• drbo

    velkej nakup :-)

    Specifikace jízdního kola PČR a jeho vybavení

    Jedná se o nákup 100 ks jízdních kol pro Policii ČR v následujícím členění:.

    30 ks ve vel. 18,5“ a 70 ks ve vel. 21“

    Předpokládaná cena kompletně vybaveného kola je cca 15 900,– Kč s DPH tj. celkem 1

    590 000,– Kč s DPH.

    Předpokladané pouþití: při výkonu služby na celém území ČR (kolo musí být

    uzpůsobeno i pro jízdu v náročném terénu např. na kamenitém podkladu). Předpokládaná nosnost 120 kg.

    RÁM – kvalitní crossový duralový vysokopevnostní 3× odlehčený rám TRIPLE BUTTED,

    slitina ALU 7005, 30 ks ve vel. 18,5“ a 70 ks ve vel. 21“

    VIDLICE – odpružená vidlice s možností uzamknout pružení, v kvalitě např. SUNTOUR

    NCX hydraulický Lock Out, nebo RST VITA hydraulický Lock Out

    OSAZENÍ – spolehlivá 27-mi rychlostní sada navržená i pro jízdu v terénu, v odpovídající

    kvalitě např. SHIMANO SLX/LX

    RÁFKY – crossové duralové dvojité ráfky v černé barvě (BLACK ANODISED), v kvalitě

    např. MAVIC A 119 nebo MACH1 540

    PLÁŠTĚ – terénní vzorek v kvalitě např. WTB INTERWOLF, SCHWALBE RACING

    RALPH

    PEDÁLY – duralové odlehčené (požadavek na odolnost proti nárazu)

    BRZDY – brzdové páky a V-brzdy v kvalitě např. DEORE/DEORE LX

    SEDLO – pohodlné trekkingové, v kvalitě např. WTB, FÍ´ZI:K, SELLE ITALIA XO

    SEDLOVKA, PŘEDSTAVEC – duralové, v kvalitě např. FSA, RITCHEY

    ZVL. VYBAVENÍ – duralový nosič (nosnost min. 20 kg) a velká brašna z nepromokavého

    materiálu (objem 20 l), nastavitelný stojánek, košík na láhev, nástavce na řídítka (rohy)

    OSTATNÍ – přední a zadní rychloupínák na náboje, podsedlová objímka také

    s rychloupínákem, osvětlení s bezúdržbovým dynamo nábojem a možností zapnutí a

    vypnutí

    BAREVNÉ PROVEDENÍ – dle přiloženého grafického návrhu, případně v barvě stříbrné

    s černým nápisem POLICIE v bílém poli pod lakem na rámu.

    Kolo musí splňovat ostatní podmínky pro jízdu na pozemních komunikacích.

    0 0
    • mr.antik  

      hmm, co na to pan scalar? To už by byl dobrej šeftík.

      0 0
    • Specík  

      Přelakovanej Olpran … :D

      0 0
    • LáďaH  

      Chtéjí kola i do náročného terénu s díly na crossová kola. Kdo to výběrové řízení psal?

      0 0
      • Ricci  

        policajt

        0 0
      • xshreck  

        asi tak … :D na MTB teda „doženou“ víc podkle mě než na crossu :D

        0 0
      • deekay  

        Ja myslim, ze to psal ten, kdo tu zakazku nakonec dostane. Tak uz to u statnich zakazek byva ne? :D

        0 0
    • prvniodkonce  

      70 ks ve velikosti 21? To je tolik velkejch policajtů?

      0 0
    • toperharley  

      A jak to tak u naší firmy bývá zvykem, tak bude kolečko tak dva až tři roku stát ve skladu, aby se náhodou neušpinilo.

      Mimochodem už před třemi měsíci se nás ptali jestli by byl zájem odjezdit část služby na kole. U nás na oddělení se našli dva nadšenci, u ostatních oddělení to bylo obdobné (pod ředitelstvím je nás 13 oddělení).

      No a výsledek je, že na 13 oddělení dají JEDNO kolo, jednomu oddělení.

      0 0
      • drbo  

        sem nevedel ze je u vas takova demokracie :-). aspon pracovni dobu mate pevne danou ne ;-)

        0 0
      • maxtor  

        No třeba v Uherském Hradišti kluci z obvodu jezdili na kolech už loni. Kola staré tak deset let, ale na normální ježdění v pohodě. A mají i výsledky – odhalení sprejeři a pak většinou přestupky. Hlavně mnohem víc, než by zvládla možná i hlídka v autě.

        0 0
    • zichis  

      nejlepší hlod iHeute :-)

      ** Policejní bicykly uvezou i náboje**

      Jízdní kola budou modrá se žlutými pruhy a nápisem „policie“ na bílém podkladu, případně stříbrná s černým nápisem v bílém poli. Měla by být vybavena speciálním nosičem či velkou brašnou z nepromokavého materiálu nebo třeba i dvěma rychloupínáky na náboje.

