No, tak kolik? Zajímalo by mě to pro moje vlastní porovnání, díky.
Já jenom do práce a z5. Švih ani jeden.
…myšleno doromady za 59 dní, v mrazu, nečasu nebo v 14°C…vítr nevítr
ps; na miťo jsem neudělal kolonky, sry
No, tak kolik? Zajímalo by mě to pro moje vlastní porovnání, díky.
Já jenom do práce a z5. Švih ani jeden.
…myšleno doromady za 59 dní, v mrazu, nečasu nebo v 14°C…vítr nevítr
ps; na miťo jsem neudělal kolonky, sry
Zatim 34 hodin jízdy, takovejch 12 z toho cesty do práce. Mohlo by to být lepší, druhá půlka ledna stála za prd, ale bylo i hůř.
Porovnávat kilometry mezi různýma disciplínama nemá moc smysl.
jj, blbě jsem pojmenoval. Myslel jsem na silnici.
…hlavně se do toho ráno dokopat no.
Mám to opačně, jak je kosa a hnus, tak skoro nejezdím na kole do práce – nechce se mi oblíkat, čistit atd. Jezdím prakticky jen na švihy… a taky nejsem v kolonkách
Dyť tam máš kolonku, jsi otazník :-D
Tady na brnensku se jezdi asi lip nez na severu republiky, ale ze by to pro mne v zime byla nejaka extra zabava to jako ne.
Jízdy do práce do celkového nájezdu nepočítám, takže mám letos najeto 28 km. A to letošní zimy patří mezi ty mírnější… Ale já zimu prostě nerad :)
Kdybych nepočítal cesty do práce (hlavně ty z práce) tak nemám za poslední léta najeto vlastně nic :)
Jaký k tomu máš důvod? Někde jsi psal, že to máš slušnou štreku.
Heh taky by me to zajimalo. Chapu ze nekdo nepocita motani nohama doma na trenazeru, ale nepocitat jizdu na kole kdyz jedu do prace to je hodne zvlastni. Kazdopadne co si on pocita je jeho telu jedno. Telo si to odfajfkuje, ze to ma odjeto tak jako tak.. :D
Nevím, je to prostě jízda do práce :). Kolo beru jako zábavu, dopravu do práce nutnost. Do zveřejňovaných najetých kilometrů snad odjakživa počítám jen ty kilometry zábavné, protože ráno do práce jedu ospalý a nazpátek se naopak ploužím vyčerpaný, zaměření na výkon nulové v obou případech.
Já mám zaměření na výkon nulové i při jízdách pro zábavu. Protože nejezdím na výkony, ale pro zábavu. Takže já vlastně nejezdím. :-)
Foto 2022
Co to je za aplikaci?
Sporttracker.
Severská chůze je s fofrklackama?
Jo.
Znovu rikam, je nesmysl si to nepocitat. To jak se u toho citis nebo jakej z toho mas pocit je docela irelevantni. Proste clovek co jezi denne do prace treba 20km bude slusne vytrenovanej. Bude met dobrej moral z toho jezdeni za kazdyho pocasi, v unave a pod.. Pro vetsinu lidi to je jediny trening a pak az ve volnu si daji neco delsiho.. Jinak ja to mam tak, ze do prace si to moc neuzivam, protoze se nechces unavit, nechces se nekde vysekat, nedostat defekt, aby jsi neprijel pozde a pod.. No a po pracu jak rikas clovek je rozbitej, ale zase pokud celej den chodil, tak je prijemny si konecne sednout, zapojit svaly ktere az tak pri chozeni nepouzivas a celkove je prijemny se vyvetrat, prokrvit se. Horsi je, kdyz uz je clovek treba nachlazenej neco na nej leze, je fakt pretazenej a ted ma jet jeste v zime a desti.. ALe zase kdyz uz nic, tak trenujes ten moral a to ze se dokazes kousnout a setrvat v nepohodli. To pak clovek dokaze vyuzit i jindy v jinych situacich. Clovek co tohle nepodstupuje a jen vyhledava nejpohodlenjsi cestu pak nebude schopny se v pripade potreby kousnout a vydrzet neco hodne nepohodlneho.. :)
Mám to přesně tak jak píšeš do práce 20, jezdím téměř každý den. Naštěstí po ránu tam je to víceméně z kopce a po silnici tak 2/3. Zbytek lesní/polní cesty. Odpoledne po práci a fakt nesedím u compu je to takhle v zimním období hodně o morálu. Jezdím trošku jinudy a poměr silnice/ lesní polní cesty se otáčí. Když prší, je kolem nuly ty máš celej den 10 hodin docela slušně fyzické práce za sebou, podle hodinek třeba 13000 kroků a před sebou po tmě dvacet pěkně do kopce abys mohl druhý den ráno v 5:45 zase nasednout i když zrovna napadlo 10 čísel prašanu a je tam –10. Nestěžuju si mám to rád a i když jsem pro ostatní v práci blázen tak už skoro dva roky mě to bavit nepřestává.
Dřív (když HO byl zatracován) jsem jezdil na kole do práce skoro každý jezditelný den a bez víkendů mi to hodilo několik let po sobě 10tis+. To pak proti tomu bylo 3–5tis o víkendech k smíchu.
Dneska jsem krapet pohodlnější a jezdím jen za sucha a roční nájezd je o 1/3 menší :)
Mám to přesně opačně, do práce furt „nahoru“ a proti zápaďáku, cca 20–23 min startuju 5:45, v pátek ve 4.
Domů svištím skoro 30 průměr. Žízeň a vítr do zad :-)
Kdybych nejezdil v zimě do háku na kole, tak za:
Takhle mě to krásně rozproudí, hned funguje, sere mi to převlíkání no.
Mám to taky tak. Do práce mírně do kopce (viz graf), z práce stejnou cestou mírně z kopce. Pokud foukne vítr do zad, tak člověk pomalu ani nemusí šlapat. Přijde mi to jako lepší varianta, než kdybych cestou z práce musel šlapat do kopce :)
Se mate. Prvni je z prace. Nevim proc se prehodily.
Tak to je slušná zeď :) :)
Mě třeba baví cesta do i z práce. Ráno si to pěkně natáhnu a mám to 70km. Odpo už se jen vyťapu silově přes brdky a pokaždé se na to těším. No, když padají venku trakaře, tak moc ne. Denně to mám přes kilo.
