tak kdo se chystá?
letos hodně brzo, tak to bude asi hodně bolet.
tak kdo se chystá?
letos hodně brzo, tak to bude asi hodně bolet.
Jedu a těšim se :-). Jsem vcelku zvědavej na výsledek…
Když zvládneš po startu se dostat co nejvíc dopředu, tak celkově do 50, v kat. určitě do 10.
do desítky v kat to je pěkný výsledek na KPŽ. To už není úplně zadarmo.
Jak v který, třeba holky nad 50 na dlouhej trati majíněkde bednu za dojetí v limitu (ale to je pro ně obdivuhodný výkon).
Ale i v 40–50M se ta desítka nechá dát, ale jsou to kule.
Kdyz se clovek cpe moc dopredu tak to prepali a pak nedojede tak dobre, ale jestli vite ze JakeF jezdi dobre tak o tom pak zadna…
pravda, že ty Brdy jsou mezi 50kama spíš delší /časově/. Tak je prostor na to, aby seklo :)
Vypadá to dost srovnatelný s Dobříší krátkou. I když ten profil mi přijde vcelku nenáročnej, takže hlavně se neodrovnat v tom prvnim kopci a před závodem se rozjet. Je tam nějakej terénně náročnější úsek kromě tý kořenitý části pod Klondajkem? Teď jen doufám, že dostanu slušnou startovní pozici :-).
je tam už v druhý části jeden prudší úsek ve sjezdu a potom celkem potrápí i sjezd Babky, je to už kousek do cíle a když to neznáš, může to dost brzdit.
Díky, trochu to projetý mám, ale spíš tu cestu, co se po ní jede první půlka závodu. Ve sjezdech spoléhám na to, že budu mít někoho před sebou…
Napsal sis o divokou kartu?
Napsal, mám jí přes mail i potvrzenou. Ale když tak dole čtu, že se bude stejně startovat jen na dvě vlny, tak to bude hlavně o tom se procpat co nejvíc dopředu hned na a po startu.
Napadá někoho, kde bych si mohl půjčit bajka na závod? Svýho mám v servisu a obávám se, že letos budu muset jet na krosu. A to bude fakt bolet.
Mozna bych o necem vedel, dyztak na mail
co cyklopujcovna? :-P
Nikdy jsem to nejel, jaký je terén, na fulla, nebo je HT 29´ postačující? Kdysi jsem si dal předsevzetí, že už nikdy žádný mtb závod na HT, ale nějak jsem nezvládnul logistiku a full odpočívá v Krkonoších…
idealni
taky jedu a těším se na tu trať(kromě těch kořenů :D ), uvidíme jak moc to bude bolet :)
Nejedu, máme jinou akci. Ale nejel bych ani kdybych měl čas. Ten jejich systém řazení na startu prostě nepřekousnu. Abych se za 500kč probíjel tak z poloviny startovního pole dopředu mě nebaví. Ještě tak to skousnu na Drásalovi, ale na těhle krátkejch závodech ne.
Zkusím to vydržet do července na eXBB, to bude jiný kafe :-)
Uvažuju o závodě, ale asi se nezúčastním. Jediný, co mě tam láká, jsou moji 2 kamarádi, kteří jsou navíc na podobné výkonnostní úrovni jako já. Ale co mě rozhodně neláká, ba dokonce odpuzuje, je počet startujících – ke včerejšímu dni, co jsem se díval (a nevím, jestli jsem se díval správně, moc se mi tomu nechce věřit), bylo 820 přihlášených!! No to je naprosto odporný vzhledem k tomu, jak vypadá trasa – jestli se začátek shoduje s trasou WTB, tak po pár set metrech se vjíždí do ne zrovna široké lesní cesty, je to kopec a je hodně dlouhej. Při Winter Trans Brdy a 300 závodnících je to v pohodě, ale s trojnásobným množstvím lidí si to nedovedu představit. TFUJ! Navíc jsem si všiml, že Kolo pro život má ty závody drahý! Jsem z toho mírně zklamaný, rád bych si s kamarády zazávodil, ale tohle je fakt masovka!
