četl jsem tu, že author je nadávka. máte stejný názor ano či nee
četl jsem tu, že author je nadávka. máte stejný názor ano či nee
Ne, nadávka je třeba *******, **** nebo *******, pochybuju, že tady někdo někomu říká „Ty authore!“
Takže není. :)
+1
bacha aby ti to nekdo nepozlatil :D
to sedí :D
ty vole ty seš author :)
Není, ale může to bejt urážka…třeba když nějakýmu kolu z nějaký urozený značky řekneš autore tak se urazí a naštve…
:))
Jasně a „ty Ukrajino“ je spíš takový projev úcty a je to symbol takový tradice, rozvahy a důstojnosti. No a tak trošičku možná i malinko nadváhy.
Náhodou… Kterej jinej výrobce má zápornou hmotnost rámů :D.
Co s tim pořád máte Author je stejně jen rám, ostatní komponenty jsou jiný značky, teda většinou.. Každýmu vyhovuje něco jinýho..já třeba tu „značku“ rád nemam, nejsou to zajímavý kola, a celkem drahý na to nic co nabízí..a při jízdě na jejich 2 modelech jsem rád že jsem si koupil Meridu (ikdyž ta je taky pochybná ne?):D… takže ano pro mě je to přinejlepšim sprosté slovo..:D
Tak tohle mě pobavilo.
Zkráceně nadávka to není.
Pokud jde o morální status Authora, je to hodně složitý. Osobně jsem Authora měl Agang a klidně bych ho bral znova.
Jde ale o přístup.
A-gang je něco jinýho ne?. Na 9mm 2011 jezdí kámoš a ten rám se netváří vůbec špatně..
Je to Authorácká značka, ale právě kvůli změně image a aby se dostali víc k mladým, zvolili cool název :)
takže si to nedělá vlastní rámy?.. ten co na tom jezdí mi řikal že se to oddělilo od authoru..Nebo je to teda to samy co author?:D nechaj si to vyrobit a hotovo?
Údajně si rámy navrhují stejně jako author. Výroba samo na taiwanu stejně jako Author. A-gang patří pod author.
Je to virtuální značka. Author je hlavní firma. Aby si nekazila image pro uberšrot byl Medison. A protože mladým moc Author neříkal, nebo říkal až moc. Udělali jako samostatný Agang. Na začátku byly tyhle věci ale součástí kolekce Authora.
Stejní koncept má Merida s virtuální značkou UMF.
Jinak Author si nechá rámy vyrábet (myšleno i Agang) . Sám moc výzkum a vývoj nemá a nechává to na dodavateli. Ale přeci to je víc než objednávání z produkčního katalogu.
Aha, já si představoval něco jako RB…
No tak to vůbec :)
jako že to spaceman svařuje někde v liberci jo :-)))
Tak já nevim, proto se ptam, kámoš co na tom jezdí tak povídal no..:D ikdyž je fakt že on toho nakecá..
Author není firma, to je pouze obchodní značka, stejně jako Agang nebo Madison. Kola těchto značek produkuje firma s názvem Universe Agency, s.r.o.
Tak pokud se to bere takhle zeširoka tak jo. Jenže Agang a Medison byly kdysi pod Authorem a Universe Agency nevyráběla jen kola , ale byla i dovozce „velomateriálu“
což je i teďko. RST, ALEX, TEKTRO, Cateye, Tacx, Panaracer, cyclone
pro toho, kdo na to slyší – ano
… žádnej problém s Authorem (právě naopak), i přes jeho „pověst“ na podobných fórech…
nafasoval jsem od authora dráhovku a nemůžu si stěžovat :)
Ještě aby sis na to stěžoval, to bys taky příště moh nafasovat akorát tak skládačku :D.
počkej až se probudíš v nemocnici, nebo v nebi
Já mám 3. Authora. Jednoho Kinetika CrMo asi 1999 a pak jsem měl Tractiona 2009, kterého jsem „vytunil“ a hrubě po cenou prodal, abych v zápětí koupil dalšího Tractiona 2009.
Právě od roku 2009 jsou to i hezká kola, ikdyž zase mají tu grafiku zase 4 sezony cca stejnou a konkurence je zase dál. Za mě tedy HT jsou dobré, fulla bych si nikdy nekoupil, ten mne neoslovil.
Cena je bohužel stejná, jako u zvučnější konkurence, ale hlavně v létě mají zajímavé výprodejové ceny a potom jsou to perfektní koupě. Osobně se mi líbí Master, ale cena za rám je jedním slovem šílená.
