Jarda Kulhavý na roztrhání nebo tahák startovného?

58 nepřečtených
  • BOTAnick

    Koukám, že J. Kulhavý jede v Neděli 18.9 v Praze na silnici Škoda cycling challenge i v Brně na Pells kriteriu. Chtěl bych s ním stát na startu, takže kam pojedete vy? nebo že by to Jarda stihnul oboje? V praze je start v 11(vyhlašování v 15h) a v Brně je start ve 14 30. Tak kam pojedete vy? :-) Jo a navíc na stránkách scc2011.cz píšou dokola o Jaromírovi Kulhavém, negramoti? nebo se pletu a je to jako s Jágrem? :-) asi ne co? Tak kde nám lžou, v Praze nebo v Brně?

    0 0
    • zbartos  

      Pořadatel Pells Kriteria mi teď sdělil, že s Jardou v pátek mluvil a on mu potvrdil svoji účast v tomto závodě.

      Jak to bude ve skutečnosti, to ví teď na 90% asi jen Jarda, takže se ho můžeš zeptat na jeho facebookových stránkách http://www.facebook.com/ …

      0 0
    • prvniodkonce  

      Co to jako má bejt to škoda cycling challenge? To je zas nějaká komerční záležitost jako kpž, akorát na silnici? Podle celkového charakteru akce (cirkus + fitness jízda atd.) se mi zdá, že asi jo. To jsem zvědav, kdy zavedou na silnici seriál, když už stihli zmrvit mtb a už i běh na lyžích :/

      0 0
      • karliner  

        Řekl bych, že silničáři si na mrvení svých seriálů bohatě svými žabomyšími spory stačí sami :-DDD

        0 0
      • McBlacky  

        tomuhle se vyhnu obloukem. Kokořín to jistí :)

        0 0
    • t29  

      Dopřejme si trochu konspirace:

      Jaroslav Kulhavý není sám, má svoje jednovaječné dvojče Jaromíra Kulhavého, vypadají stejně a lidé si je pletou, oba ale trénují potají a odděleně – Jaromír se specializuje na rychlé rovinaté tratě, zatímco Jaroslav na kopce a technicky náročné terény – a na závody pak jezdí pod jménem Jaroslav podle toho, komu charakter trati líp sedne.

      Proto Jaroslav Kulhavý opravdu pojede Pells MTB Kriterium v Brně, zatímco Jaromír Kulhavý se zúčastní silniční Škoda Cycling Challenge. Bohužel někdo zapoměl zatajit Jaromírovo jméno, takže se to celé provalilo a jsem zvědavý, kdy si toho všimne UCI a jaký to bude mít zpětný dopad na Jardovy výsledky.

      Pokud se ale někdo bojí, že „ten druhý Kulhavý“ je slabší, nemusí se bát – jak jsem už řekl, každý se zúčastní toho závodu, který mu víc vyhovuje charakterem trati.

      0 0
    • biker jura  

      Tak Jaryn nezklamal a pojede obojí :D

      0 0
      • nitraq  

        Kde bereš tu informaci?:)

        0 0
        • Blade  

          O tomto víkendu se z plného tréninku zúčastní hned tří závodů v České republice. V sobotu 17.9. absolvuje závod seriálu Kolo pro život ve Valticích a v neděli pak závody dva, nejdříve dopoledne pojede v Praze silniční závod Škoda Cycling Challenge a odpoledne pak závod horských kol v Brně.

          http://www.jaroslavkulhavy.cz/index.php…

          0 0
          • ¨MZ  

            tak to bude mít na cestu Praha-Brno tak 1,5h času

            0 0
          • alexandr  

            Tam taky pisou: „…přivezl naštěstí jen velmi silné zhmoždění žeber a hrudní kosti a během pár dní by měl být úplně v pořádku.“

            Tak nevim, asi je to robot. Kdyz jsem mel naposledy narazena zebra, tak jsem to zatracene citil nejmin mesic.

            0 0
            • Ricci  

              akurat si asi nemal jeho nadstandartnu starostlivost :-)))

              0 0
      • Vilém  

        A presun mezi zavody samo po vlastni ose:)

        0 0
    • Fuglsang  

      Tak jak to dopadlo?

      0 0
    • kali222  

      vzdycky sem chtel vedet, co znamena ten pridomek „kriterium“ u kolovejch zavodu. takze… co? dik :)

      0 0
      • padlos  

        Tak to bych taky rád věděl

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • kenapets  

        V podstatě to neznamená nic jinýho, než že se jede závod na krátkém okruhu – dejme tomu nějakých 500m až 3km. Pravidla se můžou lišit. Výsledky se stanoví buď klasicky podle pořadí v cíli („hladký závod“) nebo se jede „bodovací závod“, kdy závodníci získávají body v jednotlivých průjezdech cílem (např. každé 5.kolo je bodovací a první čtyři na pásce vždy získají 5, 3, 2 a 1 bod). Vítězem je pak samozřejmě ten, kdo nasbírá nejvíc bodů. Délka závodu může být stanovena buď počtem okruhů nebo časovou délkou…to by mohlo stačit:-)

        0 0
        • petrun  

          Mně nejvíc vyhovovala vyřazovací varianta. Když špička předjížděla jednotlivé závodníky o celé kolo, ti byli ze závodu vyřazeni. Tím mé trápení po pár kolech ukončili :-)))

          0 0
    • Mitchell  

      Tak co, jel jste někdo, dneska závod od škodovky ? Já jsem jel ten 35 km a docela mě zklamalo, že vubec neměli aspoň neoficiální výsledky, časy nic. Ty tři výjezdy na kopec byli na biku celkem zlí.