Mazec no. Po 70km bych nebyl schopny delat vubec nic. Mas dobry, ze je pro tebe prace konicek, takze se asi kazdy den i tesis.. :)
V lednu 740, v únoru zatím 803km. Taky většinou do práce. Z práce to občas trošku natáhnu. Většinou gravel, takže vedlejší asfaltky a různé šotky.
Já mam jen necelých 1185 km. Když je moc zima nebo se mi nechce tak zařadím něco jiného. Takže k tomu ve finále mám ještě 14× plavání, plus něco naběhané a posilovna.
Celej rok pořád stejně…třikrát týdně
Kolik hodin je proměnlivé
Viz foto.
…krásnej grafík
No vzhledem k tomu, ze jak do, tak z prace jezdim obklikou, nekdy i dost dlouhou, tak ty cesty jako svih pocitam. Pres 1000km to je kazdopadne a kazdorocne :-).
Za tieto dva mesiace mam 1370 km, vsetko na mtb.
Mal som par volnych piatkov, plus skoro stale je dobre pocasie, da sa furt veselo jazdit.
Zatim 870km a 12 tis výškových… jezdím pouze venku.
Tento rok malo, poridil jsem trenazer, ale minuly rok mnohem vice :-)
Zatím se mi daří držet takt 250/1.000, ale protože letošní sezona stojí za ho.no, tak venku jen 400 :-(
Zatím 1000 a 1000. V lednu jsem měl malý výpadek jeden den jsem vezl do práce pohoštění kvůli narozeninám a druhý den jsem byl nemocný. Ale kromě těchto 2 dnů myslím 100% pracovních dnů na kole. Víceméně vše bylo cestou do/z práce. Kdybych měl počítat jen km mimo dojíždění do práce, tak to nedá ani těch 28km. Možná kdybych si počítal, když si to protáhnu. Ale samozřejmě vše je díky té naší jihomoravské zimě :) . Už jsem dávno pohřbil veškeré pokusy o běhání, běžky, fitka apod., když se dá v podstatě kontinuálně jezdit na kole. A když je to někdy trochu drsnější, tak si pak člověk aspoň víc užívá ty pěkné dny!
Jo a takhle krásně je asi 2 minuty po přeháňce (v pátek mě to chytlo cestou domů).
Jen pro informaci, ten slovenský „Forrest Gump“ už má podle Stravy 8tis.
Kat má cca 6tis. To jsou ale blázni, ty se nepočítají :-D.
Jako najezd neskutecnej, ale jezdi to vsechno na placce. Jen konstatuju. Nerejpu. Myslim Pavola. Kacka to bere i pres brdky.
Já už nevím, kde bych mohl ještě přidat. Jedině kdybych neměl rodinu a bydlel na bytě. Takhle s rodinou a prací okolo domu se moje ježdění skládá víceméně jen z cest do práce. Ale rozhodně mám v úctě výkony Kat apod.
Přesně! Čas je katastrofa a do práce to mám od 30 do 200 metrů :-) Aspoň, že někdo vymyslel sklep s trenažerem :-D
Jakeho ted myslis? Ja sleduju Petera Horvatha. Ten ma uz letos 10. Ale nutno rict, ze to jeho najizdeni km na placce u Novych Zamku mi pripadne poradne zacyklovany…
Nevim, jestli se da rict najeto, ale nacrcano uz mam letos dost (vsechno venku) – viz pocet jizd
Nevejdu se do ankety. K dnešku (když odečtu km najeté na zwiftu) asi 2600 km, z toho ale 1500 km najeto v lepších podmínkách na Mallorce. Na biku (převážně cestou do/z práce asi 1100 km).
Dámy a pánové, děkuji, slušnej vzorek v hlasování. Jsem cykloprůměr B-F, v což jsem tak nějak doufal. Jenom do háku a zpátky no.
632km / 5.723m up.
Na km si moc nehraju, protože fatbike průměrka kolem 13…
Activities 39
Distance 1,137.7 km
Elev Gain 25,866 m
Time 72h 53m
Hustý, 73 hodin +3× „Everest“? Na tlusťochu?
Klobouk dolů, Pane.
Prostě Valachy, tady je to na všechny směry do kopce.
Slušně nastoupáno…
Kombinace na horáku venku a trenažér.
Distance 1,464.2 km
Elev Gain 12,562 m
Time 57h 17m
Zatím jen pěšky asi 255 km (odpolední vycházky).
Typicky mívám na konci února 400–500, loni jsem měl dokonce skoro 600. Ale ne, nejsou to dlouhé výlety. Letos mám zatím jenom 300, protože se sešla v lednu služebka a v únoru operace očí a pak covid, takže jsem moc jezdit nemohl. (v anketě jsem dal do 100km, protože jsem myslel, že se ptáš na výlety mimo cesty do práce)
1253km celkem. Zwift 516, takže venku 737.
Vybral jsem sice do 500km, což bývá obvykle, ale letos se venku zadařilo něco přes 700
vetsinou mame 600, ale letos ja prichciplej, pak pritelka, nebo bylo pocasi, ze se nechtelo :D takze slabejch 400km
Těžko se dá porovnávat Polabí, jižní Morava vs Podkrkonoší atd. Není až takový problém najet za ty 2mesice 2–3tisice pokud máš trochu čas
Taky se přidávám s hlášením jenom do práce, z práce. Na zábavu nezbyl čas
Leden 722 km / nastoupáno 5022 m
Únor 590 km / nastoupáno 4167 m
Letos do práce /z práce snad jen jednou. Jezdím jen venku,na trenažér není místo :-)
…tvle 82 hodin, gde na to bereš morál v tomhle počasí? Mám 30 hod a ty bolely…
To jsem si taky říkal, naposledy včera :-)
To je moc pekne!
Jelikož letošní zima je spíš studenější jaro. Tak mám 800km. Minulý rok jsem měl jen 100km.
Jen venku. Cesty do práce a zpět a švihy o víkendech. Pondělky mám volno, to orážím. Chci tam na konci roku mít 25.000km, tak jsem zvědav:)
Tak když na začátku března máš skoro 5000 tak to asi nebude nepřekonatelný úkol :) , držím palce. Já doufám ( byl bych rád), že bych letos, když se nic nepokazí mohl dát 10 000. Ještě před dvěma roky jsem měl max 1 000 za rok.
Tak chci dát 10000km. Nejvíc jsem měl 8500km.
jak se říká – zřejmě slušný oddíl :-D
DaD – jsi monstrum :-)
Tolik nemám letos ještě najeto ani autem.
