Zdravím, jaká jezdíte karbonová kola a postřehy s nimi…
Uvažuji o koupi:
ZIPP 302
Fulcrum quattro
Visio trimax 45
Cenový strop cca 30 tis.
Zdravím, jaká jezdíte karbonová kola a postřehy s nimi…
Uvažuji o koupi:
ZIPP 302
Fulcrum quattro
Visio trimax 45
Cenový strop cca 30 tis.
..rafkove brzdy..
Zipp 302 jsou tuhá, maji spolehlivý zadní náboj, snadno se servisují a po rovinách moc pěkně jedou. Nejsou lehká a brzdění je OK ale nijak neexcelují. Jo a neskutečně snadno se na ně nasazují gumy. Mám s nimi letos neco přes 3000 km a jsem spokojen. Zvládají koleje, špatné cesty kolem Krna atd.
Jak jezdí kopce?
Koukám, že jezdíš (jezdil) Bory a Tokeny…lze to porovnat?
Pokud by ti nevadila jetá kola, tak mám v bazaru tato: https://www.bike-forum.cz/…aeolus-5-tlr
Koukal jsem, ale děkuji…:-)
Ber tyhle, pár Kč si připlať a na tvého Wiliera se budou hodit:
https://www.probikekit.co.uk/…1479785.html?…
Jezdím je 3 roky, vymetený kdejaký kanál a pořád drží bez centrování. Lehká, krásná, kvalitní kola.
Původně jsem chtěl vyšší ráfek..ty 50-tky by šly…ale chci ještě dokoupit sadu, mám na mysli Shimano 105 R7000, k těm kolům by to chtělo campu, tuhle variantu jsem zvažoval.
Obnovím vlákno – jelikož to vypadá, že mi žena hodlá zabavit moje FFWD Ryoty 55 na 350kách, zvažuju pořízení nového páru silničních kol. Parametry, které by měla kola splňovat – plášťě 28 – 30 mm, disky, vysoký, nebo úplně ideálně žádný váhový limit, výška 55–65 mm, od renomovaného výrobce s doživotní zárukou a crash replacement programem:-) Vysněná varianta by byla kola Beast RX60 na DT240, ale tu cenu si zatím nejsem schopný obhájit…Ve výběru zatím mám kola od Shimana – Ultegra WH8170 a Dura Ace WH9270, Duke Baccara 65 na 350/240, nebo opět Ryoty na 240kách. Špatně nevypadají ani Reynolds AR58/62. Jinak určitě nechci Mavic a Zipp…Tak klidně nahoďte tipy, co a proč pořídit…
Cenový limit?
Ideálně bych se chtěl pohybovat do ceny těch Dur, což je těch cca 40k…
Beast RX60 za 2.599,90 € (DT Swiss 240) už nekouše tak asi trochu míň :D
No asi nekousnu, je to na to moje popojíždění už snad i škoda peněz, i když ty kola jsem měl v ruce a je to fakt neskutečná nádhera…
:D mě to říkat nemusíš, skládal sem je pro sebe + další 2 páry
ty Beast sem si skládal na gravel v 40mm a můžu doporučit – ten váhový limit je výhoda :D
No já je viděl v Rakousku v jednom kšeftu, když jsme byli na lyžích a fakt je, že vypadají ultraluxusně…Na gravelu bych je nedal ani s pistolí u hlavy:-)
A jiný FFWD nechceš?
Jak to myslíš? Jako třeba Ryot 77?:-)
Jsem si je spletl s Tyro.. Ale sám mám ryoty a jsem naprosto spokojený.
Rovaly CL II? Jsou teda za 45k… https://www.specialized.com/…-ii/p/174214?…
Těch 21 špic na předku ve mě ve spojení s disky moc důvěry nebudí…ale díky za tip.
A mimochodem, co třeba Reynolds AR 58/62?
Proč né rovnou tovární od DT, třeba 1100
Nebo Vision
AR1100 i AR1400 mají limit 110 kilo komplet se vším, takže bych je mohl používat leda bez kola, oblečení, batohu a ještě bych si musel odříznout minimálně jednu paži…:-)
A co EIE carbon? Není to sice značkové, ale ohlasy skvělé, 3 roky záruka… Viz jiné vlákno zde na B-F
limit 120kg na většinu produkce
Vlákno sleduju, ale pro EIE nejsem cílovka:-)
Důvod ? Pokud to není tajné .
