Karbonová silniční zapletená kola

46 nepřečtených
  • zaskar ex

    Zdravím, jaká jezdíte karbonová kola a postřehy s nimi…

    Uvažuji o koupi:

    ZIPP 302

    Fulcrum quattro

    Visio trimax 45

    Cenový strop cca 30 tis.

    0 0
    • zaskar ex  

      ..rafkove brzdy..

      0 0
    • nooski  

      Zipp 302 jsou tuhá, maji spolehlivý zadní náboj, snadno se servisují a po rovinách moc pěkně jedou. Nejsou lehká a brzdění je OK ale nijak neexcelují. Jo a neskutečně snadno se na ně nasazují gumy. Mám s nimi letos neco přes 3000 km a jsem spokojen. Zvládají koleje, špatné cesty kolem Krna atd.

      0 0
    • Doyle  

      Ber tyhle, pár Kč si připlať a na tvého Wiliera se budou hodit:

      https://www.probikekit.co.uk/…1479785.html?…

      Jezdím je 3 roky, vymetený kdejaký kanál a pořád drží bez centrování. Lehká, krásná, kvalitní kola.

      0 0
      • zaskar ex  

        Původně jsem chtěl vyšší ráfek..ty 50-tky by šly…ale chci ještě dokoupit sadu, mám na mysli Shimano 105 R7000, k těm kolům by to chtělo campu, tuhle variantu jsem zvažoval.

        0 0
    • gemini  

      Obnovím vlákno – jelikož to vypadá, že mi žena hodlá zabavit moje FFWD Ryoty 55 na 350kách, zvažuju pořízení nového páru silničních kol. Parametry, které by měla kola splňovat – plášťě 28 – 30 mm, disky, vysoký, nebo úplně ideálně žádný váhový limit, výška 55–65 mm, od renomovaného výrobce s doživotní zárukou a crash replacement programem:-) Vysněná varianta by byla kola Beast RX60 na DT240, ale tu cenu si zatím nejsem schopný obhájit…Ve výběru zatím mám kola od Shimana – Ultegra WH8170 a Dura Ace WH9270, Duke Baccara 65 na 350/240, nebo opět Ryoty na 240kách. Špatně nevypadají ani Reynolds AR58/62. Jinak určitě nechci Mavic a Zipp…Tak klidně nahoďte tipy, co a proč pořídit…

      0 0
      • milan.v  

        Cenový limit?

        0 0
        • gemini  

          Ideálně bych se chtěl pohybovat do ceny těch Dur, což je těch cca 40k…

          0 0
        • kubad  

          Beast RX60 za 2.599,90 € (DT Swiss 240) už nekouše tak asi trochu míň :D

          0 0
          • gemini  

            No asi nekousnu, je to na to moje popojíždění už snad i škoda peněz, i když ty kola jsem měl v ruce a je to fakt neskutečná nádhera…

            0 0
            • kubad  

              :D mě to říkat nemusíš, skládal sem je pro sebe + další 2 páry

              0 0
      • kubad  

        ty Beast sem si skládal na gravel v 40mm a můžu doporučit – ten váhový limit je výhoda :D

        0 0
        • gemini  

          No já je viděl v Rakousku v jednom kšeftu, když jsme byli na lyžích a fakt je, že vypadají ultraluxusně…Na gravelu bych je nedal ani s pistolí u hlavy:-)

          0 0
      • raw 4  

        A jiný FFWD nechceš?

        0 0
        • gemini  

          Jak to myslíš? Jako třeba Ryot 77?:-)

          0 0
          • raw 4  

            Jsem si je spletl s Tyro.. Ale sám mám ryoty a jsem naprosto spokojený.

            0 0
      • jfk  

        Rovaly CL II? Jsou teda za 45k… https://www.specialized.com/…-ii/p/174214?…

        0 0
        • gemini  

          Těch 21 špic na předku ve mě ve spojení s disky moc důvěry nebudí…ale díky za tip.

          A mimochodem, co třeba Reynolds AR 58/62?

          0 0
      • tomxxx  

        Proč né rovnou tovární od DT, třeba 1100

        Nebo Vision

        0 0
        • gemini  

          AR1100 i AR1400 mají limit 110 kilo komplet se vším, takže bych je mohl používat leda bez kola, oblečení, batohu a ještě bych si musel odříznout minimálně jednu paži…:-)

          0 0
          • Lukster  

            A co EIE carbon? Není to sice značkové, ale ohlasy skvělé, 3 roky záruka… Viz jiné vlákno zde na B-F

            0 1
            • McBlacky  

              limit 120kg na většinu produkce

              0 0
            • gemini  

              Vlákno sleduju, ale pro EIE nejsem cílovka:-)

              0 0
              • Markony  

                Důvod ? Pokud to není tajné .

