Kde koupit vložky na uchycení tlumiče FOX

51 nepřečtených
  • Janouch

    Ahoj nevíte kde v Praze koupit vložky pro uchycení tlumiče fox do rámu? Potřeboval bych je hned a ze Švece mi je pošlou tak az pristi tejden.

    0 0
    • BUCEW  

      tam záleží na tom do jakého to máš rámu.Mám dva různé rozmery.Můžu ti je dát za …třeba…M-Joy s mandlema. 607824040

      0 0
      • Janouch  

        no ja mam Cannondale Prophet tlumic DHX 5.0 rozmer ted bohuzel nevim pac nejsem u kola a zmereny to nemam :(

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Archer  

      Zkus zeptat v Bikelive. Oni jsou autorizovane od RockShox, ktery v novych tlumicech ma stejny prumer ocka, jak Fox (12.7mm). Mozno maji taky zasoby vlozek.

      0 0
      • fluider  

        Heuréka, 12,7mm :-). Založil som 2 thready, v ktorých som sa pýtal aj na toto, nikto nič a zrazu v pekné pondelkové poobedie sa to konečne dozvedám :-). Aj tak díky ;-)

        0 0
        • Archer  

          A ptal si na Fox nebo RockShox? ;)

          0 0
          • fluider  

            Fox Dhx Air, presne ten, ktorý aj Janouch spomína už v druhom threade :-)

            0 0
            • Janouch  

              Janouch už byl malem na mrtvici ted snad sehnal s Krabcycles jedu totiz na prodlouzenej vikend jezdit a predstava ,ze kolo bude vydavat ty praskavy zvuky a nebo tam vracet tlumic Manitou radum je silena

              0 0
    • myval  

      Zdravím, potřeboval bych někde koupit(popřípadě nechat vyrobit) vložky o šířce 17–18mm. Lze je někde koupit nebo si je musím nechat udělat?Pokud nechat vyrobit, jaký hliník? Tvrdý či měkký?Díky.

      0 0
      • Janouch  

        ahoj tak jsem to nakonec vyresil v Bike Live v Praze 4 kde uchyceni tlumice vyresily loziskem za cca  600,– a je po starostech ..... bohuzel v Krabcycles mel snahu to resit sice to nestalo nic ale nebylo to pouzitelny … futra nebyly v pohybu :(

        0 0
        • assassin  

          zalezi na konstrukci, ale podle me ty futra v pohybu bejt nemaj a tlumic se otaci na pevnejch futrech… proto je taky v oku tlumice ten kluznej material… aspon u foxe to tak je…

          0 0
          • Janouch  

            no kazdopadne se musi protacet to oko v tlumici tam mam to lozisko

            0 0
            • myval  

              No na tom rámu mám starý tlumič u kterého se jedno oko otáčí a druhé ne(ale je to tam napevno a chci mit tenhle tlumič do náhrady). U nového tlumiče se neprotáčí nic, ale ložisko většinou u standartních tlumičů není ne?

              0 0
              • MlokCZ  

                Normálně se vždy otáčí montážní vložka uvnitř bushingu (to je ta vložka v oku tlumiče) a žádné ložisko tam není a časem se pak dá nová montážní vložka a nový bushing.

                A klouže to po sobě jen jak je kluzký použitý materiál.

                Když je nová montážní vložka i bushing, tak rukou většinou není šance s tím otočit (se samotným tlumičem v ruce).

                Vše je krásně vidět např. zde a to včetně srovnání standardního mount kitu (který je většinou dáván na nová kola a heavy duty mount kitu. Na jednom tlumiči už mám heavy duty kit v jednom čepu (výměna byla po 5tis. km), druhý čep, který se otáčí málo pořád ok s originál mount kitem. A je tam také vidět, že bushing se dělá z různých materiálů.

                0 0
                • capo  

                  Super odkaz pane. Díky moc.

                  Nevíte někdo, zda tenhle vylepšený mount kit nedělá ještě někdo další?

                  0 0
                • Jenda  

                  blbej dotaz ale co se stane kdyz tu monatzni vlozku nevymenim – teda krome toho ze to ma par desetin vakl – je jeste neco co by to dal mohlo ******?

                  0 0
                  • miche  

                    Mam na svym fullu (Giant Trance 2006) ten Standard Duty Mount Kit a je to pruser, po 1000 az 1500 km vzdy vakl jak prase a znicene oko i vlozky (ty neni problem vymenit, ale to oko v tlumici nevim jak bych doma do tlumice lisoval :-( … takze minimalne tejden bez kola (zaslat na vymenu do cyklosvece). Pomohl by ten Heavy Duty Kit? a dal by se na me kolo nekde sehnat? … diky vsem za info.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Na té straně tlumiče, co je montážní vložka ze dvou kusů pomůže heavy duty kit více. Jinak bushing odejde vždy taky ať je kit jaký chce. Od toho tam ten bushing v oku tlumiče je.

