Aneb dred pro nás gramaře rád bych, aby se tu řešily vaše kolo a díly které které jen tak nejsou běžně k vidění a sehnání :O) (dred o faktech, kolech, dílech a reálné váze) všechny příspěvky mimo budu blokovat…
Aneb dred pro nás gramaře rád bych, aby se tu řešily vaše kolo a díly které které jen tak nejsou běžně k vidění a sehnání :O) (dred o faktech, kolech, dílech a reálné váze) všechny příspěvky mimo budu blokovat…
Anketa: Kolik váží váš bike ?
Něco na ukázku :O)
Když kouknu na váhu, která váží mě, ten Rocky by asi brzo kleknul… :-)))
mimochodem máš moc pěknýho kanóna.
Díky je spousta krásnejch kol i dílů, bohužel v dnešní době kola upadaj do stereotypu :o(
Takže kdo nemá kliky Extralite, karbonové sedlo WCS, tak upadá do sterotypu? Je celkem težké to umístit na kolo za 15 tis. (: Podle mého je spíš umění postavit hezké, neokoukané a relativně lehké kolo za rozumný peníz. To je pro mě gramaření!
To sem nikde neřek ale musíš uznat že merid s epikonem na XT a crossridech jezdí na světě hafec a neni na tom nic neokoukaného i když funkčně tomu nic nechybí…
Teď je v kurzu merida s epiconem? Já jen že dřív byl ukázkový příklad Sup + Reba + XT + WCS + Crossride :D
to vyjde nastejno i když všechny díly sloužej jak maj tak ji má prakticky každej neboli je to stereotypní :O( přeci jen každej se rád podívá na nákýho rockyho ninera binchi a spol :O)
Moje řeč, tohle zrovna vzor neokoukanosti. Proto si celkem cením toho, když někdo postaví v podobné cenové relaci něco, co polovina B-F neoznačí jako tuctovku. Připadá mi, že čím méně peněz na to máš, tím je těžší takové kolo postavit.
Možná by ses divil, co k zblití přeplácaných, sakra drahých kol se pohybuje, jen proto, že páníček má tydlety :-))
Ještě něco na ukázku :O)
Grinch tě zabije :-)
Nechceš sem taky hodit naky hezky fotky tvůj archiv je jich plenj jak těznám :O)
Přece nemusí, když sem jeho fotky cpeš ty né :-)
Můj archiv je omezený :O)
muj je aktualne nedostupny :-)
Paráda,
konečně pořádnej dred .) Díky
Jak tak koukám, tak to byl úplný socka kemp, doslova :-D. Ale biky moc pěkné, to se musí nechat.
Muzu se zeptat proc tu hmotnost tolik resis? Pride mi, ze je to jen tak z hecu – proste se tim bavis – asi to neni kvuli zavodum. Prijde mi to ale nejaky ujety – kola sou pomerne jednoduchy stroje, kdyz das dostatecnou castku, tak dostanes lehky kolo.
Ty to delas jak? Vzdycky si nasporis nejaky chechtaky a vymenis nejakej hnusnej duralovej dil za karbonovej? V cem je to kouzlo tyhle „gramariny“? Nechapu to.
PS: Nedelam si z tebe prdel, kdyby to nahodou tak vypadalo.
Je to jednoduché na většině dílech na kole rozdíl ve váze prakticky nepoznáš na některých jako sou například kola zas velice :O) Další věc která se s tim váže je že ve většině případů s kavlitou klesá i váha a vrcholem všeho je spojit dohromady tři věci funkčnost vzhled a váhu :O) když máš kolo který je funkční jak má lehký jak pírko a ještě se ti líbí co víc si od toho můžeš přát ? pak už je jízda jen o požitku a o tvoji technice jízdy :O)
Jasny – lehky kola sou jiste cejtit, ale davat si na masiny karbonovy riditka nebo XTR komponenty je setsakramentskej luxus, kterej muze ocenit jen zavodnik.
jj mas pravdu XTR bych si na kolo nedal, vyhozene penize, a carbon na bika nepatri sak to muze prasknout, navic Al sedlovky sou mnohdy lehci :-)
Jenže Ty jsi závodník! ;-) Aspoň podle fotky v profilu.
hmm tak to pak beru zpět :-(
ale fotka v profilu už dávno neodpovídá realitě :-)
…luxus, ktery oceni kazdej, kdo na nej ma. yzkousej a uvidis :-)
chtěl bych se zeptat, jak píšeš „pak už je jízda jen o požitku a o tvoji technice jízdy“ nemusiš tu techniku jízdy přizpůsobovat možnostem „lehkého“ kola? Podotýkám na pořádném kvalitním kole sem asi jeste nejel :D proto se ptám. Na tom cannondalu vidim plaste FF a vidlu z docela malým zdvihem, nedělá to při sjezdu problemy?
Ne vůbec v ničem díly sou tam takový aby něco vydrželi co se týče pláš´tů můžu je kdykoli vyměnit za jiný :O) a vidle je no problemo dřív se jezdilo DH i s menšíma zvihama než jezdim teď já :O)
Myslim že se na těchto kolech spíš lítá těsně nad zemí. Já bych se to třeba bál narvat do kořeniště.
Duvod je zlepseni jizdnich vlastnosti, ale tyhle extremy uz naopak jizdni vlastnosti zhorsujou. Takze tohle je uz uchylka.
Jinak aby mi Roud nebloknul prispevek tak:
Gianta mam momentalne na cca 15,7 kg coz bych rek ze na 180/170mm je vaha tak akorat
V pohodě ono to zas tak jednoduše nejde říct viděl sem už pár lehkej kol některý sou postavený tak že s 9 kilo můžou vesele brázdit lesem i s 90kilo chlapem v sedle a některý zas tak že bych se na ně bál sednout myslim že optimální váha Ht je kolem deseti kilo pod tuhle váhu už to nemá cenu hrotit :O)
:-) mas to tezke, ale zase ne moc
Usporit vahu by nebyl problem i za docela malo penez. Vymenit Totema za Storma cca –400g. Misto DX nejaky CB –300g. Sedlo by se dalo taky cca –150g (o tom uvazuju). Jeste predelat Alberty na No-tubes (o tom uvazuju, slo by to na tech kolech co tam mam?). A pak by se snizovala vaha jen za hrozny prachy.
U Totema o vymene neuvazuju, protoze lepsi vidli sem zatim nemel a tech 180mm geometrii nijak nenarusuje, spis bych rek ze vylepsuje. DX tam jeste chvilku zustanou, protoze sem je vzdycky chtel a vsechny boty mam na SPD (i kdyz na chrtarny je asi budu menit za 520).
Takze to vidim tak, ze bych moh jit s vahou na nejakech 15,5kg s mirnym vylepsenim funkcnosti.