Trochu se omlouvám, byl jsem si zjistit počet přihlášených na trase 55 km (těch 820 je nejspíš na všech trasách dohromady) a vychází to v tuto chvíli na nějakých 690! Ale ani to není úplně nízký číslo.
A jak funguje ten jejich systém řazení na start?
Silné lokty vepředu.
Taky by mě zajímalo… Vlny po cca 200 lidech, 5 minutová pauza a ve vlně podle ostrosti loktů? :-)
pokud jsi nic nejel loni, startuješ z chvostu. Nebo ti pořadatel může dát divokou kartu /týden před startem/.
pokud jsi jel loni, máš výkonnostní koeficient. jsou 4 třídy
zbytek automaticky v koridoru IV
je to podle me ok, jeden závod za rok zkousneš /na určení koef stačí/ a kdo na to má si vyjede I.VK bez problémů. Pak startuješ z druhý lajny za Elite + mistrovská třída, což je pár lídí, který ale stejně téměř nikdo z BF nedává
já třeba jezdím jen Brdy a v klídku si jedu z I :)
se někdo má :-)
se někdo má :-)
Tak to zní velmi rozumně a začínám tím pádem zvažovat, že bych si nějaký to krátký KPŽ výhledově střihnul, jinak mě od toho ty davy na startu odrazovaly. Loni jsem totiž jel dlouhou Chrudim, tam žádná tlačenice nebyla páč se všichni ještě pět minut před startem schovávali před deštěm, a tu I VK mi tam koukám teď píšou :-)
jj šance vyjet si jí je nejlepší právě na Chrudimi, nebo možná Drásal, prostě dlouhé náročné tratě.
Ikdyž letos to trochu omezili zavedením koeficientu tratě, což se počítá z „urovně konkurence prvních 200 závodníků“ nebo jinak, vezme se koef 200 největších předem přihlášených kudličů a vydělí se 200, tím se pak násobí tvoje body za pozici v rámci kat i celkově do bodování. Dto už je trochu chaozzz, ale není nutný si to pamatovat. Princip je zakudlit jednou za rok dobře KPŽ a máš na další závody vystaráno.
Trochu mi to složitostí začíná připomínat výpočet nějakýho koeficientu pojistnýho plnění, ale zní to logický a při počtu účastníků to jinak dělat nejde. Každopádně mě tedy aspoň s odstupem času těší, že ty z**** bahenní lázně v Chrudimi byly aspoň k něčemu dobrý, teď už je ale úplně škoda se někam hlásit ;-), protože mi ten jejich koeficient už bude jen klesat, 15. v kategorii jinde a za lepšího počasí nedojedu ani omylem :-)
:) budeš muset holt máknout no :)
Tak to zní velmi rozumně a začínám tím pádem zvažovat, že bych si nějaký to krátký KPŽ výhledově střihnul, jinak mě od toho ty davy na startu odrazovaly. Loni jsem totiž jel dlouhou Chrudim, tam žádná tlačenice nebyla páč se všichni ještě pět minut před startem schovávali před deštěm, a tu I VK mi tam koukám teď píšou :-)
kde zjistím z jaké řady startuju, případně do jaké VK jsem zařazený?
Když se přihlásíš, tak máš v profilu uvedenou i výkonnostní třídu. Jestli tam žádnou nemáš, startuješ z poslední vlny.
Ahoj,
asi blbej dotaz. loni jsem neco jel, kartu jsem asi vyhodil. ted jsem se nasel v tom jejich systemu. mam tam tridu I. muzu s tim nejak operovat pri prihlasovani na miste v sobotu, nebo je to jen pro vcasne prihlaseni predem?
dik
tak on ten systém zas tak blbej není. Já jel loni jenom Drásala a mám taky jedničku. To jsem myslel, že těch bodů bude potřeba nasbírat víc z více závodů. No ale stejně mi to k ničemu není, z Kolopro letos žádnej závod neplánuju, ani Drásala, takže mi to zase pěkně propadne.
