Koupit Kellys TNT 90 za 29.990,- Kč ?

43 nepřečtených
  • Petrxyz

    Moje 10 let staré XC RAVO dosluhuje, tak vybírám nové. Mám 190cm/95kg roční nájezd kolem 2 tis km, většinou lesní a polní cesty, lehký terén. Cenový limit je 30 tis Kč.

    Koupili byste v této cenové relaci toto? :

    http://www.kellysbike.com/…ition/tnt-90#…

    Předem díky za názory

    Petr

    0 0
    • Vilém  

      Ne.

      0 0
    • Tina  

      Za tie prachy s tou výbavou za mňa áno.

      0 0
      • Petrxyz  

        Díky, komponenty jsou za tu cenu velmi dobré a dle mého názoru vyvážené, pro mě jedinou neznámou je rám Kellys a po pročtení diskuzí ve fóàech nejsem o moc moudřejší :-) Už jsem jeden prasklý rám u současného RAVO řešil, tak bych se tomu rád znovu vyhnul.

        0 0
        • Tina  

          Rám IMHO nie je o nič horší ako by si v tejto kategórii kúpil Author, Dema, Superior, 4F, … Možno vyrábaný v rovnakej fabrike. To či vydrží konkrétne kus ktorý kúpiš, ti nepovie z určitosťou nikto. Ale to isté platí aj keby si si kúpil Alu Scott, Cannondale alebo Spešl. To by však mala riešiť záruka.

          0 0
    • Sidewinder  

      Osazeni nevypada spatne za tu cenu .. ale bude to asi nejaky vybehovy model, protoze nevidim zadnou pevnou osu, hlava neni tapered, trojprevodnik.. :-(

      No zadna bomba to IMHO neni. Hledal bych dal..

      0 0
      • Petrxyz  

        Díky. bohužel takový odborník nejsem abych dokázal posoudit výhody pevné osy, tapered hlavy a dvojprevodníku. Máš nějaký tip na lépe vybavené kolo v této cenové kategorii ?

        0 0
        • Sidewinder  

          Tak vliv na tuhost taky objektivne posoudit nedovedu. Ale ciste z pohledu uzivatele ocenuji u pevne osy napriklad to, ze pri vyndani kola a zpetnem nasazeni se nezmeni jeho poloha, takze necinka kotouc a neni treba hybat s trmenem brzdy.

          Ale ono u techto novych standardu take jde o to, ze jakakoli nova kola, ktera budes v budoucnu treba chtit koupit, uz budou delana na pevne osy. Jakakoli vidle zase bude mit tapered krk atd.. NEBO naopak .. casem budes chtit koupit karbonovy ram a najednou budes mit vidlici a treba i zadni kolo, ktery nepujdou primo pouzit.

          A dvouprevodnik – dlouho jsem jezdil 3×9 a 3×10 a prechodem na 2×10 mi ubyla zbytecna mala placka a navic mi to usetrilo hooodne razeni. Proto hodnotim dvouprevodnik jako vybornou vec, a tuplem na XC stroji – ale samozrejme je to jen kosmeticka vec, kterou by nebyl problem snadno vyresit v pripade potreby.

          0 0
          • Petrxyz  

            ad pevná osa – jestli tomu správně rozumím, tak není třeba např. při výměně duše řešit polohu kotouče vůči třmenu brzdy.

            ad tapered krk – tomu musí být již přímo přizpůsoben rám?

            ad dvoupřevodník – mně by více vyhovoval, ale otázka je jestli není podstatně dražší.

            Možná bude nakonec lepší si kolo nechat postavit :-)

            0 0
            • jonti  

              lepsi to bude, ale asi taky vyrazne drazsi.

              Veci co resim jsou spis nedulezite, reba je docela pevna i bez pevne osy, tapered krk toho az tolik nezmeni a dvouprevodnik nebo trojprevodnik taky moc velky rozdil v jizde neudela, je to o zvyku.

