Chtěl bych vědět vaše názory a zkušenosti na použití No-flats. Hlavně v případě použití na obyčejné ráfky a obyč pláště né Tubelessy.
Chtěl bych vědět vaše názory a zkušenosti na použití No-flats. Hlavně v případě použití na obyčejné ráfky a obyč pláště né Tubelessy.
Anketa: Používáte Joe's No-flats?
pokukoval jsem na to na poharu v Teplicich, vypada to paradne, udajne ma to mliko hustci konzistenci nez No tubes, jinak system asi stejny, no az bude cas tak to asi na zkousku zkusim…
jinak klasika /duse,plast,normalni rafky/
jj, sypte to sem, taky o tom uvazuju.
Videl sem je akorat na stanku na Malevilu a vypada to pekne, fungujou se vsema plastema (narozdil od notubes, napr. Michelin) a rafkama, to je vse co vim :)
Nevidím jediný důvod, proč by měly v reálu fungovat s plášti se kterými NoTubes fungovat nebudou. Oni některé konkrétní pláště značek, které má NoTubes uvedené, že nefungují fungovat mohou, jen je větší šance, že bude nějaký problém. A ten problém je způsobený konstrukcí daného pláště a není mi jasné, jak by to No-flats mohlo řešit (třeba když má plášť na to nevhodnou patku).
Celý kit vypadá naprosto stejně jako od NoTubes a nemyslím, že tam bude nějaký zásadní rozdíl. Pokud někdo o nějakém víte, sem s ním.
Jediné co se může trošku lišit je tmel (mlíko) a tam jedno z nich může fungovat lépe a tady by mě srovnání také zajímalo.
Nevim, nevozim ani jedno, takze jen rikam co sem slysel/videl/cetl. U notubes je Michelin nekompatibilni, u Noflats pry OK. Snad jina paska, co ja vim :) Takze pokud bych se mel rozhodnout mezi tema dvema, beru Noflats…
Vložku s ventilkem z NoTubes držím v ruce a srovnávám s fotkou No-flats vložky s ventilkem a žádný zásadní rozdíl nevidím. Tím neříkám, že tam být nemůže, jen si ho opravdu nedokážu představit, co by to mohlo být, aby to nějak výrazně mohlo pomoct.
Já jsem už třeba na NoTubes zanevřel, protože kombinaci NN x dt 4.2d ráfek jsem s velkou pumpou bez kompresoru nenafouknul ani po 3 hodinách boje a to jsem zkoušel všechno (vždy namydleno a pak všechny možnosti jak pomoct plášti do patek předem). A to je plášť, který je doporučený. Na Crossmaxech ST už jsem zkusil pouze jestli to náhodou nepůjde nafouknout jen na sucho (zkoušel jsem Alberta a SS), což nešlo. Tam už jsem žádné složitější experimenty nezkoušel (ani mydlit).
A zkončil jsem raději u UST plášťů plnohodnotných a to nejen kvůli montáži (ty UST nafouknu na STčkách na sucho malou pumpičkou když jsou nové pláště, delší dobu použité jsem ještě nezkoušel), ale i kvůli tomu, že to nejsou takové šlupky a že nehrozí riziko svléknutí pláště z ráfku (i když se to nestává u klasika + NoTubes často).
Ale chápu, že někdo nemá UST ráfky a že někomu těch cca 130g u UST variantu plášťů navíc prostě vadí.
Vozim No Flats a absolutně super!!! Mam celý kit, takže jsem z kol udělal bezdušáky, mužu foukat na kolik chci a nemusím se bát že cvaknu duši nebo tam není. Taky jsem ze záčátku byl skepticky, ale funguje skvěle. Po zavodě když myju kolo tak jen narazím na bílý flíček na plášti…aniž bych o defektu věděl.
Nevypadá to špatně…
Tyhle videa jsou často přehnaně optimistická. U NoTubes něco podobného taky mají. V reálu to pak ale často díru o velikosti většího hřebíku zalepit vůbec nemusí.
