Chtěl bych vyzkoušet pláště kenda karma kevlar a rád bych je předtím viděl, nevíte náhodou jestli je někde v Praze mají? Díky.
Chtěl bych vyzkoušet pláště kenda karma kevlar a rád bych je předtím viděl, nevíte náhodou jestli je někde v Praze mají? Díky.
Nechci tě zrazovat od karem, v cykločasopisech o nich píšou v superlativerch, ale já je měl v drátové verzi a už nikdy více, tolik defektů jsem nikdy nezažil a jízdní vlastnosti jsou dobré možná na asfaltu. Navíc se mi zadní plášť dost rychle ojel a dokonce se na něm udělala boule v běhounu. Kámoš si je nedávno koupil a dělal na závodech dvakrát defekt. Přední kolo navíc rádo ustřelovalo. Jediné co na nich bylo dobré, je to, že dobře vypadaly.
Kevlar a drat by mely mit rozdilny smesi (L3R). Takze by se kevlar nemel tak rychle sjizdet. Taky se to chystam vyzkouset. Co se defektu tyce, je to proste dan za tenkou (lehkou) stenu. Akorat mam malinko problem sehnat tu 120TPI L3R verzi…
nevim jakou smes ma kevlar, ale drat co jsem kupoval pred mesicem ma smes L3R. po 500km na zadnim skoro zadne opotrebeni, rychly na asfaltu a slusnej grip v terenu. ale kde je prodavaj v praze netusim :-(
Hmm, i v dratu L3R? To je pro me novinka, super. V tydne jsem se bavil s obchodnikem a tvrdil ze sehnat 120tku je v soucasny dobe problem. No, uvidime…
bylo to napsany na papire co byl na plasti a maj to i tady www.cyklosvec.cz/index.php?… tak to snad je pravda:-)
Mozna jsi mel nakou jinou verzi, ale ja jsem mel dratovou a je to snad nejtvrdsi smes co jsem jezdil – v porovnani s jinymi plastemi ae akoro nesjizdi, ale taky spatne drzi na korenech, kamenech atd..
teda nevím co jsi fakt jezdil,ale já jezdím k plné spokojenosti Karmy v drátu už asi 2500km a zatím jednou jsem je cvaknul,ale to byla chyba mojí techniky a co se týče vydrže -tak zatím vydržely nejdele z pláštů co jsem jezdil,je pravda,že na vlhkých kamenech a kořenech kloužou-které pláště né????Bydlím ve FM teda Beskydy a to je samý kámen a lepší gumy jsem fakt nejezdil(maxis larsen tt,ranchero,panaracer speedblaster,specialized fast trak)
No vypadá to že je objednám z cyklošvec. Ještě jeden dotaz: Jaký je rozdíl mezi TPI 60 a TPI 120? TPI 120 je hustší směs takže dýl vydrží ale bude tvrdší tedy hůř držet?
opacne :)
TPI nema se smesi nic spolecnyho, jedna se o hustotu vlaken v kordu plaste. neco se psalo treba tu www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…
Díky. Trochu jsem taky hledal a sheldonbrown.com k tomu říká: TPI – Threads Per Inch of cloth. This is a common spec for tires. The higher the TPI number, the thinner and more flexible the tire fabric is. Thin-wall (high TPI) tires tend to be lighter and have lower rolling resistance, but they're more easily damaged by road hazards.
Vetsinou to tak je :-) Na druhou stranu – vyssi TPI (jezdil jsem i 180) muze znamenat i ochranu proti prurazu jako takovymu. Samozerejme, rozrezani, trn,…to je jinej defekt.
jenže oni je nemaj nikde:)
Hele, zhus centralbike.cz Kdyz nebudou, daji se objednat, beru je taky tam odtud. Shopik je ve Stodulkach. Jinak Karmy jezdim jak drat, tak kevlar a oboje je super. Kevlar vozim na zavody,1.95 a vcera na Drasalovi si vedly suprove.Nebyt jich, jsem na trati jeste ted :-))))))))))
Včera jsem si je koupil v drátu (330,–ks)na Drásalovi,tak jsem zvědav.
objednal jsem si ty dratovy pres koloshop, vysel jeden asi na 300 :-) jinak podle me super guma, neni to samozrejme zadnej superdrapak ale dobre drzi a malo se sjizdi, treba continental explorer drzi lip ale je trochu pomalejsi, nizsi a hlavne vzadu zmizi asi po 800 km
Mne prijde ze Contiky obecne maj mekkou smes :-( Ale drzej, to jo.