              0 0
            • Sidewinder  

              ad pevna osa

              • staci srovnat trmen jen jednou
              • je to rychlejsi a pohodlnejsi
              • vidle je tuzsi
              • lepsi kompatibilita s koly do budoucna

              ad tapered krk

              • hlava ramu musi byt tapered a krk vidlice take
              • stara vidle do tapered hlavy se s jakousi redukci dostat da, ale taperedvidle do stare hlavy (to je pripad toho Kellyse) proste nepujde
              • kliky s dvouprevodnikem jsou v podstate stejne drahe jako ty s tremiprevodniky, byva ale lepsi mit i spec. presmykac na dvouplacku a taky razeni musi umet prepnout jen na dva prevody vpredu
              0 0
              • Petrxyz  

                Díky za vysvětlení. Ještě dotaz k té pevné ose. To už musí být přední vidlice s uchycením na pevnou osu nebo to tam lze dát i dodatečně?

                0 0
    • jonti  

      Nevidim duvod proc nekoupit.

      0 0
    • roman 3D  

      za mě ne, tohle třeba jako příklad ať jenom nekecám

      http://www.polygonbike.cz/…14-reba-akce

      0 0
      • Petrxyz  

        Díky. Dívám se na osazení které je téměř totožné, takže bys to bral jenom kvůli nižší ceně nebo je tam nějaký podstatný lepší prvek výbavy, který mi uniká?

        0 0
        • roman 3D  

          image značky rámu, řazení, jiný kola, levnější, ještě teda můj oblíbený Radon http://www.radon-bikes.de/…d_26430_.htm#…

          0 0
          • roman 3D  

            ještě teda brzdy bych Sh dal přednost před Strokerama

            0 0
            • roman 3D  

              tak v popisu mají Strokery a ve specifikaci Shimana, asi si kupující může vybrat:-)

              0 0
          • Petrxyz  

            Díky, kolo z eshopu z Něměcka bych asi nechtěl i když je levnější, pro mě je docela podstatný záruční servis v Praze. Ale díky za tipy, ještě to prozkoumám.

            0 0
            • roman 3D  

              podstatný záruční servis – tohle mě nikdy nešlo do hlavy kór když člověk může mít za svý prachy lepší či levnější kolo odjinud, ale budíž…

              0 0
              • Tina  

                Romane, osobní skúsenosť. Kamarát taktiež raz „ušetril“ tým, že si kúpil RockShox z Chainu o cca 1000,– kč lacnejšie ako mohol na Slovensku. Mal však smolu na vadný kus a na prakticky na novej vidle mu pri nafúkaní vystrelili stieracie krúžky. Čo teraz? Poslať späť do Anglie? Na vidlu v sezóne by čakal viac ako mesiac + náklady na poštovné by takmer zmazali to čo ušetril. A navyše by v sezóne nemohol jazdiť. Distributér RockShox na Slovensku mu to opravil, ale zaplatil viac ako ušetril a vidlu dostal po 2 týždňoch. Takže nie vždy čo je na začiatku lacnejšie je výhodnejšie.

                0 0
                • Petrxyz  

                  To je přesně to čemu bych se chtěl vyhnout.

                  0 0
                  • petrpoko1  

                    Reklamoval sem vadnou Rebu na Canyonu (je to už pár let zpátky). Doložil sem, že byla součástí kola a české zastoupení RS mi ji bez problémů reklamovalo v záruce. Proč nemohl uplatnit reklamaci na SVK? Pochopil bych ještě že spěchal a dal to do lokálního servisu (kvůli rychlosti opravy pokud si na to servisák věří), ale platit ofiko distributorovi za záruční opravu?

                    0 0
                    • Tina  

                      Ofiko slovenský distributor povedal, že to opraví iba za úplatu. A až vtedy keď opraví všetky vidlice, ktoré boli kúpené u nich. Skús reklamovať u ofiko distributora niečo čo si kúpil za lacno cez nejaký e-shop ;)

                      0 0
                      • petrpoko1  

                        Vážně míněná otázka – může se lišit přístup distributora pokud chci reklamovat vadnou komponentu (v tomto případě vidli) koupenou samostatně přes e-shop a koupenou jako součást kola (což v mém případě byl také e-shop)?

                        Jinak rozumím tomu že distributor řekne že přednost mají reklamace na jím prodané výrobky. Na druhou stranu většina těchto firem už uznává celosvětovou záruku a mělo by obecně být jedno kde to koupím a kde reklamuju.

                        0 0
                        • Tina  

                          Niektorí distributéri však neuznávajú a nereklamujú tovar pochádzajúci cez tzv. šedý dovoz.