Mě to zatím zalepilo vše, je fakt že třeba v brušperku jel Mlynář s No tubes a ušla mu půlka kola než se to zalepilo. Je fakt že záleží na velikosti díry. Ja si do toho doma zkusil píchnout hřebíkem průměr asi 1,2mm a udělalo to jen psst a bylo po díře.
U všech bezdušových systémů a tmelů hodně záleží na tvaru díry. 1,2mm kulatou díru by měl zacelit každý systém.
Nejčastějším defektem bývají ale trny a proražení a tady by to také mělo fungovat vždy (tedy pokud u proražení to nebude taková rána, že rovnou zničís úplně ráfek).
Myslím že to dokáže zacelit dost velkou díru, ale za cenu toho že uteče hodně vzduchu a vyteče hodně mlíka. Ale i tak je to výhoda, nebo tam pak stačí pustit jednu bombičku a maš zase funkční kolo. Jediný problém je rozřízlý plášť…to pak už musíš nahodit duši.
No Tubes mi díru kolem 1mm vůbec nezalepil na RR 2,1" a přitom jsem stál na místě a viděl jak to teče ven(snažil jsme se to zastavit a točit a nic…pomalinku to hezky vyteklo a vzduch utekl taky) a stejně nic:-( Funguje to nic moc…dobré akorát tak na trny
U větší díry je potřeba nechat díru dole a chvíli počkat.
Ale může se stát že i tak se díra nezalepí, nicméně po skoro dvou letech můžu říct že až na nepříjemnost s nekompatibilitou supersonic druhů pláště od Conti jsem maximálně spokojen. Jediný kdy to řeším je dvakrát za rok dolejt mlíko a když ten plášť říznu – to pak vkládám duši.
U prorazeni to rozhodne vzdy nefunguje.
Taky jsem o tom chvíli uvažoval. Na Šele byli borci, teří to nabízeli, měl jsem několik všetečných otázek, které mě přesvědčily nejít do toho.
Na kupkolo jsem viděl duše Slime již s náplní, cena kolem 130, váha 300g…
Já si na maratonky pořídil airgun.
Je fakt že u duší se může vyskytnout problém hlavně v případě co popisuješ. Do duší bych nešel, hlavně to nic moc neřeší – větší váha, možnost proražení plus to co píšeš výš. TAky proč se spokojit s duší když existuje možnost udělat bezdušak.
Tu variantu s duší má sice v anketě, ale předpokládám, že to není zrovna varianta, která by ho moc zajímala. Varianta s duší moc dobře nefunguje a ještě je ze všech možných variant nejtěžší, podle mě je to s duší úplná kravina.
aky je vlastne rozdiel medzi Joe's No-flats a NoTubes? ako sa instaluje toto Joe's No-flats? diki za odpovede, zaujima ma to
No-flats jsem v ruce neměl a zkušenosti z praxe žádné. Žádný zásadní rozdíl dle srovnání obrázku No-Flats s NoTubes, který tu mám nevidím a pokud nějaký je, tak by mě taky zajímal v čem tkví. Instaluje se to úplně stejně.
Kluci z bikezone mi vysvetlovali ze rozdil je udajne v mleku – je o neco hustci…
Myslím že je to dost podobne. Nevím jak No tubes, ale No flats: nalepíš na ráfek pásku aby si zakryl otvory pro niple, nasadíš pásku s ventilkem, nasadíš pláš, namydlíš patky aby si to lépe utěsnil, nafoukneš na sucho-nejlépe kompresor, pumpou to jde dost špatně, nebo potřebuješ velký objem vzduchu. Zjistíš zda ti to drží chvíli tlak, pak vyfoukneš, naliješ mléko, nafoukneš a pak už jen jezdíš, mlíko utěsní nerovnosti mezi pláštěm a páskou s ventilkem. PAk už jen stačí hlídat dostatek mléka v plášti, nebo každým píchnutím se ho trochu ztráci na zalepení.