Tolik nemam ani autem a na kole dohromady… :-)))
Mě fascinuje ten čas. Od začátku roku každý den průměrně takřka 3 h na kole, masakr. Vždycky jsem o sobě tvrdil, že mám těžký nadbytek volného času, ale vidím, že si to jde zorganizovat ještě lépe :D
Musíš se na to koukat jinak. Mě trvá cesta do práce 1h. A je jedno jestli na kole, sockou nebo autem (autem je to loterie mezi 35min – 1,5 hod). Takže když jedu do práce na kole, mám z toho radost a je to čas, který bych stejně trávil cestou do práce.
TO bydlis kde ze to je autem tak pomale. New York city? Tokyo? :D
Stačí jet z jedné strany Prahy na druhou…
Jezdím Řeporyje – Řež u Prahy autem, když to jede – 42 min. Když to nejede, tak mám rekord 2 hod.
Na kole to mám 1h 05 – 1h 15 podle semaforů, provozu a tak.
Jen se mi teď v tom počasí nechce, bo jsem pořídil trenažer :-), ale už se chystám, že zas začnu jezdit.
Ta cesta do práce je nejlepší příležitost jak i s nedostatkem času něco najet. Mě cesta autem trvá 30–45minut na kole něco přes hodinu, takže když jedu na kole, příjdu zhruba jen o půl hodiny času odpoledne a ráno o trochu spánku.
napisu to pod Tebe, kuci, jak to delate se vecima co potrebujete dovezt do prace < jidlo … >
>Batoh<. Kolega zase vozí větší bikepackingovou podsedlovou brašnu.
nj to asi sebou netahate notes a takovy dalsi ficury, a jak a kam s oblecenim?
brasna na zadni nosic
Větší batoh :). Podle množství nákladu vozím Evoc Stage 18 nebo turistickou klasiku Osprey Talon 22.
Máš porovnání s klasickým / necyklisticky zaměřeným baťohem, co se týče prodyšnosti a větrání na zádech ?
Pokud to nemá předepnutou síťku (jako třeba Osprey Syncro), potím se pod vším úplně stejně, resp. nedokážu rozeznat rozdíl. Bavím se teď teda o všech těch všemožně profilovaných zádových panelech, které mají batohy od střední třídy dále. Pod zádovým systémem, který jakoby vůbec není (ten mám třeba na civilním batohu) se samozřejmě potím výrazně více.
presne Syncro je asi nejlepsi, te beru na 90% vyjizdek mimo domov
Taky tak, občas je pěkně těžkej.
Jak většinu času jezdím s batohem, tam mi to pak o dost lépe jede na víkendovém švihu bez něj, 7kg je slušná zátěž.
Brašnu na řidítka. Má víc druhů. Do větší se vejde i notebook. Dřív jsem jezdil s batohem ale nemít zapařené záda je lepší.
Někomu to vyhovuje, chtěl bych ale zmínit přednosti zadního nosiče před přední brašnou:
– se zadním nosičem má kolo úplně jinou dynamiku, můžeš brzdit mnohem intenzivněji aniž bys šel přes řídítka a aniž bys ztrácel ovladatelnost
– s přední brašnou se řídítka mají tendenci hlavně při stojícím kole nestabilně otáčet do strany a za jízdy se hůř řídí (inženýři by řekli moment rotační setrvačnosti)
Tak asi záleží co vozíš. Já vozím je oblečení a tam to moc velký vliv nemá.
Notebook tahám úplně všude, 14" se v pohodě vejde na šířku do standardního košíku, na 15.6" už by to asi chtělo trochu širší.
Oblečení (tričko, trenýrky, kalhoty…) normálně narvu do batohu. Když jedeme na služebku (tj. potřebuju oblečení na hodně dní), tak turistické brašny z Lidlu.
Párkrát jsem vezl i košili a „oblek“ (např. na státnice), to se musí opatrně, ideálně složit do pevné papírové krabice.
Důležité, alespoň pro mě, je nemít nic na sobě, tj. batoh do košíku, věci do brašen. Na sobě nic nesnesu. Ale kamarád třeba jezdí s ohromnou krosnou na zádech.
Dobrej batoh neni zase tak hroznej. Když dobře sedí a netlačí tak i docela těžkej náklad není nijak zásadně otravnej a vzhledem k tomu že se do práce jezdí obvykle ráno kdy je chladno se ten batoh dá docela dobře kompenzovat slabšim oblečenim. Například když jedu jen s ledvinkou tak mám bundu a tlustší termotriko, ve stejných podmínkách s batohem mi ale stačí jen tenké termotriko + bunda, nebo to tlustší termotriko a pouze tlustší „dres“ místo bundy.
Jídlo nevozím, korporát se stará :). Košile a sako jde dát vyprat v rámci služby, co je v budově (dražší ale zase to nemusím nikam vozit) a tak mám v batohu ntb a trenky, ponožky. Víc vozit nepotřebuju :).
Vozím batoh. Sice to na gravelu nevypadá nejlíp, ale jsem zvyklý z dřívějška.
Jídlo si zajdu na meníčko nebo ráno jedu s batohem a pak ho nechám ho v práci(naštěstí mám tři tak se dá tento postup opakovat :) ) V pátek většinou jedu autem a beru oblečení co mám v práci domů na vyprání… Noťas ani nic dalšího s sebou nepotřebuji, snažím se práci domů netahat.
Kdyz mas moznost homeoffice, tak si rad „tahas praci domu“, abys usetril cas.
presne tak, nekdy semi vyplati to dodelat navecer, v rachote to zabalim na 13ou autem jsem doma do 15min a mas 3 hodky na vyjizdku i s pivisem, ale pak treba jeste delas od 18–20hod, pritom si uvarim na druhej den, tomi vyhovuje uplne nejvic
No jo, to pak ale nenajíždíš km do práce:)
Ale muzes najizdet km tam, kde chces. Kdyz jedes do prace tak jsi limitovany cestou.
