• Fanda78

    Zdravím všechny

    obracím se na vás s prosbou..Mám v plánu poříďit kolo cyklocrossového střihu.

    Na cyklocross z důvodu jízdy převážně 75% na silnici a 25% mirnej terén, polní cesta.. nic co by to kolo nezvladlo…

    Chci jezdit spíš cestu, ale bahna se nevzdám:P

    Můj rozpočet je max 30k

    No, a tím vzniká i mé dilema.. moc se těch kol neprodává, teda v mé cenové relaci.. tak přemyšlím co dál..

    1.koupit nové?

    k tomu mohu říct, že co jsem našel na netu, tak snad jen maxbike

    http://kola.maxbike.cz/…olo-gieten-1

    dál opravdu nevím…

    2.kolo poskládat.. rám a kola koupit nový.. kování bazar.. no jak by to vyšlo…

    3. a tou pro mne nejhorší možností je koupit bazarové kolo.. To mám, ale trošku strach z důvodu zacházeni předešlého majtele:(

    Budu rád za každou radu.. nepotřebuji kolo na profi úrovni, ale nechci doma úplnej šrot..

    Co chci, tak se jízdou na kole bavit..

    díky za reakce

    0 0
    • Bohdáno  

      Čau, minulý rok jsem řešil stejný problém, nakonec jsem zvolil kolo nové (také jsem řešil stejné alternativy jako ty), koukal jsem dlouhou dobu na bazar, ale moc nabídek tam nebylo, nebo to bylo mimo moji představu. Nakonec mám Felt F65X mod.2015. Kolo jsem chtěl jako univerzál. Se silnicí na šotolině, popř. lesní cklostezce to nebylo ono a na výlety po okolí v Hradci Králové fulla nevyužiju. Fajn je možnost upnout nosič, nasadím brašny a můžu vyrazit na dovolenou na kole. Mám předěláno na bezduše a bahno není problém.....docela se mi otevřely možnosti nových cest a jejich propojení po okolí......každá polňačka někam vede :) za mě CX supr věc, která tě bude bavit.

      0 0
    • Vilém  

      Letos jsem bral toto a oproti tomu maxbiku mi to prijde „trochu“ lepsi kup.

      0 0
      • jIrI___  

        Lepší kup to je v každém případě, o tom netřeba diskutovat, ale co si tak matně vzpomínám, tak nemá úplně tak CX geometrii. Ale pokud Fanda78 vyloženě nelpí na CX, tak by Search do výběru mohl zařadit :). Za podobné peníze se dá koupit i GT Grade 105 nebo Grade Tiagra levněji než podobně osazený Maxbike z odkazu.

        0 0
        • Vilém  

          Ne to rozhodne nema CX geometrii, to mas pravdu, coz je, alespon pro me, jen dobre:) Bral jsem to tak, ze chce tak nejak univerzala, s kterym se nebude muset bat na nejakou polnacku, nebo lesni cestu.

          0 0
    • Dejv94  

      Jak píše Vilém, to Norco je uplně jinde než ten Maxbike, ten je vcelku tragickej. Norco má ted s tou CX asi nejlepší poměr cena/osazení. Já bral letos Demu Scud stojí víc ale myslím, že by se možná dala sehnat třeba testovačka od Demy za míň (To by ses asi musel zeptat Tiny).

      Myslím, že za cenu 30tis bys měl dostat určitě 11sp 105 sadu a karbon vidlicu, jestli chceš kotouče nebo canti brzdy je na tobě, ale kotouče budou asi o chlup dražší.

      V současné době za MOC ceny bych bral to Norco.

      0 0
    • Kire  

      To Norco je dobrý kup. Já jsem koncem minulého roku koupil Meridu Cyclo Cross 500 za cca 30k, pro inspiraci.

      0 0
    • Fanda78  

      Děkuju za rychlé reakce, všechny vaše navrhované kola vypadají skvěle.. to je přesně kategorie co hledám..

      Upřímně to Norco mě chytlo za srdce..

      Co jsem koukal na geometrii, tak je i celkem dlouhe, což mi vyhovuje a na mých 195/95 to snad postačí..

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Breakpain  

      .

