kolo s karbonovym ramem pro 115 kg
ano nebo ne ?
a kdyz ano, jake by jste doporucili
kamarad uvazuje o TREK ELITE 9.7 ale kvulu sve vaze ma trochu strach
jinak by chtel kolo do 40k
vitam jaky koliv navrh i v hline.
kolo s karbonovym ramem pro 115 kg
ano nebo ne ?
a kdyz ano, jake by jste doporucili
kamarad uvazuje o TREK ELITE 9.7 ale kvulu sve vaze ma trochu strach
jinak by chtel kolo do 40k
vitam jaky koliv navrh i v hline.
Chceš kolo do 40 tisíc nebo rám do 40 tisíc??? karbon určitě ano ale vyhnul bych se jeho levnejch variací pro tvoji váhu…
kolo do 40K
a je pro kamose.
v tom případě bych asi volil spíš alu bude kvalitní a za tu cenu nejspíš i líp osazený…
Já mám zkušenosti s karbonovým rámem Ghost HTX Lector worldcup ,díky preciznímu zpracování ,kvalitě vláken a hlavně robustnosti trubek při slušný váze ,bych se určitě nebál na to posadit i nad 100kg .Komplet kolo stojí hrozně moc ,ale samotný rám se při troše štěstí dá v německu sehnat do 20tis ,
ve full verzi sem kupoval za 22tis.
Elite 9.7 do 40 tisíc? To má asi někde hodně dobrý kamarády. Osobně bych se rámů Treku nebál, materiálu je na nich dost, pro těžší lidi to určitě nebude špatná volba. Ale na 9.7 je docela nízkej model kol a tam bych si s tuhostí nebyl jistej.
Osobně bych teda navrhoval variantu 8500 rám (nebo třeba ještě RB mě z hlavy napadá, že by mohlo vyhovovat) a osazení si nechat udělat podle sebe třeba u Hnoje s tím, že se nechají zaplést nějaká těžší, ale pořádně odolná kola a rovnou i s vidlicí třeba na pevnou osu a osazení na nižší sadě Sramu.
Jen poznámka, pokud se rozhodne pro sériovou 9.7 nebo 8500ku, tak ať s jeho váhou počítá rovnou s novou sedlovkou, ten zámek se bude s největší pravděpodobností protáčet. Nevydržel ani mě a to vážím jen lehce přes polovinu jeho váhy a nebyl jsem zdaleka sám, komu se to dělo.