                      Montážní vložky se vždy vyrábí na míru, takže každý kdo je dělá (tedy třeba v TF tuned) dodají na jakékoliv kolo, stačí jim poslat rozměry.

                      A ty heavy duty kity dělá určitě někdo i u nás (někdo mi už řikal, že je u nás pořizoval, ale netuším kde to bylo).

                      0 0
                      • miche  

                        To ze odejde vim … me dost casto … me stve (ze alespon pro me teda) neni jednoduche vymenit to oko v tlumici a musim to nekam posilat, jinak nakoupit oka a vlozky neni problem … odchazi mi vzdy to horni oko a vlozky, spodek je v pohode … zajimavy, ze kamos co ma GT i-drive na to jeste nemusel sahnout (a vakl zadnej) a ja minimalne 1–2× za rok … na ten vakl taky sere pes, ale jak uz je velkej, dostane se tam hodne bordelu a pak to desne skripe. Co me ale dost prekvapilo, ze sem si myslel, ze bude stacit jen menit ty hlinikovy vlozky preventivne a bude to, ale ono se doslova vymlati i to oko, na jedne strane vic …

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          To vkládané oko (bushing) je schválně z poměrně měkkého materiálu, aby se zabránilo poškození oka, které je součástí samotného tlumič.

                          A jak moc rychle odchází je hrozně moc ovlivněno tím, jak moc se to v daném čepu otáčí. Zrovna u GT se otáčí čepy tlumiče poměrně málo oba dva a tedy budou mít životnost delší. Samozřejmě záleží i na způsobu jízdy, váze jezdce a podmínkách.

                          U Trancu ten horní čep se už tak málo neotáčí, ten spodní skoro vůbec, proto ten rozdíl.

                          Mám to takhle na všech kolech stejně. Na obou AMSkách je ten čep více vepředu stále ok a ten zadní už měněn (otáčí se o hodně více).

                          Na Stereu jsem ještě neměnil ani jeden, ale ten horní také jistě bude odcházet mnohem rychleji.

                          0 0
                          • miche  

                            A vymenu resis jak prosim? Servis kde na to jsou vybaveni … ? Borec z cyklosvece mi za 150,– pribalil jeden bushing do oka tlumice a tvrdil ze by to mohlo jit domorobo, ze lepsi je to tam nalisovat, ale ze kdyz najdu nekoho sikovnyho, ze by to mohlo jit … Diky za odpovedi

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Já to sám neměním, nemám k tomu žádný důvod. Buď mi to vyšlo tak, že jsem nechal při úpravě v TF tuned rovnou vyměnit za heavy duty kit (cena za výměnu vložek už nebyla nic navíc v rámci úpravy nebo servisu tlumiče, platil se jen samotný kit). Nebo případně můžu dát tohle vyměnit do servisu v místě bydliště odkud mám všechny fully. V zimě po dvou sezónách půjdou opět oba tlumiče na servis do TF tuned, takže nechám opět vyměnit i montážní vložky a bushing. Myslím, že na Stereu to tak akorát vyjde, že chytne vakl v jednom čepu a na AMS 125tce možná ještě ani ne, ale stejně to asi nechám vyměnit a budu mít na dva roky pokoj do příštího servisu v TF tuned (vzduchovou část servisuju častěji, ale kvůli té to tam není třeba posílat). Jak jezdím současně tři kola, tak se zátěž rozloží a ty dva roky mi to v klidu vydrží.

                              Osobně bych se doma do toho nepouštěl, i na vložení montžání vložky do bushingu je nástroj. Tohle by asi doma šlo s trochou násilí, ale ani do toho se mi nechce. Po výměně bushingu + montážní vložky většinou stačí, že už jen na posunutí vložky o pár mm (když není přesně vystředěná) je nutné ne tak malé násilí. Někomu to třeba ale doma půjde dobře i tohle.

                              0 0
                  • MlokCZ  

                    Vakl se bude pořád zvětšovat a časem to pak jistě může odnéšt něco, co nepůjde pak vyměnit. Jak brzo a co by mohlo odejít praktické zkušenosti nemám, vždy jsem měnil montážní vložky včas (samozřejmě nějaká mikro vůle nějaký čas není problém).

                    0 0
                • Janouch  

                  me tam to lozisko dodělavali pac se nedali sehnat futra potrebnych rozmeru ted to funguje na jednicku s *

                  0 0
        • Jenda  

          muzes napsat nejak vic detailu – tam do oka tlumice dali lozisko? a jak je asi velky – ma to sanci nejak vydrzet? a prumer cepu?

          0 0
      • assassin  

        no mekkej hlinik bude nejake cistejsi Al predpokladam a tvrdej nejaka lepsi slitina… ono z hliniku se to i blbe vyrabi, udelal bych to z neceho „lepsiho“

         

        mam malej soustruh v praze tak ti to klidne muzu vyrobit.