Jj to pak razantně klesá nájezd :)
To pak chápu, my co možnost Home Office nemáme, jezdíme na kole do práce a z práce, protože si ten čas nemůžeme tak uspořádat a jsme vázaní provozní dobou.
ale zase mate moznost se treba v praci osprchovat
no jasně, to přece doma na HO není možné… :)
jezisi, v praci nemame sprchu, tak nevim, jak bych se dal do glancu po ranim drandeni, nehlede kde ususit hadry kdyz by prselo
Jídlo a oblečení vozím v 14l podsedlovce. Ntb vozit nemusím, HO řeší vzdálená plocha. Ale HO moc nevyhledávám, klesá mi pak nájezd ????. Cestu mám kouzelným prostředím, takže ve chvíli kdy sednu na kolo, jsem na výletě. Sprcha v práci je, ale dávám ji až doma, zvlášť v zimě se ráno občas ani nezapotím.
ok ok, jen jsem vyzvidal jak to mate, kamos taky dojizdi do prace, ale ma tam veskerej komfort < dokonce i druhy auto :DDD > me byto stejne asi ani nebavilo, jednak uplne cestou < Do > prace nedokazu vypnout hlavu. nicmene cestu do prace nepovazuji za najezd
tak se hned nečerti, jsem si jen rýpnul :) sprchu máme, ale často ani není potřeba, s přibývajícím tréninkem se člověk pohodovou jízdou míň zpotí, jezdím poránu většinou max 20 km, (vzdušnou čarou to mám tak 7) :)
Tak to máš ideální, když spěcháš tak seš tam na kole hned, když ne cestu natáhneš… Já mám necelých 35km do práce a minimálně to stejný domů.
smrdim si v kanclu celý den i s hadrama :-) bez sprchy
Taky tak. Sprchu sice máme, ale nevyužívám. Kolega občas taky přijede na kole, tak si smrdíme vzájemně :)
to máte blbé… já ani kolega co jezdí, tak nesmrdíme :)
jojo a ostatním kolegům slzí oči jen tak z plezíru .-D
nejsem žádné prase, abych smrděl :) a kdyby náhodou, tak to přerazí Dežo Dorant :)
Jezdim s batohem. Tam si vozim jídlo. Hadry vozim autem.
jasny, uz to zacinam chapat, nejezdite do prace < jenom > na kole, v mym pripade byto pak bylo jenom utery-ctvrtek
Ano kombinuji dle potřeby. Když vyzvedávám příšery ze školy a školky, tak jezdím autem. Jinak většinou kolmo.
Prostě si mám v košíku vzadu batoh? A když vezu něco velkého (nářadí, materiál), tak ještě turistickou brašnu.
:D zustanu u auta
V minulosti jsem jezdíval, letos jsem chtěl kolo trochu víc šetřit, než začnu jezdit zase víc, tak jsem zkusil spinning a docela mě to (překvapivě) chytlo (navíc jako bonus –6 kg dole). Takže za sebe mám leden & únor na kole čistou nulu.
K tomu mám teda ještě 358 km pěšky.
Na to hubnutí pomohla víc ta chůze, než spinner.
Nikoliv, chodím celoročně dlouhé roky a váha spíš buď stála, nebo lehce rostla. Nechodím příležitostně, takže znám své tělo. :) Jednou za čas chodím i 100 km pochod.
Měl jsem to vždy stejně jako JDF, tedy chůze i při velkých objemech (také jsem míval 30h+ týdně přes chladnou část roku) na hmotnost moc nefungovala. Prostě tam chyběly intenzity a na ty velké objemy v příliš nízké intenzitě (i když to bylo vždy aspoň těch 6km/h a snaha více kopců) si tělo zvyklo.
Když chodíš s hůlkama, tak to bude jistě výrazně lepší, to pošle tu intenzitu aspoň o trošku nahoru.
Oproti tomu třeba kolo i když v zimě jen 3h týdně funguje u mě daleko lépe na držení hmotnosti, když tam během těch 3h zařadím aspoň sem tam nějakou intenzitu.
Díky za reakci. Přesně – nejvíc jsem hubl v letech 2018/2019, kdy jsem měl dost běhu – neboli právě více intenzit.
Rovnou teda jen pro představu ještě přikládám sumarizaci, aby si udělal obrázek, že chůze u mě v tomto fakt letos efekt mít nemohla. :)
Hubnutí není o intenzitě, ale o pohybu v aerobním pásmu. Záleží co jezdíte na spinningu, pokud hodně intenzivně je to na cukr a pokud nedoplnis,tak jde dolů svalová hmota…
Hubnuti neni ani o pohybu v aerobnim pasmu, ale o kalorickem deficitu. To jak toho kalorcikeho deficitu dosahnes je v podstate jedno. Nekdo si odepre jidlo. Nekdo se vic pohybuje. Jestli v nejakem treningu v danej moment spalujes hlavne cukry pri vyssi intenzite nebo spis tuky pri aerobni zatezi je v globale jedno. Tady jde proste o kaloricky deficit po delsi dobu.
Jedno je kolečko od trakaře. Odpírání jídla nemá se zdravým hubnutím nic společného,pouze se tím prasí metabolismus. U většiny lidí co by chtěli zhubnout , se paradoxně musí sníst podstatně více, ale kvalitního jídla.
Kalorickej deficit, ale není primárně o odpírání jídla ;-) Jde hlavně o to vůbec vědět co člověk jí a podle toho upravit příjem ;-) Při stejný aktivitě jsem zhubnul před rokem a půl 16 kg a žádný hladovění se nekonalo :-)
A co tam asi píšu.. :D
Že má cyklista pravdu? :-D
Ja ti rikam, ze se muzes pohybovat klidne 24 hodin denne v aerobnim pasmu, ale kdyz vecer sezeres cele prase a basu piv, tak stejne budes stale becka sadla chapes to? Me opravdu nemusis poucovat o zrychlovani metabolismu a pod.. Ja nejlepe spaloval tuk ciste na silovem treningu absolutne bez aerobky. Telo neni blbe. Na aerobni zatez se adaptuje a pak je neuveritelne efektivni v setreni energie. Bez intenzit a/nebo utahnuti jidla se nepohnes. V konecnym dusledku je to ale stale o kalorickem deficitu. To jestli ten deficit udelas tak, ze pridas pul hodinu kardia a nebo uberes par set kalorii neni podstatne.
Jezdil jsem 400 km týdně a přibral 3 kg :-D
Ja bych se na vahu moc nedival. Kdyz clovek nabere, tak to nemusi byt nutne jen tuk. Ono se staci podivat do zrcadla a cloveku je hned jasne jestli to je nebo neni ok. :D Ja kdyz prestal cvicit a drzet jidlo tak me desil pohled dolu. Proste sem nevidel hrudnik a pekac buchet, ale jen pytel h*ven. Tak jsem si rekl to ne to tak nejde a zacal jsem si zase hlidat jidlo a cvicit aspon doma s vlastni vahou a hned jsem zase spoko.. :D
trochu ti do toho hodim vidlicku, ano je pravda, zese telo adaptuje, nicmene na ten urcitej pohyb < sport > pokud budu jenom jezdit nakole tak casem budu mit problem zhubnout, i kdyz nic nezmenim, ale pokud zacnu plavat, chodit, proste zaradim trochi jinoou aktivitu, tak zase neco malo schodim, ale je mozny, ze na nekoho to nemusi fungovat, tak prominte ze vyrusuju :D
Dobře, pro tentokrát to vyrušování bude bez poznámky :-D
No právě. Já když jdu pěšky tak se pohybuju v Z1, do kopce Z2 a do Z3 se dostanu akorát když někde stoupám krpál jak sviňa a spěchám.
dej si do batohu 4–5kg a uvidis :D
Klidně půjdu trochu do extrému a napíšu, že na hubnutí nemá vůbec žádný vliv to, v jakém je pohyb pásmu.