Hmm takze mas vlastne pravdu:-)
fousek gramařem :-)
tady se dějou věci že? Až člověk žasne…
mě teda uzemnilo už to, že ví váhu bajku na dekagramy :-))
No kapku sem zmenil nazor od ery Scotta s RST 461DH:-)
:-))
staci vjet do hovna a hmotnostne z toho mate olprana…
Mluvi ze me tak trosku zavist, nadruhou stranu bych mel asi porad obavy na necem takovym se svym metrakem trosku drsneji jezdit… Kdyz vidim ty karbonovy prevodniky, tak to na me pusobi jak vystrizeny z papundeklu.
mám 90kilo a osobně sem měl větší probém s levnějšíma dílama než s těma dražšíma což mi i přijde logický :O)
Jde o to ze kdyz pred tebe postavim dva predstavce za stejny penize, tak hrabnes po tom lehcim. To ale prece neznamena, ze je lepsi. Pro gramare ovsem ano :)
Tak to ale neni třeba já bych si nikdy na kolo nedal nic co by mě omezovalo váhovym limitem tyhle díly už nejsou na normální ježdění…
Máš utkvělou představu, že pro gramaře je hmotnost priorita, před tuhostí, potažmo vlastním zdravím, ale budiž, tvůj názor.
Netvrdim ze kazdej, ale urcite se nejaci najdou.
To už je každýho věc a každej si musí stanovit hranici co je dobrý a co už ne…
Gramař nejedná racionálně. Gramař je gramař. Když ti v první řadě nezáleží na váze, ale na jiných vlastnostech komponentu, tak nejsi gramař. Jsi normální člověk, co má rád lehký kolo, ale nejsi gramař. Gramař staví kolo tak, aby bylo co nejlehčí. Na funkci komponentů se sere. Tady na BF žádný gramař není. Ani kubad, ani nikdo jiný. Je tu spoustalidí, co maj KRÁSNÝ kola a LEHKÝ kola, ale gramaři to nejsou. Sorry, je to tak.
má pravdu ten chlapec :)
No nevim,ale asi nemas prosle nase biky, kdyz tvrdis, ze tu neni zadny gramar.
ukaž mi tady na BF jediný opravdu lehký kolo a vezmu to rád zpět..
třeba grinchův worx,ale na ty kola co jsou na light-bikes to opravdu ani zdaleka nemá
Tak jsem to myslel, grinchovo kolo je krásný a lehký. Ale HT kolem 9 kg prostě dneska už dávno neni gramařina. Fulla pod 9 už bych bral.
ps: hlasoval jsem omylem.. já kolo pod 6 fak nemam :-O
Ne vsichni cleni maji biky v nasich bicich. Takze ti nic ukazovat nebudu. Myslim, ze clovek s nickem Mamut, je takovym pripadem. Pokud se nepletu a je to on, tak ten piloval morati softail ram, zabrusoval svary atd. Totez s predni vidli German A. To kolo byvalo i nekde na LightBikes, nebo nejaky takovy gramarsky stranky.
Víš jak, nic mi neukazuj když nechceš ;-) Mamutovo kolo je gramařina. O tom žádná. Takže beru zpět mé tvrzení a říkám, že je tu na celým BF jediný opravdový gramař, který se navíc v téhle debatě neangažuje. ;-)
Máš pravdu, spousta lidí tu může mít doma schované silničky pod 5 kg a pod. To mi nedošlo. ;-)
No kdyz myslis. Ne kazdej ma potrebu se predvadet.
Lukáš už se ti nevyskytuje a kolo smazal takže toho bych nepočítal do BF
Když nevíš, kolik lidí tu má doma schovanou silničku pod 5 kg, tak jak můžeš tvrdit, že na celém BF je jediný gramař?
Dyťsem to už taky odvolal ;-) Sis zapomněla všimnout..
BF je naditý skrytejma gramařema, co neukazujou svý kola (jak říká Vilém, ne každej se má potřebu předvádět) a nejsou aktivní.
A tady gramařský debaty se účastní spousta lidí, co gramaři prostě přísně vzato nejsou. Svět se zbláznil :-D
asi ukončim tuhle debatu o ničem řešíte chujoviny… jinak michell zajímalo by mě za co se považuješ ty na jednu stranu silniční kazeta,šaltr atd. a na druhou stranu hafec těžkejch seriovejch komponentů.....
Ale já to nemyslel nijak zle Michale,
jen mi to přišlo vtipný, že kdo všechno se tady považuje za gramaře. Nikoho nechci urážet a doufám, že jsem to ani neudělal. Já gramař rozhodně nejsem a nebudu. S mejma 85 kg a s tím, co jezdím, se gramařit nedá. Silniční kazeta je kvůli funkci a ne kvůli váze. Stejně v kopcích nikdy lehčí než 26 vzadu neřadím, tak mi připadalo zbytečný vozit ty pastorky navíc. Dura šaltr už je na silničce a na bajku mám teď nějaký (těžký) sráčský XT. Já jsem si vyhraněnou identitu co se týče kola nikdy nevybudoval. XC je krása, silnice je lahoda.. Prostě mám rád kola a tak to je.
Díky za ty bloky, blbne mi net. :-(
v poho jen to zabíralo místo…
Dalsi, ale to neni zadnej extrem, vaha vsak solidni.
na rámu S..
A co? tak je malej.
Jinak tu mas toho mamuta. Doufam ze si ti i velikost bude pozdavat.
Toto už je celkem stará fotka…dneska už to kolo taky vypadá jinak…
Toto je taky pěknej a celkem známej příklad opravdový gramařiny…
Eliflap je extrem spousta jeho výtvorů už hraničí s funkčností a zdravím…
tak to je maso .. fakt šílenec
to určitě…ale už vozí i pláště…:-)
Třeba na ten adaptér pod brzdou jsem celkem valil oči…
Peknej Cannon, na tom by se dalo i jezdit:)
Predsa nebudem jazdit na XL, ked mam 167cm. A bajk uz momentalne vyzera trochu inac- s odpruzenou vidlou to je okolo 7,8kg a do jesene pojde dufam este 100–200g dole.
JO, pěkný kola, třeba na tohle bych se bál sednout
To já ne… :-D
Všiml sis třeba váhy tý natuněný SID? To mě dostalo asi nejvíc.
Von ten SID bude asi bez pajslu. Toto uz je extrem, to je asi pripad, ktery mel na mysli Michell. Osobne bych na to asi sedl, ale neovazil se na tom do terenu.
No tak nějak jsem to myslel :-)
Tak ja sem jeden z tech co by vzali ten lehci, ale neni to tak jednoduchy, napriklad jsem koupoval predstavec za cca 600, byli na vyber ruzne tezky kostky, ja vybral v teto cene asi nejlehci co byl a o sve zdravi se fakt nebojim (Truvativ Holzfeller) Mozna u tech chrtich 100mm+ kolem 100g bych se bal, ale ja bych se bal s jakymkoliv 100mm predstavcem, protoze ridicak na autobusy nemam ani nemam potrebu je ridit.
Víceméně jde o to většině stejně postiženejch lidí o to co napsal roud…Samo, je to podmíněný tím, že lehký se shodneme by mělo být kvalitní, což logicky stojí prachy…
Spousta věcí je „závnodních“ a tam se nepočítá s vahou nad 85kg…
Bike ted mam tesne pod 9.3. Kdybych nahodil nejaky tyhle plaste na silnici (Rozumnej Fast Fredy) tak se pod devet lehce dostanu. Nejspis na 8.7. Na zavody ale potrebuju jistotu dojeti a na nejaky vykriky gramariny. Skoro cista seriovka akorat jiny kola, sedlo a riditka. Staci vysolit dost vysokou castku a je to i lehky.