Ty výk. třídy jsou jen orientační, postavení startu záleží hlavně na kvalitě(vyjetých bodů) přihlášených.
1.A) koridor 1–50 nejlepších lidí dle jejich bodů- chodí zepředu a jsou jmenovitě vyvoláváni
1.B) 60–200 dle bodů
2.)200–300 dle bodů
3.)300–400
4)ostatní
tak se může stát, že i člověk s 1VK se dostane do první 50
(třeba když se startuje krátká a dlouhá zároveň- viz Liberec, tak tam je 1A 50 lidí z krátký a 50 z dlouhý, v 1B je ptomo celkem 300 lidí a je to ukrutnej masakr – tam jsem měl neskutečný štěstí, měl jsem 50 na dlouhej)
Ale ze 1.B pozice se mezi tu 50 nechá dostat, musíš si po startu trochu zašpurtovat.
A ideální na vyjetí bodů je Saltz 210.
juch, tak nakonec B154, prvni koridor, orodovani se vyplatilo :-)
Tak teď koukám na web kolopro, 915 přihlášenejch a dvě vlny, ve 12.00 1–399, za 5 minut zbytek. Asi bude trochu tlačenice.
zrovna Brdy jsou super závod na předjíždění. I Elita najíždí do singlů až po cca 30minutách /u jezírka/. Do té doby minimálně tři cyklisti vedle sebe se vejdou. Když budeš dostatečně dlouho před startem, tak si stoupneš na začátek II vlny. a bude to relativně ok. Ta první se už natahá a určitě se na i ve druhé najdou svižní borci
Nojo, ale dostatečně dlouho znamená aspoň 3/4 hodiny, to je docela na palici. Ale nakonec mám 381, jsem v první vlně, to mi ke štěstí stačí.
Zvažuju že bych tenhle závod konečně zkusil, ale o malinko víc mě zaujala „50 Český ráj“. Takže dilema, co si víc užiju…
50 Cesky raj je strelba prevazne po asfaltu… Takze za me kdyz jde o to, co si vic uzit, vitezi Brdy :-)
:) :) :)
A je to tam blíž + vyjetí korunované zastávkou u Pigiho.
Kdybych se rozhodoval já – Brdy.
hehe, po žádným závodě bych takovou dálku jako k Pigimu snad ani nedojel, to je skoro lepší tam jet rovnou:-)
ráj je na hovno, to je krosku. Brdy jsou alespon chvílema zajímavý
hmm, tak to, paradoxně zvolím nejspíš Ráj :-) s ohledem na momentální fyzičku se na lehčí a více tempové trati budu míň „trápit“ a líp se mi pojede… šlapavé rovné rychlé trasy jako třeba Pražská 50 mi sedí víc, nemám ještě moc síly na akceleraci:-(
abys pak nenadával. šrumec v balíku po šotolině a asfaltu pro tebe? no nevím. Tam není jedinej úsek terénem, kde bys musel něco řešit. Všude dálnice pro 3-x vedle sebe napohodu.
Já vím, zní to divně, ale když jsem nad tím přemýšlel, je to pro mě cesta jak podat nejlepší výkon: protože jsem těžkej, v rámci fyzičky u mě vytvalost výrazně předčí silové parametry, takže mi nejvíce na závodech vyhovuje držet se co nejvíce konstantního tempa bez změn. Faktem je, že terén člověka víc baví, ale v mém případě i víc unaví a do Haloun si zajedu jindy a na pohodu. Není nad to najít a obhájit si sám výmluvu:-)
Ten Raj je jeden z nejdebilnejsich pseudomtb zavodu co sem kdy jel…
navíc ten kreš v dojezdu :/
no prave :)
Boudecká
letos na to fakt nemam :)
JA taky ne ;)
nejsme v tom sami :-))
pobavils :)
pod halounskou loukou, jak se objizdi zavora(pokud nebude otevrena) je spadlej dlouhej strom pres celou cestu:)
takze budto vlevo pres les objet, nebo z kola dolu
no dost zvažuju jestli se v týhle situaci nevyplatí dát to rovně přes závoru pěšky. Spodem lesem to je dost pomalý. Otázka zdali ten strom nedaj do pizzy nebo neotevřou závoru.