      0 0
      • Bender382  

        jsem to v tom článku četl třikrát než jsem uvěřil, že to někdo mohl napsat…

        0 0
      • Lada,s  

        LOL :))))

        0 0
      • Mr.Duck  

        NENE! Super, tohle je super. :D

        0 0
      • Chiron  

        Tak u tohohle sem se dobře zasmál. Ale všechno vysvětluje to, že autorka původně pracovala na tn.cz :) Pročetl sem i diskusi u článku a příjde mi, že tam snad skoro všichni sou úplní trotli co viděli kolo tak leda v kauflandu. Ono snad všechny diskuze na všech zpravodajských serverech jsou sběr toho nejhoršího odpadu a lidské blbosti… nebo aspoň mně to tak připadá.

        0 0
        • Kubas.1  

          s těma trotlama…ti lidi tomu holt nerozumí, a netuší co se jak jmenuje a jak to funguje…pro většinu mých kamarádů platí, že zadní náboj = střed, hlávko = střed, pedály sou šlapátka, a představec je jak nějaká nadávka :-)

          0 0
      • Zlatka  

        ..lze využít i k pronásledování pachatelů v místech, kam se jiný dopravní prostředek nedostane..

        :DD no to je síla toto, ale třeba to jsou bednaři. :)

        0 0
      • Flegmatik  

        No to jsou volové :-D Ještě to z další věty vyznívá, že ty „náboje“ by měly unést až 120 kg nábojů.

        0 0
      • Votysek  

        Ale to kolo na tom obrázku vubec nevypada jako krossovy a už vůbec ne s V-brzdama.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Milan  

        Když si dám dohromady zakládající příspěvek a tenhle odkaz, soudím, že vyhraje ten kdo dodá navíc blatníky :-), který nejsou ve specifikaci a ví že je tam má dát, a vlastně už to má v laku celý připravený :-)

        0 0
    • HELLBOY22  

      chcel by som si vyskúšať či by ma chytili :P Podla mňa na väčšinu cyklistov čo vedia šlapnúť do pedálov nemajú šancu…

      0 0
      • xshreck  

        Sak prave,takovych je tu vic :D zajimalo by me, co na tech kolech chteji delat. Jestli chytat neukaznene cyklisty, nebo jezdit po meste misto s autem na kole :D ale stejne mi nejde do hlavy, proc chteji crossmzrovna cross… Proc neberou treba pul na pul i s mtb. A hlavne ty velikosti, je to tam samy dlouhan:D

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • t29  

          koho chceš chytat v terénu? motorkáře? ;)

          osobně uvítám, když na cyklostezce občas projede policejní hlídka, třeba se lidi naučí, že i tam se jezdí vpravo

          0 0
          • xshreck  

            Proc v terenu? Pokud napr ja pojedu a neco udelam, urcite bych napr na kole nejel po cyklo ale sekl bych to pres nejakou stran, vyjel do kopce a sjel to nekudy, kde si na crossu rozbije hubu pokud na tom nebude mit aspon obuti a nejakou zkusenost s tim kolem. A i u cyklo, pri predjizdeni to kolikrat hodim do travy. Na crossu (i kdyz to je zgarb) bych si to netroufl

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Hynas  

      Za mě dobrý.

      Sice treking…ale primárně pro nasazení proti bajkerům nebudou, to zase máte moc zúžený pohled. Je třeba se na to podívat komplexně.

      Myslím, že můžou být dost dobrým (rychle se přemisťujícím se prostředkem) pro „razie“ proti idiotským inlinerům, psíčkařům, kteří nejsou schopni se sehnout pro hovno nebo ty svoje milášky mají na vodítku od strany ke straně, ujeté maminky s kočárky, které štrádují přes celou cyklostezku lesoparky a hlavně lidi, kteří mají cestu rozdělenou na pruh pro pěší a pro cyklisty a klidně se v pruhu pro cyklisty rozvalují. Rozhodně si je umím představit, že takový Bělský les projedou x-krát denně a ne jen jednou pěšky jako doteď.

      Máte být rádi, že se pro bezpečnost něco dělá a ne tady kecat nad výbavou.

      Ale rád bych vás ukecané chtěl vidět, kdyby se (podobně jako s PČR autama…Octavia X Passat, ST220) našel jeden dva nabušení PČR bajkeři (a že takoví jsou, jen na závodech holt nemají uniformu), kteří na bajku za 40 (je to pro vás mentálně přijatelná cenová hranice?) a fyzičkou lidí, co dojedou Sudety do 50. místa, kteří vás v terénu mistrně dojedou a pokutujou za to, že jste jeli např. přes přechod na červenou. Ty fotky obličejů by byly k popukání!