Uz vecka nemam. Ani 8ku. Progress je v duchodu.
a pochlubis se i fotkou? :-) sem celkem zvedavy ;-)
Prakticky G8kovej SUP na SLRkach a tubeles Pythonech s Notubes + nejaky karbonovy veci navic. Az dorazi riditka, tak to nafotim a hodim do biku. S Rocket Ronama to ma 8.9.
Skutečně unikátní bike ;-)
:D
Vsak rikam seriova *****. Dulezity pro me je jak to jezdi, ne jaky hodnoceni mi da Hnoj na foru.
Ty seš možná proti mě zařeklej, ale já proti tobě více-méně nic nemám :-)
Hnoj ti hodnocení nedá, začal jsem jen hodnotit jen biky, které stojí za pozornost ať už za jakéholiv důvodu.
Od jisty doby co jsem zjistil, ze se neumis chovat tak si davam majzla, to mas pravdu. Ale jinak proti tobe nic zvlastniho nemam, jen te tak popichuju a ty se pokazdy nechas :-)
To mi připomíná tři sestry…
Dám ti do postele včely bodavý, možná tě vopíchaj, mě už nebaví !
Nemáš náhdou doma nějaký problémy? :-D
No ty vole :D
Kluci nechte toho :-)
Clovece to je podruhy co se na to ptas, asi z nejakyho osobniho duvodu ;-)
A nebo proto, že se dost dlouhodobě vykazuješ jako potížista :-P
Kdyz ty na to pokazdy tak krasne skocis. To clovek neodola.
Chceš mi říct že tahle sestava má ještě s ronama 8.9? :-)
Jsem hloupej a věřím všem všechno, ale že by až tak :-)
Schvalne jsem to vazil a popravde me to hodne prekvapilo.
ma to lehci nez ty co ? :-DDDDD
Strasny, byt jim zahodim kolo do Labe ;-)
xD
Jj, nevim no, přijde mi ta jeho vaha zcesta, ale budiž…
stejne jako me ta tvoje :-D ale budiz, hlavne kdyz kazdej mincir vazi jinak …
Asi ti to vyfotim na váze :-)
Jj, odchylky beru, ale kilo no nevím :-)
To je jednoduchý oba sem dejte fotky kol na váze a je po starostech :O) nevidim důvod proč se kvůli tomu dohadovat jinak pokud má ječnákovo kolo pod 9 tak je to sice tuctovka ale bdue to luxusní raketa :O)
Protoze ten ram nema velkej napis velky znamy kultovni znacky? Ne vazne kdybych se o vikendu nudil, coz nejspis nehrozi, tak tam hodim Kendy Klimax co se mi vali v garazi a Notubes a vaha se zastavi jeste mozna niz…
Nevericim Tomasum preju prijemny pocitani :-)
Kolo je to super a kvalitní jen mě prostě neoslovuje volil bych určo jinak a to hodně z dílů :O)
Jako roud, jinak se omlouvám, nějak mi nedocvaklo, že je to karbon. verze rámu, bral jsem že je to hlína…To pak jo
V pohode, mne je to sumak, jen se mi libi, jak se dokazete kvuli par geckum rozohnit.
Na to abych ho dva roky otloukal na zavodech je mi lito stavet nejakou specialitku. Kdyz uz tak silnicku, ta i kdyz se na ni zavodi, tak netrpi. Problem je ale v UCI limitu.
Tak tak ten limit je přežitek dneska neni problem postavit silničku která má kolem šesti kilo a nemá na sobě žádnej díl s váhovym limitem …
To samozrejme, ale pokud na ni chces i zavodit, pak se veci maj trochu jinak.
Tak ten vypadá teda hodně pěkně, hlavně ten rám je takový elegantní bez designových výstřelků.
Bych rek ze dobre sladeny, snad jen ta chromova korunka u R7 se mi nelibi.
pekny pekny, ja ti verim ;-)
sem zvědavý na výdrž těch klik a nebylo by to se sidem ještě lehčí?
jinak souhlas, ze na ryze zavodni pouziti nema smysl stavet neco kultovniho (aby oslovilo i rouda :), ale halvne funkcniho a spolehliveho…
R7 je lehčí než SID
Až na to že ta R7 co jsem zkoušel ted nic moc…
Neni R7 jako R7.
tak to nevím každopádně jsem zkoušel R7 MRD Absolute a fakt to byla MDRka
Koukám, po značení kotouču Shimano SM-RT, je tu další povedená zkratka :-D
A to tam mám překlep, kterýho jsem si všiml až teď… :-)
Nevim jak byla nafoukana, mozna se i menily nejaky detaily mezi jednotlivejma rocnikama, ale ta co mam ja chodi velmi pekne, prakticky se da rict, ze dost podobne jako Reba. I tak ale za cas pujde k Milanovi na upravu. Kazdopadne po tom co jsem par R7 videl a jel, tak tahle je nejaka zkratka „jinaci“.
parádní Supík – na závody ideál, tady nemá smysl to řešit jinak
dobře poskládáný, není třeba žádné fajnšmekřiny, pokud to rasuješ na závodech, prostě oházet lehkým a spolehlivým spotřebákem:)
no jen ta kola, jen ta kola, to je děs :-))))) .....krásnej je :-)
Chybějí mi tam gripy :-) Ale jinak to máš hezky poladěný, z mýho pohledu není co vytknout.
Neslašel jsem náhodou, že by jsi nikdy pythony nevozil: :-)
Slysel, ale tyhle jsou UST + jeste navic tmel. Zatim si je pochvaluju. BTW neslysel jsem nahodou, ze Pythony rizne jen … a pak za 14 dnu … ;-)
Ale zatim si je fakt pochvaluju. Jen ta vaha v UST ready to je hnus velebnosti.
Pythony jsou na suchém povrchu skvělý......pythona jsem za nějaké tři, čtyři roky neříz a pak jednou.....:-)
Myslím, že klasického (supe hmotnost) nedoporučují v kombinaci s notube, příliš tenká stěna :-(. Jezdím teď Nano v kevlaru, škoda že jsou těžší, ale je to zas další varianta k pythonu.
Jo jsou fajn, akorat jim trochu chybi bocni stuple do zatacek. Tedka na XCcku jsem obcas jel do zatacek obema kolama ve smyku :-/ Jinak hmotnost Tubeless verze je ale dobra, beru zpet predchozi kritiku. Mam na nich 570g + latex. Nunuraptory zkusim az ojedu Pythony, tzn asi pristi sezonu.
uz je to ve fotogalerii
Ceradure – 12–25 10 sp. 97 gramu…
nemuzu se dockat mtb kazety
Tohle bych fakt chtěl zkusit zajímalo by mě jak na tom běhá řazení a hlavně jestli to vydrží opravu tolik kolik udáva výrobce :O)
staci to jen zaplatit a muzes to zkusit.....
můj fond je vyčerpán na hodně dlouho budu si muset vystačit s durou :O)
Respekt, výdrž mě zajímá, měl bych zájem do budoucna o verzi pro slečinky (11–32) :-)
Co ta styčná plocha uvnitř kazety? Nebude to dělat bordel na Alu ořechu?
nevim, zatim ji mam v pytliku
Koukal jsem na ni na Malevilu. O te silnicni bych uvazoval, akorat asi cena nebude mala. Muzes kdyztak na ICQ?
