Řekněte, kdo z Vás jezdí v zimě? Ten kdo jezdí, ať se podělí o zkušenosti, co vzít na sebe… Já si nadělil nové kolo pod stromeček :-), a do jara určitě nevydržím… :-)
Řekněte, kdo z Vás jezdí v zimě? Ten kdo jezdí, ať se podělí o zkušenosti, co vzít na sebe… Já si nadělil nové kolo pod stromeček :-), a do jara určitě nevydržím… :-)
Anketa: Jezdíte v zimě?
snezi,prsi,sviti slunko – proste porad – ale jen v praci :-)
obleceni – microFlees,moiry,windstoperu,neoprenu,
kdyz uz je hodne pod nulu – dvoje navleky na boty, rukavice na SNb…kukla od NW…brejle na Snb – kdyz snezi
To mě zajímá, jak se jezdí v zimě po městě? Koukám že jsi z Prahy, to musí být docela zážitek i bz sněhu a mokra, ne? Já už jsem se dvakrát natáhl na mokrých kolejích, a to jezdím po městě tak dva kiláky do lesa a dva z lesa.
clovek si zvykne :-D…kdyz prsi tak to kolouze takze se musi opatrne, kdyz snezi tak je to vetsi mazec, vyjety koleje, pady atd. ale ted pojedu 8 zimu takze v pohooooo
Kolik tak denně najedeš?
60–120…jak kdy
Ou, tak to jsem nečekal. Bys mohl vyučovat o technice jízdy na různých ovrších.:-)
:-D takovej nas je :-)
kolik toho denně sníš??? já jezdím denní pracovní cykloperiodu do 50km a dvě teplé jídla mi nestačí, když s partou dám o víkendu 150km na silničce, tak se na den nehnu od lednice…
Je to o zvyku. Pak už se naučíš nejíst. Když najíždím na jaře, tak toho moc nesním, protože prostě není čas a nemám takový žaludek. :D Nicméně, jak přijde den volna, tak jsem jako popelnice. :D
Hned dva příklady, jak to nemá vypadat…
To je rovnováha mezi příjmem a výdajem…a ono po 7hodinách v pedálech s nájezdem přez 200km ti vyhládne…
Věř nebo ne, dělám co můžu, ale opravdu to líp nejde.
Ráno snídaně, švih 5–6 hodin, někdy zastávka v cukrárně, jindy jenom rohlík v kapse, cca hodinu po příjezdu domů oběd, něco sladkého, pak večeře a spát. Rozdíl mezi jídly rozhodně není větší jak 3 hodiny (pokud neberu v potaz trénink).
No a ve volný den si prostě tělo řekne, cítí deficit a pak to jede samo. Rozhodně se ale nejedná o nějaké přežírání se, jen toho sním víc, než, kdybych na tom kole nejezdil. ;)
moc ne, ráno lehčí snídaně, k obědu 2–3 rohlíky se sýrem,šun kou, odpoledne něco sladkého, večer večeře…když potřebuju zhubnout tak první 1–2ráno uplně na lačno
Teď přijde tvrzení, že píšeš ze záhrobí :-)
Podle úplně všech dietologů je nesnídání pro zhubnutí naopak velmi kontraproduktivní.
My ale přece neřešíme nemocnou populaci, kterou by zdravý pohyb zabil.
To sice ne ale nesnídat před tréninkem je podle mne kontraproduktivní. Buď chceš hubnout nebo trénuješ čili zvyšuješ výkonost. Oboje jde velice ztuha.Kromě toho snídaní naopak metabolismus rozjedeš.
pokud jde o nějaký ranní „proběhnutí či protáhnutí pro lepší pocit z krásného dne“ v délce třeba 10–15 minut, tak pak klidně i na lačno, nicméně cokoliv intenzivnějšího/delšího jen způsobí vyplavování kortizolu a začnou se štěpit svaly!
tak je tělo prostě geneticky naprogramováno a to je bez diskuze!
i na trenérské škole ve fitness se učí, že cvičeni ráno na lačno nepřináší žádný užitek, naopak přináší jen nevýhody
Přesně! Líp to napsat nešlo!
To mi teda vysvětli, jak to, že jsem se dosud alespoň nerozštěpil, když už jsem nějakým záhadným způsobem těch několik desetiletí nesnídaní přežil?
