Zdravím, už tady nějaké vlákna byly ale už je to nějakou dobu. Třeba je u jejich značky nějaká změna. Jaké máte zkušenosti s komponenty od KCNC?? Kazety, brzdové kotouče,… ? Neptám se na alternativy, pouze na zkušenosti, díky
Zdravím, už tady nějaké vlákna byly ale už je to nějakou dobu. Třeba je u jejich značky nějaká změna. Jaké máte zkušenosti s komponenty od KCNC?? Kazety, brzdové kotouče,… ? Neptám se na alternativy, pouze na zkušenosti, díky
Mám od nich stealth osu do vidlice fox a cajk, zatím nepraskla :-)
Taky mam od nich osy, kdysi i klasicke upinaky a objimku, nikdy s tim nebyl problem. Ani jsem na ne necetl nejake negativa (ve srovnani treba s aerozine klikama), je ale potreba pocitat s tim, ze je to ultralight, coz proste muze mit vliv na zivotnost a funkci.
Ve starší debatě hodně mluvili právě o tom, že se na kazetách ulamovali zuby…
Jo na pinkbiku nekde kolovala fotka uplne nepochopitelne vylomeny kazety.
Mne by zajimalo zda to uz treba nejak doladili, a jestli nekdo nema zkusennost s jejich predstavcema
Vyrobky maji vizuelne i vahove moc pekny
No právě proto, ta váha i design je super, a ta cena není tak přehnaná
Na zkoušku jsem jednu vzal. 375g za 3.200,– se mi líbilo. Není to sice KCNC, ale RYET, ono je to asi jedno :D Najeto 2300km, třetí řetěz a vypadá stále velmi dobře. Jen doporučuju použít KMC X12 řetěz, s řetězem SRAM řadila trochu hlučně. Možná jsem měl jen kliku na kousek, možná ne…
No mám zájem o tuhle, 11s
Větší jistota
Je to loterie, ale to i u Sram GX :-)
Obávám se, že KCNC kazeta je i nadále největší loterie ze všech možností co se dá koupit. I do E13 bych šel s menšíma obavama.
predstavec – hlinik – vyborne udelany do detailu, krasne zpracvoani, krasne baleni a krabicka, paradni vaha a skvela cena…skoda, ze nedelaji ve stejne kvalite riditka a sedlovky…koupeno v DE…u nas neni k sehnani
Měl jsem kdysi kladky v přehazce a sedlovku. Sedlovka celkem dobrá, jen zajížděla nějak moc do rámu (asi ne úplně přesný průměr). Řešil jsem to dvojitou objímkou. Kladky fungovaly, ale s velmi krátkou životností – úplně se obrousily zuby.
Obecně bych řekl, že je to všechno až příliš orientované na gramařinu a někdy možná na úkor výdrže nebo i kvality.
Je to hodne gramarina. Rekl bych, ze spotrebni kompomemty (kotouce, kazety, prevodniky, kladky atd.) budou mit kratkou zivotnost, je tam proste malo materialu k opotrebeni. Ostatni komponenty na tom budou lepe.
Je to hodně gramařina – většinou na úkor životnosti a kvality, osobně bych od nich po zkušenostech už nic nekoupil
Měl jsem lehkou kazetu ještě na 9sp. a vydržela přesně jeden řetěz :-(
Ale zase zůstala pěkně barevná, tak jí mám schovanou a udělám z ní objímku na světlo :-D
Dobré no
Nad kazetou jsem trochu uvazoval, tak diky za recenzi, jeden retez neni dobra zprava:)
Třeba na jeden řetěz najel 8000km. Taky se tady tací najdou :D
To se nesmí? ;-)
Jinak to tedy vozily děti na závodech. Když jsem pro tu kazetu byl (byla ve frcu z pěti tisíc na litr), tak se mě prodavač ptal, jestli je to pro mě? Řekl jsem, že ne, že to bude pro děti na závodní kola. Na to on, že to je dobře, protože mě by jí ani neprodal :-D
Hustě on :D Asi veděl moc dobře. No, ale to nevěděl že nemáš normální děti a rozlámou ju taky
to je nějakej strašnej nesmysl :O
To fakt 9-spd kazeta XTR vydržela 700km? není to trochu blbost? Vždyť titan se používá i dnes, u XTR 12spd, což pochybuju že by někdo vozil při takovýhle výdrži (kromě elity). To v tom testu asi trošku kecaj, ne?
Je to blbost, parkrat se o tom tady diskutovalo. Na te XTR kazete se urcite daji otocit 2–3 retezy.
10let zpátky… Teďka bude vývoj jinde ne? Právě proto se zajímám, jak je na tom KCNC v posledních 2 letech
Zásadní pointa ty recenze – ze vydrž závisí na materiálu – zůstává . KCNC má nesmyslně půlku kazety z hliníku, kterému se “hlína” neříká jen tak. Proste je to měkký kov a rychleji se vymacka. Posun za ty léta tu samozřejmě je – na trhu jsou CNC frezované kazety z oceli s jedním hliníkovým pastorkem navrchu. Ocel je dostatečně odolná a na 50/51/52z pastorku už se síly rozloží do mnoha záběrových míst, takže to není takový problem (+ na nejlehčí se toho tolik nenajede)
Neříkám, ze si mas koupit nutně originální kazetu od sramu, ale např. takový garbaruk děla svou službu výtečně, za 5800kc/10–52z/340g
Hliník tam určitě není nesmyslně. ostatně z čeho máš převodník? Od 30 zubů nahoru podle mě hliník nemusí být takové zlo. Podle mě se kazety stejně vyhazují proto, protože jsou sjeté nejmenší pastorky, ty největší bývají v pořádku a ty úplně největší jsou skoro nesmrtelné. A teď s moderními jednopřevodníky ty nejmenší pastorky podle mě budou trpět ještě více. Ostatně spousta normálních 1*XX kazet má největší pastorky z hliníku.
Převodník mám z hliníku, po 3500km je na něm vidět výrazné vybroušení a je trochu slyšet když je sušší řetěz. Kazeta má 2000km a opět jediné místo kde je znát opotřebení je největší hlinikovy pastorek.
Rozhodne bych nechtěl hliník i na menších pastorcich
Na převodníku neřadíš (nebo řadíš méně než na kazetě), nezničí se tak rychle.
Nejtěžší převody trpěj, protože s tím většina lidí jezdí hlavně po silnici a stezkách (včetně mě). Kdyby drtili kopce, budou střílet lehčí převody.
A kotouče nezkoušel nikdo?
Zalezi jak brzdis. Na seriozni brzdeni to nebude, je tam malo materialu takze to bude mizet pred ocima i s deskama.
Po par pokusech s lehkyma kotoucema jsem dosel k zaveru, ze jestli chce clovek seriozne brzdit, tak na treci plose ten material proste musi byt…