Ofiko je 320eček, co stala by mě taky zajimalo ;-)
uz sem to s nim dnes resil krasna je :-)
a mate to vseci na UST?tam se da taky dost usetrit na dusich vahy,jeste vice je to znat na AM nebo DH,tam je to znatelne kdyz duse vazi fest…
na UST neušetříš,pláště jsou o dost těžší než obyč.
kdyz uz, tak notubes.
A ani na těch neušetří, dušové pláště + NoTubes vyjde ± jako ultralight duše.
pokud máš UST ráfky trochu ušetříš cca 30g
s normálníma ráfkama je to spíš těžší souhlas
Tady máte pořádny bajkovy kliky
Jj, napiš Zacovi, určitě nebude šetřit chválou :-))
Zpracování je perfektní…
noo když voni jim tak trochu občas praskají :-(
To dnes všechno :-D :-D
Mno když dám za kliky 30.000,– tak by mohli vydržet… ale zas je pravda že vyráběj kliky i na DH tak snad to nebude tak strašný…
V GB 20.000…ale sou uplně luxusni, to zase joooo
tak sem taky něco přihodim. berte v potaz že mi je 16 let. Váha půjde ještě níž
Kdyz ten ram jeste trochu poudis, tak rozhodne :-D
dát tam FF pláště tak hravě opul kyla dole.. ted bude ještě překvápko za pár dní:) rám řezat nebudu, až tak za dva roky kdy budu mít doma RB CRR IST udělám podélnej řez rámem Bianchi at vidíte jak se dělaj rámy v IT ;):))
Mno jak tak koukám, chybí tady fotka s už jen asi 15kg žeber a cibule, potom kávička a něco mi to připomíná :D:D:D
:) tyhle děcka bych nechal spát..
To se ale pleteš, to nebyla žebra.
Vím .) Ale dal bych si to heh
Vám se to gramaří, syčáci. Já vod tý doby co jsem urostlejší o třináct kilo, tak na ty gramy moc nehraju. Před patnácti lety jsem ujel všem do kopce i na dvanáctikilovym Scottu. Dneska se jen tak šourám.
Na druhou stranu – vydržej vám ty anorektici 15 let ??
A kromě toho: „všichni jste darebáci ! I ti nosáči !.....“
Kolo mi váží 13kg a je mi to šumák :) Chce to, abyste více jezdili a míň kecali o gramech :D
Věř tomu že je zde spousta lidí co kecá o gramech a jezdí an druhou stranu pak tu je i kupa tzv. vitrínářů… ale rovnice gramař = vitrínář neplatí ;O]
pak jsou taky hromady lidí co nekecaj a ani nejezdej :-P
Možná by jsi čučel, co tu roud a jiní za rok uvalí km .)
Pro změnu něco z domácího archivu :O)
O tech gripech se mi vzdycky zdaj nocni mury. Jedu dvoustovku Salzku a v poslednim kopci se mi kvuli nim uplne znecitlivi ruce, nemuzu brzdit a pak se probudim. :-D
Jinac ted mam pripraveny penovky od Scotta, maj 2*8g.
pěnovky votim teďka taky ale na podzim - zimu zas vrátim carbec uplně nesnášim když ty pěnový gripy sou nasáklý vodou a mejou mi ruce při každym zmačknutí gripu :O(
a co silikonovy ESIgripy – mam ted Chunky, 60g, nevlhnou, tvrdsi nez molitan, mekci nez guma, perfektne tlumi, naprosta spokojenost. O neco hubenejsi „zavodni“ ESIgrip RacerEdge pak 50g
Tohle sem nikdy v realu neviděl ale vypadá to zajímavě…
mám je na Rockym – sou fakt supr mám ty racer :-)
To sem ani nepostřeh nebyli tam dřív bílý spešlácký ? :-o
byly ale jsou extremě nepohodlné tak výměna a navíc gramy dolu :-)
Hoď sem nákou pěknou fotku ze svýho archivu až budeš mít chvilku ať je na co koukat :O)
Neměl bys nějaký link kde by se daly v ČR koupit? Měl jsem pěnové WCS, ale ty se mi otrhaly a začaly se protáčet, tak jsem si pořídil nějaké GT s objímkama (místo nápisu Felt je tam GT), ale ty jsou oproti pěnovým strašně tvrdé a mravenčí mi po nějaké době konečky prstů (tohle mi u WCS vůbec nedělalo).
jojo, ale je to velkoobchod – u nas v Budejicich to prodava Cyklo Hyka, kterej od Bike Staru bere veci..
to k nám vozí ceny no ujdou
Tak konecne jsem zjistil jak se jmenujou a kde je koupit. Tak jsem je objednal a uvedim za jak dlouho vyblednou :-) (bíle)
To sedlo si myslim koupil, na fotce mas ale jiny. Copak, bylo nepohodlny? :)
jezdit se na něm dalo v pohodě ale mělo jednu zásadní nevýhodu pokud si špatně ustál skok a dopad na sedlo bylo to skoro kastrační…
kde je problem, dyt kastrace a gramareni, to jde k sobe :)
mno pro mě to doslova potom postrádá funkci o kterou bych nerad přišel :O)
Něco pro oživení :O)
Hm ta žiletka vypadá fajn.
Hmmm Spark+Lefty… To je výzva !
hmm zavodni campa, pekny.. jinak ty riditka maj brutalni sklon…
Tohle je celkove vyzivny pokoukani.
Tu už mám prolezlou ze všech stran :O) celkově i samotnej design webu stojí za prohlídnutí :O)
přesně tak roude :)
Tojo..taky to tam občas kontroluju…:-)
Ale můj jasnej favorit je pořád "toto ":http://www.bicyclecafe.cz/…sewanee.html
se musim pochlubit.. na tu kazetu co tam je sem dělal pvrchovku jáááá:)
no design možná, ale hlavně funkčnost stojí za prohlídnutí – nebylo by špatný, kdyby šlo s obsahem scrollovat :)
Nejde to jen v některejch prohlížečích – mně osobně to nejde v Opeře, v Mozille jo.
To je jasná věc, ale programátor toho webu musí zajistit, aby to fungovalo všude stejně. Občas je to trochu umění, protože každej prohlížeč si nadefinovaný věci přelouská po svým a sjednotit funkčnost a design tak, aby bylo vše v různých prohlížečích totožné, dá zabrat, ale kdýž už se chci na netu prezentovat, ať to za něco stojí.
Všechno je to o penězích… ne každýmu se chce předělávat jednou dodělanej kod… kdyby mi přidali 15k na nový kolo tak jim to klidně komplet přepíšu aby jim to fungovalo i přes PDA :)
Pokud to nefunguje, tak to tězko můžeš označit za dodělaný kód :)
Když nejsi profík, tak to třeba doděláš a pak, třeba jako v tomhle případě zjistíš, že v Opeře to nejede. Peníze od firmy jsi dostal a nikdo to neřeší. Předělával bys to?