Nikdo říká že nepřežiješ…Ale prostě pokud nějak systematicky trénuješ je to naprosto zbytečná zátěž organismu, která zastavuje regeneraci a výkonostní posun vpřed. Taky umím jet 150km na jeden suchej rohlík a 0,7l pití. A docela v pohodě. Na ultra jsem jela 24 h bez jídla! Ale prostě je to špatně co se táká tréninku. Argumentovat žes přežil mi od tebe přijde dost jednoduchý…
já netrénuju, já jen chodím, tedy jezdím do práce :-)
:)
By me zajimalo jestli jeste jezdi. Jak dlouho se to da vydrzet.. :)
co to je za bágl? Něco na doručování?
To sebral Svěrákovi z Vratných lahví, než se vzpamatoval, když hodil tu tlamu přes plot :-)
Jo to bude von ten ruksak:-)
jak říkáš ! :-)
Dneska večer na Nově :-)
Jak je to s defekty kolego? Já v tyto dny co vyjedu pokaždé defekt. Jezdím silnici a sypou to tady těma šutrama a to se holt nedá bez defektu. Holt drobný kamení. Nevím jestli by mi pomohlo dát nový pláště. Ty co na kole mám mají za sebou cca 4000 km. Asi už je to sjetý a tak tomu stačí málo. Ještě by mne zajímalo jak mění někdo duši při mínusové teplotě.Já měl ruce tak zmrzlý že jsem nebyl schopnej to ani sundat pořádně.
A to ještě nějak extra nemrzne.
Minulou zimu jsem mel taky furt defekt na tech mini kaminkach dal jsem nove plaste a byl klid
Výměna duse podle toho jak jsem to mel daleko do cile ;-) na posled jsem slapal 2km nez bych to v te kose udělal :D
Minulou zimu jsem mel taky furt defekt na tech mini kaminkach dal jsem nove plaste a byl klid
Výměna duse podle toho jak jsem to mel daleko do cile ;-) na posled jsem slapal 2km nez bych to v te kose udělal :D
Na zimu to chce tvrdou gumu, kde se kamínky neudrží a s hrubým vzorkem. Čím levnější plášť, tím lepší vlastnosti.
tak tak, mam gumy v nakupce 190,– Continentalky – dratovy ale dobre jedou.. a zatim 0 defektu…
Co Sandál, jezdí ještě? :-)
u nás ne, byl vyhozen tuším že na jaře…ale občas ho potkám, stále v sandálech :-)
:-D
Když si na to vzpomenu, vždycky si představím Raskena – Švédi mají Raskena a Pražáci Sandála :-D
4k zasa nie je tak vela, ale asi zalezi co je to za plast. To ze v zime sa defekt chyta lahsie je fakt. Ja som z tohto dovodu musel vyhodit stare plaste. Co vyjazd to 1–2 defekty a to uz je boj :) Ale je pravda, ze tie plaste mali za sebou ca 20–25k tak to uz si aj zasluzia odpocinok. Po vymene plastov za nove hned na prvom vyjazde defekt… Tak uvidime mozno to bola len nahoda :) Asi bude hodne zalezat na tok kadial sa jazdi.
Měl jsem tam nasazené
Continental Ultra Sport, rozměr 700×23C (23–622). Continental je nej takže znovu nasazuji rovněž Conti co se tady chválí. Potřeba vyzkoušet jestli ten rozdíl Ultra Sport versus Grand Prix 4000 S za ty peníze stojí.
Continental Grand Prix 4000 S uvidíme co se na tom najede a kolik to vydrží. Ještě skromný dotaz tobě vydržely pláště na kole 20–25000 km? Je to vůbec možný?
Předtím jsem měl na kole originály Giant prý to pro ně bouchá Bontrager a tam jsem se dostal na nějakých 6000 km na zadním a lezla nit. Přední byl ještě ok. Podle chlapíků v servisu je prý 6000 km na plášť už mnoho i na ten dražší. Bavím se teď o silničním plášti.
no jasne. predhanet se s lyzari je kouzelne, pozlobit bezkare neodolatelne a byt cool jeko snowboard rideri – sen!!!
já jezdím jedině, když je dost sněhu na pořádný zimní bajkování a málo sněhu na to, aby se ti bořil při každým šlápnutí. je to fakt super! akorát letos to zatím vypadá špatně. a oblečení – co se najde :-) ještě se mi nestalo, že by mi byla zima – až na nohy teda. Běžně si do treter beru tlustý moirový ponožky a na ně igeliťák a samozřejmě návleky. Nohy v tretrách prochladnou raz dva, tak to bych nepodceňoval…Jinak přeju tobě, sobě aji všem ostatním ať rychle nasněží! Jo a pokus se vyvarovat soleným cestám…
až 120 tak to je hustý!A já si loni myslel jaký jsem to borec,že jsem vyjížděl ve sněhu do blízkého okolí cca20–30km.No ale tato zima to je na kraťasy-ne?
