Kolik foukáte Continental Mountain King II 2,4?

28 nepřečtených
  • meris

    Kolik foukáte pláště Continental Mountain King II 2,4. Nafoukal jsme 1,6 vepředu a 2,5 vzadu a přijde mi to jako šutr. Vážím i s batohem nějakých 70kg a když jsem to na vyjíždce ufukoval, tak jsem se dostal na obouch kolech na 1.1. Což mi přijde hodně málo. Vyjíždka byla kombinace lesních cest a technických pazáží. Žádne skoky a tak.

    0 0
    • meris  

      Chápu, že je to individuální, ale zajímá mě to orientačně.

      0 0
    • worlusho  

      Patřím do těžší váhy (115kg) a dávám 1,8/2,0 +/-0,2 podle terénu. Mám verzi Protection.

      0 0
    • MirosPikos  

      Ten zadní je pro tvou váhu šílenost. Pro představu, já na mých 92–95 kg foukám vepředu 1.8–1.9 a vzadu 1.9–2.0 a to jen proto, abych někde nebouchl ráfek. Asi bych snesl i míň, uvidím časem. Ale zpravidla foukám přední tak, aby se mi nikdy při prudším zatočení nežvejknul.

      Co ten předek, ten je ok? Nemáš pocit, že by se ti chtěl někde žvejknout? Zadek dej určitě pod 2.0 a uvidíš jaký je to rozdíl. Kolo se pak daleko líp chová a tvý záda/ruce/ramena… prostě klouby to taky ocení ;)

      Nechápu ty veliký tlaky, třeba když mi přišlo nový kolo. Nebo když jsem testoval Trance z FRbikes. Tam jsem ale upustil na kopci moc a musel jsem dofukovat, jak se to žvejkalo :) Sranda honit tyhle objemy malou pumpou, ale člověk se zjara zahřál.

      0 0
      • meris  

        Mám z těch tlaků smýšený pocity. Nikdy jsem předtím neměl fulla a pořádnou přední vidlici. Takže dost špatně pocitově rozpoznávám, co je činnost kola a co pneumatik. Důvod, proč jsem upouště byl jednoduchý, po kamenech se to kolo spíš klouzalo. Nemělo „grip“.

        0 0
    • nomekop  

      sice mam x-king jo 2,4 ale foukam 1,2pr –1,6zd vazim kolem 95kg a mam bez duse nevim co mas ty jestli dusi nebo bez

      0 0
      • meris  

        S duší a verzi Protection.

        0 0
        • nomekop  

          protection mam taky akorat bez duse takze budes foukat vic , ale zase mas o 30kg min jak ja :D ale ten zadek 2,5 si myslim ze je na tvoji vahu az moc

          0 0
    • JakeF  

      Foukej kolik ti vyhovuje, to ti nikdo neporadí… Ono když jedeš mírně a moc to neprasíš, tak je nižší tlak lepší a naopak… Máš to jak s vidlicí, prostě se fouká tak, abys nebyl často na dorazu a čím víc to prasíš, tím vyšší je potřeba tlak, abys využíval „zdvih“ optimálně a nezrušil ráfek. Druhá věc je, když s tím chceš občas skočit a třeba nebudeš na dopadu úplně rovně, pak nízkej tlak opravdu nechceš :).

      0 0
      • meris  

        Vím, proto jsem psal, že mě to zajímá orientačně. Také jsem popisoval, že tohle je můj první full, takže pocitově úplně přesně nedokážu rozlišit, co je práce „rámu“ a co tlaku v kole.

        0 0
        • Baba-Ji  

          to poznas, az ti z niceho nic uhne kolo, treba v zatacce, o par centimetru, tak uz se ti borti boky a je treba o neco zvysit tlak.

          0 0
    • lazza  

      Oživím vlákno: sháním Mountain King II Tubeless Ready a nejsem schopen zjistit, zda obě verze gumy – PerformanceProtection – jsou pro bezduše vhodné…? Díky

      0 0
    • MirosPikos  

      Protection určitě ano, sám ji tak vozím.

      0 0
      • lazza  

        Na stránkách výrobce se právě uvádí pod položkou Mountain King II, že se jedná o Tubeless Ready. Nicméně v samotné specifikaci se zase neustále zmiňuje jen ProTection Tubeless Ready. Předpokládám tak trochu, že MK II prostě bezduše podporuje, a Protection jen navíc nabízí zvýšenou boční ochranu.