                0 0
                • gemini  

                  Zejména pro to, že EIE nejsou úplně stavěný na těžký váhy. A pak ještě další důvod ( dost možná to bude znít trochu snobsky ) – že chci kola, který nebudou jen pragmatickou volbou striktně s ohledem na poměr ceny a užitné hodnoty, ale bude tam i ta „přidaná hodnota“ – pocit, že je to od firmy, která už má něco „za sebou“. Kdybych to měl stáhnout na svého druhého koníčka – kytaru – rozhodně raději upřednostní Gibsona, než Epiphone, který může odvézt podobnou práci, ale přesto to pořád nebude Gibson…:-) Tím se rozhodně nechci dotknout ani majitelů EIE, ani kytar Epiphone:-)

                  0 0
                  • ladys  

                    Docela by mne zajímalo kolik procent ráfků se vyrobí mimo Čínu…

                    0 0
                    • Doyle  

                      Kdyby se někomu povedlo vymazat Čínu, tak nebudeme mít nejspíš na čem jezdit :-))

                      0 0
                    • McBlacky  

                      Ax, extralite a podobny ;)

                      Prakticky kusova vyroba

                      0 0
                      • ladys  

                        Tak to gemini kupuje potisk kol za 20k…

                        0 0
                        • kubad  

                          těsně vedle

                          0 0
                          • ladys  

                            Tak to upřesni :)

                            0 0
                            • gemini  

                              Protože situace se mění každou hodinou, tak Kubad nemusí mít úplně aktuální info:-) Každopádně, jak to tak v životě chodí, dopadlo to všechno úplně jinak…Po zhodnocení, že Beast je pro moje ježdění fakt až příliš velikej luxus, byl jsem rozhodnutej pro kola od Reynoldsu, konkrétně AR58/61, který jsem mohl mít za velice zajímavou cenu – tak jsem se pro ně vydal. Nicméně ve stejným kšeftu byly i Shimana WH8170-c60, který byly za podobně neodolatelnou cenu a jelikož to byl původně úplně můj první kandidát, tak jsem je po dlouhým zvažovaní a srovnáváním plusů a mínusů vzal. Sice to nakonec není Mercedes, ale jen Oktávka ( no možná i Rapid ) , ale časem uvidíme, jestli bylo moje rozhodnutí správné, nebo ne. Každopádně není problém návrat k pro mě skvělým FFWDčkám, takže tyto Shimana za cenu jednoho ráfku od Beastu, beru jako testovací, co semnou vlastně všechno vydrží:-)

                              0 0
                              • McBlacky  

                                ty jsi dobrodruh :)

                                Se solidním rozpočtem bych osobně tuhle značku vyřadil

                                2 0
                                • gemini  

                                  Život by byl nuda, kdyby bylo všechno jednoduchý, tak proč si to trochu nezkomplikovat:-) Nicméně v případě fatálního průseru můžu kola přemotat na 350ky náby, který mám doma plonkovní a i s CXRayema budu cenou pod pořizovačkou kol v podobné hladině…

                                  0 0
                                • yetti  

                                  Také bych si Shimana nekoupil, ale záleží za kolik to koupil. Ráfky budou kvalitní a vzhledem k tomu, že to má celkem standardních 24 přímých drátů, tak přeplést to na jiný náboj, nebo jinýma drátama půjde

                                  0 0
                • kubad  

                  Někdo chce Mercedes, někomu stačí Škodovka, co na tom nechápeš,

                  2 0
                  • tomxxx  

                    Jen je smutný, když je ta škodovka lépe vylaminovaná, než ten mercedes.

                    0 0
      • ferlikster  

        Upgradoval jsem letos z Bontrageru Aeolus Pro5 (50mm) na Aeolus RSL62 (60mm). Jsou teda za ranec, ale pozoruji daleko lepší jízdní komfort a zároveň tuhost v nástupu, Váhově jsou cca stejně, a náchylnost na bočák je v RSL o dost nižší, přesto že jsou o 20% vyšší.

        Mají teď novější generaci těch Pro – Pro51, které jsou širší než Pro5.

        Jinak jsou váhově bez limitu, mají crash replacement a lifetime warranty (a to jak základní Pro tak RSL).

        0 0
      • ms82  

        Proc jsou ty Beast vysnena varianta? Nenasel jsem na ne zadne recenze.

        0 0
        • gemini  

          Na pohled pěkné zpracování, hmotnost páru v souvislosti s garantovanou neomezenou nosností a pořád ještě relativně rozumná cena…Většina kol v této vyšší cenové hladině má pro mě osobně nějaký „ale“ – ať jsou to např. váhové limity, nebo limity max. tlaku ráfku…

          1 0
    • Ter-exx  

      Když jsem ještě hrával hokej,v kabině se toto komentovalo slovy:je jedno že hraju tužku,hlavně že u toho dobře vypadám.

      Ale jo,doba tomu přeje.

      0 0
    • jecnak  

      Zpětně z pohledu provozování 4 párů karbonů bych doporučil:

      • DT náby kvůli servisovatelnosti a kompatibilitě koncovek a ořechů
      • nějaké běžné děrování – 20,24,28 drátů (žádné 21 apod) kvůli případné snazší výměně ráfku
      • vyhnul bych se DT180 a jiným nábám s T hlavičkou drátů kvůli kompatibilitě
      • hledal bych i na silnici něco s vnitřní šířkou 21 – 23 mm
      • vyhnul bych se ráfku bez háčku na patkách – kvůli malé kompatibilitě s plášti a teoreticky nemožnosti použít duše
      • pokud bych stavěl, dal bych mosazné niple kvůli dlouhodobé servisovatelnosti
      • pokud bych stavěl, dal bych ráfek s vnějšími niplemi kvůli servisovatelnosti
      4 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.