V zime je to jeste lepsi nez v lete, protoze neni takovy priserny vedro ;)
No to nevim… V létě mi jaxi nevadí, když se potím jako kůň, ale spoť se v zimě pod bundou a pak v tom zapařenej jezdi ;-)
Ta fotka je z letosni zimy :) Jsem vic na jih a v zime je tu super pocasi na bike, ale v lete se to kvuli vedru skoro neda..
Jo? no tak to je pekna zima :) Mě pařáky vůbec nevadí. 35 stuňů ve stínu není žadnej problém. Chce to jet jen trochu rychle a je fajn :)
No na silnici se to jeste da prezit, ale nesmi se zastavovat. Jenze na silnici je to nuda a mimo ni je to obcas peklo. Navic je tu velkej problem v lete shanet vodu a neni vubec prijemny kdyz ti v takovym vedru dojde. Pak to ma hodne daleko k tomu, ze si clovek to kolo uzije a tesi se na nej.
V lese je mnohem chladněji než na rozpáleném asfaltu. A 3l v cambelu tě zbaví problému z vodou + unás je plno studánek a hospudek… :-)
To co tady nazyvaj les, tomu bych tak v Cechach nerekl. 3l fakt nestaci. Kolikrat je to tak akorat od jednoho zdroje vody ke druhymu. A o studankach a hospudkach mi ani nemluv, po tom se mi dycky strasne stejska :) Teda hlavne po tech hospudkach :)
A nijaký hmyz.Hlavne klieštata.
chybí mi kolonka „rád bych, ale nejde to:-(“
Proč by to nemělo jít?
Pac ma zlomenej kotnik … :-(
No tak s tím se snad nedá jezdit ani v létě. Nebo to je nějaké staré zranění, které v zimě zlobí? Tak to bych znal taky, ale s ramenem. Ale paradoxně mě víc zlobí víc v létě, protože není tak chráněné.
Ne. Ma to kratce a proto nemuze jezdit. V Praze se da prece celorocne…
koukam,ze cabbage ma tiskoveho mluvci, a ne jednoho:)
Kdyz mi slibi ze mi na zadnym srazu neprevrhne pivo tak proc ne :-)
Nejenze nepije Zlatavy Mok, ale jeste ho i vyliva?!?!? Na HRANICI s nim! ;-)
závidím..nemusí do práce :D
Řekl bych, že za 11 let už mu srostl a do práce patrně chodí/jezdí.
aha nevšim sem si data :D
rifle, bunda na snb, rukavice na snb, mx bryle..
nak me to tuhle zimu taky nelaka venku, pritom loni jsem byla furt´..jednou jdu na spinning maraton a hned nastydnu,takze ted nejezdim ani indoor..sakra to to zacina:(((
Jedu teď… je tam takhle: www.holidayinfo.cz/kamera.php?…
Taky právě vyrážím. Do 900 metrů žádný sníh ani déšť – kdo to vydrží s novým kolem v předsíní…
Fajn, musim prvních 350 naklesat rychle, apk už bude jen bláto;-)
jezdím třetí zimu, když není moc sněhu, funkční spodní prádlo, funkční mikina a bunda na lyže, spoďáry a vyteplené elasťáky na kolo, teplé ponožky(podkolínka), outdorové měkčí boty(přidat aluminiovou vložku),něco na krk a na hlavu, teplé rukavice…
Z mého pohledu je nejdůležitější bunda a hózny na přední části s membránou, pořádný teplý rukavice a návleky na tretry a kukla.
mam zimu trochu jiny plaste…tuto zimu zatim jen jeden defekt a to jeste nekdy na konci listopadu a na plasti ktery jsem mel od jara na kole cca 15t. km, takze mel dost…
jinak v zime mam v batohu rukavice v kterych vymenim a opravim vsechno, tak to neni tak strasny…
Asi nejlepsi co jsem letos udělal na zimu je to ze jsem si poridil zimní boty konecne LAKE ;-)
v ankete mi chyba moznost „len ked neprsi“
raz som isiel +60km v dazdi a nebolo to ono …
odvtedy sa pred vyjazdom pozriem nielen na teplomer
Zima není problém, naopak , na MTB je lepší když mrzne. Některý věci jdou dokonce víc jetelný když jsou zasypaný sněhem (ten sníh musí být samo ušlapaný).