Osobně, já si authora koupil jen proto, že se dal levně koupit celkem pěknej a kvalitní rám… Jako značku výrobce to dodnes nějak nevnímám
a proto, abych tohle nemusel resit, tak mam ceskej ram, francouzsky plaste a zbytek je cina/taiwan a je mi to jedno (postupne se mozna propracuju na lepsi komponenty). jinak si nemyslim, ze by byl author nadavka, to by bylo jako smat se tlustym panum co jezdi na bakelitovych kolech…
Zakopne se kolo do lesa tak zavoláš: „Author!“
Jednoho authora myslím ještě mám.
je to česká značka a ta přece nemůže být pro potřeby a schopnosti většiny hobíků tak dobrá jako německé nebo americké, pokud chceš uznání kup si třeba canyon – většina lidí kteří se o kola moc nezajímají sice nebude vědět co to je, na BF ti ale porostou akcie :-)
… pokud můžu srovnat třeba rám Author Versus 2004 a Trek ZR 8900 2007 (tady se o něm mluví jen v dobrém), které jsem jezdil, tak váhově měly ve stejné velikosti téměř na gram stejně a nějaké zásadní rozdíly v jízdních vlastnostech jsem já prostě nepoznal (i když netvrdím že tam v reálu nějaké rozdíly ve vlastnostech nejsou)
Problém Authora je ten, že má na rámu napsaný Author. Pro pár senochrupů je to prostě nezkousnutelné :-)
Tak třeba mně nejde o samotný nápis na rámů, který byl svařen ve stejné fabrice jako rámy pro mraky jiných značek. V první řadě se mi nelíbí jejich design a v poměru cena/výkon jsou oproti konkurenci úplně mimo. Ne každému, ale třeba mě ano, taky vadí, že ho má každý – preferuji mít věci, které nikdo nemá.
Tohle bych řekl Author celkem splňuje, nebo na něj prostě nemám štěstí. Sám mám sice A Traction, ale moc těch Authorů nepotkávám, zato kvanta Merid a Treků.
Jenže na Authoru je český akorát vedení, na výrobě se podílí možná tak designově…
A co můžu srovnat rám Traction 2007 a Treky 8500 2010 a 2011, tak rozdíl ohromnej, ani bych nevěřil, že mezi hliníkovejma rámama může bejt takovej rozdíl. Ten Author byl strašně měkkej a vůbec to nejelo.
Tak tak, má to zvláštní geometri pro mě teda..je to takové nejezdivé.. po jízdě na tom jsem byl rád že si můžu kecnout na tuctovou ale pohodlnou meridu..
Turbo- Orbea, JakeF- Trek, Roud- Cannondale… :-)
Já jen říkám, co mám zkušenosti… Kdybych si moh vybrat, tak se přidám k Roudovi :).
continental? ;-) :D
Ale fuj :D. Proč se asi Cannony z výroby dodávaj se Schwalbe :).
protoze kola nejsou urcena na jizdu v hradci? ;-)
tak, tady je to samej štěrk a shwalbe šlupky se tu nechytaj :)
u nas mame ty kaminky trochu vetsi a to jsou do sracek zas contiky :D
jinak stěrk je polnačka ne?
Ne, máme tady lesní ceny vysypaný štěrkem, páč se tady těží písek a to co zbyde po přesátí se vysypává všude po lese :)
Polňačky tady skoro žádný neznám, protože je tady všude kam jezdím les.
les sypany sterkem? panove vubec nezavidim…
jj, v okolí cca 10km od HK je to fakt skoro všude, ono výhoda je, že pak není tolik sraček, ale jezdí se v tom na hovno, proto vždycky nejradši přímou čarou přejedu těch 10km od HK a tam už je to pohoda, tam už se to začíná vlnit a v lese není štěrk :)
Nepsal tu náhodou Roud, jak FF vydrží a jezdil s nima bez defektů? :P
jj, ale foukal je asi na 6atm :)
budu se asi opakovat ale tesim se na ty rychleby :D
Na Flashe Ultimate dávaj FF, to by se mohlo chytit i v Hradci :).
author je obecně brán pořád jako česká značka podobně jako Škoda, rám Traction nevím, jenom vím že celý kola se v tom roce prodávala za 13,5 tis. Kč kdežto samotný rám od treku za 11 tis., zde se ještě zeptám, jestli jsi oba rámy porovnával při stejném nebo podobném osazení nebo kola jako taková? pokud ano, porovnáváš kola (rámy) s trojnásobným rozdílem v ceně
Osazení bylo relativně srovnatelný, až na vidli samozřejmě. A já si s tím srovnáváním nezačal, samozřejmě, že u Treku stojí rám MOC tolik, co Traction ve výprodeji, ale já tady netvrdil, že mezi těma rámama není poznat rozdíl. Kdyby při tom cenovým rozdílu nebyl, bylo by to dost smutný.