každopádně tam už budu hustě popravenej, takže na to stejně zapomenu a pak budu jak trubka čumět na ten strom :)
bunny-hop?
dáš?
Když jsem zkoušel bunny-hop přes Opel Astra, kláda mne nezastaví :-)))
tak tam budu fotit :)
přijedu zase udělat nějaký fotky… možná už bych se zkusil i pohybovat na kole, ale spíš to asi nebudu hrotit..
Tak všem startujícím hodně štěstí, ale ne zase tolik, abyste mě předjeli :-). Zítra zdar bajku!
Neboj, Startuju až v druhej vlně :-D Doufam, že tě poznam už na trati :-D
Tak až mě dojedeš, tak řekni, ať vim, že to jsi ty :-).
DŮLEŽITÉ!!! Hledá se baťoh! Těsně před startem závodu jsem si nechával červeno černej baťůžek před místem prezentací v tom parčíku. Měl jsem v něm šusťákovou bundu a kalhoty Craft. Nevěděl jsem totiž, že cílový prostor je jinde než start a že tedy to místo prezentací bude po startu liduprázdný. Když jsem po 2,5 hod přijel, už tam nebyl. Jsem asi naivní blbec! Proto se ptám, jestli o tom někdo něco neví a jestli si ho třeba někdo nebral k sobě. Jinak jsem udělal spoustu fotek i videí ze závodu, ale teda vůbec nemám náladu to teď dávat na net:-(
Tak pro mě to byla zkouška trpělivosti :-). Nejdřív jsem několikrát zastavoval, protože se mi uvolňovala brašnička s klíčkama od auta, takže mi pokaždý ujela skupinka a v tom tempu už to sjet nešlo a nakonec jsem si tam ještě střihnul defekt, což mě dožralo už vrcholně, takže jsem si to v klidu opravil a na nějaký umístění už kašlal… Ale teda ta neznalost trati je dost nepříjemná, i když aspoň to člověk nešetří do kopců, když neví, co má před sebou…
Tak s tím defektem je to pech, ale ta brašnička je blbost. Klíčky od auta a lístek na občerstvení v cíli tam nepatří.
Co se týče znalosti či neznalosti tratě, je to v podstatě fuk. Jediná taktika, která vede k výsledkům je ze začátku to napálit, pak zrychlit a nakonec dospurtovat. Vím to, protože sám tak nejezdím a vidím moje výsledky, ne!?
moje řeč, já se tak jezdit snažím, když to teda jde, no a to pak vidět je :-D
Sharkino, velka gratulace:)
diks, jsem zvedava, jak zitra na Jested… Kdyztak pribal gumicuk :-D
Myslím, že znalost tratě především v technických úsecích a sjezdech udělá dost. Já se přijel jen na závod podívat, udělat nějaký fotky a při té příležitosti jsem se v jednom z těch sjezdů za tím předposledním velkým kopcem chytil borců, co ztráceli na první skupinku asi 11 minut a musím říct, že to v těch sjezdech dávali krutě. Když jsem se za nima vyvážel, měl jsem v očích smrt. Pak jsme s tím jedním borcem nedobrzdili jednu dost nepřehlednou zatáčku. On vjel do křoví a já nestihl zatočit vůbec, naštěstí tam žádný stromy nebyly. Těsně před brodem, jak je tam to prudký krkolomný klesání, tak tam už jsem nestačil vůbec – hold neznalost tratě.