To tenkrát ještě byly zimy, to letošní prodloužené předjaří se s tím nedá srovnávat…
No, zima 2006/2007 taky sníh zrovna nerozhazovala… I když je pravda, že takováhle bída to nebyla.
Dnes jsem chlapům v práci vysvětlovol, proč jezdím do práce rád na kole i v zimě:
zareflexují
:-)
Ta posledni veta sedi. Plus jeste jestli mam zimni gumy. (Jezdim na silnicce)
sem ještě zpoměl jednu věc
kukla tak od –15ti ale ne
1,5? :)
:-)
no asi mam otuzel oblicej, pri 1.5 bych chcipnul vedrem kdybych mel neco pres ksicht…tech –10 uz mozna, ale sis –15…ale ja jezdim na biku v lese, na silnicce to bude jiny
Tak asi záleží jak kdo jezdí, jestli do toho bušíš pár km hlava nehlava a teče z tebe, tak se nedivím .-)
dík řídšímu vzduchu jezdím rychleji
vážně?!
chladnejsi vzduch ma VYSSI hustotu = pusobi vetsi odpor ⇒ nemuzes jet rychleji diky vzduchu ;) spis kvuli prazdnym cyklostezkam :)
Pokud nebereš v úvahu i tlak, tak jen mystifikuješ a Avogadro nespokojeně rotuje v hrobě :-)
prosim vas, jak je to so solou versus karbonovy ram? je ten ucinok rovnako zly ako na hlinikovy, alebo este horsi?
Carbon fibre composites are chemically inert, and certainly salt or salt solution has no effect on its strength of life expectancy
Plati to aj pre spoje karbon-Al?
Co presne se deje duralovemu ramu? Ja ze jsem videl dost duralovych ramu co jezdi vic jak 5 sezon v zime a nic jim to nedela.
jako zas neblazani, to je snad jasne ci ne? lak tomu moc nepomoze pretoze na to vobec neni stavany a skor ci neskor ti ho rozozerie.
Myslim, ze po slovensky celkem rozumim, ale tomu co jsi napsal tedy ne.
ok tak este raz. si sa pytal co sa moze biku stat ak jazdi po soli. je snad jasne ze sol sposobuje koroziu hlinika resp. duralu rovnako ako ocele takze je len otazkou casu kedy ho takymto pouzivanim znicis. imho tie laky co sa na biky pouzivaju to moc nezachrania kedze na to nie su urcene a navyse sa ti ten bordel dostane cez vsetky mozne otvory dovnutra – loziska, hlavove, stredove, sedlovka atd. to ze to niekomu vydrzi 5 rokov je jedna vec to ze inemu odide pri takomto pouzivani po roku druha. myslim ze aj tu bolo dost fotiek od diery na vidle po praksnuty ram v mieste korozie dost. ved ani ty isto nejazdis zo zavodakom po zimnych cestach. ci snad to vidis inak alebo som nejak ja nepochopil povodnu otazku?
No rikam, ze dural ti jen tak sul nesezere. To by se pak nedalo jezdit ani na elektronech v zime autem. Jak rikam, 5 sezon v soli a srackach a ramu nic neni. Stejne tak znam ramy, ktere jezdi mnohem dele a porad funguji. Ta fotka co tu byla byl SID rozezrany od soli. Jen SID ma horcikove nohy a horcik nejen ze je mnohem reaktivnejsi jak hlinik, ale nekoroduje na povrchu a nevytvari si na povrchu odolnejsi vrstvicku oxidu ale koroze jde dovnitr. Je to zkratka stejna legenda jako meknuti duralovych ramu.
jasne, ked sa o to staras tak ze to po kazdej jazde oplaches tak sa to minimalizuje aj ked to co sa dostane dovnutra asi neumyjes (foto). proste korozia Al je realita ci sa to komu paci alebo nie. aj cisty Al ma pomerne znacne korozne vlastnosti v oblasti pasivity kovu ked vznikaju na povrchu dobky(dulky) a okolie povrch zostava bez viditelneho napadnuita. a netreba k tomu priamo ani extra agresivne soli. ak chces priklad tak je tu . no a posobenie iontov soli tomu len pomoze. cele toto sa este vyrazne zhorsuje pri durale (al+cu) kde med posobi vyslovene skodlivo, doslova ako akcelerator, proste ako korozny mikroclanok a moze dochadzat aj ku galvanickej korozii.