Ale jo, třeba ty agangy docela dělaj, vaří se to sice na thaiwanu, ale co sem tak koukal jak to ladili s luďánkem(ninju dh), tak to je evidentně jejich práce.
Přiznávám bez mučení, Agang moc nesleduju, akorát vím, že to dřív byli jejich freestylový modely a teď z toho udělali „samostatnou“ „značku“ :). Takže je to klidně možný… Ale zase je otázka, jak ladí, jestli opravdu něco vymejšlej, nebo si nechaj z Taiwanu poslat několik vzorovejch rámů a pak zkouší, jakej je nejlepší, případně jakej tlumič nejlíp vyhovuje průběhu zadní stavby. Ale tak i kdyby to bylo jen takhle, pořád lepší, než nic :).
A nemyslíš, že prostě někdo si chce koupit rám nebo kolo od nějaké firmy, která má nějaký technologický vývoj a pro cyklistiku něco znamená a nechce dávat prachy někomu kdo upustil od vývoje i když jeho jméno něco znamenalo a začal nakupovat taiwanský katalogovky a stříkat na ně podívny designy?
Proč myslíš, že Author nemá vývoj. To je tady běžně tvrzená lež. Je to podobný jako s dotacemi v EU. EU si vymyslela dotace, které platí z daní daňových poplatníků EU a u nás se za tyto peníze nakupuje taiwanský a čínský zboží / ve strojírenství běžná praxe /. Jo a přečti si v posledním Velu článek o Giantu a uvidíš, jak všichni mimo Autora nemají doma jen vývoj :-) Čech je prostě tupý masírkou ovlivněný nemyslidlo ve smyslu pelíšků a sirek… Kdyby Author dělal dál ocelový rámy, tak jiný kolo nemám…
Uf, no, tak mi ukaž s čím author za posledních třeba 5 let přišel, co zajímavýho vyvinul? :)
http://www.agang.eu/…_lestena.jpg
Hezký, lehký, asi i docela funkční.
Funkčně průměr, cena nadprůměr. Původ neznámý , není to produkční katalog, nadruhou stranu ani důkaz toho že vývoj na půdě Authora probíhá.
Koupí to někdo kdo buď dostane cenu , nebo zase ten pro koho ta značka znamená modlu.
Co si představuješ pod pojmem vývoj?
A co ty ? Nechat si třeba udělat svoji uzavřenou formu je u Authora nevývoj u ostatních vývojová maturita :-) A další věc je ta, že český senochrup nemá tucha co je to národní hrdost a je ochotný si českou vlajkou vytřít dole záda… To je problém nejen Authoru, ale i dalších ČESKÝCH značek… Už jsem to psal x krát. Sundat nápisy a pak testovat…senochrupové by padli…
U Authora není patriotismus ale opravdu na místě. RB, Duratec to je jiný kafe.
Je zajimavy, ze z tech author forem padaly i ramy jinych znacek:)
To víš, zaplatili authoru :)
A taky Ministerstvu Kultury. Protože podle návrhu Volfa zařadili Artuš na seznam národního dědictví. Zato RB a Duratek napráskal na imigračním. rofl
Ty máš národní hrdost a pohrdáš podle popisu většinou občanů? Tady je něco špatně… Jestli ty se nechceš prostě jen hádat.
Národní hrdost mám, nepohrdám většinou lidí / konec konců je Author nejsilnější východoevropská značka a u nás nejprodvanější, takže většina kupuje Authora :-) /, ale nesnáším senochrupy bez mozku ala pelíšky a americké sirky …
Zase bych to s tím patriotismem tak nepřeháněl. To jejich železo (Sector) eště mám a všechna jiná ocelová kola, co jsem předtím měl, byla o hodně lepší.(Wheeler, 2×KHS)
Už jen to, že author do jisté doby nedělal kola menší než 17palců o něčem svědčilo. Pro ženský a menší lidi naprosto nepoužitelné geometrie…
Pamatuješ žlutý oceláky z Author Racing Programu? Pamatuješ jaká byla jejich životnost?