Většina tu trať jede jednou za rok a pokud objedeš ročně 20 závodů, tak si z ní nepamatuješ skoro nic. Ale oni závodili a ty ne, pak se prostě „přiměřeně“ riskuje i ve sjezdech, abys nepromarnil náskok, na jehož vybudování si se v kopci pekelně nadřel…
to není úplně pravda. Osobně třeba na závodech jezdím ve sjezdech menší šrot než na vyjíždce. Naopak musíš jet tak abys mohl i pokračovat :)
pochopitelně je dobrý neztratit a občas i někoho předjet, ale není to za cenu jízdy panna nebo orel…
jasně, nepřesně jsem se vyjádřil. V technice se jede většinou celkem rozumně, ale já myslel spíš to co zmiňuje jonti…rychlý sjezdy, kde jede velká skupina poskládaná v těsnym háku a ještě se do toho „svačí“. Pak stačí, aby jeden udělal chybu a bude to masakr. V tréninku bych takhle v životě nejel, ale vykašenej v závodě jsem za toho háka rád…
dyt tam v podstate zadna technika neni…nebo se pletu?
No a kam je teda dát jinam, když člověk zrovna jede sám? Nebejt tam ty klíčky, tak tu brašničku zahodim a risknul bych to bez duše, ale takhle jsem se kvůli tomu musel zastavit a zase to tam nějak přichytit… Alespoň teď už vim, že to nesmí držet jen na sucháč, když jsem jí kupoval, tak mě ani nenapadlo, že s ní můžou bejt problémy.
A s tou taktikou to je dobrej vtip :-). Ale člověk to může brát vážně tak možná na hodinovym závodě…
Brašničku bys zahodil…
A on by jí potom nějakej blbec, co by čistil trať od bordelu, kterej tam nechali „závodníci“ sebral a odvezl do odpadků, protože tys přece nemohl ztratit ani vteřinu v boji o 100.místo. Sem bych dal blicí smajlík.
co to placas za nesmysly?
Kdo při závodě (nebo vyjížďce, tréninku) odhazuje úmyslně na zem odpadky, je pro mne *******.
Klíče od auta a hlavně ten LÍSTEK NA OBČERSTVENÍ V CÍLI, jak bylo zmíněno výše :-), pěkně zabalim do igelitého pytlíčku tak, aby se k tomu nedostala voda, strčim do kapsy u dresu a pěkně ze všech stran ty klíče v kapse obebnu spínacíma špendlíčkama. Brašnu, kdyby mi nedržela bych tam případně na trati narval taky (nebo alespoň její obsah a brašnu bych zahodil, když stojí za … )
Já o tom lístku na občerstvení nic nepsal ;-). Ten na mě čekal v autě. Ale ten plán je dobrej, to tak možná příště udělám, i když možná spíš pořídim nějakou lepší brašničku, na tu duši je to praktický… Já jí do dresu taky nakonec narval, když se uvolnila potřetí a začala se trhat, ale stejně jsem se pořád, hlavně ve sjezdu, bál, že mi z dresu vylítne…
karliner: Tak třeba na občerstvovačce by to nebyl zrovna problém. Projížděl jsem s padající kapsičkou dvě, ale svěř tam někomu klíče od auta ještě s tim, že do cíle dorazí tak 3 hodiny po tobě… A i když pominu, že to zmiňovaný místo je nesmysl, tak pořád, člověk tam je kvůli závodění. Když si budu chtít každejch 5km zastavovat, tak si tam zajedu kdykoliv jindy.
co se brašničky týče, doporučit mohu Fizik s upevněním suchými zipy, jak já tak Blacky ji vozíme a bez problémů
Jo ta brašnička je fajn, mam tu větší verzi (M) na suchý zipy a zatim drží dobře, ťuk ťuk.
Jinak Sharko gratulace, ikdyž tě vubec neznam, musim říct, že souboj mezi tebou a tou další slečnou kousek před koncem byl fakt napinavej. Myslim, žes to byla ty za kym jsem jel do cilove rovinky a teda fakt v tech lesich pred cilem to byl zažitek sledovat. Jen škoda, že se tam nedalo moc předjíždět.Bylo vidět, že ti tam pár bikeru vadilo.
diky, ja byla v dresu Meridy, tak snad to patri mne :-)
Tak teď na to koukám a 143. místo celkově :( a 2:36:18. Na mezičase ještě 22. místo v kategorii a to tam už jsem měl za sebou dvojí nandavání brašničky… No co, aspoň je prostor na zlepšení, příště na bezduších a s lepší úschovou klíčů :-).
kde jsou výsledky? :)
Na sportsoftu .
Znalost trate – to je takovy problem se podivat na profil na webu? Nastudujes to, pripadne vytisknout a nalepit na riditka.
Za mě spokojenost, proti loňsku o 3/4 hodiny lepší čas splněnej cíl do 3 hodin, jen kdyby se tam nesešlo tolik chrtů – loni by to bylo kolem 150. místa, letos 258. Z půjčeného Epica mám smíšený pocity, za pedálem šel hodně dobře, stabilita a ovladatelnost bez připomínek, ale s foukáním tlumiče a vidle se technik moc nemazal. Dal tam tlaky podle tabulek (aspoň pneu jsem mu zatrh nafoukat na max a upustil je na 3), a šel jsem. Bylo to nafoukaný dost natvrdo, ve sjezdech jsem pak byl vyklepanej skoro víc než na mým HTčku, přišlo mi že pobíral jen táhlejší nerovnosti, ale rychlý rázy od šutrů a kořenů moc ne. Předpokládám ale, že nastavením by to šlo výrazně vylepšit. A jinak s tím předjížděním na začátku, ono je fajn že je dlouho prostor pro 3 lidi vedle sebe, ale když jich tam jede pět, tak se stejně předjíždět nedá. Si to Blacky někdy zkus, jet se třetí stovkou :-). Ale nebylo to tak strašný a stejně by mi to nijak nepomohlo, dneska bych to líp nedal.
Přesně, v tom startu se moc předjíždět nedalo, až pak do toho kopce to místy šlo, ale stejně to lidi moc neusnadňovali. Někdo tak v první 50ce tam hodně ošklivě letěl hned na mostě, neví někdo, jak dopad?
závod se mi fakt nepovedl… začátek vypadal hodně slibně, sice jsem startoval z druhý vlny, kolem 15km už jsem byl mezi první vlnou, kudla jak prase,ale jelo se mi dobře :) na poločase max. 1:20 a pak se to začlo sr*t, klacek(cca 5cm průměr) do zadního kola(-->skoro pád a kolo hází tak o 0,5cm), jel jsem dál až k prvnímu brodu, tam jsem to poslal jako prase, první defekt, píchlý zadní kolo, to mě naštvalo,ale nějak jsem to přešel… poté byly defekty ještě 2 a to už jsem nevydržel a do cíle jsem došel asi 5km… mooooc podařenej závod :(
Dneska peklo. Pod černolicema namotanej šaltr a z cca 20–30 naráz 50–60. Pak kudla jako prase a sjíždečka. Někde po otočce jsem ztratil tacháč za 3 litry. V závěrečných singlech jsem říznul plášť cca 4mm /okolo 33–35 fleku/ mlíko to pobralo jen málo, tak jsem to musel foukat a čumět jak kolem všíchni frčí. Navíc mi v cíli někdo ukradl rukavice northwave skeleton, když jsem si je položil u mytí kol. Takže dneska den blbec.
nakonec 41 flek a 2,16. Ale mohla to bejt při menší smůle i bedna.
koukám se ti taky „dařilo“… zlatej duatlon :D
slušnej pešek, tak třeba maš vybráno do konce sezóny
btw jsem po dlouhé době koukal na titulku EBB a záhlaví mě pobavilo .)
jj GH už je tam dlouho.
když dostanu omluvenku z KPŽ Karlštejn tak bych rád jel
u mě skoro maximální spokojenost. Za černolicema sem čekal na svoje plíce, ty sem zapomněl někde dole pod kopcem, k řevničáku háka s Blackym a pak to šlo jak po másle. ukázková spolupráce udělá svý :-) Teda až k Babce, kde sem trochu vytuhnul. Ztráta čočky před cílem u řeky už m+ nemohla rozhodit, celkově 43. místo 9. v kat, čas 2:16 takže 95% spokojenost..
Defektů bylo fakt mrtě a spousta lidí jich měla víc po sobě… Já sem fotil na tý louce pár km před cílem, když tam asi na 30tym místě přilítnul někdo z Volva, že prej má pomalej defekt a jestli bych mu nepučil zadní kolo, že to na tom jeho dojedu… No trochu sem se rozmejšlel, ale nakonec sem vyměnil svího Crossmaxe za jeho ZTR Arch na A2Z náboji s mortrop upínákama a v cíli na mě kolo čekalo v jejich stánku…
hele me to napadlo az v cili ti vzit zadni kolo – pri prvnim defektu si byl kousek…pri druhym uz to nemelo smysl se nekam hnat…
a jinak fotos hodne gut !
No já už vám na to se*u abych byl jako pojízdný depo :) dík za pochvalu, ale pořád je eště co zlepšovat, hlavně potřebuju pořídit kratší ohnisko, ale když si člověk zvykne na eLka, tak už nic jinýho nechce, takže musim šetřit :)
Tak jsem nakonec dal na rady zkušených a jel si konečně projet TransBrdy:-) Trať pěkná, líbila se mi, takhle na jaře docela přísná a pěkně mě proškolila, špatně jsem odhadl síly a v půlce toho předposledního většího kopce (před 2. občerstvovačkou) mi pekelně došlo, chybami se člověk učí. Takže jsem konec zmírnil a dojel spíše na úspornej režim. A jako bonus před koncem u jednoho „brodu“ byla krátká 2minutová záchraná akce, když ještě s jedním klukem jsme lovili nějakýho chrta ze svahu u potoka, asi zkoušel skočit šipku a nemohl se vycvaknout z pedálů:-) naštěstí přežil ve zdraví(aspoň se tak tvářil). Čas beru jako motivaci, aby bylo co zlepšovat 3:04:25 :-)
sakra, kdybych věděl, že jsi to ty, tak bych se na pásce zmáčknul, porazit pekelníka, toho bych si cenil.
Byl jsem se mrknout s foťákem na trati. Bohužel jsem propásnul prvních asi 20 chrtů, buď jeli moc rychle, nebo jsem si to špatně vypočítal :-) Pár fotek je tady , všech asi 400 sem dám zítra. Teď už na to kašlu a jdu spinkat.
Prémie pro 100 000 cího KPŽ jezdícího bikera asi přilákala na start hodně lidí, někteří v tom sjezdu vypadají, že na kole sedí poprve :-), někteří stejné místo projíždí s úsměvem, jiní tlačí z kopce :-))
Nebo KPŽ začíná ty trasy vybírat technicky náročnější?
Jestli máte někdo chuť, tak se tady můžete přehrabovat ve 400 fotkách
Když se někomu nebudou líbit občas padající horizonty, tak se to doma srovnejte sami :-)
Trochu jsem se nechal vystresovat, jak se tu resilo to ohromne mnozstvi lidi a umisteni ve vlnach, ale nakonec musim rict, ze i start ze druhe vlny byl vpohode (McBlacky mel s predjizdenim pravdu), nemyslim, ze bych z prvni zajel lepe. cas 2.24, jsem spokojen.
zaznam z garminu, prijemne svezeni:-)
tj dobře ty !
To je zajímavý, to je druhej záznam z Garminu ze včerejška a oba mají celkově nastoupáno přes 1200 metrů. V propozicích je uváděno 1050m a i dva barometrický Ciclomastery ukazovaly 1067m.