                          Pozri sa no to triezvym pohľadom. Chcem ušetriť a tak obídem ofiko predajcu. Ale záruku a servis požadujem od ofiko distributéra hoci som mu nedala zarobiť, aby mal z čoho riešiť reklamáciu :/

                          0 0
                • Azmir  

                  Pokud to je snad součást reklamace, tak poštu platí subjekt u kterého reklamuje a jestli jí pošle na reklamaci tady nebo do anglie, ta výměna bude trvat ± podobnou dobu maximálně se prodlouží o délku cesty poštou.

                  0 0
                  • Tina  

                    Si si istý s tým poštovným? ;) Fakt si myslíš, že pošleš vidlicu na reklamáciu do Anglie a oni ti na účet pošlú sumu poštovného? :D

                    0 0
              • Petrxyz  

                No přeci když se něco pokazí v záruce, vezmu kolo dám ho do servisu za rohem a oni to v krátké době zdarma opraví a znovu jezdím. Pokud koupím kolo v zahraničí tak buď můžu zdlouhavě reklamovat přímo u nich nebo si za vlastní peníze nechat opravit v ČR. Já tam vidím podstatný rozdíl, který mi za cenový rozdíl do 2 tis nestojí. Pokud je cenový rozdíl cca 5 tis ve srovnatelné výbavě, pak je to již výhodné koupit za hranicemi

                0 0
              • Petrxyz  

                No přeci když se něco pokazí v záruce, vezmu kolo dám ho do servisu za rohem a oni to v krátké době zdarma opraví a znovu jezdím. Pokud koupím kolo v zahraničí tak buď můžu zdlouhavě reklamovat přímo u nich nebo si za vlastní peníze nechat opravit v ČR. Já tam vidím podstatný rozdíl, který mi za cenový rozdíl do 2 tis nestojí. Pokud je cenový rozdíl cca 5 tis ve srovnatelné výbavě, pak je to již výhodné koupit za hranicemi

                0 0
              • Petrxyz  

                No přeci když se něco pokazí v záruce, vezmu kolo dám ho do servisu za rohem a oni to v krátké době zdarma opraví a znovu jezdím. Pokud koupím kolo v zahraničí tak buď můžu zdlouhavě reklamovat přímo u nich nebo si za vlastní peníze nechat opravit v ČR. Já tam vidím podstatný rozdíl, který mi za cenový rozdíl do 2 tis nestojí. Pokud je cenový rozdíl cca 5 tis ve srovnatelné výbavě, pak je to již výhodné koupit za hranicemi

                0 0
    • blackboy007  

      kup ho já mám TNT 90 2013 a mám najeto za minulý rok a tento 1550 km vše je ok bez defektu a roztrženého řetězu jenom jsem měnil brzdy původně Hayes a teď XT BR 785 a výměna sedla a pedálů sedlo jsem koupil za 500 kč a pedály za 400 kč a brzdy ve slevě za 4000 kč jezdím 60% silnice a cesty a zbytek 40% terén

      0 0
      • Petrxyz  

        Díky za názor. Brzdy u 2014 jsou již SHIMANO SLX M675, ty by snad mohly být v pohodě, sedlo jsem zkoušel a připadá mi celkem pohodlné, no a pedály i kdyby se musely měnit, tak je otázka pár stovek.

        0 0
        • blackboy007  

          to máš dobré máš tam brzdy SLX a dokonce nášlapné pedály já to neměl měl jsem klasické a ty stály za prd nikdy nekupuj klasické pedály stojí za prd pár krát jsem si málem nabyl hubu jak mi noha zkouzla ted mám platforky ty nejlevnější a super noha drží jak přibytá a máš kalhoty na kolo s výstekou na zadku pokud ne bude tě moc pálet zadek na tom sedle prodal jsem ho hned po 50 km nešlo na něm jet

          0 0
          • nitraq  

            Ježišikriste, tady čeština dostala extrémně na frak.

            0 0
          • Petrxyz  

            Já už mám SPD na současném kole, takže jsem na ně zvyklej, klasický šlapky bych už nerozdýchal. Sedlo mám spíš tvrdší a úzké, bylo tam od začátku a pak jsem si na něj tak nějak zvyknul.

            0 0
    • Topol  

      Za tu cenu to není zas tak špatná volba,pokud se ti líbí tak ho kup.

      0 0
      • Petrxyz  

        Díky, krásu až zas tak neřeším, stejně bude po pár měsících poškrábané:-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.