Myslím, že není. Kolo je přece „stroj“, tedy technická záležitost. Takže kolo si vybírám pro svoji potřebu na míru. Důležitý je rám, vidlice, osazené komponenty. Taky „značka“, pokud je ale zárukou etchnického řešení, třeba u celodpružených rámů. Prostě mám nějakou představu o funkčnosti a podle toho si pak kolo vyberu. Ideální je kolo postavit. Authora jsem na silnici ani do terénu nikdy neměl, ale třeba mít budu.
Stejně tak vybírám třeba i silniční a terénní motorky.
Jen podle barvy a značky vybírají asi blondýny a možná někdo, kdo potřebuje prodloužit penis nebo si jinak zvednout ego.
:O) obchodníci reagují na požadavky trhu – svět se v prdel už obrátil.
Nikdy jsem neměl žádné kultovky, jen obačejné „pracovní“ stroje. Současný pracovní park je:
ta druhá fotka vypadá jak mostek tady v Liticích n.O. :-)
Nejenom vypadá, ale i je… Je to z března v trase zhruba ČT – Stěny – Lanšperk – Žampach – Litice – Půtův kámen – Kostelec
Pár fotek je tady:
http://vlk123.rajce.idnes.cz/…ickoustecko/
Já nemám moc času vysedávat u compu, nějak jsem se nenaučil sem vkládat fotky do galerie, tak proto Ti posílám odkaz.
Je to urážka, ale o malinkatý procento jemnější než Merida.
:-D
Nadávka to teda určitě není. Myslím. že celý problém začal někdy kolem roku 1995–2000, kdy dovoz horských kol ze
zahraničí byl zastoupen v poměrně malé míře a pro většinu obyvatelstva v nepříznivých cenových relacíh. Kola Author se prodávaly v každém krámu. Mimochodem se mi zdá, že v té době měli nejzdařilejší desing (Celé stříbrné a zadní stavba červená nebo jiná, jednoduchý, výrazný nápis)
Takže kola Author měl každý druhý. Stačí si vzpomenout na staré BF (bez pomlčky), kdy opravdu každé druhé kolo byl Artur. Časem ho konkurence vytlačila na jiné trhy a lidovou masírku nahradila Merida (pamatujete?).
Jinak kdybych měl říci svůj názor, tak Authory jsou dnes slušná kola s mizerným desingem a nadprůměrnou cemnou.
Kolem r. 2000 už byl sortiment široký. Dali se za slušný peníz sehnat Scottíky, Fuji, Wheler, Mariny atd atd. Tehdy jsem koupil Gary Fishera a bylo to moje „nejpracovnější“ kolo vůbec.
co se týče toho designu, tak to je fakt děs běs, nevím proč s tím něco neudělají
Kurňa chlapi, nebuďte šelmy. Přikúpil jsem rám od Authora, ale neberte to, když máte dvě děcka, úvěr na barák, ale jezdit je potřeba…to nemůžete napsat něco vlídnýho?
Šak to můžeš přelepit, ne? Nějaká Cannondale lepka se určitě nekde dá koupit.
Ale jo, ten ram je peknej a navic za ty prachy:)
Díky…:)
no však, vždyť na tom nic není. Já taky kopoval authora kvůli ceně a ne kvůli značce. Kdyby se dalo rozumně koupit třeba RB nebo Santa Cruz, tak ale neváhám…
takhle .. jako student zas nemám tolik peněz nazbyt, takže když jsem ve výprodeji viděl Authora A3300 za 11 tyček, tak pro mě nebylo zas tolik co řešit, přeci jen vidina novýho kola , který člověk nemusí prošmejdit, než si ho pořídí, za tu cenu byla celkem přijatelná… Model 08, mám ho doteď a dvakrát stěžovat si nemůžu .. Pryč musí jít akorát kola, ty původní by pod mou vahou asi celkem čuměly ..
Jezdil jsem na authoru 3roky. Nějaký ten tisíc jsme spolu ujeli, projeli hezký kus země a s klidným srdcem bych si authora koupil zase. Jsou značky a jsou ZNAČKY, ale asi jsem jeden z mála, který ví, že peníze si neserem a tak si člověk koupí to, na co mu kapsa stačí, proto Author, Merida a další zančky považuju za solidní stroje:)
Když tak pročítám odpovědi napadá mě jedna věc, která se opakuje velice často ve flamware na téma značka auta.
Jak myslíte že je objektivní když někdo hodnotí a přitom si tu věc nikdy novou nekoupil. Tedy koupil buď ojeté, nebo výprodej sleva.