btw – na elektronoch sa v zime ani moc neodporuca jazdit aj ked teda ja ich mam na aute stale a okrem toho ze vyzeraju hnusne im asi nic neni to je pravda.
proste niekomu vydrzi 5 rokov, niekto ho potom po zime v mieste takejto korozie bez problemov dorazi. to sa neda odhadnut ale zas povedat ze korozia al je povera tak to bych si dovolil nesuhlasit.
Zrovna Fulcrumy maj problemy i s blbym mlikem v plasti. Tam bych hledal problem nekde jinde – nejspis velky podil horciku. Mam doma duralovy ram, co ma najeto pres 100t km (opravdu to neni nepojizdna zvejkacka jak by mohli nekteri predpokaldat) a porad zije a urcite zvladne aspon dalsich 50t. Asi hodne zalezi na provedeni, na laku, na strukture materialu atd. Jediny co jsem opravoval byly zavity sroubu kosiku, ktery jsem musel projet zavitnikem. Kolo meju tak max 3× za zimu.
Asi hodne zalezi na provedeni, na laku, na strukture materialu atd. – bezpochyby. a s tym vysokym podielom horcika mozes mat pravdu.
Lidi od windsurfingu mi říkali něco o molekulární korozi. Typnu si – sul vyžere jen některý legující složky duralu a pokračuje vzniklou porézní strukrůrou dál. Jak rychle to probíhá netuším.
Karbon, pod lakem – co by se mu jako mělo stát?
Ocelový raw rám bych si asi na zimu nelajzl, ale jinak je to celkem fuk.
Lak uvnitr ramu neni. Tam se sul a svincik snadno dostane. Problem v tom ale stejne nebude. Spis jsou problematicka mista styku materialu – sedlovka/ram, misky stredu/ram, srouby kosiku atd.
Při tom že letošní zima je bídná tak jsem začal jezdit na kole, pořídil jsem si pohorky s nášlapama a pohoda. Po silnicích moc nejezdím v terénu je to zábavnější.
Jezdim takhle :-D
Jinak, moire tilko,funkcni termopradlo, funkcni mikina a sportovni windstop bunda, dole to samy, ale misto bundy sortky. Do bot 4 fusekle…a stejne mrznou. Jinak pohoda. V obavach o myho Stumpieho jezdim radsi tam kde se moc nesoli.
Ještě že jsi z Plzně, páč toto kdybych potkal venku, tak se asi pos*ru. :)
tá výbava je zrejme určená pre výber peňazí v banke
Obe tyhle veci mi rikali kamaradi taky, asi na tom neco bude :-D akorat ty bryle se strasne mlzej…a bez nich mi zas fouka na oci… A snih do pusy se mi kvuli tomu davat nechce :-D
sprav si tam dieru pod nosom a bude to v cajku
Mám tohle, na hubě to má prodyšnej materiál, dá se to do kopce a z kopce sundavat a nandavat podle potřeby. Ale brejle se mi od toho někdy mlží taky.
viem o jednom, ktorý si zase nechal na dielni (hračkársku) pištol. takže v dielni-obchodíku s bicyklami strašila pištol a tetky v banke potom určite čumeli, prečo že na ne pri výbere hotovosti vytasil šesťkolečko
Jezdit nějak rozumněji s kuklou takhle nejde. V pořádné kose akorát navlhne od dechu a pak to pěkně zmrzne.
Přesně! Já v kukle vůbec nemůžu.
Já jezdím v kukle teď pořád, ale mám ji až pod bradu :-)
Taky kuklu nemůžu snést. Koupil jsem ale šátek Buff s fleecovou vrstvou a ten je bomba, natáhnu, jak potřebuji a nevypadám v tom, jak kdybych utekl z Bohnic. :)
Když už mrzne tak šátek nebo kuklu, ale nejvýš tak na bradu. Když to mám přes pusu tak nemůžu dýchat :)
S tim by se machrovalo :D
a nemlžej se ti ty brejle?
chráníte nějak díly proti soli .. nejaká impregnace atd.