Jo aha… klasickej přístup – když si toho zákazník nevšimne, tak to nevadí, hlavně že zaplatí a než se vzpamatuje, tak už budem dávno pryč :/
Nepředělával bych to, ale udělal bych to pořádně hned z kraje, protože práce je tvoje vizitka. Pokud s ní budou spokojení, dají na tebe reference třeba dál a dohodí ti další kšeft. Ale když zjistí, že si je takhle ošulil, tak moc popzitivních referencí asi nezískáš. A mít na vytvořených stránkách ještě © se jménem a odkazem na kontakt, tak by mě asi hamba fackovala :)
Bral jsem to trochu jinak než ty… ale už bych to neřešil.
Tak tak, každou nudnou přednášku nad tou galerií slintám. Můj favorit je Eriksen 29" a Vertex, oba s Maverickem.
roude díky za dred,
co se týče osazení tak u mě jednoznačně vede XTR 03 (snesl bych i tu o generaci starší verzi) :-)
ten klein na fotkách i bohužel nepatří :-(
Bůh chraň, aby se na těch 965 posral ráfek.
Osobně bych tam rád viděl speedneedleho, ale to je jen ma deformace .)
ty koukej pořídit bílýho Speedneedla na to tvýho bělocha :-))
Mě budeš tak dlouho .)) ne, to asi nedopadne, nezkoušel jsem, a ono líp, cena za sedlo je to dost ulet…
jo tohle XTR je nejhezčí :-)))
prd starší řada 950 je větší krasavec :-)
Tak:) Toto povazuju za nejhezci Rko. Asi to je tim, na cem clovek vyrustal a po cem ve sve dobe snil. Mladsi clenove, kteri toto Rko uz moc nepamatuji, tak pro ne je max to novejsi.
ale to není, to starší se měl taky, ale mně se ta 2003 verze opravdu líbí nejvíc, kdyby tomu tak nebylo, tak tam mám zase to nejnovější, ale já pevně doufám, že mi tohle vydrží co nejdýl, protože je pro mě fakt nejlepší :-)
přehazka, smyk, kliky super, jen ty dualy nějak designově nemusím
přesně tak to myslím, hlavně kliky, přehazka… ty dualy nejsou žádná sláva, nicméně zase lepší než ty novjěší, ale ty bych do toho nepočítal už jen proto že sou plastový..
Ty kliky bych bral taky, moc se mi líběj, jan nejsou moc k mání :-(
přesně tak, XTR 950 a Dura 7700 byly sady,ktery ve svoji dobu byly za šílenou cenu a byly tím pádem daleko míň dostupny.Teď párkrát klikneš na netu a za pár korun máš novy XTR nebo novou Duru.
Ohledně toho páru korun máme asi každý trochu jiné měřítko :)
beru to ve srovnání s cenama starých sad…
Jejda radsi nevzpominat. Za to sedy Rko saltr jsem daval 3500,– a to jsem byl stastnej, jak jsem se sehnal levne. Ofiko cena byla v te dobe neco kolem 6ti.
Durovy kliky stály ofiko snad 15 litrů…teď za to seženeš celou sadu
Teda 7800,7900 je dražší
Jj, nejhezčí shimano.
Mě přijde taky tenhle ročník 03 nejhezčí. Kubadem navrhovaná řada 950 mi přijde jako vykopávka (hlavně ta přehazka) :-)
Pri tvem veku ti logicky jako vykopavka pripadat musi:)
nene, tohle je vykopávka :-)
jj, z teto sady mam doma kliky.
a vlastne jeste brzdove paky.
kliky s neuvěřitelným počtem zubů na převodnících :-) 46/36/26 nebo tak nějak :-)
46/34/24
Myslim ze tam bylo tech 36/26, musel bych zabehnout do sklepa, abych se podival.
je to mozne delalo se vic variant i 48z. existovalo jinak nechces je pustit?
To nechci. Jednak uz maji hodne za sebou a hlavne jsou preeloxovany na cerveno:)
…takze historicka cena nula.
s renovaci se pocita :-)
Tuhle přehazku jsem kdysi našel doma při úklidu skříně v dílně, vůbec netuším kde se tam vzala… Nikdo v okolí i nechtěl, putovala do sběrného dvoru s ostatním kovem :)
?!
Když už jsi tohle proved, možná bych si to nechal pro sebe :D
Tak nevím. Doma jen zabírala místo, nikdo se k ní nehlásil já bych si dal na kolo radši nové Deore než staré XTR, kdoví jestli nebyla nějak poničena. Poptal jsem se po okolí jestli někdo nechce hodně starou přehazku, nechtěl… Naložil jsem s ní aspoň ekologicky :)
ještě furt nenacházím ta správná slova…
za to by sis měl dát jednu výchovnou facku… ;-)
Zrejme slusnej oddil, mozna kdyby si se zeptal jestli nekdo nechce hodne stary XTR tak by si ji nekdo vzal a mozna by ti za ni koupil i nanuka:-)
Clovece to snad neni pravda:( Skoda ji. Tve uvazovani naprosto nechapu.
Tak bylo to dávno, možná tak 2 roky zpátky. Tehdy jsem B-F ještě neznal :). Teď už bych tu chybu neudělal a hodil i do placu sem, ale bohužel.
Za to bys měl viset ! :-/
jsem se rozhodl krapet poopravit bika, zmeny oproti profilu vepredu je M700sl, kvuli barvě .), dale je jine vahadlo, takze ted je vzadu 125, sedlovka ceka na vymenu za stribrnou.
Potrebuju se poradit ohledne klik zatim vaham mezi starejma cervenejma petipackovekma Turbinama z Ebaye nebo Middleburn RS8 jenze ty nejsou skladem
Jakykoliv navrh vitan i na pripadne dalsi doladeni
na fotkach stavajici stav dnes rano + detail nab /maskovane American C. /
Middelburny se dají za trochu lepší cenu sehnat na anglickém e-bay,ceny u českého dovozce šly letos hodně dolu, možná by se dalo něco vymyslet. Turbiny sou super záleží co se ti líbí víc :-)
Případně kdybys chtěl mám tu stříbrné kliky Tune, pavouk by se dal eloxnout do červena ty by ti tam seděly tak
Tak nad tema Tune se zamyslím, Turbíny potřebuju zjistit reál barvu tý červený, aby se mi netloukly.
osobně bych šel do Turbín a nejlíp v červený barvě, důvod: prostě se mi libí a na RM patří RF :-)
Třeba poslouží jako inspirace tenhle :O)
ten Rocky na fotce je nádhernej, ale vycházel bych ze „stáří“ Rockyho co má Thidney… to je dle mě na něj moc „moderní“ osazení, proto si myslím, že by bylo hezčí osadit něčm „ze staré školy“…
ten na fotce je tuším 2004 nebo 2005 takže taky žádná moderna :-)
ale je fakt že ten Thidneyho Rocky je ještě o pár let starší
2000 nebo 2001, to už je pomalu historický unikát:-)
asi bych tu marzošku potunil ve stylu ala kubad a jeho rocky myslim že by to nevypadalo vůbec zle :O)
2001 ,) škoda, že jsem, tenkrát neposkládal peníze na wetpaintovýho teamovýho elementa ./
proč rs8? rs7 by neudělaly tu samou sluzbu? pravda, jsou težší asi o 10 gramů :-)
RS8 nebo i 7. Ty bych volil já.