mám NOTUBES a jsem spokojený, myslím, že to bude to samé…
Zdravím Vás tu všechny, když už je tu taková debata , chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi dušemi No Flats a dušemi Slime? Pokud někdo ví sem stím. Cena těch Slime je poloviční proti No Flats. Tak by mě zajimalo proč nebo čím to je. Díky za příspěvky:o)
koukam ze vyrobce udava ze slime lepi jen na dva roky a pak muze zacit unikat… a hlavne je to asi levnejsi protoze to vyrabi v baleni pro traktory a kdektery vidlak to pouziva za tech par drobnych baleni po 5ti galonech bych si taky poridil
To máš stejně jedno. V duších tmel stejně pořádně nefunguje, takže když tmel, tak NoTubes bez duší nebo UST pláště.
Podla mna je to v podstate iba kopia Notubes. A trochu drahsia.
přesně tak, prostor na trhu je, klidně by se uživilo ještě více značek, flats je myslím hustší
nejedeš s Káťou do Štiavnice na MSR
Nevim jestli je to kopie. Tech tmelu je spousta a prvni s tim prisla myslim armada a vsechno jsou to kopie ;)
No Flats vozim tretim rokem, protoze tam kde jsem jezdil se zas neuchytil notubes. V jednech kolech notubes mam, takze srovnat taky muzu.
No Flats mi prijde lepsi. Je hustejsi a tolik tmelu pri defektu nevytece. Ale peknej gejzir do obliceje uz jsem s nim taky dostal :)
Rozdil mezi NoTubes a No Flats je i v pásce, u No Flats může přesahovat páska přes okraj ráfku, takže můžou fungovat i jiné pláště než u No Tubes. Páska u no Tubes ale zase lépe sedí v ráfku když je natlačená pod okraj ráfku, No Flats klouže ze strany na stranu, musíš si s tím více pohrát. Jinak funkce je pak zcela stejná. Je to ale obojí nouzové řešení, už jsem to psal i na Mtbs. Klasický UST ráfek a pořádné pláště s UST patkou jsou jistější, lépe se foukají, a pláště jsou svou konstrukcí dělané pro bezdušové použití. Když to řeknu polopatisticky. Tak je to jako u hadrů. Pořádný Gore Tex má membránu chráněnou horní látkou a podšívkuo, levný „Gore Tex“ je jen zátěr do látky. Nové funguje srovnatelně, ale životnost a funkčnost v extrému je pak velký rozdíl. To stejné když použiješ klasický plášť, konstruktér ho navrhnul pro použití s duší, to nemůže nahradit žádný zátěr latexem. Proto není důležité jen uchycení patky pláště systémem UST na UST ráfek, ale i to že UST guma má na vnitřní stěně o jednu vrstvu gumy nebo butylu víc, u odlehčených variant TNT je tato vrstva navíc na bocích pláště z venku, a celkové utěsnění se pak děje latexem. Takovéto pláště jsou mnohem odolnější i proti proříznutí na bocích a proražení o ostré kameny, což je největší slabinou systémů No tubes No Flats. Vývojově nejodolnější pláště jsou nyní asi GEAX TNT White Collection .
ahoj, mam na tebe dotaz mino tema…
máte po bajkovém beskydu nějaké ztráty a nálezy? psal jsem na infomail na strankach a zadna odpoved
dik
s tím, že je to nouzové řešení bych s dovolením absolutné nesouhlasil, vozíme 2.závodní sezonu na 2 kolech a výsledek = 0,00000 defektů
Souhlas.
Jen ještě u NoTubes + klasický plášť tu odolnost je možné zase zvýšit jinak a to použítím odolnější verze pláště (tedy třeba u NN a RR double defense verze, u Albertů a SS alpencross verze). Při porovnání těch odolnějších klasických verzí těch plášťů s UST mi to pak přijde dost podobné s mírnou výhodou pro odolnější klasiku.
