• Vera81

    Uvažuji o koupi elektrokola s karbonový rámem. Jsem běžný cykloturistika, tzn kolo před cukrárnou do stojanu, ve vlaku narvat mezi ostatní kola, na kouli za auto s ostatními koly. Vydrží karbon takové zacházení, nebo je to materiál jen pro závodníky?

    0 0
    • Esi  

      Karbon vydrží víc než hliník když se k němu nechovas jako dobytek. Běžné oderky a ostatní opotřebení mu nevadi

      2 1
    • Floydie  

      Popravde, mam oboje a karbon nema krome o fous nizsi hmotnosti a mozna nejake pruznosti vubec zadne vyhody :-) Je to nachylny na kazdy kaminek, nesmis dat na kolo temer zadny nosic a holka si nesedne na ramovou trubku. A ta opravitelnost je blbost, hlinik vydrzi mnohem horsi zachazeni, Takze na ecko vubec karbon nepriplacej.

      2 9
    • tomvv  

      Karbon má nesporně některé výhody oproti hliníku, ale jestli to má být “otloukánek” a ještě elektro, tak si myslím, že hliník bude pro tebe vhodnější a ještě ušetříš.

      3 0
    • nenimito  

      Karbon je tvrdší, ale křehčí.

      Hlinik je měkčí, ale houževnatější.

      Po ráně kladivem je úplně jedno…

      Hlinik se vaří, karbon lepí…

      Do vleku za auto nebo bus polepit obojí. Obojímu to neprospívá.

      Váha u hybridu je asi jedno, pokud to neni sl nebo fazua.

      S velkou baterkou a 85nm motorem ti při pádu nohu zlomí oboje.

      0 2
      • Esi  

        jen ten karbon jde zalepit a je to funkční, hliník zavařiš a praskne hned vedle, necahat to zavařit a potom vyžíhat, to nikdo nezaplatí to je levnější koupit nový rám

        1 0
        • Sulka  

          Ze hlinik praskne hned vedle nebude platit vzdy. Kdysi jsem prasknul Hardrocka na zadni stavbe a po svareni slouzil dalsi dva roky. Pak na nem jeste bracha jezdil nejakou dobu do prace a pak ho jeste poslal dal.

          0 0
          • Esi  

            ono hrozně záleží kde to praskne a kolik je tam materiálu, taková sedlová trubka u 3× zeslabovaného rámu snad ani zavařit nejde, to je jak zavařit plechovku od piva, každopádně prasklý karbon se opravuje várazně snadněji

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.