      0 0
      • Loner  

        ..se nedivím, že se na tebe rozzlobili..

        0 0
      • nitraq  

        Já jel 70ku na biku co mám v profilu, takže jsem tam byl za těžkýho exota. A výsledek – jsem poslední, co má čas, ostatní za mnou DNF. 2:45 a měl jsem toho plný kecky. Přítelkyně jela 35ku a dopadla docela dobře na to, že to byl její první závod.

        0 0
        • McBlacky  

          výsledky byly dohodnutý a zaplacený, prostě exhibice a normální lidi si to mohli za kilo projet taky. Do závodu to mělo daleko. Proto i ta laxnost s výsledkama.

          víceméně to ale mělo být každému jasné, že to nebude závod ale promo škodovky

          0 0
          • nitraq  

            To bylo jasný, že pro profíky to bude jenom exhibice. Pro mě to byl hec, jestli zvládnu ujet trasu pod tři hodiny a pro přítelkyni taková ochutnávka jak to vlastně na závodech probíhá. A jelikož dopadla docela dobře (15. ze 45 ve svý kategorii), tak uvažuje o účasti na nějaký krátký variantě kola pro život příští rok (nejspíš Brdy).

            0 0
            • Glum  

              Mezi amaterama se docela zavodilo, ja teda obcas vlal tak, ze jsem se skoro nestacil ani napit. Jen je porad problem s casama: mely by byt o priblizne 5 min nizsi u amateru (vsem se zapocital start profi lajny v 10:00 nebo to vzniklo tak, ze kdyz odjeli profici, vsichni se nahrnuli dopredu na jejich lajnu, cimz prejeli lajnu amateru a zapli svuj cas a 5 minut cekali). V cili bylo dost protestu. Docela by me zajimalo, protoze na trati na vic mistech byly prahy se snimaci, jestli budou nekdy k dispozici mezicasy.

              Jinak zavod hezkej, takhle rychle dolu z Tocny v normalnim provozu sotva kdy pojedu.

              0 0
              • nitraq  

                Mezičasy na webu jsou. Na webu acuratic s výsledkama, když si najdeš svoje jméno, tak na něj klikneš a dostaneš se na stránku s mezičasy. Mě teda chybí poslední mezičas z druhýho průjezdu Točný, ale v cíli mě to započítalo.

                0 0
                • Glum  

                  Díky! Už to vidím… nojo, první 2,2 km za skoro 9 minut (to je včetně těch pěti minut odčekanejch na startu), hned to zanalyzuju. Já jel ofiko 1:51 (ale na silničním kole), reálně někde přes 1:46.

                  0 0
              • wingleader  

                ahoj, mezi amatérama se závodilo hodně, bohužel to mělo za následek i zbytečný a hrůzostrašně vypadající pád těsně před cílem ve spurtujícím balíku, doufám že je dotyčný v pohodě, když jsem viděl jeho kolo letět vzduchem, nebylo mi vůbec dobře.

                Jinak časoměřičů jsem se ptal, zda výsledky úpraví o těch 5 minut rozdílu mezi 1. a 2. vlnou a bylo mi řečeno, že pro ně byl start jen jeden v 10h a že je to věc pořadatele, co jim zadal, to prý měří. Také nebyli vůbec schopní vyhodnotit soutěž týmů na 70km, do které jsem byl přihlášený. Jako vítěze trasy 35 km navíc vyhlásili vítěze 15km i přes jeho protesty atd. ale zmatky byly už při registraci, tak se to dalo celkem čekat..zkrátka fraška jak má být :)

                0 0
                • Glum  

                  No jo, s časy je teda binec. Ale trať je to hezká a vůbec jsem si to užil (pro mě to byl první silniční závod v balíku). Nevíš, jestli plánují opakování příští rok?

                  0 0
                  • nitraq  

                    Někde jsem zaslechl, že tohle byl jen takový nultý ročník a příští rok to chtějí udělat znovu a větší. Tak uvidíme jestli to je pravda nebo jen kecy v klecy.

                    0 0
                  • wingleader  

                    zda plánují další ročník netuším, každopádně zazávodil jsem si také pěkně, závodů za uzavřeného silničního provozu asi moc nebude, i když sem tam auto jim tam také proklouzlo

                    0 0
                    • nitraq  

                      Jelikož jsem byl pomalej, tak jsem většinu druhýho kola už jel za plnýho provozu – bez asistence policie. Takže kruháče ve správným směru, držet se na svojí straně silnice. Ale nějak mě to netrápilo.

                      0 0
              • ¨MZ  

                ty výsledky nechápu vůbec. Jelikož profi balík startoval o pět minut dřív a hobby až po nich, tak měly být hodnoceny oba závody zvlášt, smotat dva různé závody dohromady, to je teda slušnej kočkopes.

                Ale jelikož jsem jel UAC Klikáče, tak mě ty výsledky Škoda závodu až tolik netrápí :-)

                0 0
              • padlos  

                Jo jo taky jsem si říkal, že je to o těch 5 min blbě. No co se dá dělat.

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.