        0 0
        • myval  

          Bohužel nejsem z Prahy. Kdybych  v blízkostí by mi to nikdo nevyroil, tak bych se ozval a domluvili bychom to. Díky

          0 0
    • krokus  

      Potřeboval bych sehnat vložky pro RP 23 o průměru 22,2 mm. Nikde na netu jsem to nenašel. Samozřejmě bych preferoval obchod v ČR.

      0 0
      • mr.antik  

        22,2mm ??

        0 0
        • krokus  

          Ano, mělo by to být 6×22,2 mm, eventuálně by snad šlo i 6×22.

          0 0
          • kesu  

            bikelive,delaj to namiru,umej tam vsadit i valeckovy lozisko

            0 0
            • krokus  

              Ok. Když tě tady takhle mám, zeptal bych se, jestli jsi nejel na Sparkovi s RP23. Vážně uvažuju o tom, že bych vyměnil Nude právě za Fox. Na zahraničních fórech se o tom dost psalo, ohlasy byly vesměs dobré.

              Vadí mi, že se tlumič v otevřeném módu a i traction módu silně houpe. Já vím, že full je od toho, aby houpal, ale tohle mi přijde už trochu moc. Jediná možnost je tlumič přefouknout (mít nulový sag) anebo neustále přepínat mezi polohami tlumiče. Traction módu jsem moc na chuť nepřišel, nemám pocit, že by při něm bylo šlapání efektivnější.

              0 0
              • Honza321  

                cyklosvec = tam by něco mohli vědět a dokonce mít také skladem:-)

                0 0
              • kesu  

                nejel,nemel by to ale bejt problem,jel sem na sparkovi s tlumicem RS a ten na to byl moc progresivni,takze float by mel bejt akorat v pohode.Ja byhc si ale nechal nuda:)

                0 0
                • MlokCZ  

                  A není to s ním nuda? :-)

                  0 0
                  • krokus  

                    Nuda rozhodně ne, pořád to nějak šteluju, občas řeším reklamaci a tak:-) Mám teď doma dva fully: Sparka a Meridu Am 3000. Docela jsem tu na fóru na to meridu nadával, tvrdil jsem o ní, že to je těžká líná mrcha. Spark je lehčí, o něco rychlejší, ale zas tak fatální rozdíl v rychlosti tam není. Porovnával jsem tenkrát Meridu s HT s lehkými zapletenými koly – to srovnání nebylo úplně fér.

                    Spark díky Nudu pěkně žehlí menší nerovnosti (možná i líp než Merida), s většími překážkami už si poradí hůř (to je asi dáno menším zdvihem zadní stavby). Daní za citlivost zadní stavby u Sparka je poměrně velká neefektivita šlapání. A neřekl bych, že šlapu tak blbě do kruhu – to kolo se prostě nedá nerozhoupat. Takže rychlost, kterou má Spark navíc oproti Meridě díky své chrtí geometrii, zase ztratí vinou tlumiče.

                    Vím o fullech celkem prd, vyzkoušel jsem vlastně jen tyto dva, tak mě omluvte, jestli jsem v něčem vedle.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      Rozhoupat fulla s propedálem pouhým šlapáním moc nejde, ale ten nude neznám, nevím, třeba to je jen blbě nastavený

                      0 0
                      • krokus  

                        Nude nemá propedal, ale „traction control“ – tím se neomezuje aktivita tlumiče, ale jeho progresivita. Pokud je to trochu jinak, tak mě opravte. Mám to teď zmáklé čistě prakticky:-) Jak jsem psal, zadní stavbu Sparka i v módu traction control podle mě nejde nerozhoupat.

                        0 0
              • fousek  

                Vymen tlumic i s ramem, kdyz je dobre udelanej ram, tak se nehoupe ani bez propedalu a je i citlivej, akorat u jednocepu jsem takovy chovani jeste nezaznamenal

                0 0
          • mr.antik  

            já to řešil tak, že koupil největší větší rozměr a pak brousil… Spíš taková nouzovka.

            0 0
    • Kynio  

      Zdravím. Nevěděl by někdo, kde si v Brně nechat vlisovat ložisko do tlumiče? ať to nemusím posílat do bikelive. Díky :)

      0 0
    • xp3  

      Hilfe! Anglicky skoro nevládnu, nějak tomu nerozumím – co mi to ten pán z TF-Tuned píše?

      The standard size is 22.2mm, so I'm wondering if that might end up being the best choice for you, because it seems daft to custom build a kit for the sake of 3mm when the chances are it only needs to be 22.5 because the frame tabs are slightly bent out.

      Chtěl jsem si objednat jeden kit M8×22 a druhy nestandardni M8×22,5.

      Díky…

      0 0
      • xp3  

        no tak angličtináři, nedělejte krky a přelouskejte to…

        0 0
      • Bender382  

        říká, že 22,2 je standartní rozměr a že je asi zbytečné dělat 22,5 na zakázku kvůli 3mm. A že je možné, že na těch 22,5 to máš jen vyhnuté…

        0 0
    • romandr  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.