• JirkA

    Ahoj, mám na novém kole tyto kotouče ve vel. 203. (Brzdy Sh XT, čtyřpístek). Pocitově brzdí o dost hůř než staré dvoupístkové SLX 180/160. Díval jsem se na kotouče a je mi dost zvláštní, že plocha kotoučů je taková, jakoby oblá. U všech kotoučů, co jsem kdy viděl, byla vždy absolutně plochá, díry v kotouči měly ostré hrany. Toto je jako když by je někdo nechal nachromovat. Destičky pak nedosedají celou plochou a špatně brzdí.. Viz foto. Nikdy jsem se s tím nesetkal. Viděl to už někdo? Díky za odpověď. Jirka

    0 2
    • plzakj  

      Tohle jsem mel na novych kotoucich z tyhle rady taky. Po par desitkach km se to sjelo a ted vypadaj normalne. Mozna to pomaha tizsimu chodu.

      0 0
    • Pepe72  

      Přijde mi to moc oblé. Tady mám jeden navíc.

      0 0
      • XNeo  

        Mám je na „turistických“ kolech a pro daný účel naprosto dostačující. Brdzí to normálně. Na enduro kolech mám galfery.

        0 0
      • Heinrici  

        Nejsou Made in Japan, ale China. Mam je taky. Po prvni jizde uz stribrne nebyly. ????

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • JirkA  

        Jo, přesně tak to vypadá.

        0 0
    • Vilém  

      Kdyby to melo ostry hrany, tak si zas budes stezovat, ze to pri brzdeni vrni.

      Nech to poradne zajet a pak mudruj.

      3 0
      • JirkA  

        Ale jo, čekám, že se zajedou… Ale jak dal tu fotku i Pepe72, prostě tak oblé kotouče jsem ještě neměl a dobré to tedy není. Těch „ostrých“ jsem už měl dost a brzdily od začátku…

        0 0
        • Vilém  

          Osobne si myslim, ze ty oble hrany maji takovy raduius, aby tam po celou dobu zivotnosti kotouce byl najaky nabeh a tim omezi zvuky pri brzdeni.

          No uvidis casem.

          0 0
          • MatS  

            Starý SM-RT66 měly problém s vibracemi, tak zaoblili hrany, problem solved. Stejně ten kotouč není bůhví co.

            0 1
            • Bajaja1  

              To není vůbec pravda, víš proč jsou zaoblené? Protože při výrobě snižují náklady a přišli na to že je levnější ty kotouče vysekat, prostě jsou střižené. A ten nástroj jak ten plech prorazí tak z jedné strany je to zaoblené a z druhé ostré. Jsem svářeč a s kovem, s plechem, dělám každý den. Prostě je to dělané na vysekáváčce, některé díly se tak u nás dělají, je to levnější než na laseru. Nic jiného v tom nikdo nehledejte, ale když jsem to viděl poprvé, tak jsem se nad tím taky pozastavil, jaká je to prasečina, né proto že bych nevěděl proč to tak je, ale že si koupím celkem drahé kotouče a oni tu výrobu pěkně ojebávají. Stříhal někdo z vás na velkých nůžkách plech? Tak tu hranu to udělá úplně stejně. Je to smutné co kucí:-) vím že je to staršího data, ale musel jsem na to odpovědět :-)

              3 0
    • Heinrici  

      Tady je vidět rozdíl. Jak jsem psal výše, po první jízdě jsem myslel, že jsem je spálil, ale jen se to ojelo. Na brzdění to nemá vliv.

      0 0
      • Jan D.  

        Čína vs Japonsko. Jiná výrobní linka. Taky jsem si toho rozdílu všiml, ale brzdit mi to brzdí dobře (Cura 4, sintrované BBB).

        0 0
    • Kouba_2005  

      Je to proste jen levnej vylisek, brousenou plochu maj az vyssi rady.

      2 0
      • Vilém  

        To se trochu rozchazi s tou fotkou co je nad tvym prispevkem.

        Samotneho by me zajimalo, zda je to fake, nebo co vlastne.

        0 0
        • Kouba_2005  

          Ty tazatelovy mi prijdou spis jako SM-RT54 (vyseknutej kus plechu). Ty na fotce, kterou zminujes, mi zas jako brouseny prijdou. Je to zvlastni.

          0 0
          • Vilém  

            Ten japonskej mi prijde brousenej zcela jiste, ten cinskej nevim, tam ty stopy brouseni jsou jaksi nevyrazny

            1 0
          • JirkA  

            Ne ne, jsou to opravdu SM-RT66. Ale jak píšou pode mnou, už je nebrousí…

            0 0
        • scalar  

          RT64 a RT66 bývaly dřív broušené, teď už nejsou, odpovídá to té fotce výš a asi i přesunu výroby z Japonska do Číny.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • JakeF  

      Ty kotouče jsou fakt špatný… Já je měl na XC, kde ten nižší výkon zas tak nevadí, takže jsem na nich dal sezónu a zajetý jsem je měl pořádně. Stejně když jsem je pak vyměnil za XT, tak to brzdí o třídu líp.

      2 0
    • BSA  

      totéž na smrt54. při nejbližší příležitosti vyměním, je to jak houba a nezdá se, že by se to nějak zajelo.

      0 0
    • adouch  

      Ty původní japonské byly výpalky z plechu, proto byly obě strany broušené. Čínské dělají vyražením, tak je lícní strana oblá a brousí se jen rub. Taky jsem k nim měl nedůvěru, ale po zajetí se chovaly podobně. Zkoušeno spektrometrem, materiál obou je nerez na úrovni AISi 410, tj. cca 13% chromu

      8 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.