U klasika + NoTubes je tu zvýšené riziko svléknutí pláště (to už ale zmiňuješ pod tou jistotou UST pláště).
v životě se mi plášť ani v extrémních podmínkách nesvlíkl ani neměl tendenci
Souhlas,pokud to nepřefoukáš tak ti to nestřelí. Drží to dobře, pokud máš adekvátní plášť. Já jen chtěl říct že u UST ráfku a pláště výrobci zaručují 100 % komatibilitu. Když si dáš vyztužený DH plášť tak budeš mít No tube jako UST a TNT systém o tom to je. Když budeš honit gramy jak to všichni prodejci zdůrazňují tak je to plně funkční, ale jak píšu . Náchylnější k proříznutí… používáme doma všechnmy systémy tak vím o co go… prostě včechny staré kola máme na No tube a No flats (náby DT swis a Maviky se nám nechce vyhodit, a duše fakt jen v balíčku poslední záchrany)
Ještě by jsem se zmínil o ceně , cca 1500 kč a víc za sadu celkem dost, téměř by jsem koupil za stejné peníze raději nový UST ráfek a nechal přeplést, ale je mi líto i těch starých ráfků a práce, když máš kotouče tak ráfek je „věčný“.
Jak už jsem psal, je to pořád o tom jak se jezdí. Těch popsaných konkrétních případů z praxe už bylo hodně (hodně na mtbr a něco málo i tady na BF a dost z toho nebyla žádné až tak extrémní situace, některé z nich v praxi mám i s mojim stylem jízdy bez velkých dropů). Téměř vždy to bylo po dopadu ze skoku a nemusel to být ani nějaký mega drop, stačí jen lechce špatný dopad z 20cm výšky… Třeba já se toho také nebojím, nejsem žádný velký skokan a vozím plnohodnotné UST, ale to nebezpečí tu prostě je.
Tedy opět je otázka, co jsou to extrémní podmínky?
mloku mloku, možná takové, které jsi ani nejel
Tedy i nějaké větší dropy s 0,5m výšky nebo i větší a třeba i s nepovedeným dopadem? To by byly extrémy, které opravdu nedávám. Dropy se špatným dopadem je asi ta nejkritičtější věc pro svléknutí pláště.
0,5 je jako výška?
Ano. A myšleno tím s dopadem na placku nebo něco tomu blízkému, kde při dopadu dostane vše hodně zabrat.
Ale v těch konkrétních případech, kdy ke svléknutí pláště došlo to často nebyl vůbec takovýhle extrém, ale jen už zmiňovaných 20cm výšky + ne zcela čistý dopad.
jaky vozis tlak, ze se ti zula guma?
Mě se ještě nezula, já NoTubes s klasickými plášti nevozím (po kdysi marném boji nasazování na DT 4.2d ráfek jsem to vzdal a teď už mám na obou kolech UST ráfky, takže není co řešit), vozím plnohodnotně UST. Ale tlaky vozím nízké (momentálně 25/30psi na 56mm širokých UST Schwalbe) a to by samozřejmě riziku zvyšovalo výrazně. Samozřejmě, že tohle není vyloučené ani u UST pláště na UST ráfku, ale ta šance je tam mnohem nižší, ty patky tam drží o třídu lépe a jsou na to uzpůsobené.
Ale jak už reagoval níže filipes… A těch případů znám více.
Ono nedojde k tomu, že by se okamžitě svlékla přímo. To by se jinak stalo i s duší. Ale dojde, jak psal už také filipes níže k odtržení od patky a tím úniku vzduchu a svléknutí následuje (nebo nenásleduje a si jen na prázdném kole, to už je ale celkem fuk).
Přední kolo: Ráfek Cmax – plášť NN 2.1 UST tlak 2,3 – uvnitř Doc Blue (hmotnost jezdec + kolo = 85kg)
Vyzuto 2× – 1 rok starý plášť jednou nasazen a pak jsem s ním už nehýbal. Poprve v prudším sjezdu tlama byla slušná.
a to by se teda podle mloka zout nemelo, jestli se nepletu ;-).