Jj, karma dobrá volba, dobrý tip :-)
Nemaj, no.
Nojo, ale jednak je to drát a ten nechci a pak jsem měl takovou naivní představu, že si ten plášť před koupí prohlédnu naživo a tak…proto ta Praha…
Zajdi někam kde prodávají GTčka, jsou na Zaskarovi. Ani ten drát není těžkej, váží 550g ,ale já teď taky půjdu do kevlarových. U nich je z tvrdší směsy prostředek a okraje z měkčí – teda aspoň co tvrdí výrobce. Zajímalo by mě jestli drát a kevlar ve 2" mají stejný rozměry, nevíte někdo?
jo jo – teda jako vim to a maji:-)
V kevlaru má menší objem a o dost.Měl jsem drát 2.0 a pak sem si koupil kevlar taky 2.0 a byl jsem docela vykulín co je to za slabou šprcku.
Nevíte někdo náhodou kolik je široká Karma v rozměru 26 krát 2,2,nebo může mi to někdo změřit.2,0 v drátu mi vyšli na 51mm bez vzorku chtěl bych vědět o kolik jsou širší.
Asi si jí bude muset jeden z nás koupit, jinak to nezjistíme :(
chtěl jsem vědět jestli jí nacpu do vidlice mám Skareba.Dopředu 2,2 a dozadu 2,0
Tak jsem nelenil a poslal jsem dotaz na cyklosvec.cz a dostal jsem tuto odpověď. –
"Dobrý den,
v tuto chvíli mám plášť Kenda Karma obutý na ráfku pouze v šíři 2,2 Kevlar, takže posílám první vlaštovku: šíře přes boky pláště 50 mm šíře přes nejširší výstupky pláště 52 mm výška od ráfku k nejvyššímu výstupku 50 mm
Ostatní Karmy mám na ráfcích v jiném podskladě a na závodech, jakmile dorazí zpět k nám, změřím je a rozměry Vám pošlu."
Popravdě řečeno jsem ani nečekal že mi někdo odpoví. O to příjemněji jsem byl překvapen přístupem pana Karfíka. Až budu mít ostatní rozměry tak je samozřejmě dám do recenzí.
Tak už to mám komplet:
Kenda Karma Kevlar 2,0 šíře přes boky 47,5 mm šíře přes nejširší výstupky 48,5 mm výše od ráfku k nejvyššímu výstupku 48mm
Kenda Karma drát 2,0 šíře přes boky 51 mm šíře přes nejširší výstupky 52 mm výše od ráfku k nejvyššímu výstupku 51 mm
kenda Karma kevlar 2,2 šíře přes boky pláště 50 mm šíře přes nejširší výstupky pláště 52 mm výška od ráfku k nejvyššímu výstupku 50 mm
tak díky,takže 2,2 jsou vlastně skoro stejně široké jak 2,0 v drátu
tak to je mazec dratova 2.0 sirsi jak 2.2 v kevlaru:-) ale stejne je to zajimavy protoze mam na prednim novou dratovou 2.0 a vzadu starou kevlaorou stejny rozmer a i skutecne stejny rozmer maji (aspon na prvni pohled – to snad pujdu zitra premerit) pak ovsem pokud clovek nejak extra nehoni gramy tak ta dratova 2.0 za cca 300 (na koloshopu) s 580 g neni vubec spatna
v kevlaru je prý jiná směs-lépe drží ale zase tolik na nich nenajedeš
no kazdopadne ten drat taky drzi celkem dobre, sice jako continentaly to neni ale zase zadni se nesjede za 1000 km jak explorer
Ta měkčí směs je jen po okrajích, takže by to na životnost nemuselo mít vliv.
Čau, nevíte někdo kde by se daly Karmy sehnat v kameným obchodě v Praze? Moc by mi to pomohlo. Díky.