Konečně správné využití elektriky na kole ... :-)

32 nepřečtených
  • chodec

    nevím, zda to tu někdy nebylo, ale ještě jsem to neviděl …

    je to sice pár gramů navíc (ale ruku na srdce – kilo by na kole skupiny kam tohle míří šlo ušetřit asi celkem snadno), ale je to prakticky neviditelný a myslím, že pár lidí, co by uvítali 200W „forsáže“ sem tam v nějakém kopečku by se našlo – matně me napadá manželka, která sice jezdí na kole ráda, ale buď si stěžuje, že jí ujíždím, nebo když na ní počkám, tak si stěžuje, že má blbej pocit, že na ní musím čekat :-)))

    no nic – každopádně pro mě první elektrickej pohon (spíš tedy přídavná forsáž než motor), kterej mi přijde elegantně řešenej, nehyzdící kolo, jakš takš přijatelně těžkej a použitelnej jen tam kde chci.

    jen ta cena :-( za tu by byl slušnej full

    http://www.gruberassist.com/…description/

     
    0 0
    • Bafoon  

      tahle informace se k mojí přítelkyni nesmí nikdy dostat! :-D

      jinak to vypadá opravdu rozumně

      0 0
    • Pebe  

      :-)) tak to je drsný :-)

      akorát u toho zjevně musíš točit klikama ne?

      0 0
      • chodec  

        ano po dobu, co držíš tu forsáž tak ano – alespoň to nevypadá jako že se jen vezeš bez šlapání do kopce – ale pokud nemáš tu forsáž zapnutou, tak se kliky chovají jako na normálním kole – tj. netočí se pokud nešlapeš.

        0 0
        • Pebe  

          ještě by to mohli dodělat a při vypnuté „forsáži“ by se mohly baterie dobíjet šlapáním

          0 0
          • heretik  

            nebo nějakej KERS, co? ;-)

            To aby tě to nevysilovalo zbytečně…

            0 0
          • Hornet  

            To bude dalsi krok inovacie :-)

            Je to celkom elegantne riesenie, nerusi vzhlad, postacujuci vykon, dokonca aj vahovo prijatelne :-)

            0 0
    • destr  

      No docela zajímavý…co to stojí? Akorát teda to nemá kilo 1, ale hnedle 2.

      0 0
    • BFG  

      Mně to přijde hrozné. Kolo je kolo a šplape se na něm nohama a koho to nebaví, ať si pořídí motorku nebo auto. Ale cpát nějaké „motory“ do kola, to je děs :-P

      0 0
      • chodec  

        však tě nikdo nenutí si to pořizovat, já si to také neběžím koupit. Ale na to jak je myšlenka přídavného motorku na kolo fousatá (je skoro tak stará jako kolo samo), tak mi tohle přijde jako první elegantní provedení.

        0 0
      • Hornet  

        Ani ja si to nebezim kupovat :-D, ale je to elegantne riesienie a pre dost ludi vyhovujuce a mozno aj potrebne.

        0 0
    • Hnoj  

      To by se hodilo na Malevil na hvozdu :-))))

      0 0
    • chodec  

      teď koukám, že jako jednu z variant užití uvádějí použití pro eliminaci zátěžových špiček při jízdě v terénu při tréningu v konkrétní tepové hladině – tj. v případě, kdy kdosi v tréningu – z nějakého důvodu potřebuje držet tepovku ale zároveň se nějak potřebuje dostat přes ten kopec co mu stojí v cestě. Sice těmhle věcem moc nerozumím, ale promyšlené to mají evidentně z různých úhlů :-)

      0 0
      • mr.antik  

        Jenže, kdo má na kole takovouhle tlustou sedlovku, že…

        0 0
        • Madrid  

          Třeba já.

          Náhodou se mi to dost líbí, kromě ceny. Dovedu si představit, že to mnoha párům dovolí konečně jezdit spolu, aniž by ona byla zpruzená, že je pořád ten černý vzadu. Dost lidí tu myslím ví, o čem mluvím…

          0 0
        • MlokCZ  

          31,6 má dnes už hrozně moc kol. To mám i na HT. Na jednom fullu mám naopak ještě více a to 34,9mm.