Může se zout cokoliv, ale pořád je tenhle případ výrazně méně pravděpodobný.
U UST plášťů jsem téměř žádné případy nezaznamenal. U klasických plášťů poměrně velké množství.
Doma jsem zjistil, že se hodně vytáhla patka a tak jsem dal novej plášť. Nezanevřel jsem na to a vozím to dál ;)
Uvidím až budu měnit nějaký kus po delší době. Teď jsem jeden zadní sjetý měnil, ale ten neměl ani celý půlrok. A ten měl patku zcela nevytaženou (sundat z kola šel pořád blbě, zkusil jsem i pro zajímavost nafouknout a chytil se v pohodě a okamžitě – při více vytažené patce by to nehrozilo).
Taky je možné, že to byl jeden špatný kus, co jsi měl. Uvidím ale u kousků, které budu měnit po roce nebo více.
A ještě jsem zkoušel před sundáním ho na místě vyzout z patky (nafouknutý) a to se mi nepodařilo ať jsem se snažil sebevíc (ale za jízdy ta síla může být určitě větší při pořádné ráně při špatném doskoku nebo nějaké blbé ráně od šutru z boku).
Jinak s tvými závěry ohledně UST souhlasím, vidím to podobně.
Jo mohl to být špatný kus. To vytažení bylo asi způsobeno tím vyzutím a tím jak jsem se v tom sjezdu snažil zastavit s prázdným pláštěm. Vzorek byl ještě dobrej tak jsem ho věnoval kamarádovi a on ho vozí s duší k plné spokojenosti.
jinak já zul 2,25 NN + Cmax a Notubes, na žluté u Lysé tj docela jsem měl co dělat, ale ustál jsem to .to mě vyléčilo.
Prdni jsem castecne svliknul uz 3× – proste se na cast plaste odtrhne od patky a vyfoukne se vzduch. Obyc plast na predek never more, jen UST. Zadni zatim OK.
Rozhodne zadny extremy, jen trochu agresivnejsi XC. Tusim ze staci naklopena zatacka po doskoku pri nizsim tlaku…
A ještě samozřejmě záleží hodně na tlaku. Pokud si dobře pamatuju (a možné, tak pokud to tak není, tak se předem omlouvám a prosím o uvedení na pravou míru), tak pláště foukáš na hodně vysoké tlaky (za což považuju pro cca 70kg jezdce a 2,25 pláště cokoliv přes 35psi).
80kg – 2,8 + 2,6; 55kg 2,0 + 1,8
Že se to nestalo v životě tobě ještě neznamená že se to stát nemůže.
Mě se svlíkal Panaracer XC Fire Pro z XTček. No tubes. Tlaky všechny možný. KDyž se svlíknul po třetí (cestou po dlažbě ve městě, žádnej extrém), dal jsem je pryč. Mám se rád.
nojo, takovy dobry dezen to byl
vozil jsem ho rad, ale pak jsem ho v alpach svliknul z mavicu a sel do padous
a to se rad nemam ;)
Já osobně mám s No-Flaty dost špatnou zkušenost, na EP v Xteře stačil obyčejný trn a No-Flat nebyl schopný to zalepit, akorát z plástě krásným obloukem utíkal tmel nic víc nic mín. Jediné co opravdu funguje je slime, mám je prověřené na mistrovství světa v Xteře na havaji kde jsou opravdu obrovské trny, po závode jsem z plástě a duše vytahal na tři desítky trnů ale plášť si pořád bez problémů držel tlak.
z plaste a duse? pokud jsi predtim pouzival take tuto kombinaci s notubes ap. tak se nedivim tvemu zklamani.