      :o)

      0 0
      • fousek  
        1. osdtavec – podle me prosta buzerace lidi.
        2. odstavec – na tehle kolech s brasnama plnyma naboju do SA-58 bych se

        v terenu nebal ani Kulhavyho:-)

        0 0
        • J3Sl4n  

          Nevím proč hned za vším vidět buzeraci. Slušných lidí si většinou nevšímaj a ti kteří dělaj bordel si tu buzeraci zasloužej. Chtěl bych vidět jak by jsi se bavil, jak bába, jejíž pes se vysral na cyklostezce dostává pokutu od policajta na kole ( hlavně potom co jsi to hovno vyjel a půlka ti ho skončila na zádech). A ještě si uvědom, že ti kluci co na tom budou jezdit, si ty kola nevybíraj sami.

          0 0
        • Marah  

          Tím odstavcem č.2 si vážně zabil!!! :-DDDDD

          0 0
      • xshreck  

        Ja to zase beru ze na bajku mam vetsi jistotu a je i pohodlnejsi. Ma vetsi prujezdnost nez cross a myslim ze dokaze odpustit i nejake ty chyby. Hlavne na sterku apod. To jest muj nazor…

        0 0
      • Hnoj  

        Pejskaře, co neumí uklízet už řeší SuperVáclav a dělá to zadarmo, to si benga nemusí kupovat 100ks kol :-D

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Marinada  

      No tak o tom som vzdy snival. Dat si s nimi race. Tu u nas v Martine sice boli daky cyklopangle ale uz dlho som ich nevidel. No raz to pride a budu to ma tpotom asi drahe :D . Inac takto asi nejak to mozno dopadne http://www.youtube.com/watch…

      0 0
    • weekend warrior  

      já si myslím, že by jim měli koupit horáky, páč jinak nebudou moct dělat tyhle kousky :))

      jinak polda na kole, mi přijde jako docela good věc..

      0 0
    • M_ishak  

      Jak se jmenoval ten seriál, ve kterém fízli honili zločince na kolech? Za dětských let jsem na to čuměl s hubou dokořán a teď bych si to z recese stáhnul.

      0 0
    • unavix  

      No vida.Vánoce se blíží tak se za státní peníze poříděj soukromý dárky :))

      0 0
    • M_ishak  

      Nedovedu si představit na crossovi jet v terénu s 20 kg brašnama a zatížením 120 kg tak, aby na první nerovnosti necvakl duši/nezrušil ráfek. Schody na crossu budou sjíždět jak?

      Asi to navrhoval někdo, kdo nikdy nejel na crossovi po polňačce natož pak v terénu a natož pak „na těžko“. Já bych jim dal aspoň 2" slicky, aby nehrozilo cvaknutí a aby se to hýbalo na asfaltu a úplně bych zrušil ty 20 kg brašny. Co tam chtějí vozit? Já je beru jako alternativu k pochůzkářům a ti taky netahají 20 kg krosny na zádech.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • karliner  

        Docela se posměju, až někde uvidím policejní hlídku s píchlým kolem. Vsadím boty, že jim interní předpisy nedovolují opravu svépomocí a budou muset počkat na specializovaný servisní bike s vyškoleným specialistou na lepení duší :-)))

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • koroptev  

        napr. k nehode musi vyjet auto, protoze v nem pocitac atd.; toto by mohlo byt v brasne pochuzkare (nebo pojezdare, ktery by toho zvladl vic nebo vickrat to same) a ty bys nemusel cekat hodiny..

        0 0
    • česílko  

      Tohle je jen začátek dalšího velkého prúseru jehož výsledkem bude promrhání pár mega.Za nákupem kol bude následovat výběrové řízení na: servis

      nákup dílů

      ňáký hadříky atd..

      A to teprve bude nářez.Docela by mne zajímal poměr výkon/cena.Něco jako: Za rok 2013-náklady 20 mega=pokuta pro jednoho pejskaře a dva kuřáky na zastávce…

      Nejsem pesimista,ale istituce cyklopolicajt bude tradičně tunel na peníze.

      0 0
      • hribik A1  

        pokuta pre jednoho pejskaře a dva kuřáky.. a tisíc cyklistov si kde nechal? a hneď to ináč vyjde

        0 0
      • M_ishak  

        No a ještě všichni zapomněli na oblečení – 4 sady komplet výbavy, jedna sada v pohotovostním režimu, jedna v prádelně a obé v letní a zimní verzi. A to bude minimálně stejně drahé jako kola. Škola jízdy a bezpečnostní školení 3000 na osobu a den. Servis a údržba 5000 na kolo a rok, v českých podmínkách však vše vyjde o 150% dráž, než na kolik je zadání a o 250% dráž, než za kolik by si to nakoupila firma v soukromém sektoru.

        Takže ono to dopadne tak, že cca 60 000 na strážníka a rok a oproti tomu 500 Kč vybraných na pokutách, co nachytali někoho bez odrazky.

        Ale oni si to odůvodní kecama o prevenci.

        0 0
    • Georrge  

      ty vole proč je to tak hnusný? Aha už vím, protože to je kross :D a k tomu ještě ta barevná kombinace, hmm…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.