Tak kdopak mi poví, kolik stojí láhev obsahu 0,5 l, plastová i skleněná, s etiketou, či potiskem .. příp. kde, anebo jak to zjistit .. Vždyť BF vše ví .. :-) J.
Tak kdopak mi poví, kolik stojí láhev obsahu 0,5 l, plastová i skleněná, s etiketou, či potiskem .. příp. kde, anebo jak to zjistit .. Vždyť BF vše ví .. :-) J.
Plastova stoji od 1,684Kc, sklenena od 2,523Kc bez Dph samozrejme. Taky zalezi na kvalite, muzou byt i drazsi.
to víš odkud? Je vyrábíš? J.
A to je určo bez etikety, že? J.
U etikety zalezi na materialu, jestli chces jen nastrik barvou, nebo papirovou, plastovou atd. cenove to jsou spis desitky haliru.
Jestli ovšem nekecáš .. :-) J.
Proc bych mel kecat?
mno vis a jeste zalezi na tom, jestli mas lahev od coca coly a nebo od nejake hanacke kyselky…ono je to business..a za znacky se musi hodne platit…o nejaky ten halir .0,5 haliru navic..........
Záleží na kvalitě materiálu a na místě výroby. Výroba takové láhve v Číně přijde levněji, než výroba láhve ve Švýcarsku. Potřebuji přesné GPS souřadnice místa výroby lahve, cenu rád ochotně sdělím.
S těmi souřadnicemi to nebude tak jednoduché. Určitě je třeba je znát úplně přesně a tedy když se láhev pohybuje na výrobním pásu je třeba znát celý tracklog láhve během výroby.
ma cena plati pro tovarnu umistenou v Cesku, delnice jsou ze Severni Koreje, material z Ciny a stroje z Ruska.
No eště Ti tam chybí cena dopravy: letadlem, nebo lodí-kolem mysu Horn, nebo mysu Dobré naděje, jak rychle loď pojede (spotřeba: 80 tun paliva za den), jaký budou pravděpodobně vlny, jetli loď přepadnou piráti nebo ne, jestli bude stávka v Rotterdamu, nebo Hamburgu a nakonec jestli D1 bude průjedzná až k Olkyčovi, nebo ne. Je to poměrně složitá logistická záležitost.
Sorry, nenapadlo mně, že někdo ještě počítá s továrnou v Česku-to už je pak uplně neřešitelné.:-)
vim je to prekvapive, ted je trend vsechno presouvat do asie. ale ta tovarna je o krok napred! naopak presouva delniky sem, je to levnejsi nez presouvat celou tovarnu. navic danove optimalizace provadi pan predseda Bursik, takze i to prispiva k extra nizke cene produktu.
Nevím, nevím, abys Olkyče nepomýlil. Bředseda Bursík tak nejvýš zavede několik dalších daní, které způsobí neprodejnost českých lahví ve světě. Myslím, že furt je lacinější vozit láhve z Asie třeba vysloužilým Concordem, než riskovat a vyrábět je tady.