Už tu bylo vícekrát napsáno, že rozhodující je celkový kalorický deficit.
Každý si musí najít sám, co u něj funguje nejlépe, tak aby byl v mírném kalorickém deficitu pro hubnutí (nebo na nule pro udržení hmotnosti). A jak už si to každý rozloží do výdeje při pohybu, výdeje klidového metabolismu a příjmu je na každém.
U mě (jak už bylo tím příspěvkem o chození naznačeno) je vždy rozhodující právě ten klidový metabolismus. Ten když se daří mít pěkně nastartovaný, tak pak to funguje výborně i s daleko menším celkovým výdejem během pohybu.
Bez intenzit se klidový metabolismus zvyšuje obtížně (a špatným přístupem ke stravě se to dá ještě zhoršit). Tedy aspoň u mě to platí na 100%. Ono to ale bude fungovat u každého, jen to nemusí být úplně stejně.
U intenzit je pár komplikací, se kterými někdo může mít problém:
U mně to funguje jednoduduše. Zařadit dostatek intenzit a hned to celé funguje. Ale naopak je dobré to zase nepřehnat, zejména mít akorát intenzit během toho jednoho bloku pohybu.
Vhodně zařazené intenzity neznamená, že se to pohyb napálí na maximum od začátku do konce. Tenhle přístup také bývá častý problém neznalých a netrénovaných.
Pětka padla, tak ještě těch dvacet :)
Husty, takovej blbej dotaz,mas decka ? :) pokud ano, tak ta cifra je pro me jak z jine dimenze :)
Děcka jsou už z baráku. Je mi pade:)
Tak to jo :) tak to mam jeste cas potrenovat … :D
Tak jsem to tu tak nějak zběžně prolétl a vychází mi, že jsem tedy asi v kategorii otazník, protože o víkendu jsem přelezl 3000 od začátku roku, ale zase ne tak úplně, neb dle Jiřího mám najeto vlastně prd, protože autem jsem jel do práce tak asi pětkrát, zbytek byl na kole…
Jiri je endemit ;-)
Tak co letos? Jezdíte? Už mám 60km :-D. Bohužel jsem měl před koncem roku nepříjemnej pád ve sjezdíku v zatáčce na ledu, nic moc…
Jezdím teprve 3 dny do práce. Doufám že aspoň 300km v Lednu padne.
Zatím dobrý otužování ;-).
Zatím to jde… pár jsem jich sejmul a odstranil z cesty
Byl sem jednou, 30km.
A poslední týden bojuju se zánětem šlach v pravém zápěstí.
Jak s tim bojuješ? Pravděpodobně mám také zánět šlach:-/
Se zanetem slach jen klidem.
Kolo mám rád,zimu nesnáším.Zatím vítězí zima!
U mě kolo, doprava do práce. Auto nepotřebuju (jsem sám) a než mrznout na zastávce busu a poslouchat dvacet minut debilní kecy dnešních šestnáctiletejch učňů co tam stojej taky… To se radši ráno vymrštim a těch 25 minut dám.
Akorát to jezdim furt v letních tretrách, to trochu bolí no :-D.
Já to mám do hokny taky cca.25min jízdy.Dost mě štve to navlíkání se do hader.
MHD až jako nejzažší možnost.
Stovku už ale letos,,nahrouceno,,mám.
Já taky letní1:) ale na nich neoprénové návleky. Jde to i v –10 úplně vpoho. Dost pomůžou i jen takové tenké hadrové "aero"návleky
Jo a ke dnešku 345. Jen do a z práce
Zatim 190, ale zitra chci jet kolmo do prace :-)
Ráno –19°C. Na hlavních tazích na krajnicích sníh, na bočních cestách uježděná vrstva sněhu. Nepřekvapivě sem tento týden ještě na kole nikoho neviděl :-)
U nás by se dalo na okreskách pěkně bruslit :)
Do toho nečasu by mne nikdo nevyhnal. Cyklotrenažér (TACx Neo 2T Smart) mi to jistí. Denně cca 40 km na trasách po celém světě.
Tak zatímco loni jsem měl na konci ledna 1100 a k 10.1. 430km, letos jsem zatím na umrněných 88. Holt není pořád posvícení, no…:-)
Was für ein schönes Nummer, Herr Oberleutnant!
Sono solo due pupazzi di neve…:-)
…e il mio cane salta così in alto!
:-)
zatím 120, teď co mrzne jsem se ještě ráno na kole do práce neodhodlal :)
Nevím jak bych se jinak měl dostat do práce. Takže zatím 84 km (6× do práce, 7+7km).
Ke dnešku 820km, ale hrozně mi u toho mrznou koule!! –14 už není úplně komfortní teplota :D
To si děláš prdel*, tak to je pěkný, GJ.
Das ist nich normal :)
Ja, ja. Das ist super! :-)
Voe :D
letos jsem měla dobrý začátek a už mám 320km. Včera jsem ale s sebou pleskla na ledě a musím si dát pauzu. Sice jsem normálně dojela domů, ale už nejsem nejmladší a na regeneraci to bude chtít víc, jak jednu noc.
Mám to podobně. 350 km + pleskanec , ale už pomalu hledám odvahu a kalhoty mi manželka už zašila:-)))
Pěknej biftek.
Stane se. 28.12. pád asi ve čtyřicítce. Pak jsem bohužel ještě dva dny jezdil. 1.1.(foto) to už fakt nešlo :-(.
No a dneska proražená zadní pneu, chjoo.
Pěkně! :) já jsem si v prosinci celkem nevinným pádem vytvořil daleko větší na vnitřní straně stehna, že začátku nic moc velkého, ale nakonec jsem to měl černé od rozkroku po koleno… :)
Největší ******* co mi vzniknul, tak byla strašná boule v podkolenní jamce. No nějak jsem to tam přes bolest natlačil zpátky. Tvle, to byla úleva :-D
Taky tak…zapichnuty řídítka do stehna
Dlouho to trvalo než to zmizelo.
