nový, to se asi nemusí. Každopádně tu pevnou osu doporučuju a rozdíl sakra poznáš, vím o čem mluvím.

      Ten základní tlumič je úplně cajk, dva kámoši ho vozí a no problem.

      Kámoš v říjnu kupoval jednu z posledních trojek 2015 (stříbrná) za 37 a nebýt esteticky nedůstojné vidle tak je to kolo naprosto v pohodě…

      0 0
    • Mr.Dawe  

      Šel bych do dvojky LTD.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.