loni jsem koupil u Kolokrám silniční rám Rook, CicliB a teprve letos
nadešel čas na montáž kola. Zjistil jsem, že bovden př. brzdy a přehazky
koliduje v místě napínáku lanka na př, brzdě (Sora). Jednoznačně
k reklamaci. Kolokrám požadoval zaslat fotky, ale už 10 dnů se neozývá,
což je zřejmě jejich pojetí řešení reklamací.
Není to poprvé, co se takto zachovali. Již po zakoupení rámu jsem si
všiml, že patka přehazky nedoléhá – odstává od koncovky. Po reklamaci
mi zaslali novou, ale se stejným výsledkem. Po urgenci se z nich stal
zdechlý brouk a nereagovali na žádné další snahy. koupil jsem si správnou
koncovku jinde. A teď znovu projevili svou nesolidnost.
Setkali jste se někdo s tímto problémem? Jak řešit tuhle situaci? (Jsem
několikset km od nich.)