Zejména pro to, že EIE nejsou úplně stavěný na těžký váhy. A pak ještě další důvod ( dost možná to bude znít trochu snobsky ) – že chci kola, který nebudou jen pragmatickou volbou striktně s ohledem na poměr ceny a užitné hodnoty, ale bude tam i ta „přidaná hodnota“ – pocit, že je to od firmy, která už má něco „za sebou“. Kdybych to měl stáhnout na svého druhého koníčka – kytaru – rozhodně raději upřednostní Gibsona, než Epiphone, který může odvézt podobnou práci, ale přesto to pořád nebude Gibson…:-) Tím se rozhodně nechci dotknout ani majitelů EIE, ani kytar Epiphone:-)
Docela by mne zajímalo kolik procent ráfků se vyrobí mimo Čínu…
Kdyby se někomu povedlo vymazat Čínu, tak nebudeme mít nejspíš na čem jezdit :-))
Ax, extralite a podobny ;)
Prakticky kusova vyroba
Tak to gemini kupuje potisk kol za 20k…
těsně vedle
Tak to upřesni :)
Protože situace se mění každou hodinou, tak Kubad nemusí mít úplně aktuální info:-) Každopádně, jak to tak v životě chodí, dopadlo to všechno úplně jinak…Po zhodnocení, že Beast je pro moje ježdění fakt až příliš velikej luxus, byl jsem rozhodnutej pro kola od Reynoldsu, konkrétně AR58/61, který jsem mohl mít za velice zajímavou cenu – tak jsem se pro ně vydal. Nicméně ve stejným kšeftu byly i Shimana WH8170-c60, který byly za podobně neodolatelnou cenu a jelikož to byl původně úplně můj první kandidát, tak jsem je po dlouhým zvažovaní a srovnáváním plusů a mínusů vzal. Sice to nakonec není Mercedes, ale jen Oktávka ( no možná i Rapid ) , ale časem uvidíme, jestli bylo moje rozhodnutí správné, nebo ne. Každopádně není problém návrat k pro mě skvělým FFWDčkám, takže tyto Shimana za cenu jednoho ráfku od Beastu, beru jako testovací, co semnou vlastně všechno vydrží:-)
ty jsi dobrodruh :)
Se solidním rozpočtem bych osobně tuhle značku vyřadil
Život by byl nuda, kdyby bylo všechno jednoduchý, tak proč si to trochu nezkomplikovat:-) Nicméně v případě fatálního průseru můžu kola přemotat na 350ky náby, který mám doma plonkovní a i s CXRayema budu cenou pod pořizovačkou kol v podobné hladině…
Také bych si Shimana nekoupil, ale záleží za kolik to koupil. Ráfky budou kvalitní a vzhledem k tomu, že to má celkem standardních 24 přímých drátů, tak přeplést to na jiný náboj, nebo jinýma drátama půjde
Někdo chce Mercedes, někomu stačí Škodovka, co na tom nechápeš,
Jen je smutný, když je ta škodovka lépe vylaminovaná, než ten mercedes.
Upgradoval jsem letos z Bontrageru Aeolus Pro5 (50mm) na Aeolus RSL62 (60mm). Jsou teda za ranec, ale pozoruji daleko lepší jízdní komfort a zároveň tuhost v nástupu, Váhově jsou cca stejně, a náchylnost na bočák je v RSL o dost nižší, přesto že jsou o 20% vyšší.
Mají teď novější generaci těch Pro – Pro51, které jsou širší než Pro5.
Jinak jsou váhově bez limitu, mají crash replacement a lifetime warranty (a to jak základní Pro tak RSL).
Proc jsou ty Beast vysnena varianta? Nenasel jsem na ne zadne recenze.
Na pohled pěkné zpracování, hmotnost páru v souvislosti s garantovanou neomezenou nosností a pořád ještě relativně rozumná cena…Většina kol v této vyšší cenové hladině má pro mě osobně nějaký „ale“ – ať jsou to např. váhové limity, nebo limity max. tlaku ráfku…
Když jsem ještě hrával hokej,v kabině se toto komentovalo slovy:je jedno že hraju tužku,hlavně že u toho dobře vypadám.
Ale jo,doba tomu přeje.
Zpětně z pohledu provozování 4 párů karbonů bych doporučil: