kompatibilita třmenů a pák brzd Shimano 2012 se staršími

15 nepřečtených
  • pi

    Má tu někdo konkrétní zkušenosti s kombinováním třmenů a pák modelů 2012 se staršími modely? Třeba XT BR-M775 – BR-M785,nebo Deore BR-M595 – BR-M596 ?

    U třmenu 785 Shimano web uvádí „Over-sized 22mm Ceramic pistons“, což nemám možnost ověřit, ale asi vědí co píšou :-).

    U staršího jednodílného 775 třmenu jsem naměřil průměr pístku jen asi 17 mm a to je docela velký rozdíl.

    Jaký průměr mají pístky nového a staršího Deore vůbec nevím.

    Najde se někdo, kdo má možnost to změřit?

    Jde mi o náhradu starších XT pák 775 za nový kratší model (XT, SLX, Deore) se zachováním původních třmenů.

    (Výměna koncovky na hadičce je detail.)

    Podobné téma se tu už objevilo, ale závěr „mělo by to fungovat“ mne moc nepřesvědčil :-).

    Díky předem za zakékoliv informace.

    0 0
    • Vilém  

      Kolega z prace daval XT 785 paky k 485 trmenum a je velmi spokojen.

      0 0
    • tomfree  

      Je to jak píšeš,Stary mají pístky 17mm novy keramicky 22mm,mam oba XT modely,ty novy mám s xtr trail pákama a je to paráda,na těch starých je znát o něco menší brzdný výkon,ale není to nějak markantní.

      0 0
    • navlcinci  

      mám páky deore BL-M535 a třmen staré XT ještě 4pístkové kod BR-M755 a funguje bez problémů

      0 0
      • Petr18  

        Měl bych dotaz.

        Je možné nahradit třmen zadní brzdy BR-M765 za nový BR-M785 ?

        Bude mi pasovat původní brzdová hadička ?

        0 0
        • Petr18  

          Teď jsem zjistil , že u brzd BR-M765 je brzdová hadička SM-BH63 ale u BR-M785 je hadička SM-BH90.

          Jaký je teda rozdíl mezi brzdovou hadičkou SM-BH90 a SM-BH63 ?

          0 0
          • Vilém  

            Melo by to sedet, oboji ma banjo, ze by zmenili prumer sroubu to dost pochybuju.

            0 0
            • Petr18  

              Podle nákresu od Shimana má BR-M765

              kratší šroub uchycení hadičky než BR-M785

              Jak to vypadá s průměrem šroubu tak to nevím.

              0 0
              • sal  

                Ahoj, nevim, jestli vam to po dvou mesicich jeste k necemu bude, ale vcera jsem po techto info taky patral a vec se ma tak, ze bh63 je starsi typ se sirsim vnitrnim prumerem hadice a se starsim banjem. Bh 90 ma uzsi vnitrni prumer a novejsi zaoblene banjo. (logicky tusim, ze uzsi vnitrni prumer vede k mensimu rozpinani hadice,ktery se projevuje vice u zadnich brzd) Pro obe hadice se lisi i pripojny sroub v delce.

                Dale, je mozne k bh90(novejsi had.) pripojit i starsi trmeny napr (saint 800). A to samozrejme s potrebnym kratsim sroubem. Ale bohuzel se nedoporucuje pripojovat bh63(starsi had.) k novejsim typum brzd (napr. xt M785).

                Proc, to uz uplne vysvetlene nebylo. Ale da se predpokladat, ze to nemusi tesnit, protoze banjo bh63 je trochu sirsi, tim padem pripojny sroub nebude dotazen uplne…

                zdroj: http://www.bikeradar.com/…iewtopic.php?…

                0 0
    • hovanec  

      BR-M665 + páky XTR BL-975. Chodí bez problému, jen nastavení vzdálenosti desek byla malinko piplačka kvůli zvlněným kotoučům.

      0 0
    • vondrus  

      Trmeny prvni Sainty M800 + paky nove Sainty M820 a no problem

      0 0
    • Filippo  

      Oživím diskusi. Našel jsem zde jen opačný případ… Na kole jsou staré brzdy XT řady M775 a zadní třmen BR-M775 už funguje špatně. Nechce se mi měnit celé brzdy, jen bych vyměnil zadní třmen.

      Je možné použít třmen BR-M6000 ke stávající hadici SM-BH59 a pákám BL-M775?

      https://si.shimano.com/…00-4192E.pdf

      0 0
      • Filippo  

        Tak provedl jsem zmíněné a vše funguje jak má :) Trn pro hadice BH59, spojovací šroub pro BH90. Ale dá použít i ten k hadicím BH59 (je delší)…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.