Ahojte lidi, řeším tady takovou soukromou statistiku…pokud vám praskl rám (full, HT), ve kterém místě to bylo? (který svár, která trubka, atd…).
Díky za krátkou zprávu.
Ahojte lidi, řeším tady takovou soukromou statistiku…pokud vám praskl rám (full, HT), ve kterém místě to bylo? (který svár, která trubka, atd…).
Díky za krátkou zprávu.
Sedlová trubka okolo středového složení (únava materiálu po letech ježdění)
To sem svařil a pak se začaly objevovat prasklinky na zadní vidlici v místech na úrovni pláště (pokud z toho pochopíš, co mám na mysli :) )
Svár (těsně vedle sváru) mezi hlavovou a horní trubkou. Ze spoda.
Další klasicky ve spoji hlavová trubka a spodní trubka, taky ze spoda.
Nakonec to byla tuším pravá zadní patka – přímo rozlomená patka, ne ve spoji.
Všecko HT ocel. Full zatim ťuk ťuk ťuk drží
taky tak, jen dodám že to bylo po 3,5tisích :o
zatím mi toho moc nepopraskalo,ale klasicky místa jsou patky, spoj středové a sedlové trubky a míň někde kolem hlavy. Občas ještě spoj sedlové a horní trubky
zatím mi toho moc nepopraskalo,ale klasicky místa jsou patky, spoj středové a sedlové trubky a míň někde kolem hlavy. Občas ještě spoj sedlové a horní trubky
No a k tomu DC Sendic – dvakrát trhlina na připojení zadní stavby k tlumiči a nakonec rám praskl v místě uchycení hlavního čepu.
Objevily se mi trhlinky u svárů středového spoje, tak jsem hned měnil rám, nechtěl jsem nic pokoušet.. Zaslouženě ale skončil :)
http://www.bike-forum.cz/…55555555.jpg
po málo pár tisíc km..
Full, sedlova trubka, těsně pod uchycením tlumiče. Zřejmě za to mohl malý fullista na sedačce:-).
Řetězová vzpěra
Zadní vidle u šaltru.
A s takhle opraveným rámem jsi dojel 120 km do cíle maratonu a byl na bedně ?
Nee, takovou dlahou si opravil rám kámoš kdesi v Alpách :-)
Mi praskla silnička Žluťas po cca 5-ti letech v pravé patce. Díky vybrání pro hák šaltru tam bylo málo materiálu. Foto tady http://www.bike-forum.cz/…627160–1.jpg
heh:-D
Když už, tak pořádně :))
tojo, naštěstí s reklamací u Canbumsu nebyl problém a já si pořídil nový kolo:-)
Jo, tady prej praskaly i SXa.
1, 2000 prasklinka na sedlové trubce pod sedlovou objímkou (HT CrMo Tange TB po cca 10000 km). Rám byl reklamován a po 8 měsících sem dostal jiný rám o řadu lepší. Více viz www.czex.cz/…reklamac.htm .
2, cca 2006 prasklinka na pravé spodni vzpěře tesně u středového složení (HT CrMo Columbus Thron DB po cca 7000 km). Misto bylo zavařeno kvalitnim rámařem a kolo jsem používal dál.
3, 2009 prasklinka na vnější straně pravé spodni vzpěry cca 5 cm od středového složení (toto místo bylo viditelně omlácené od řetězu). HT CrMo Columbus Thron DB po cca 11500 km. Místo bylo zavařeno a přeplátováno plíškem cca 2×5×0,2 cm normálním zámečníkem a kolo používám dál (zatím na něm mám najeto od roku 2009 dalších cca 3000 km, celkem tedy cca 14500 km).
1a, 2004 napraskla v roce 2004 objímka v kyvce, která drží tlumič (u manželčina kola). Full Alcoa Alcalyte 6013 T6 aluminum po cca 8500 km. Výměna kyvky za novou a kolo jezdí dál…
Stumpjumper FSR 09, po roce a půl ježdění, asi to ale nebyla vada materiálu…
Mě takhle praskl FELT přímo u sváru.Stalo se to v červenci a bike byl 3 měsíce po záruce.Zkusil jsem zástupce pro ČR firmu jmc trading a po třech měsících kdy fotky kola a praskliny posílali výrobci mi došel úplně nový rám a ještě k tomu lepší než starý:)
Ten nový rám vypadá perfektně. Kolik to má zdvih?
stopíďo:)
jo slysel jsem ze vyrobce Felt je v tehle pripadech velice ochotny… A tak by to melo byt. Pro ne hovno polozka narozdil od nas.
Však jsem taky na ten email čuměl jak kdyby došel z kosmu:)Sem tomu nevěřil do té doby než jsem rám vybalil z krabice a poprvé se s ním pomazlil.A od té doby přítelkyně žárlí bo ho nedám z ruky:)