Čau, máte prosím nějaké názory/zkušenosti/reference na kola FUJI? Tradiční značka, jak jsem se dočetl, u nás ale ne příliš známá. Mám nabídku na pořízení. Vizuálně se mi líbí.
Díky
Čau, máte prosím nějaké názory/zkušenosti/reference na kola FUJI? Tradiční značka, jak jsem se dočetl, u nás ale ne příliš známá. Mám nabídku na pořízení. Vizuálně se mi líbí.
Díky
Fuji mám al. silničku a krom toho že mě silnice nebaví, tak k fujině nemám žádnou výtku a klidně bych od nich vzal i jiný rámy
Měl jsem pred lety silnicku na ultegre, tenkrat je tu prodaval Hervis. Fotky mam jeste na profilu. Bylo to dobry, hodne tuhy a rychly kolo, bohuzel po 3 sezonach praskl ram (zadni stavba). Reklamace bez problemu vyrizena – vracene penize. Jediny co si pamatuju ze stalo za houby byly zaplety jejich vlastni znacky Oval, sice lehke, ale neustale se povolovaly draty, rozcentrovavaly atd, ty jsem vymenil rychle.
Potvrzuji zkušenosti, měl jsem Roubaix LTD na Ultegře, ty záplety stály za houby, tak jsem přepletl dráty i ráfky, jinak náboje dobré. Po 10 tis. km na tankodromech stejně praskla zadní stavba. Vzhledem k poměru ceny kola a osazení jsem reklamaci neřešil a koupil karbon rám.
Jinak Oval sedlovka lehká, představec a řídítka dobré, jezdím do teď, brzdy Oval 700 (jako Campa Skeleton) dobré lehké brzdící, bohužel jsem při pádu ohnul hlavní čep ve přední.
Pak jsme doma měli ještě XS silničku Newest na Tiagře 3×9, vyváženě vybavená, trvanlivá, velmi povedené kolo.
He he, toho prcka na 3×9 na Tiagre mame taky, doted na nem jezdi zena a az doroste prcek, hodim tam zakovsky prevody a trada, bude jezdit dal :-) To jsme se dobre shodli!
To je nezmar kolo. Vydrzelo pode mnou a ted na ni lita kamos. Jen lak byl nic moc. :)
Přesně tak jsem ho také doladil (žákovská kazeta), jezdili na něm mí kluci, pak jsem ho prodal někomu odsud pro dcerku a přidal k němu červené obutí Mischelin, aby ladilo :-). Ten laky byl sice nic moc, ale za ty peníze …
Tak ja ho koupil za 5000,– na bazaru. :) Jedine co bylo k reseni, tak seridit konusy, ktere asi servis nikdy nevidely a dat novy retez. Pak ji kamos ode mne kupoval bez kol, ktere jsem mizitim vymenil, riditek, sedla a sedlovky. Dostal ji za 1500,–.
Ja ji koupil za 10 novou :-)
Tak ona stala puvodne snad 12.500,– co si pamatuju. Ty Hliniky s carbonovou zadni stavbou byly snad pod 20.000,–. Sem do Hervisu chodil na ne cucet. Tehdy to byla levnota. :)
Asi to pro tebe není úplně relevantní, ale měl jsem FUJI Sundance (MTB HT), kupováno zhruba před 15 lety – to byl ještě 26" model, hliník. To kolo mi jakžtakž sedlo a líbilo se mi, ale bylo blbě udělaný – ten rám byl až příliš zeslabovaný a zadní stavba vibrovala při brždění – vydávalo to takový nepříjemný zvuk. Reklamoval jsem to, ale reklamace zamítnuta – bikeranch.cz. Na vlastní náklady jsem na zadek dal ráfkovou brzdu a to problém vyřešilo (tehdy se ještě daly ráfkový brzdy sehnat). Jezdil jsem na tom tak 5 let do 2000 km ročně, pak asi 3 roky skoro nic když se mi narodily děti, pak ještě asi rok dva zase jo. No a pak při mytí jsem si všimnul, že rám prasknul u hlavové trubky asi tak 4 cm dlouhá prasklina. Pak jsem na internetu dohledal pár fotek úplně prasklých rámů FUJI Sundance, jezdil to nějaký tým a těm praskaly do roka. Takže za sebe FUJI nedoporučuju. Dělaj kola už 100 let nebo co, ale myslím, že doba jejich slávy pominula. Ale samozřejmě je to už dost dávno – dnes situace může být jiná. Taky je fakt, že to kolo mi 10 let vydrželo tak co. Ale víc mě vadí chování bikeranch.cz – od nich si už nikdy nic nekoupím – i když chápu, že jim je to asi jedno ;)
Měl jsem fuji roubaix al. Silnicku. Jezdila dobře, i byla dost tuhá.
Díky za postřehy. U mě je momentálně aktuální výběr agresivního hardtailu. Ten se v nabídce FUJI nachází. Líbí se mi, možná u mě dostane šanci.
if you want to own a vintage Fuji bike you should know the history of the Fuji bike and the way to decode the Cannondale serial number it because there are some models nearly impossible to find anywhere in the market. Most bikes have serial numbers stamped onto their metal parts. And just like other brands, the Fuji bicycle serial numbers follow a unique format that changed and evolved over the years. These codes follow various sequences and may differ depending on the years 1971, 1976, 1980, and 1984.
Should you know that's really off-topic…
I want to discuss Fuji bike manufacturing year