Heč, mám větší:) Prosincová, ale prděl jsem na to a jezdil dál..
Tak nejezdíš 3× tolik, tak i silniční lišej musíš mít větší. To dá rozum:-)))
Hlavne uz tu prosim neukazujte nic jineho :-D
Krásný barvičky :-D
Já měl pravou stranu. Koleno vykloněný jak Vale, takže břink. Pak bok + kotník. Rameno a hlavu ve skluzu už jsem nevnímal. Sebral jsem brejle a dojel. Za tři dny se to rozleželo a byl jsem rád, že jsem vstal z postele…
Hele Dadminátor, nebyl jsi u Podmola na školení:)
.
Ve sněhu na silničce ne.
…jel jsem cca po 357. stejnou zatáčkou. A po asi 300metrech, zeskopce, kdy musím brousit pravým ramenem poslední stavení… ?
Voda z okapů, zamrzlá, hned u obrubníku…držka hned voe
To ne, já to učil jeho:) Tržné a řezné rány si lepím vteřinovkou, sem tam do sebe říznu scalpelem a po zlomenině klíční kosti jsem už za čtrnáct dní dal kilo na silnici. Jednou jsem si zkoušel vytrhnout zub kombinačkama, ale to neklaplo, kloužou a nechtěl jsem si zrasovat ty zuby okolo.
A jen tak mimochodem, dnes padne litr, nachlup stejně jako před rokem. Docela náhoda:)
Jeste se mas co ucit ;-) – https://www.idnes.cz/…28_veda_hege
ale prosimte nejakej apendix … to je pro decka :-)
Na to jsem uplne zapomnel :-D
Až bude zlobit, tak jdu do něj :D
To jezdíte v provozu na silnicích pod sněhem a ledem? To nemyslím jen na tebe.
Silnice jsou čisté, na lesních asfaltech je obšas led.
Dle fotek čisté nejsou, asi jako všude, kde napadlo trochu sněhu a nesolí se. Samozřejmě silnice s provozem nikdo nepoužíváte.
?
Edit. Pardon. Jak samozřejmě? Víš něco víc?
Na lesní cesty se teleportujete , mezi nimi také a zpět také … Ty jsi spadl na silnici v obci, to asi nebude silnice, kde normálně jezdí auta. Co by se stalo pokud by jelo proti auto?
Spadl jsem v obci kde bydlí +/- 6.000 obyvatel. Tam moc aut nejezdí no.
Ta auta tam podle téhle logiky přece nemají co dělat, taky jim to klouže, tak jakýpak auto proti? Zrovna včera jsem viděl jedno nabouraný.
:))
Žejo, kdo ty auta nutí jezdit, když jsou za trošku horších podmínek pořád v příkopu nebo někde zapadlé. Dvě protijedoucí se těžko vyhnou na místní komunikaci, to je fakt od nich nezodpovědnost..
Třeba u nás na jihu jsou všechny cesty suché. I ty v lesích. A je super, že mrzne, tím pádem není bláto. Jezdít se dá stejně bezpečně jako v létě. Tak nevím, o čem tu píšeš.
Na fotkách je ta lesní cesta se zákazem vjezdu motorových vozidel a se závorou na vjezdu :-D
Mám takový divný pocit, že chceš vysírat a moralizovat, ne? Lesní asfalty vymrznou, pokud je hned po sněžení projedou radlicí, tenká vrstva se odpaří případně koleje odfoukají kamiony, které tama občas projedou, když odváží dřevo. Tam, kde to po sněžení neprojedou s radlicí, zůstává sníh a led až do oblevy. Na těch lesních asfaltech samozřejmě fotím ta kritická místa, ne, že by se tama nedalo na silničce jezdit.
Silnice vypadá takto a není důvod na tom nejet s kolem.
Presne. Silnice ciste a na polni ceste sem tam led
Mimo provoz :-)
Zatim 200, pulka valce pulka venku :)
Zatím nula, bo je zima, litam spis po doktorech : /
Tak zatím 220 , dvě vyjížďky a jinak cesty do práce. Pokud to jde tak Le + Ún po pětikile.
Loni oba měsíce po 1000km. Letos je to zatím tristní, ale 220 už mám. A dnes jsem to hecnul a v –10 dojel do práce. Zítra to snad zopakuji a pak se uvidí, jestli zbytek ledna půjde jezdit. Letos je ta zima docela náročná. Některý týdny mám problém dát své minimum, tj. 2 dny do práce.
Loni leden 700, únor 800. Letos zatím 226, většinou cesty do práce. Mrzne slušně, večer cestou z práce –13.
Ani Garminu už se to moc nelíbí.
To mi dnes rano taky hlasil :-)
Tvl vzpoura strojů… bych ho hnal na pole pakáž jednu elektronickou… :)
Koukam, ze to mame podobne. Taky chci alespon dvakrat tydne do prace na kole :-)
Mám to sice jen 3km do práce, i přes to se raději svezu autobusem než abych se klouzal po zmrzlým obličeji:)
Taky to mam do práce 3km, ale radši jdu pěšky:-)
Abych to upřesnil – do práce autobusem, na oběd pěšky, z obědu na kole, domů na kole.
Jen než mi zavolá policie, musím dodat, že obědvám doma a ne v restauraci
Mám to cca 4km a když ne na kole, tak pěšky.
Já teda pěšky jen v téhle zimě. Jinak samozřejmě na kole. Věčně totiž nestíhám…
Zatim 123 venku a další pade doma.
Dvojka padla. Vše venku, ale občas mi do zpěvu fakt nebylo :)
V sobotu jsem na tebe vzpomínal, jak to můžeš vydržet. Já jel 95, z toho část byla spíš na hroty, ale hlavně mi strašně mrzly nohy :-) od čtyřicátýho kilometru už jsem necítil prsty.
Já si do zimních treter(Force)dávám ještě noviny.
Na způsob onucí :-)
To se mi také stává s těmi prsty. Zvláštní je, že někdy na ně trpím opravdu hodně a někdy, při stejné teplotě, je to naprosto v pohodě. Zajímavé..
