• Rubi

    chtel bych si poridit novy predni kotouc 180 na CL

    zatim jsem si nasel 2 favority:

    XT(79)http://­www.kupkolo.cz/pro­dukty/Komponen­ty-horske-brzdy29/Brzdy-kotoucove83/ko­touse-centr-lock232/MTB-kotouc-Shimano-XT-SM-RT79-Center-Lock_4686.html

    XTR (97)http://ww­w.kupkolo.cz/pro­dukty/Komponen­ty-horske-brzdy29/Brzdy-kotoucove83/ko­touse-centr-lock232/MTB-kotouce-XTR-SM-RT97-Center-Lock_2321.html

    rozdil v cene je nakych 60kč, je v nich jinak nějaky rozdíl?

    nebo nejaky jiny? myslim, ze se da mluvit jen o plovoucim hope a ten nechci, protoze bych se musel stvat s redukci a je moc drahy…

    0 0
    • Ricci  

      XTR bude o chlp lahsi

      0 0
    • AsiJura  

      http://www.bike-forum.cz/…-vs-xtr.html zas tak staré vlákno to není, stejně ti všichni doporučí hope:)

      0 0
    • BigKarel2  

      Vem XT, když už lěpší tak bych zkusil nový XTR SM-RT98…ale nevim, myslim že to bude to samý…jinak ty XTR mají o pár gramů nižší váhu…

      0 0
      • JakeF  

        Nový XTR maj úplně jinou konstrukci, tak bych radši nemyslel ;-).

        0 0
        • BigKarel2  

          Ale že ve výsledku stejně rozdíl nepoznáš…

          0 0
          • JakeF  

            Měly by se hlavně líp chladit. Jestli poznám nebo ne, to se uvidí za pár dní :). Ale já moc nebrzdim a moc nevážim, tak nejspíš ne.

            0 0
            • BigKarel2  

              Jó, jó…má se na nich míň držet bordel z desek, a maj se míň hřát…to je sice pěkný, ale myslim že ve výsledku jezdec rozdíl žádnej nepozná…ale napiš jaký jsou…

              0 0
            • Vilém  

              Tak treba se ti nerozpadnou. Jak nekdo muze uvest na trh takovou pi..vinu, to nechapu.

              0 0
              • JakeF  

                Vléváš mi optimismus do žil :D. Ale ne, já věřim, že to maj japončíci vymyšlený a otestovaný.

                0 0
                • BigKarel2  

                  Asi jako Fukušimu… :)

                  0 0
                • Vilém  

                  Tak treba to bude OK. Ale osobne mi kombinace dvou kovu, zrovna na brzdovem kotouci prijde jako totalni hovadina. Zrejme v japonsku neznaji bimetal. Tomu by nasvedcoval odkaz na nejaky test brzd, co sem nekdo nedavno daval, v nemz nebylo mozno dokoncit test XTR brzd, protoze se jim rozpadly kotouce.

                  0 0
            • pustipav  

              Jedna tematicka :)

              0 0
              • BigKarel2  

                No jó…když člověk neví co tomu předcházelo, tak je to nic neříkající foto…

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • JakeF  

                Proč má ten kotouč tak nezdravou barvu? :D Ale já se toho fakt moc nebojim, dneska jsem poprvý za letošek zahřál brzdy natolik, že ty sintrovaný desky vůbec začaly pořádně brzdit :).

                0 0
          • miki  

            A to si zkoušel sám??.Já ho mám na kole a to si piš že to poznáš od staršího 97.je lepší že se tolik nekroutí jako starší.mám necelých 90 kg a vím o čem píšu.Tak jen malá rada napřed vyzkoušej a pak hodnoť.

            0 0
            • jIrI___  

              To máš ten nový sendvičový kotouč? Jdou poznat nějaké rozdíly v tom údajném menším zahříváním?

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Pumsc  

                to jádro je alu?

                0 0
                • jIrI___  

                  Jo. Po stranách jsou dva pláty nerezové oceli, uprostřed pak hliníkové jádro.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
              • miki  

                Joo mám ted na kole vepředu novej Xtr 98s.je to i krásně na něm vidět jak je ze 3kusů a opravdu se míň zahřívá jak celokov.Je taky méně náchylnej na kroucení a ani po dlouhým sjezdu neškrtá.