Už to tu bylo napsané hodněkrát. V duších žádný systém pořádně nefunguje a fungovat nebude a je to tak leda váha navíc. To jsi měl se slime naopak obrovské štěstí, protože v mnoha případech to nezalepí právě ani tu malinkou díru po trnu.
Vyhoď duše a bude to fungovat…
Tak ty dropy a jiné FR šílenosti, které nedávám ani ve snu řeší světove gumařské firmy , takže to asi je potřeba…
A co tufo? to je zalozeno na podobnem systemu ne? na silnici (galusky) mi to fungovalo jako dojezd. On tam byl tlak cca 11–12atm. a po defektu tam zustalo tak 5… ale na dojeti to bylo…Cisteni kola byla parada… U biku by to melo byt v poho ne?
Tufo na bajka néééé nefunguje vůbec, akorát dostaneš krásnou sprchu – kamoš testoval :-(
dik aspon vim ze to nemam lit do biku a nechat to jen na ziletuku ;)
Testoval to u UTS palstu bez duse?
testoval UST
tufo je systém zapletených kol, ne jenom tekutina:)
Tufo je především výrobce galusek a plášťovek ty zapletené kola jsou jen doplňek – ty si stejně někde nechávají dělat.
Tmel je doplněk ke galuskám a plášťovkám
ráfek asi jo.. ale zaplétá jim to nějaký slovák primo u nich… mám to přímo od nich, měli stánek na bajkovém beskydu
zapletené kola na bika jsem hlavně myslel
Tak to to můžu vylejt do záchoda. Ještě, že jsem to tam nedal. Dík za info. Škoda.
tak to ja mam vice stesti… ja mam plastove galusky na ziletce (nejaky treninkovy model) takze vyuziti najdu ;) teda doufam ze ne… :D
Pořád by mě zajímalo přímé srovnán NoTubes tmelu x NoFlats tmelu a to nejlépe v UST pláštích. Stále nikdo nemá?
Ja už nevím kde jsem co nalil, je to dosti podobná konzistence a vypadá to stejně. Funguje to asi taky stejně. To znamená utěsnění plášťů bez problémů, o trnech nevím, z rozříznutého pláště ti to vyteče a stejně dáš duši. Ještě jezdím starý GEAX GTT taková zelená hustší kapalina až gel s šedozelenýma většíma časticema , to už mám v kole víc než rok , ale na UST ráfku a s UST pláštěm a těsní tak dokonale, že jsem to snad ani nefoukal od doby co jsem to nasadil. Vozím to vpředu, takže to je na dlouho, než to ojedeš. Zkouším teď i nový GEAX Pit stop , ten jinak smrdí a není bílý ale šedý ( jako cementové mlíko), nemůžu však nic víc k tomu říct, je to tam nalité a zatím o trnech taky nevím a větší defekt nebyl. Hustota je ale podobná jako No tube a No flats.
S těmi tmely je jediný problém, zasírají se ventilky a když to dofoukáváš tak po čase je potřeba ventil vyšroubovat a vyčistit. Jde to oloupat, na kov se to úplně nepřilepí. Ventilky se dají koupit i samostatně.
Jo. Ten originál Mavic UST ventilek má u konce jen tenkou vrstvu gumy a když jí ten tmel trochu nahlodá tak se trochu sloupne a už to netěsní tak dobře jak by mělo.
S ventilkem jsem u NoTubes ani problém neměl, maximálně to udělalo hrudku, která se při foukání vzduchem profoukla. A tedy čištění ventilku při výměně pláště žádné nebylo třeba. Ale je to teprve po necelém půl roce, třeba časem to bude horší.
hlavně když se upouští vzduch tak ventilek vždy nahoře – míň se zasírá, jinak taky to nečistím, jen v kritických případech:)
To dodržuju s ventilkem nahoře právě až na jeden případ, při kterém se vytvořila jednou ta hrudka a kterou jsem profouknul, to jsem právě si nevšim, že mám ventilek přesně dole.
ja tady budu za exota :) .. ale dalsi nazor (a zkusenost) se hodi.
takze, letos jsem nahodil do klasickyho plaste, duse i rafku tu zelenou Slime tekutinu a po nekolika mesicich ( a nekolika tisicich km) mam tyhle zkusenosti. Vozim light dusi, v ni Slime a dohromady to ma vahu cca normalni duse – nejsem gramar. Na prednim kole jsem zatim nebyl svedkem vypusteni vzduchu. tam to drzi, viditelne dirky v dusi zadne – zrejme jsem opravdu nepichnul.