      0 0
    • detoxy  

      Jsem rád za toto vlákno, řeším totiž také výběr kola na podobné ježdění, ikdyž u mě je poměr silnice ještě větší. Na testfestu jsem vyzkoušel Demu Scud 7 a velmi se mi líbila, zatím velmi váhám mezi ní a GT Grade 105 Al. Na testfestu u mě vyhrál jednoznačně GT Grade 105 v karbonu, nicméně 75 tisíc je příliš a navíc se mi vzhledově nelíbí. Vůbec vzhledově je podle mě Dema jednoznačně nejhezčí kolo v tomto segmetnu nenápaditých černých kol. Ještě by mě zajímalo jestli nemá někdo zkušenosti Canyon Inflite , nebo Dema Scud 9? Cenově je to pro mě strop, ale kromě vyšší výbavy, jsou zde navíc hydrauliky.

      0 0
      • Dejv94  

        Měl jsem možnost zkusit hydraulickou Ultegru oproti mé mechanícké 105 (Avid BB7 road třmeny) na Deme Scud a nebyl tam zásadní rozdíl, který bych musel mít. Oboje je velkej skok od canti brzd ale mezi mechanikou a hydraulikou takový skok není. Brzdí oboje suprově, pak je to jen o penězích, zda chceš hydro nebo ne, já osobně bych bral radsi mechaniku a elekrický řazení než hydro a mechanicky razení, když už do toho dát tolik peněz. Co je u Demy výhodou, je celokarbonová vidlice včetně sloupku, to třeba GT nemá.

        Co se týče mé Demy, jediné změny co jsem udělal, tak vymenil převodníky 46/36 za 50/34 a sedlovky s offsetem za přímou sedlovku. Pláště zatím přehazuju CX a silniční (až ted mi po 5 mesících poslali druhý ráfky na zapletení). Dema na rámu nemá žádné uchyty na blatníky.

        Zatím najeto na Demě cca 3500km, z toho asi 2500km silničních a jediné co mám za problém, tak mi začal lupat pressfit. Co u Demy není vychytané je, že mi někudy zatýká do rámu (třeba u oplachování kola nebo při jízdě ve sněhu), v rámu jsou dve male dírky u zadní náby a když kolo postavím na zadek, vyteče tam pak třeba decka vody. To může být taky příčina lupajícího středu.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jIrI___  

          Mi přišel rozdíl hydraulik oproti mechanikám (Tiagra + TRP Spyre) dost zásadní, samozřejmě ve prospěch hydrauliky. Takže pokud člověk nejede až tak úplně na cenu, tak za mě hydraulické brzdy rozhodně ano.

          0 0
          • krabica  

            Souhlasím, je to výrazný rozdíl. Při dlouhých prudkých sjezdech v terénu, kdy „visíš“ na brzdách, jsem musel u mechanik do spodního úchopu, abych je pořádně zmáčknul. Na hydrách klídek v horním…

            0 0
            • Dejv94  

              Tak záleží na váze, nemám problém ubrzdit svých 68kg na mechanikach z horního úchopu.

              0 0
              • krabica  

                Tak 90 kg je jiná váha. :-) Jednorázově není problém, ale když jsem jel nějaký kopec na hraně sjízdnosti několik kilometrů, tak mi odešly ruce.

                0 0
            • jIrI___  

              Přesně tohle jsem měl na myslí, 93 kg + delší sjezd v rozbitém terénu a na mechanikách trpím. Možná to bude i tím, že Spyre bohužel mají dost silnou vratnou pružinu a tím pádem je třeba na zmáčknutí páky větší síla.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • detoxy  

            Já na TF šel na Demu 7 (mechaniky) po GT grade a Focusu Mares, které oba měly hydrauliky a rozdíl v účinnosti brždění jsem nepoznal. Naopak žádné z brzd nebrzdili výrazně lépe než véčkové brzdy co mám teď na svém crosovém kole, ale toto asi lze přičíst malému záběhu na testovačkách. Celkově Dema na mě udělala dojem, že jela velmi pěkně i s normálními komponenty a normální AL kostrou. Takové normální kolo, za ještě rozumnou cenu.

            0 0
    • krabica  

      Superior X-Road Elite je taky jedna z možností.

      0 0
      • jecnak  

        Ten ma ale bliz k silnicce nez ke krosce – zvlast mistem kolem plastu ve vidlicich.

        0 0
        • krabica  

          Nojo, pláště max. 35mm, to je ještě méně než Grade. :-(

          0 0
    • Johnnyxjr  

      Tady taky možnost poskládát na této rámovce

      http://www.cyklo69.cz/…lsilverblack

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.