Technická náročnost závodů…kam se vyplatí zajet s „fullem“.a kam určitě NE…???
Technická náročnost závodů…kam se vyplatí zajet s „fullem“.a kam určitě NE…???
To zalezi na tom, jestli mas ambice stat na bedne a taky co je to tvoje s „fullem“. Ja s nim jezdim vsechno.
Presne, jestli mas ambice, tak je u fullu problem vaha. Ja ambice nemam a to kilo navic mi nevadi. Na fullu dojizdim urcite min unavenej a vic si to uziju :)
Vzhledem k tomu, že většina maratonu u nás je dělaná i pro širší veřejnost, tak s HT není nikde problém a co nesjedeš seběhneš, ale takových úseků je velmi málo. Ale záleží co myslíš fullem :-)
Jel jsem zatim asi jen dva zavody, kde si myslim ze by full byl lepsi volba. Beskyd Tour a Bike Brdy.
Tak Beskyd Tour určitě .. jinak co jsem jel jiného, tak byl asi spíš HT lepší
jj,na bike brdy jsem se proklínal, že nemam full
Ak jazdis rychlo, tak jedine miesta kde fakt stracas na HT su rozbite roviny a velmi dlhe rozbite zjazdy. Na technicke useky ti bezny maratonsky full ,co sa tyka casu, nepomoze. Co znamena, ze takmer na ziadny maraton to nema cenu. Nema to cenu asi nikde na KPZ.
No tak marathony sou snad jasný – o těch bych se vůbec nebavil (pokud to není Vinařská 50) z XC bych vybral závody českýho poháru-určitě platnej byl na Zadově – ale už se nejezdí,v Český Kamenici taky není od věci,V Losinách se taky hodí – ale když sem ještě jezdil hobíky,tak na Epicovi vyhrál nějakej frajer brutálním způsobem Kutnou Horu a tam teda rozhodně potřeba není – takže když na to máš – můžeš i na závod s žiletkama :-) (fakt je to sere,když je předjíží někdo na bajku a na fůlu obvzlášť :-) (ne na závodě – jen tak při projížďce :-)
jde-li ti o technickou náročnost nebo spíše celkovou náročnost, tak vem svýho „fulla“ sem: www.24hours-mtb.com/ vloni jsme tam byli prvně a kámoš co to jel: (www.bikebase.cz/user.php?…) to vyhrál. Je to ale 24-hodinovej marathon, tak se prověří kolo i ty. Tak jedeš? ;-) P.S. fotek z toh je hafo, kdybys chtěl mrknout.
ano: Transbrdy ne: Pražská a Jizerská 50
Hele, já mám fulla a jezdím s ním i vyloženě chrtí tratě.. připadá mi lepší čas od času přifouknout SPV a zablokovat Motionem předek, než se drncat na pevňáku po rozflákanejch cestách a nechat svůj zadeček (nejen) trpět.
ŠkodaBike jsi jel nevím jestli Giro,DAIKIN nebo ARCHA maraton Brdy..pokud ano..tak víš jaký to je rozdíl.stejně jako Král Šumavy-projížděl jsem si obě trasy a to nej bylo na dlouhé po rozdělení tras..
JA budu mit jen fulla a tak fulla kamkoliv ;) myslim, ze tedy s fullem se da vyjet kamkoliv s HT v CR taky.. Takze asi je to jenom o tom co Ti vyhovuje ;)
No treba na cesky pohar v DH :-)
V kategorii HT by ho akorat diskli.
simte, by to zahazel bahnem a nikdo by nic nepoznal :-)
Mám jenom fulla a tak jezdí všude, před fullem jsem měl jeno HT a jezdilo taky všude ;)
asi dost záleží na tom o jakém fullu je řeč(Epic x Trance x Reign) a jaké máš na závodech ambice. na fullu objedeš všechno a užiješ si to, ale v 99% budeš pomalejší než na HT.
řekl bych že v případě epica tech 99% neplatí, řekl bych že ten bude na většině maratonech(ne padesatky CS) rychlejší. Sauser snad jezdí XC prevazne na fulu, ale je otazka na kolik chce a nakolik musi. Ale jeho ful bude pod 10kilo zas…
mslíš tohohle fulla?
mslíš tohohle fulla?
tak ten má pod 9kg :-)
že se na tom nebojí?
nj, ale i pod 10 :) jo to je mazec tohle, mít prachy na rám, udělal bych to podobný, možná o pul kila vic…
Ale je otazkou, jestli za to stoji ta dan za ultralight komponenty, mysleno pro normalniho smrtelnika. Dal jsem si praci a nasel jsem v jednom casaku popis toho, co zhruba Sauser jenom na svuj Epic spotrebuje: na jednu XC sezonu- cca 5 ramu (!!!), kazde 3 zavody nove prevodniky, kazdy zavod nova prehazovacka, retez, lanka, brzd. desticky, repase vidlice a tlumice.
Ale ta spotřeba kterou uvádíš je spíš než nutností výměny komponentů který dosloužily daná snahou po 100% spolehlivosti, přece jen sou tam v tom moc velký prachy na to aby se mohlo něco ******…Takže prostě mění věci na kterejch by normální amatérskej závodník jezdil až do rozpadnutí, a který by nám přišly nový. Ale jinak máš samozřejmě pravdu, čim lehčí funkční kolo, tim vác peněz tě to bude stát,
Tak ono dal by se postavit full, kterej by byl vyslovene na zavody a byl by stejne rychlej/ rychlejsi nez HT. Fullisti by se asi usklibali, ale bylo by to prvotridni zavodni nacini. Problem ovsem je cena porizovaci a udrzovaci.
rozhodně s váma s Gorgovem souhlasim, ale málokdo má na mysli při debatě o fullech zrovna takovýho Epica a ještě míň lidí ty peníze na něj:-)
Drásal 2006 – Přecechtěl jel myslím na Epicovi (2. místo za Radkem Dítě), ztráta na 1. místo směšná – cca 7 sec. :-))
Nechci řešit coby, kdyby ale těch 7 sec ztratil taky právě kvůli tomu, že jel na FULLU.
nechceš řešit ale řešíš, jak můžeš vědět jestli ztratil 7 vteřin nebo získal minutu???
souhlas ..
Fulla si člověk nepořizuje pro své ambice ale proto,že ho kolo opravdu baví/aspoň můj osobní názor/.Ve svém okolí už časem zná všechny trasy a nejrozumnější varianta jak poznat"svět"jsou závody…některé jsou však o rovinkách, šotolinových cestách a silničních přejezdech…takže, ví někdo o pekném technickém závodě???Které to jsou …
Klinovec,Spindl .. tam se full hodi dost :-)
mozna i Liberec?
Pokud mohu doporučit, tak zkus Silesia maraton v Opavě. Dá se sice v pohodě na HT, ale s fullem si ho taky pěkně užiješ.