Hodně závidím :-) U nás je to tak, že sem si za poslední týden pěšky téměř 4× rozbil hubu na ledu:-)
Ani kolo, ani běh, ani plavání (pořezaná ruka od ledu při otužování, takže nemůžu do bazénu). Takže zůstává cvičení doma a lyže… :-)
No vidíš – mě zase v pondělí cestou do práce poslala na asfalt dodávka, koleno mám jeden strup, na prdeli jelito a bolí mě hřbet, čili letošní zimní nájezd bude asi největší bída za mnoho let zpátky…
Ale dneska je venku teplo jak na jaře…po těch jízdách v mraze to teď bude úplně na pohodu :)
Teplo je, ale i kdybych nebyl potlučenej, v tomhle povětří bych se na to asi vydlábnul…
Přesně tak, dneska je to spíš na kite než na kolo :-)
No..z lesa jsem opravdu utekl rychle.Poněvadž když dorazil ten vichr tak to bylo peklo :))
Já si zas říkal, že jsem se měl jet schovat do lesa na bika :-)
Větve začnou lítat a stromy padat … to není dobrý )) no ani nechci vidět jak mi to tam vítr zase znicil
Ideální příležitost trénovat bunny hop přes padlý strom…
Když je u země a jeden tak jo…ale bohužel je to tuhle zimu teda špatný.Je to napadany jeden přes druhej a ve výšce …minule to takhle bylo dva roky ze se nedalo jezdit tak na 50% co tu je nezbzo nějakej místní jezdec dal dokupy.Teď už nečekám a postaram se sám…ale borovice je teda tvrdá
Pochopitelně co jde přeskočit necham:))
Nezbývá než vzít pilu ssebou a taky se přidat. Ono se to samo neprořeže. :-)
No dyt jo…co myslíš že jsem dělal přes vánoční volno:)) zena me vysadila a uz jsem makal.Potom me nebrala a zase odvezla na další místo…
Zvládl jsem tak 70% bohužel něco bylo nad moje síly
Větší dřina než na kole
Jo a když je tady zmínka o dodávce. Včera mi imbecil pantem zadních dveří roztrhnul omotávku na rodlech. Lidi jsou neskutečné hovada. Naštěstí jich potkávám naprosté minimum, ale když už, tak už:(
Hele také jsem letos tři dny neujel ani metr. Ledovka jak prase a nejsem magor abych to někde smotal a byl pak třeba čtrnáct dní v řiti. Úplně zbytečné riziko když o nic nejde.
Mám asi víc na lyžích než na kole. Dva tisíce to je šílené. Klobouček
Jsi démon. Palec hore…
A nebo magor, to je otázka :)
To není otázka, ale o úhlu pohledu :-D
tak jsou i horší věci na světě, než ježdění na kole :) dobře ty!
To vím moc dobře. Ti démoni, ti démoni :D
Jj, tenhle song nemá vůbec žádnou chybu!
Jojo – Vítkáči jsou super…
Tak za leden nakonec 3,036 km. Únor se uvidí. Jen doufám v trochu lepší počasí. Silný mráz a hlavně ta namrzající mlha, která je hóódně nepříjemná, na jistotě nepřidá a člověk musí jezdit jak s hnojem:)
dobře ty! a nezvažovals nějakou formu léčení? :) to je neuvěřitelný rozjezd, co budeš dávat v létě, 8 tisíc měsíčně? :)
Tak to je ve hvězdách. Zatím nevím jak s touto sezónou naložit.
Ale takové pořadí už asi další měsíc neuvidím :D
Tak to Ti ale chybí 64 km na průměr 100km/den. Neboj, to doženeš :-D.
Pět dní jsem nejel, tak to bude příště v pohodě :)
Klobouk dolů ale jsi blázen :-)…mejch 300 je krásných 10%…
Bez urážky,jsi MAGOR.
A já Ti závidím :-)
Jeblo mi :D
taky mi sice asi jeblo, ale tobě jeblo mnohem víc :)
:-)
Tak to jsi zvíře. Chvíli to teď vezmi i za mě – bolavá záda mě dneska konečně po jedenácti dnech od karambolu dohnala k vědě lékařské a vyklubal se z toho zlomený první bederní obratel. Můj letošní nájezd se tak asi na dlouho zastaví na mrzkých 300 km, ale to mě teď sere tak nějak ze všeho asi nejmíň. Každopádně teda taky padá jarní Istrie a Toskánsko a otazník visí i nad letní pěší Via di Francesco…
Mno tvl au. Hlavne dobre srustej…
Dík, budu se snažit…
Do or do not, there is no try ;)
OK, budu na tebe na švihu myslet. Každopádně se dej rychle do pořádku, ať mě nestrhneš:)
Jinak samozřejmě to zdraví je hlavní a na nějaké kilometry se nehraje, hlavně ať jsi v pořádku. Držím palce!
Dík.
na kole 0, jezdíme na běžkách
Jsem myslel, že jezdíš jen na e-biku.
a hybridem do Polska na nákupy,
jedno obyčejné šlapací kolo jsem si ještě nechal když jedu na placku do jižních čech
Ne, kupoval si e-bezky :)
Jsem to v úterý dorovnával na rovných 900 km za leden :) Únor bych už kvůli březnové Mallorce potřeboval přes 1000..
Většinou jen ZDV, jen doma na trenažéru nějaké ty výbuchy a SV..
6,555.0 km Nakonec to za ty dva měsíce dalo takto krásné číslo:) Vše venku, samozřejmě.
To je mazec, zaostávám za tebou „jen“ o asi 5300 km a to mám dobrý začátek roku :) drž to v otáčkách, dobrá práce!
Díky :)
Pěkné číslo. Mám třetinu , ale ještě pár set km na SKI :-)
Oproti loňským 2500 je to letos pořád 300 – a ještě to tak pár měsíců bude. Zítra ráno jsem měl odjíždět na Istrii…:-/
Upřesňuji si koeficient na 2,25 :-D
Tady se nechytám, jaký koeficient?
To já si dávám koeficienty k lidem, o kolik mi to dýl trvá/jedu pomalejc :-)
Aha, tak to jo:)
Lehce přes 1100. Také vše venku.
Hodně podobně to mám, venku vše.
Jseš pořád před Kat? :-)
To bylo včera. Nevěřitelná shoda. To prostě nedáš, ani když budeš chtít :D
Mazec :-D
No tpc … :) jako mam nejakych 1600 a v praci sem za tezkyho kinga :) tohle v zadnym pripade nesmi nikdo videt :D
V práci asi nejsou cyklisti nooo :) Mám to stejný…
Za tento leden a unor som dal 1320 km, vsetko mtb vonku, vetsinou les a teren. Keby som nemal furt tolko prace, tak dam viac, lebo pocasie bolo tip top, hlavne v unoru.
