Jetá silnička Felt F65 - názor

22 nepřečtených
  • Včelda

    Zdar,

    mám možnost koupit jetou silničku Felt F65 2006. Je velice zachovalá (kolem 5ti tis. km), jetá jako druhé kolo k biku.

    http://www.mtbs.cz/katalog06a.html?…

    Mělo by to být mé první silniční kolo a jako druhé k biku (bike ja stále priorita). Využívat to chci hlavně na jaře nebo na podzim, když se udělá hezky, ale v lese je humus. No a když zatoužím po „rychlosti“ :-)

    Na biku najedu kolem  2 tis. ročně a toto by mělo přidat dalších cca 1.5 – 2 tis, ale hlavně chci zkusit další rozměr cyklistiky.

    Cena je 15 tis. CZK

    Silničáři, bikeři s podobným užívaním silničky, co si o tom myslíte?

    Díky

    0 0
    • dancing dog  

      mno, 5ooo není moc, jestli by byla v super stavu, tak bych jí já osbně i bral, ale nevím, jestli za 15, přeci jen, ted by taková nová byla asi o něco lacinější než 40, ale je-li to d§věryhodnej zdroj, tak proč ne..

      jen muj názor..nejsem ale expert

      0 0
    • Včelda  

      Ještě přidávám aktuální foto.

      O víkendu vyzkouším a uvidím ;-)

      0 0
      • Snowball  

        ak to nie je spadnute, kradnute, kilometre su realne a sedi ti velkost, je to celkom dobra ponuka. MTB by som velmi nerad kupoval jazdene, ale pri ceste dajme tomu.

        0 0
    • jerryx  

      Ja osobne pro nakup jetejch kol nejsem. Muze s tim bejt leccos a pozna se to az po delsim case. Sice ti nekdo rek, ze to ma najeto 5k, ale muze to mit klidne 5× tolik. Radsi bych sel ted, v dobe hezkejch slev, do neceho takovyho: http://www.koloshop.cz/…-model-2009/ . Za 20k uz proste sezenes slusnou masinu.

      0 0
      • Včelda  

        Jen dodám, že zdroj je naprosto důvěryhodný a co řekne, tak to platí. Údaje jsou správné.

        Nejde o anonymní nákup přes inzerát.

        MTB bych si bazarově také nekoupil.

        0 0
    • michals1  

      Mě by od koupě odradila už jenom přítomnost karbonové zadní stavby.

      0 0
      • Včelda  

        Nerozumím.

        0 0
        • jerryx  

          Placa blbosti… proto nerozumis.

          0 0
          • Včelda  

            :-)

            0 0
            • karliner  

              Spousta lidí tvrdí, že karbonová zadní stavba není k ničemu dobrá, pohodlí nepomůže, váhovou úsporu nepřinese a je to potenciální zdroj problémů. Dalo by se i tvrdit, že to je marketingový chyták pro joudy, co nemají na full carbon, ale chtějí být „in“.

              Nevím, proč by měl plácat blbosti.

              0 0
              • Včelda  

                Tak se pohlédnu po silničce s odpružením, já myslel, že že to bude pružit jak můj MTB Santa.

                Asi mu to vrátím a koupím si celokarbonovou Dogmu od Pina a budu karbonový král okresu a ne žádnej jouda ;-)))

                Ne, vážně. Tomu rozumín, jen michals píše jako by se to mělo po dvaceti km rozpadnout a neříká proč.

                0 0
                • jerryx  

                  On sam nevi proc. To, ze by se to melo rozpadnout, sou jen kecy. Ja to osobne nemam, ale klidne bych do toho sel. Ze se to nejak vic sere je jen mytus.

                  0 0
              • Lister  

                Z pohledu této teorie by měl být zdrojem problémů prakticky každý celokarbon rám nebo vidlice – nevím jak ostatní, ale můj rám má kovové patky a vidlice na starém kole je měla taky.

                Naopak je taky spousta lidí, kteří na tuto konstrukci nedají dopustit a tvrdí že funguje, tak si vyber komu bude věřit.

                0 0
                • karliner  

                  Ale jo, věřím tomu, jen jsem se pokusil vysvětlit, proč asi ten maník, možná trochu svérázným způsobem nákup toho rámu nedoporučoval. Také jsem přemýšlel o podobném rámu – Bianchi 1885 TB, ale po několika diskusích jsem od toho ustoupil.

                  0 0
                  • Lister  

                    Chudák silnička, takhle ji zabít těma kolama :-)

                    Ad původní téma – na zamýšlené použití je daný kousek ideální, při zatížení 2tis ročně může mít vystaráno na 10let. Pokud je to z důvěryhodného zdroje a je opravdu ve výborném stavu, tak bych za ni asi těch 15 tis i dal. Rozhodně lepší než nabídka na ultimátní stroj za skvělé peníze „ježděný rekreačně slečnou“, ze kterého by se vyklubala závodně používaná záležitost na odpis. Prostě bych si připlatil za tu jistotu, ač by se možná za 15 tis dalo sehnat i něco lepšího.

                    0 0
        • michals1  

          Duvody, kvuli kterym karbonovou zadni stavbu nebrat, uz za me vysvetlil uzivatel karliner.

          Jde predevsim o to nevypadat jako jouda, co nema na full karbon a podlehl marketingu.

          0 0
          • jerryx  

            Smarja… tak to by meli vsichni, proti marketingu odolny tvrdaci, jezdit na ocelovejch ramech a ne na hlinikovejch nebo nedojboze titanovejch a karbonovejch. Rozdil v tuhosti a hmotnosti u oceli a u ostatnich materialu stejne oceni a predevsim pozna jen zkusenej zavodnik (i amaterskej).

            0 0
            • michals1  

              Ocelove ramy bych sem moc netahal. Tady se jednalo o neco jineho – karb. zad. stavbu na duralovem ramu.

              Jeji funkcni prinos prakticky zadny. Predstavuje jen potencionalni zdroj problemu, rovnez nejake gramy navic oproti celoduralu.

              0 0
              • jerryx  

                Muzes to „potencialni“ nejak rozepsat. Mas nejakej test, kterej by dolozil, ze se to sere vic nez normalni Alu ramy? Pokud ne, tak je to jen dojmologie.

                0 0
                • michals1  

                  Test ma smysl provadet pouze na konkretnim ramu, nelze jej zobecnit na vsechny takto resene ramy.

                  Potencionalni zdroj problemu predstavuje lepeny spoj karbon+hlinik.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.