        0 0
        • MlokCZ  

          Pouze protection verze je oficiálně TLR. To samozřejmě nevylučuje, že by mohla jít použít bez duší i performance verze (TLR ale oficiálně není), sám jsem ji nikdy nezkoušel (vždy používám protection verze).

          0 0
          • Rudyshy  

            dle miho nazoru a skusenosti je uplne jedno zda je nebo neni TLR. Obul jsem vsechny pneu i ty bez TLR. Dokonce i na ocelove rafky ne-tlr gumu. Mozna su stistko

            0 0
            • MlokCZ  

              Jedna věc je, že to jde nějak obout a druhá jak to jde dobře a jak je to spolehlivé.

              Já mám tedy přesně opačný názor. NeTLR gumy jsou nědky velký problém, i když některé zase bez duší fungují zcela bez problémů.

              Často to bývají jen příliš děravé boky, což je pak pěkný opruz na zatěsnění. To jsou třeba i lite skin Schwalbe (předchozí roky dokonce oficiálně TLR a i tak pěkně na h…o i když se nakonec zatěsnit dříve nebo později podařilo). To samé RS Contíky, taky boky jako řešeto.

              Pak jsem měl v ruce více různých kousků neTLR plášťů, které měly extra volné patky a bez duší by je jezdil jen sebevrah (a při větší snaze + vhodný ráfek + pomocné metody + kompresor je nahodit také šlo). Maximálně ještě tak v kombinaci s více vrstvami pásky (ale dávat třeba ještě pásku do UST ráfku mi přijde dost úchylné a byly příliš volné i v UST ráfku).

              Pak jsem měl v ruce pláště, kde tmel bokem pláště prostě prolínal a to ve velkém. Zatěsnění nemožné.

              Verze typu performance (Contíky i Schwalbe) většinou bez duší docela fungují, protože ne to nebývají tenké šlupky a nemají tedy větší problémy se zatěsněním.

              0 0
              • 01carbon  

                Předloňské X-King RS pěnily boky – letos na jaře nové X-King RS a RaceKing RS držely i bez mlíka

                0 0
                • MlokCZ  

                  Je možné, že to není s RS už tak špatné. Co znamená, že drží i bez mlíka? To se ptám proto, že bez mlíka nedrží ani protection verze (a to ani letošní kousky). Držet bez mlíka tedy pro mě neznamená pár minut, já si pod tím představím aspoň 24 hodin bez nadměrné ztráty tlaku.

                  U TLR plášťů jsem se s tím zatím setkal pouze u snakeskin Schwalbe a ani tam to neplatí pro každý kousek (u letošních mnou nahozených zatím u všech, ale určitě se najde nějaký, kde to platit nebude; u starších ročníku před předěláním snake skin boků to dával jen sem tam nějaký kousek).

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Kolik minut, potažmo hodin?

                  0 0
                  • 01carbon  

                    nevím 1/2 – 3/4 – 1hod – mě to překvapilo po loňských zkušenostech, kdy to splasklo v rádu min.

                    0 0
                    • MirosPikos  

                      Takhle takhle mi držel snad i Noby Nic s RaRalphem ve verzi EVO Pacestar šlupce :)

                      0 0
              • ememem1  

                tak, tak, zlata ust klasika bohuzial uz nedostupna.

                0 0
            • lazza  

              Máš přímo zkušenost s Performance?

              0 0
          • lazza  

            .

            0 0
            • lazza  

              Řeším vlastně celý kola: chtěl jsem koupit Mavic D421 či 423, ale teprve teď jsem zjistil, že jsou UST. Tak jsem trochu znervozněl, zda na to tubeless ready Continentaly MKII nebo Maxxis HR II vůbec sednou..?

              0 0
              • kubad  

                sednou

                0 0
                • lazza  

                  Bezva. Jak sem pročítal různý vlákna i zahraniční fora, tak lidi dost řešili, zda jsou Tubeless Ready pláště vůbec kompatibilní s UST ráfky.

                  Jinak volím právě mezi Mavic D421/423 (plus XT náboje) a wheelsetem Superstar DS25 a kromě váhy/šířky vlastně nejsem schopnej určit parametr, který by měl být ve výběru rozhodující…?

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.