                0 0
                • BigKarel2  

                  Tak ty máš mrňavej kotouč, to by bylo dost blbý kdyby cinkaly i ve 160mm…ale jinak jesi je v praxi fakt poznat že se míň hřejou, tak je to fajn :)

                  0 0
            • BigKarel2  

              ty čti…psal jsem tam mimo jiné „myslím“ a „nevím“…

              0 0
    • Shadow.1  

      mám ten novější XT a jsem s ním nad míru spokojen. 90kg a brzdím takřka na fleku… naopak, musím spíš dávat bacha, abych nešel přes rodla…

      0 0
      • nox159  

        tez bych chtel kotouč co takhle brzdi… :)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • pustipav  

          Hele ja mam pocit, ze v 90% pripadu nebrzdicich kotoucovek na BF je zpusobeno tim, ze to ma majitel dojebany… To jsou samy babsky rady jak doma odvzdusnovat, odmastovat, vypalovat a pak mam pocit ze to takhle dopada :) Neber to primo na sebe, ale kdyz na to koukam, tak to nejlip funguje tem, co do toho imrvere nerypaj .)

          To jak je kdo opatrnej s olejem ve spreji ci rukama od bucku je kapitola sama o sobe :D

          Jinak si nedokazu vysvetlit, ze jedny a ty samy brzdy u nekoho nejdou a u jineho neni problem .)

          PS mam XT a kdyz chci, tak taky preletim.)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • nox159  

            XT brzda 160mm hope kotouc origo desky a teda kdyz zmacknu naplno predni tak nepreletim ani nedostnu predni kolo na asfaltu do smyku vazim 75kg… ;-)

            v cem je u tebe rozdil?

            0 0
            • pustipav  

              XT komplet, default desky, 180 mm, tak mozna vetsi kotouc :) 62kg

              0 0
            • Shadow.1  

              já mám akorát XT kotouč a 160 vpředu i vzadu.

              V čem je problém? těžko říct…

              0 0
              • nox159  

                fakt kdyz jedes po asfaltu takových cca 50km/h a jdes za sedlo a zarves za paku ti to pribrzdi tak ze bys preletel nebo ti slo predni do smyku jo?

                0 0
                • Shadow.1  

                  jel jsem 58km, prdel za sedlem a brzdil jsem na par metrech a nesel jsem na krev… kdybych páku přitáhl na krev a nebyl za sedlem, jsem na tlame…

                  Ale je fakt, ze jsem nikdy takhle neelaboroval, ale ze jsi to ty, až se vylížu z angíny, tak to půjdu na kopec vyzkoušet, co to umí…

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Schválně jsem to dneska taky zkoušel na asfaltovém kopečku u baráku :). Rychlost 40–50 km/h, 180 mm kotouč, prdel za sedlem, zadní kolo kousek ve vzduchu a za prapodivných pazvuků linoucích se od brzdy jsem zastavil na pár metrech. Věřím, že kdybych za páku zabral ještě víc, tak mě to možná přehodí. To už ale zkoušet nebudu.

                    0 0
            • MlokCZ  

              Rozdíl je jednoduchý. Rychlost.

              Vždy mě dojímá, jak tu kde kdo (třeba on zrovna ne) vyzkouší brzdy v rychlosti chůze jak dobře dokáží postavit kolo na přední nebo poslat přes řídítka a dle toho tvrdí, jak skvěle brzdí.

              V takové rychlosti to dokážou každá aspoň náznakem fungující brzda.

              0 0
              • nox159  

                presne, tak na to se ptam treba tady

                jinak myslis ze mi 180 ukrouti R7? jako moc se mi to nechce pokoušet R7 je uz i tak dost mekka :D

                0 0
                • Evilcleaner  

                  když ten kotouč budeš pravidelně mazat vazelinou tak můžeš na R7 vozit i 203mm;) nicméně pokud to s tím 180mm myslíš vážně tak si myslím, že tvé pochyby o vidlici jsou zcela oprávněné. ale nemělo by to kromě velkého kroucení a častějšího měnění futer znamenat totální destrukci;)

                  0 0
                  • nox159  

                    futra nemenim vidlu neservisuju vyjezdim do mrtva a koupim novou :D 4 roky vidla vydrzi pak je moralne zastarala a nema cenu ji dal udrzovat ;-)

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.