• GrandeBelde

    Zajímalo by mě jak se pozná mezní hranice opotřebení u konusových nábojů, pokud k ní dojde existuje možnost prodloužení životnosti u takového náboje např.dokoupením opotřebených kuliček? Po ujetí 8000 km nesleduji na svých LX žádný náznak opotřebení. Mám názor, že i obyčejný konus náboje jsou mnohem lepší co se týče životnosti než levný průmysl, problémy s těsností a následnou korozí. Co si o tom myslíte?

    0 0
    • tomfree  

      Jezdíš v dešti,sněhu,blá­tě?Konusy na xt po 1 sezoně vydrolené,teď 3 sezona s dt swiss 15000km a ok,tolik má zkušenost s konusy.

      0 0
    • vlk  

      Tak opotřebené kuličky v konusu poznáš hned, nejde jen o opotřebení(roz­drzené kuličky šišaté kuličky), ale i o to když je očistíš, že nejsou zcela hladké amají na povrchu takové jakoby důlky, tečky apod.Prostě když nejsou krásně lesklé. Dále se na konusech opotřebovávaj dráhy a konusy po nichž kuličky jezdí.Když je to souměrný vyleštěná kružnice, tak je to ok.Problém, je když je to nějak šišaté, nerovnoměrné, či když to má v místě dráhy nějaké porušení vrstvy-třeba zase důlky, jakoby tečky apod.

      0 0
    • Martin  

      přidám se s otázkou: jak servisovat průmysly a jak poznám, že je čas říct jim pápá?

      0 0
      • Bulda  

        dá se vyndat (třeba špendlíkem) prachovka a nacpat tam novou vazelínu, vetšinou to jde bez vylisování z náboje, pokud bys to chtěl promejt třeba naftou, tak už to vylisovat musíš a vyndat i druhou prachovku, potřebu novejch ložisek poznáš na chodu, kterej nebude hladkej, nepůjde vymezit vůle atd.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.