Dneska sem zvážil vidlu když už ji posílám na servis a byl sem mile překvapenej :O)
Ty jo, sem „myslel“, že maj tak kolem kila :-D
Jo na Cannonu se daji stavet lehoucky kola za celkem prijatelny prachy. Me to taky bavi :-)
áá kolega se Six13-náctkou .. vypadá pěkně, vážils ji ? :-)
Dotazek. U koho se da v ostrave zvazit kolik ta moje plečka ma. At vim do jake kategorie se pridati :-)
Něco z netu na čumendu :O)
jen růžová to může být :-)
prd střibrno černé :-)
kurňa, ta červeno-stříbrná kombinace by mně šla ke kolu .. asi začnu šetřit :-)))
Od Června uvádí mr. King integrovanou hlavu na trh…
Konečně se dočkají majitelé rámu s integr. hlavou, paráda .)
kdo na to ale bude mít?:)
A kdo ma na normalniho CK?
ÁÁÁ, pánové berou ofiko cenu v ČR, tak to pak ano .)
Dekuji za upozorneni, ceny u nas a na netu znam. Ne, tak jsem to nemyslel. Kdyz se najdou kupci ochotni zaplatit za klasicke hlavko cenu, at uz u nas nebo na ebayi atd, tak se najdou lidi, kteri si koupi i toto IHS hlavko.
Ahoj,
jasně, jen pro zajimavost jsem koukal na ebay, tak klasika ±120 doláčů, takže zase tak uplně přehnané to není, ale 5 tis, nebo za kolik jsem ji v ČR potkal je mazec …
tak zatím to tady byla težká sériovka :-)
Mno dal sis s tím sakra práci, ale jinak mě to moc neoslovuje…
Pekne si to urobil , paradicka :-)
Když na to má člověk čas a baví ho to, tak proč ne. :)
tak tak – nebo se takhle dají použít díly které někteří vyhazují :-)
foto v původním stavu nemám, ale vypadaly strašně
Ty kliky jsou leštěné až do zrcadlového lesku v domácích podmínkách?
v podstatě jo, nějaké zařízení doma, ale je :-)
Jsem si říkal… Výsledek je ale parádní.
Jo jo. kdo si hraje …
Tak to je bomba :-O. Tohle bych se chtěl jednou taky naučit.
luxus..
Hm, dost slusna prace. Budes na tom i jezdit?
Jo uz na nich jezdim. Maj skoro 3000km. Jeste si je hodim do cerveneho eloxu, abych to sladil s ostatnima vecma, ale zatim na to nejak nemam cas.
Tak se pak nezapomen pochlubit s vysledkem po eloxu. Fakt to mas udelany moc pekne.
No udělaný to máš krásně, všechna čest ! Ale ty kliky musely IMHO hrozně změknout, ne? Nobojíš se, že to rupne?
Tak mekci urco o neco jsou, pac je tam mene mnasa, ale ja to nepozoruju . Nevetsi pruhyb zpusobuje ohybani tesne u osy a pak samotna osa, ale nemam s tim problem. K zadnemu skrtani o smyk treba nedochazi. Priblizne jsem si to spocital, aby to nebylo nebezpecne a hlavne jsem zohlednil moji prijatelnou vahu a to, ze to nebude na zadne divoceni. Metrakovymo borci na FR bych to samo nedal :)
Taky jsem se o to pokoušel ale tuhost šla do háje a tak jsem to nedodělal.
krása
Tak tohle se podle mě dost povedlo. Tento styl tuningu je zajímavej a dost přináší za nízkou cenu hodně muziky. Jen se nesmí řezat a brousit až moc. :-)
Čim si to takhle rozleštit? Stačí na to brusná pasta?
Zalezi jak hruba pasta:) Nejlip to vylestis, hadrovym kotoucem v brusce a „brusnou pastou“, nevim jak to nazvat, takova zelena hrouda. Konecne dolesteni uz bez pasty, jen hadr. Pak je to jak zrcadlo.
Čau, chtěl jsem se zeptat,
nemá někdo tip na sedlovku 31.6×350 kolem cca 120g, nebo něco kolem téhle váhy…Moc mimo masové kcnc a pod. jsem toho nenašel. Zatím je mým favoritem new utlimate, ale kdyby měl někdo něco jiného, rád to zvážím.
P.S.: Schmolke a AX-Lightness vyřazeno, váha až moc nízká a cena až moc vysoká…:-)
Díky N.
Treba tento woodman. V teto vaze toho ale moc nebude.
Díky, mám to na tu Sintesku, kokpit bude od extralitu, tak jsem chtěl něco adekvatně k tomu..problem je, že tech 125 to bude mit v 27.2/400 tak tak…navíc, přijde mi woodman dost okoukaný…
Nj von woodman neni zadna kultovka:) Nejsem v teto tematice nejak extra znaly, ale pokud jsi vypustil Schmolke, AX-Lightness, KCNC, v podstate i toho woodmana, tak fakt vyber bude dost slozity.
Vím vím, ale nemam to jen do vitrinky a taky nejsem natolik při finaních abych volil schmolke, nebo ax…Líbí se mi Extralite sedlovka, nebo ta new ultimate, něco na ten způsob…
Nevim, kterou KCNC zminujes, ale 400/31.6 s rovnym zamkem ma myslim necelych 200g. 27.2/400 mela kolem 167 a po zariznuti na cca 350 ma kolem 143g.
Jak už jsem psal, nelíbí se mi kcnc mimo upínáků a kazety …
Koukám Tune má 31.6/350 184g, New Ultimate v Al 154g 31.6/350
Tune se ti tam moc hodit nebude si myslím .
když všechno extralite, tak i extralite sedlovku . Nebo co třeba FRM ?
P.S: už si objednal bílýho Speedneedla ? :-D
Mno moji radu znáš vyhni se dílům s váhovym limitem…
tak sem si hrál.. ještě mi zbylo trochu barvi tak asi ještě něco napatlám :)
To mi k tobě teda moc nesedí. Vědomé zvyšování hmotnosti? :-))
No verny sve povesti:) Proc jsi radsi neurezal tu navarku na kotouc? neni ta barva tezsi, nez to cos odpiloval?
ale né.. já gramy moc neřešm .)
gramař nejsem, ale né že by mě to nezajímalo. jen jsem se snažil postavit kolo tak, aby vydrželo moje neumělé vyjíždění schodů k baráku:)
já mám ještě tak 15Kg rezervu ve vlastní váze takže já budu ještě dlouho gramařit zadarmo a to ježděním na tuky 8-D
Je možnost u někoho, nejlépe v Praze, kolo převážit? Váha nemusí být přesná, hlavně když bude „dobrá“ :)
Zkus nejbližší cykloservis. Většinou tam závěsný váhy maji. :-)
To mě taky napadlo :) Ale jsem plachý :)
Oni tě nekousnou. Ani peníze za zvážení chtít nebudou. Mylsim že to zvládneš :-)
není jednodušší se zvážit na domací váze a pak si vzít do rukou kolo a výsledek odečíst od váhy těla? proč někam chodit.. kvůli přesnosti 20g?
na domácí váze je výsledek ± kilo na pořádný závěsný váze ± 1gram…
neni protoze ti to absolutne nesedne overeno mockrat rozdil az kilo a to ti asi moc nepomuze
Jelikož si myslím, že se s bajkem vejdu pod 8 tak bych to právě měl rád přesně :) Zkusím pár shopů a servisů.