          0 0
        • chodec  

          no mám pocit, že poslední dobou to není nic neběžného – měl jsem ji na předchozím HT i na stávajícím fulu. Problém by spíš než s průměrem (který se postupně prosazuje stále více) mohl nastat spíš s tím, že hodně značek má tendenci sedlovou trubku kroutit a profilovat a třeba karbonové rámy mívají sice často potřebný průměr, ale jen v části, kam se předpokládá zastrčení sedlovky a dál to mají často různě hrbaté. Ale to je nepodstatné – prostě jako s přesmykama – ne každá jde na každé kolo :-)

           
          0 0
    • MlokCZ  

      Tohle je velmi pěkné řešení.

      0 0
    • jIrI___  

      Zavání to úpadkem cyklistiky.

      0 0
      • chodec  

        ale houby :-) tak zlé to nebude – přídavné pomocné motorky se na kola dávaly pomalu od té doby, co se vynalezlo kolo – první motocykly byla vlastně kola s přídavným motorkem, u kterých si někdo řekl „proč je vlastně nenechat na kole natrvalo a najít jim nějakou lepší pozici“ – prostě tahle myšlenka je starší než 100 let, jen se dělají různá provedení - na přední kolo, zadní kolo, na baterky, na benzín, s motorem v náboji a baterkama v rámu nebo místo košíku. Je to oblast tak ošoupaná různými variacemi a zlepšováky, že mě překvapila právě jednoduchost a elegance tohoto provedení – nebojím se, že by to nějak ovlivnilo existenci či směr cyklistiky :-)

        0 0
    • werža  

      je to legální na závodech?:) mě by se to aji docela hodilo dal bych si tam klidně i dva akumulátory těch pár kilo by mě už nezabilo

      0 0
    • KRAJIC  

      Ta figurantka s iksovkama je boží.

      0 0
      • zichis  

        a jak se chuděra snaží zvládnout s klidnou tváří kadenci jež je evidentně už za hranicemi jejího chápání :-)

        Ten motorek musí běžet na co největších otáčkách. Konstrukčně by zřejmě ani nebylo možný přenýst uvedenej výkon při nižších, znamenalo by to krouťák jak prase, kuželo­vý kolečko na osce by to očesalo.

        vikicek: fiflena s akušroubovákem pořád nebude rychlejší než větvičkama ošlehanej biker se skillem :-) Ta tě nepředjede. Ale vsadil bych se že na závodech to někdo skusí. Tak bacha na lidi, co budou mít nápadný nepoměr mezi velikostí předního světlometu a akumulátorem ;-)

        0 0
    • Blade  

      Mno, teď už organizátoři na závodech budou kontrolovat nejen zařazení do příslušného startovního koridoru, ale i obsah podsedlovky :)

      0 0
    • xetron  

      nevim jak bych to narval do big hita ale konečně by se to tlačilo do kopce samo…a to se vyplatí…

      Ale určitě jako pokud už pohon do kola tak toto je nejlepši řešeni…jenže nevim jestli se to chytne…nechapu jestli se to musi kupovat i s těmi jejich biky nebo jak to je ale maji to dobře vymyšlene…otazka použitelnosti a ceny

      0 0
    • vikicek  

      Heh no až mě nějaká takováhle fiflena předjede do stoupáku, tak se budu moct uchlácholit, že má určitě pod prdelí GRUBER Assist :D 

      0 0
    • mastihuba  

      náhodou na ježdění do práce je to super. každej den se taky nechce šlapat stejnej kopec. :)

      0 0
    • M_ishak  

      Přídavný pohon na kolo je hodně stará věc, ale toto je první elegantní řešení. Ještě kdyby ten motor při vypnutí pohonu fungoval jako dynamo dobíjející baterku.

      Lidi co nijak nesportují nachodí běžne tak 1 kilometr denně, zbytek prosedí. Myslím, že za 1800€ si ten, kdo je líný šlapat na kole raděj koupí skútr.

      0 0
    • Vhalasta  

      Ale pozor, energie není získávána rekuperací ale vlastní silou. Na závodech by to teda až tak moc nepomáhalo (i když šlo by nabít baterku dopředu a rovnoměrnější zátěž by byla výhodou, váha nevýhodou).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.