Alebo musim po 3 rokoch zase vytiahnut ziletku, tento rok chcem totiz uz urcite dat 10k a takymto mtb tempom to moc nepujde :/
No jako bolelo to, ne ze ne…2,5k. Nejvic mi vadi to obdenni moknuti.
Letos je to mírně slabší, ale to se dožene :-)
Většinou gravel, párkrát na silničce a když je sníh tak mtb.
Tak já mám 1514 mtb venku, dalo by se víc , počasí 1a , ale stačí. Na celoroční desítku dobrý základ.
Musím napsat svoje, aby to nevypadalo, že všichni najedou tolik jako lidé výše.
625 km, naprostá většina jsou cesty do práce.
Bida 332km / 15h
V zime se snazim provozovat jine sporty (beh, bezky, chuze), venovat se jinym konickum a rodine.
Ale neda mi to abych se nezeptal – posloucham obcas podcast Kilometry Jiriho Jezka a v poslednim tydnu tak jako nejvic „do oci me prastilo“ povidani souvisejici s pripravou Karla Janu na hobby variantu zavodu po kostkach na Flandrech.. konkretne tam JJ zminoval, ze standardem pro hobika je/ melo by byt ±100km kazdou sobotu, pokud pocasi dovoli, tak vyjet i v nedeli a k tomu 2× tydne neco kratsiho 50–60km.
Jde mi o to nakolik vam to prijde realne tohle povazovat za „standard“?
V reci cisel to znamena, ze je za nami 9 vikendu od zacatku roku a kdyz bych rekl, ze jen kazdy treti vikend clovek vyjede i v nedeli, tak to je tak 12× 5h (vikendy) + 9× 4h (prac. dny) = 96h casu hruby odhad.
To mi proste neprijde uplne realne dlouhodobe, kdyz ma clovek „normalni“ zivot – barak, decka, manzelku, co nezije kolem, rodinu, co vyzaduje ruzne seslosti a oslavy, nejake zvirectvo ci jineho konicka atd.
U mě je 90% nájezdu cesty do/z práce. Letos jsem byl jen 2×, takže jen 90km. Je to jak píšeš, u mě hlavně práce kolem baráku. Už jsem myslel, že pojedu dneska, ale zase jsem dělal taxikáře, zítra pro stromky, o víkendu je zasadit, rovnám parcelu, vykopat přípojky ke garáži a retenčce…
Jojo a jak bude stavba hotova, tak zacnou takove ty srandy jako dohaneni podzimni udrzby zahrady v unoru bo rijen a listopad byl moc pekny na to aby clovek nekde nevyrazil. :)
Nejde mi o nejake knuceni a ublizene stezovani jak clovek nemuze to nebo ono.. spis si tak rikam co je realne a jaka muzu mit pak ocekavani od nejakych hobby zavodu.
Jezdil jsem občas na Sázavského blizáka, ale z taktických důvodu je většinou v termínu srazu fotohráčů :). No, letos by to teoreticky odjet šlo, ale asi se mi nebude chtít. Ona vlastně letošní vyjížďka se na dost místech s trasou závodu asi potká.
Tak reálné to je. Záleží na prioritách, když chceš něco dělat, tak to prostě děláš. Někdy třeba celé rodiny dělají nějaký sport a věnují tomu veškerý volný čas ;-) Nevidím důvod, proč by to tak někdo nemohl mít. Hobby neznamená, že to děláš jen občas, 96 hodin za dva měsíce není zas tak moc. V práci jsi za tu dobu řekněme 340 hodin bez přesčasů, a to někdo denně třeba i víc jak hodinu dojíždí tam a další víc jak hodinu zpátky, v součtu pak přes 400 hodin jen to hvízne! Vždyť to je v průměru jen 1,5 hodiny denně na sport ;-)
Věnovat se svému hobby je prostě „způsob života“.
Jj, souhlas, je to o prioritach, budu se tesit, ze jak decka poporostou a najmu nejakeho zahradnika, tak se dostanu vic do standardu :D
Hezký spocitany…u nás by to bylo na rozvod…takže hobby nikdy nebudu :-)…
Přesně. Reálný to je … ale ne pro mě.
A jinak k tématu vlákna – loni jsem za leden-únor najel něco přes 500km, letos to byla mizerná jedna vyjížďka a 50km. A březen zatím taky stojí dost za houby :-(
Jo, takze klasickej nolifer bez vztahu, bez deti a dalsich starosti.. :D sranda
Pockej, ale DaD postoval 7tis ne 8! Mas tam chybu.. :D
Krome toho celkovej prumer 27, to je bud na prestehovani do tepla nebo slusny omrzliny..
Ty kopce jezdit musím, když se chci někam dostat, ale určitě je schválně nevyhledávám. Ty sjezdy z nich nejsou ještě úplně příjemné.
Ta rychlost. Teď to ještě nemá vůbec cenu hrotit. Intenzity proto jen uplně krátké a žádná hrana. Na zimáku to navíc nejede, člověk je v hadrech na zimu a hlavně, drtivá porce km je po tmě a tam mám nějakou stázi, nebo nevím. Prostě si tělo řekne dost a jet přes tuto hranici, tak nějak nejde. Dvakrát jsem byl na Tarmacu o víkendu a to je úplně jiná písnička. Člověka to na tom prostě baví o parník víc a dá se zajet slušný švih. Viz to tříkilo s průměrem přes 29km/h.
Letos mi navíc jde jen o ten celkový nájezd a nebudu příliš řešit up metry či intenzity. Prostě to odjet. Chci si to jen vyzkoušet a něco si odškrtnout, to je celé:)
Jo, to jsem si zrovna říkal, že bych při tomhle průměru umřel na první stovce :-D, ale já s sebou vozim troche jiný kila než ty :-)
musis si vybrat co chces :-) , ten najezd na me celkem sedi od konce ledna kazdej vikend 100+ + 2–3× za tejden cesta do prace rano 10–20 a odpo 40–80 podle casu.
Praci mam na 8–9 hod , deti 2 manzelka 1 :-) bydlim v byte (schvalne)
jezdim kdyz muzu ne kdyz je hezky nebo kdyz se mi chce, do hospody chodim tak jednou za mesic, ,
jine konicky mam taky a rodina je myslim dostatecne zabezpecena. pokud chces tak tech 10–12 hodin za tejden najdes …
Pod 10st ven vetsinou nelezu, zbytecnost.