Zdravím všechny a prosím o vaše názory. Je lepší koupit kolo s vidlicí Manitou R7 Comp. ( ev. R.S. Recon )na disk. brzdách, nebo kolo s vidlicí R.S. REBA osazené V-brzdami ? ( při srovnatelné kvalitě rámu a ostatních komponentů )
Zdravím všechny a prosím o vaše názory. Je lepší koupit kolo s vidlicí Manitou R7 Comp. ( ev. R.S. Recon )na disk. brzdách, nebo kolo s vidlicí R.S. REBA osazené V-brzdami ? ( při srovnatelné kvalitě rámu a ostatních komponentů )
hlasuji pro kotoucovky s reconem a mozna bych si priplatil za model s rebou a kotoucovkama
Hodne zalezi jake kotoucovky to jsou, ze… Taky jestli se nepletu ty R7 se dost reklamovaly, chce to mrknout na diskuze.
to jiste a co je to za kolo?
Rozhoduji se mezi Pells Razzer X.9 2008 (REBA+V-Brake), Kona Kula 2009 (Recon+Shi.BR585) a Meridou Matts HFS 1000D 2010 (R7+Hayes Str.).
Brzdy na Koně jsou Shi. BR-M575 a náboje Formula Disc/Shi. 525. Pells má zapl. kola Mavic Crossride. Tak nevím.
jsem pro konu, dej sem odkazy a cenu ať je jasno
Za mě Merida, pokud nevážíš moc. A pokud chceš vyloženě dobrou vidlici, tak jí přes zimu poslat na tuning. Pokud vážíš nějak víc, tak asi radši stavět a trochu připlatit.
Btw, taky vám u tý Meridy přijde, že na tom obrázku má spíš FF, než RoR?
Bez ohledu na brzdy jednoznacne Pells. bezvadne sestaveny, rok 2008 bych asi neresil. Casem dokoupis hydry. Kona neni originalni, pokud pominu znacku, ktera u nas moc bezna neni, ale taky ten mix naboju me desi. Merida neni nejhosi, jen bych si zjistil, jak je na tom ta R7. A tady ta reakce, ze se bude kroutit to je vystrel od boku.
Kona není originální a Pell's ano?
Dobra poznamka. Spis jsem to ale myslel tak, ze zrova tato Kona zrovna moc nevynika (jakoze Kony fakt obdivuju, treba Kilaeua). A nelibi se me mix naboju, to bych asi nezkousl, ale je to osobniho vkusu. Brzdy a ost. v porovnani s Pellsem/Meridou, taky zadna slava. Ale je to vec osobniho nazoru, protoze ani jedno kolo jsem nedrzel v ruce, tak se jen zamyslim na zaklade zkusenosti mych/jinych.
jj, časom dokúpiš hydry, kolesá na kotúče, slušne široké plášte, netruvativ kluky, vidlu necháš dvihnúť na viac jak 80mm… síce to bude furt pels, ale môžeš vymeniť aj rám, ne? 8o)
Jo, je to asi fakt. Spis mi dochazi, ze uzivatel se cerstve zaregistroval aby ziskal rady pri vyberu a mozna ho jen zbytecne matu. No, kazdopadne stastnou ruku pri rozhodovani.
Je to tak. Chci si koupit kolo XC-HT do 20.000 ( po slevě ) a jelikož sám nemám moc přehled a zkušenosti, tak zkouším bike-forum, zda někdo poradí. Děkuji za vaše názory.
Pokud se nepletu, tak ty Cridy na Pellsu mají kotoučové náboje.
Nebo by jste raději vybírali z jiné trojice ? :
Scott Scale 50 (2010) http://www.scottmtb.cz/…tt-scale-50/
GIANT XTC2 (2010) http://www.giant-bicycles.com/…/4323/39262/
TREK 6500 (2010) http://www.trek-bikes.cz/…10/trek-6500
Za mě Recon + kotouče. R7 by se (nevím teda kolik vážíš) mohla kroutit (a dvakrát pohodlí Ti taky neudělá…) a véčka v této cenové kategorii jsou, myslím si, již pasé.
Z těch 3 odkazů bych bral toho Pellse s V-čky.
Auto bys taky vybral s bubnovejma brzdama, protože by mělo lepší autorádio a hliníkový kola? :-)))
Srovnávat vidlici a osazení s rádiem, neskutečnej blábol.
Spíš by sedělo „Auto bys taky vybral s bubnovejma brzdama, protože by mělo vzduchové pružení a lepší autorádio?“
To kolo má lepší prakticky všechno, „jen“ má V-brzdy, které je trivka vyměnit, pokud mu jó nebudou vyhovat, a za nesrovnatelně levnější peníz než měnit vidlici, řazení a náboje. Příměr s bubnovkama na autě je prostě blábol jak noha, protože tam to tak snadno vyměnit nejde.
já největší nedostatek ale vidím v nálepce Pells na rámu
Oproti těm druhým dvěma nálepkám? V téhle cenové relaci? Ale no tak.
Tím, že začneš sypat urážky už svoji radu nevylepšíš…
http://www.velohanak.cz/…_detail.aspx?…
http://www.velohanak.cz/…_detail.aspx?…
http://www.velohanak.cz/…_detail.aspx?…
http://www.kupkolo.cz/…10_5797.html
toto je za 16010 kč a teda na ostatné ostáva 4000, to sa bude dať niečo rozumné vo výpredajoch nakúpiť :)