Máte zkušenost s těmahle kolama? Shimano WHR-500 daj se koupit nové za cca2000kč můžu mít záložní kola -Campagnolo Veloce 9/10-model 2006, s černými plášťovými ráfky MAVIC MA3, 32drátů H za 1800kč Do čeho by jste šli radši?
Máte zkušenost s těmahle kolama? Shimano WHR-500 daj se koupit nové za cca2000kč můžu mít záložní kola -Campagnolo Veloce 9/10-model 2006, s černými plášťovými ráfky MAVIC MA3, 32drátů H za 1800kč Do čeho by jste šli radši?
Odpověď na otázku která z těch dvou je dána ořechem.
no teda moc ne kazetu bych přizpůsobil
Ty pětistovky vozím od dubna loňského roku (najeto cca 4500), a zatím žádný problém, drží. Snad jen ta váha :-(. Sice se dívám po něčem lepším (lehčím), ale když si vezmu v potaz stav zdejších silnic tak jsou ty 500 naprosto dostačující. Takže i když koupím něco lehčího, tak si je nechám akorát na závody a budu dál většinou jezdit na whr-500, protože když je odrovnám na díře tak nepřijdu o majlant…Jo ještě musím dodat, že vážím 72 kilo, takže nějakou boční tuhost apod neřeším :-).
ty a nemaj na rozdíl od 550 normální dráty? niple v ráfku?udávaj hmostnost samotnejch kol 1880g± a to není tak hrozný
No já se tady na to už ptal, jestli jde na ty kolo kazeta od „campy“ a prej né, tak mám smůůůlu:((
já bych tam dal samo kazetu kompatibilní se schimanem
Na devítku jo, na desítku těžko. Za 2tis. nový by ty pětistovky Shimana byly určitě fajn, na tréninky jak dělaný.
ta váha těch kol není tak hrozná, 1880g bez upínáků když o dost dražší kola se pohybujou o pár desítek gramů níž, tak si dej lehčí pláště něco kolem 200gramů:)
no a přiznejme si, že nejde jen o váhu, ale i o vzhled :-))))
mohl by jsi se podívat jestli tam jsou standartní dráty? a jakýho průměru?
pokud máš devět převodů tak nějak chodit bude, ale pokud máš desítkový řazení máš smůlu a musíš se držet jednoho výrodce.
Silničku mám první, ne dlouho a nerozumím tomu, ale mám veloce 10sp. a kola WHR540 a funguje to normálně, řekl bych…
Tak to je věc… Moc se mi nechce věřit že to chodí, desítková kazeta od japonce je oproti rozsahu šaltru od Campy užší o větší kus, než je schopná dohnat stranová vůle ve vodící kladce. Můžeš prosím napsat nějaké svoje detailnější postřehy, jak to řadí a jak se to chová?
Detailnější postřeh je ten že to normálně řadí, řetěz je dura, kazeta samozřejmě shimano nějaké…nevím tak jsem to získal, nějak to neřeším, funguje to fakt v pohodě :-o
Tak ted mi to hlava nebere. Ja mam na kole sadu mirage, ta je na devet prevodu, a jestli to chapu dobre, tak kdyz si koupim tyto kolo, tak muzu prehodit jenom orech a pouzit je.
Kola, kazeta, řetěz jsou shimano, přehazka campa. Dohromady jsem to nedával, nevím jestli je tam nějaký fígl, ale funguje mi to, ale víc o tom nevím…
jezdím devítku plně mi vyhovuje nevím proč bych měl přidělávat ještě jeden pastorek
Muza tady napsat nekdo presty postup montaze orechu campa na tyto kola? Moc diky.
tam ořech campa nenamontuješ. Jsou podle mne dvě možnosti proč to Roleiovi chodí: má mezi pastorkyjiné podložky nebo má nějakou konverzní kazetu přitaženou šimano závěrnou matkou (www.saris.com/…pro-hub.aspx
Kdo z Vás jezdí kazetu schimano 9pastorků s řadícím kompletem kampa Veloce? Chtěl bych ke kampě přidat ty kola whr 500+kazetu shi tiagra, nebo nějakou od sramu, s jakejma devítkovejma máte dobré zkušenosti? Mám strach aby to pracovalo, přitom jsem slyšel že by u devítky měli jít zaměnit i řadící páky shimano a campagnolo
tak jsem se dočetl že si prohodím při komplikacích s řazením jen podložky mezi pastorkama za kampový, to je v pohodě jen si koupit rozebíratelnou kazetu, vyhlídl jsem si Sram 950, na biku jezdím 850 a jsem s ní spokojenej.
nemáte někdo sorvnání mezi WHR 500, 550 případně Ritchey Aero Pro(ty nižší ne DS)?Co se týče hmotnosti mezi shimanama ta je skoro stejná, ale asi bude rozdíl v těch přímých a zahnutých drátech, mezi tuhostí a pohodlím, cena je skoro jednou tolik-má to cenu? Do teď jsem jezdil klasiku Veloce náboje s 36dráty 2mm, ráfky Remerx Aero váhu jsem si zpočítal asi na 2300g, takže by měl být rozdíl znatelnej. Ty Ritchey jsem někde přečetl, že v reálu váží taky kolem 1800g.