Zadni kolo je jiny pripad. Pri poslednim prezouvani plaste jsem napocital jiz 7 zalepenych direk Slimem. da se to poznat. tezko rict, kolik jsem jich nevidel. Takze zarucene to funguje. Mam i negativni zkusenost, kdy jsem to zahadne pichnul (nebo prorazil, nevim) a nasledne mi to dirku nezacelilo. bohuzel, zalepit to v terenu se proste nedalo. guma mokra od slizu, takze naplast nedrzela dostatecne a ja nemel trpelivost. tak jsem musel dat nahradni dusi. a jednou jsem jel a cejtim ze mi to zacina meknout. tak jsem to jeste par kilometru trapil a pak jsem to nafouknul a bylo „zalepeno“.
takze ja mam s kombinaci „obyc plast+duse+rafek+tekutina“ vyborne zkusenosti. vetsinou po sezone koncim s dusi na ktere je 10–12 zaplat, takhle mam zatim jednu.
nevíte jestli se da no flats nafouknout obyčejnou nožní pumpou??? diky
amozrejmne ze da. jde jen o to jak umis usadit plast do rafku, ja osobne doporucuji ho nejdrive potrit sadlem a pote ho nainstalovat na rafek, a pokud budete z klasickeho rafku delat bezdusovy . tzn systemem no flats. tak az date do rafku tu cernou pasku s ventilkem tak u ventilku to musite kapanek seriznout protoze jak tam je ten vyntilek tak ta guma je vys a ten plast se tam nechce chytnout. jinak to je paradni vec. vrele doporucuji.
http://www.youtube.com/watch?…
tohle by mohlo fungovat o poznani lip nez nejaka brecka splichajici sem a tam navic by to mozna mohlo lepit i delsi rezny rany do urcite miry?
videl to nekdo nekde prodavat a aplikovat? pro kolo?
zdravim,shanim mliko do joes no flats a na netu mi to ukazuje jen jeden eshop,ve kterym neni nic,co bych k tomu jeste objednal,aby se to aspon trochu oplatilo.muzete nekdo poradit?
Zkus Hnoje. Mě to od něj, ale osobně bral kamarád. Samostatně se to asi kvůli poštovnýmu moc nevyplatí.
A co silnička?
Nemáte někdo zkušenost s tímhle řešením?
no ja nevim, duše za 4 kila… To uz jsem spis uvazoval predelat silnicni plaste taky na bezdusaky.
No ono v podstatě to jde udělat taky tak, že se sežene duše s vymontovatelným ventilkem a nalejt to tam. Akorát jsem zatím na žádnou nenarazil..
ja je mam doma na zimakovi :-). Tusim,ze jsou to micheliny.
Zdar,
Vcera som sa snazil nahodit No-flats pri kombinacii klasicke rafky + bezdusove plaste. Rano som zistil, ze asi nie uplne uspesne. Oba kola boli rano bez tlaku. Po dofuknuti a ponoreni pod vopdu sa zda ze z predneho to uchadza cez plast (uplne novy). Takze som naklonil, aby sa tam dostal tmel, a zda sa ze ok. Vacsi problem ale vidim pri zadnom, kde to uchadza povedla ventilku. Po ponoreni tadial ale neunikal ani vzduch, ale tmel. Vidno to len po ponoreni, ked je na sucho tak sa nezda ze by z toho nieco tieklo. Nejaky tip ako si s tym poradit? Skusit to nahodit znovu?