Jelikož si myslím, že se s bajkem vejdu pod 8 tak bych to právě měl rád přesně :) Zkusím pár shopů a servisů.
já jezdim do Trinnity, ochotní, už jsem je vycvičil že tam vlezu, vemu váhu, udělám „hmmm“, rozloučim se a jedu pryč :-))
Díky :) Vezmu jim kafe :)))
Pro inspiraci :) 1230 gramů. DT Swis 4.2D, nába A2Z, upínák A2Z, dráty Sapim CX Ray, plášť Schwalbe Furious Fred 2.0, duše Schwalbe XXlight…
Váha pěkná, ale ty náboje ?! Děs.
celkově je to děs :-( zvolit dražší dráty než náboj nějak postrádá logiku
když už gramařit tak pořádně :-) váha je včetně pásky do ráfku.
American Clasic + ZTR355 Race + DT Revolution + Al Nyple + páska Notubes žlutá
To už je trochu něco jinýho :-)
Věděl jsem, že náby budou na kolech nejslabší, ale poměr cena/výkon si myslím v pohodě. Zatím na nich mám najeto cca 2 tisíce a v pohodě. O AC jsem přemýšlel, ale kamarád, který mi ty kola pletl mě od nich odrazoval. Tak si pak vyber :) Kola mě stála 8.500,– Kč.
Mně ty moje nestaly o moc víc a kvalita DT240 a AC náb je trochu jinde a tam mi ta vaha/funkčnost stojí proto volit Švajc…
Uvidím po sezóně. Vydrží, vydrží a budu rád. Nevydrží, budou jiné náboje nebo jiná kola. Pokud budou dukáty :)
No, zas to nepřehánějte. Tohle IMHO nejsou ta špatný náboje, navíc za ty prachy co stojej. Aerozine pro ty náboje vyrábí keramický ložiska a cykloprofi začalo dovážet Aerozine, takže i ložiskovej problém bude záhy vyřešenej…
zeptej se luckeho na jeho zkušenosti s ashima kotoučem !
Tak si tu trochu postěžuju nebo spíš upozorním nedoporučuju duše ritchey lightweight maj přez 200g což je skoro stejně jako pláště co vozim xD xD xD
gramari nevozej duse !
Já sem prd gramař ale ta váha mě málem skolila :O(
Gramaři jezdí na ráfkách :) Na silnici bez úprav, do terénu s vypilovanýma zoubkama :))
Už si zvážil tu svoji plečku ? ;O)
jak bez uprav? ja mel za to, ze minimalne prejedou flexou bocnice
nj, a proto zůstávám věrný Schwalbe XXligt – maj kolem 90–95g a těch pár záplat za ten rok užívání jim naštěstí moc na váze nepřidaj:-)
Občas se mi stane, že mám duši těžší, než plášť. Než vyhodím sjetého FF, narvu do něj 295 g FR duši a na zadním kole ho dorazím. Nějakou tu tísicovku km to ještě vydrží. Zkoušel jsem i 465 g DH duši, ale tam jsem už rozdíl nepozoroval, krom toho, že to dalo dost práce ji do pláště nasoukat :-D
Asi tomu celkom nerozumiem, aky ma vyznam nahanat gramy(vid tvoj bike) a potom tam drbnut 300g duse? :-D
na dojetí pláště proč né v rámci trningu :-)
Nehledě na to, že vlastnosti rychlého pláště zůstanou prakticky zachovány.
Hmmm, ale 300g na obvode navyse? :-D
Já moc nebrzdím, takže je mi celkem jedno, kde tu váhu vozím. A 295 g plášť + 295 g duše je 590 g celkem. A tohle jezdím jen vzadu na dojetí pláště, který je normálnš už po smrti. Na závod mám NoTubes i vzadu. Kolik váží tvůj pomalý plášť i s duší?
Závody vlastně už taky nejezdím, takže je to nevadí úplně maximálně :-)
škoda ;-)
Neboj, už mě to nebaví a příští rok jedu zase celý seriál. Pokud zdraví dovolí, ale taky proto jsem si pauzu dal, protože k vrcholné formě je třeba se proflákat :-)
super :-)
Asi 530 :-) ale nemyslim si ze su az tak pomale :-D MK supersonic 2,2, ale ja uz davno nechodim na preteky :-D
ale aj tak nechapem, prepac, ked mas plast „po smrti“ preco ho nedrbnes do kosa a nedas novy a normalnu dusu, ja viem ze sa da jazdit aj na uplne hladkych plastoch, ale to je ine ako ked je plast zodrany, pri tvojich najazdenych kilometroch mas spotrebu plastov asi dost velku, ale naco podstupovat zbytocne riziko a jazdit na zodranom? Nie je to setrenie na zbytocnom mieste? A nehovoriac o tej divnej gramazi…
S tou duší nic neriskuji, je to fakt defektuodolný držák. A sjíždět pláště až na podšívku jsem si zvykl na silničce a nějak se tohoho zvyku nemůžu zbavit :-D Na běžné ježdění mi ten vzorek stačí, a když budu potřebovat, dám plášť nový. U Furious Fredů mě na prvním místě zajímají jeho vlastnosti, které jsou pro moje použití bezkonkurenčně nejlepší, váha je až na druhém místě. Tou silnou duší prostě jen prodloužím jeho životnost za cenu trošku horších jízních vlastností, které jsou ale i tak stále velmi dobré a pro mě i lepší, než u jiných nových plášťů.
Je mi jasne ze pri vahe tej duse musi byt odolna ozaj dost :-D ale, viis aby si nedopadol s tym plastom ako vo Vesnicke s tymi zapalkami :-DDD
Neboj, ta duše má 1,5 mm a dokáže přežít i vážný úraz pláště. Tady jde spíš o to, že FF má celkově tak málo materiálu, že po určité době, i když má ještě vzorek, se začnou dělat drobné ranky právě mezi vzorkem a ty způsobují pomalé, ale stále častější defekty. Toto ta duše odstraní.
tyhle ranky beru vulkanizačnim lepidlem a vesele jezdim dál…
Na co ty lidi nepřijdou. Jeden vozí duši těžší, než plášť, druhý plášť natírá lepidlem… :-D
To máte z toho, že vozíte takový papíry :D
ono, když najezdíš 2tis ročně, tak si koupíš každý rok nový plášť, ale když RR dát x-krát víc než ty, tak tam už takové šetření má smysl.
přesně ty dvě co jsem koupil 207 a 208gramů.
Tak jsme s roudem špekulovali nad rafkama a došli k tomu, že ta černá je perfekt, resp. že Neil posral barvu ráfků při výběru .))
Posuďte sami … :-)
Jinak také vpředu FF 2,00 a vzadu FF 2,25 :O)
ti hrabe :-) širší patří dopředu
Pudou oba 2,25 ;O]
ale kdepak…
a foto s předním bílým a zadním černým by se nenašlo?
jinak souhlas takhle je to o moc lepší
Našlo, ale jen šikmo a fakt nic moc … .)
Jak jinak, ta dražší varianta obou ráfků, nemůžu koupit jen jeden, že…lepší musí být ta dražší varianta , dpc
jo, takhle je to nejlepší:-)
Takové starosti bych chtěl mít :). Jinak bílé ráfky, co máš v profilu, mi k němu sednou víc i se mi víc líbí. Takže já být na tvém místě, byl bych jedině rád, že jsem nekoupil černé :)
ty tomu nerozumíš :-)
Nerozumí a ty zapni icq :-)
mam
Omlouvám se.
Taky bych nechal bílý, takhle je to moc „obyčejný“ :o)
Jooo, je to krajsie :-) tej bielej bolo vela
už jsem ti psal, že to bude pecka,konečně ten rám vynikne . Ale když jak koukám na tu variantu bílá/černá, možná by to nebylo uplně od věci …
Teď mě do očí bouchla ta podoba s No Saint- Maxari :-)
Konečně! Hlas pro černě. A propos, černý vpředu a bílý vzadu by nebyl? Nepochybuju o tom, tak ať to máme kompletní. (:
Taky se mi černé líbí víc.
Je kousek pod tím :-)
aha :-) no byl tam, ale fotka není…rafky budou oba černe ztr355
takhle to vypadá PARÁDNĚ, podle mne jednoznačně nejlepší možnost
nádhera
ac sem nepatrej low end dily,nevedel by nekdo predni/zadni (bez kotoucu,sroubu,adapteru.proste jen paka hadice trmen a naplneno) hayes el camino.nemuzu najit:/ dik
Neil pořídil xx-light duše by Schwalbe, tak snad něco vydrží, deklarovaných 95g, převáženo v laborce 103,2 a 101,3.
Ještě ta Dura kazeta, tak doufám, že to ušlapu, vid roude? :-)
tmel je lehci a mnohem lip funguje !!!!
Možná, ale nemám zájem. Defekty mi jsou cizí, páč ani moc nejezdim :-)
Ahoj,
tak tady dávám tu fotku s tou sedlovkou, pár fotek jsem si hodil do profilu :-)
Kritiku nepřijímám .)
S kompletem Ritchey to bylo stejně hezčí :D
Jop, michalxtr o tom ví svoje .)
vím :)
hezky mě se to líbí :O)
Jooo Jooo Mr.X :-D
Jedeš ! :-)
Tak nám tohle vlákno maličko zapadlo :O) jak vám de schazování váhy na kole jinak jedna momentka z dneška :O) po první projížďce spokojenost :O)
Ale na Tiogu si byl moc měkkej coo :D
a sakra, ona je těžší než tohle .. no tohle :D
a na rozdil od Tune je Tioga tortura… a jeste k tomu praska..
To tune je fakt pohodlný :O)
O té variaci na sedlo do Tiogy ses tehdy vyjadřoval podobně. (: Nicméně tohle bych ti i věřil. (:
Ta tioga byla v klidu dejme tomu kdyžs na ni deně najel 50–60km ale měla jinej háček a to že při pádu působila pomalu kastračně jak nemá polstrování tak by ti klidně rozdrtila jakoukoliv část těla :O(
ja sam o nem uvazuju do budoucna v bily verzi na KHeSo…
Bílý je překrásný :O)
Mě se na něm hlavně líbí ty „hadí“ ližiny.
ty hadí ližiny sou na všech od modelu 2008
jak se ti sedí na tom tvym běláskoj na silničce oproti tomu maratonu ?
zvykl sem si – se zdenálem jsme najezdily v létě u nich celkem dost a pohoda
jj
Uz se nemuzu dockat az ho poradne otestuju :-) jinak v realu je fakt nadherny :-D
Sháním váhu na vážení kola. Čím levnější, tém lepší – ale měla by samozřejmě fungovat. Co třeba toto, bude to stačit?
zajdi do potřeb pro rybáře…tam něco vybereš…
Nebo toto :-)
No tak to je lepší cena než v ČR! Do toho asi půjdu.
Taky ji budu brat, nechco se dva přidat? By sme ušetřili doláč na kusu ;-)
tadle přesnost by mohla stačit :)
A jak na tom chceš zvážit celé kolo ? :-)
No po dílech, ne? :-D
Třeba na desce? A pak to odečte? :o
Na to s největší pravděpodobností nebude stačit maximální zatížení váhy :)
U té na fotce jo.
na celý kolo ne. Maximum je 6kg
No řekl bych že stejný maj v honeywellu, kde sem byl na brigádě a tam se na nich vážilo plusmínus 12kg.
Desetimístný displej s přesností na jedno desetinné místo, takže to je na max 100t :D
Né, sranda !! :D
Tak teď koumám, jakým způsobem upgradovat kliky. Má to být na Sparka v mém profilu, toho času tam jsou Truvativ Firex. Lákalo by mě vyzkoušet dvojplacku. Většina MTB klik s dvojplackou se, pokud vím, prodává spíše s těžšími převody (42–29); mám obavu, jestli bych to při své mizerné výkonnosti a frekvenčním způsobu šlapání utáhl. Většinu čacu jezdím na prostřední placku. Tak jsem si myslel, že bych zatím zkusil dát na kolo převodníky TA Chinook 40–28. Snad by to mohlo stačit, na nejtěžší převod moc často nejezdím.
A teď dotazy:
místo kazety 11–32 šla dozadu 11–34.
proč ne, ale radši se ptám.
i váha by měla být co nejnižší.:-) Líbily by se mi třeba Tune, ale ty peníze za ně nedám. Tak možná koupit nějaký lehký set typu KCNC nebo Aerozine a pak jen vyměnit převodníky? Byl bych rád, kdyby ty kliky komplet vážily pod 700 g.
Levne pod 700g -:) tak to bude orisek
pokud jezdis frekvencne vykasli se na 2placku
tim ze sundas malou 22z usetris celkem prd.
Ale pokud to chces skusit tak nejjednodussi reseni je na tve kliky
dat velkou placku misto prostredni a misto male koupit 29z
ani to moc nestoji.
No jo, ale dvojplacku bych mohl ovládat např. přesmykačem Dura Ace – to už bych pak ušetřil celkem dost:-)
Pilu se 44 zuby asi neutáhnu, proto jsem myslel, že by mohl mít smysl převodník se 40 zuby…
vzdyt pise „zkusit“…
povedene a neni tam pritom „nic nevidaneho“ :D
krom zadniho plaste – za me, plne funkcni
http://www.traildevils.ch/…800_5579.jpg
8.78 Kg = 19.35 lbs