1224m na Sigma Rox. Má přesnost na metr, za rok používání jsem s výškou neměl problémy.
Polar CS400 – 1040m
pozor na to jaky program to sumarum pocita a zaokrouhluje. Ve zdrojaku .tcx z garminu je alt na 3 desetiny, garmin connect spocital 1200, ale mam i jinej program a ten 1090…
ze gconnect pocita vic, to vim dlouho…
fotos zde
pekny:)
a sharka(n) je ultra modelina :)
taky pokaždy, když me viděla, tak zpomalila abych jí krásně stihnul :D všechny její fotky byly krásně ostrý…
Pěkný fotky. Dvě jsem si zkopíroval :)
Super fotky …díky.
slusny
netuctovy kousky
libej se mi
a zase je tam sharina:))
:-D
kde?
tady drti nebohe chlapce:)
aha, nooo
proste je tam, no:)
už jsem našel :-)))
Nejsem zadny nebohy Chlapec :-( :-D
já znám Nejsem kluku pitomá
:-D jo to znam taky… ale Ne, musim se bránit, když na tý fotce kde Sharka drti ty „nebohe chlapce“, je jeden jediny chlapec na bicyklu a to jsem já, tak to nemuzu nechat bez reakce :-)
pěkné:-) a děkuji za „dojezdovku“, to vědět tak dělám nějaký vítězný gesto:-D
Pěkný fotky ;)
Mohl by jsi mi poslat na mail IMG_0463.jpg? Moc dík Š.
Musím se pochlubit článkem (protože výsledkem to ve srovnání s místními borci moc nešlo).
Pekne napsany.
+1
fajnovka :)
tak tak pořádně trápit v kopcích. 8/5 Šela!
Hezky napsaný, kvalitní biker a ještě lepší spisovatel. Na mém blogu ZDE si můžete taky počíst, navíc tam mám odkaz na nějaké moje fotky a videa. A kdyby někdo věděl o nějakém batohu (viz poslední odstavec článku), tak budu rád za jakoukoliv informaci. Dík
Zajimavy napad s tim nahanenim elite jezdcu :D
hehe, tak už chápu jak si narazil na moje fotky :)
Ano, já jsem já :) Teď už to víš.
fajn cteni Vasku:)
ale takhle chrtit, a na zavode, styd se!
doraz na „gunghovu kamenici“ v sobotu
Znáte ho ? :-)
no borec, asi byl v takovim stresu, že to prostě nedal… Ono se to nezdá, já sem píchnul v prvnim kole na 24 hodinovce v Liberci, kde jeden defekt neznamená nic, natož po 5ti kilometrech… Vyndal sem si duši z brašny, sundal plášť, vyndal duši, pak sem něco dělal a strčil sem tam zpátky tu děravou :D došlo mi to když sem tam napral druhou bombičku a pořád to ucházelo, tak sem se kouknul vedle kola a tam ta nová duše eště hezky srolovaná a přepásaná gumičkou :)
jinak na třetí fotce Oťas a jede jak ďábel :)
jo a u tý fotky je nejhustější popisek: Čas běžel, výměna duše se moc nedařila, kolem projely desítky hobíků, většinou už ti bez reklam a týmových barev. :-D
:D
celý Oťas :-)))) slušnej výsledek zajeli klucí
celý Oťas :-)))) slušnej výsledek zajeli klucí
smutný příběh:-(
zas tak hrozný místo asi nejel, když na jedný fotce jsem já a na druhý Ota a dojeli jsme 41 a 43. Ale jinak je to jasně lama, to by měl umět každej.
ikdyž po zkušenosti s technickou zdatností a stylem jízdy juncků ze spořky /24H Vimperk 2009/ se divím že vůbec dorazí v pořádku do cíle.
ale vyhráli ne? :)
na Brdech jo, ale když si vezmeš že jediný kdo jim může konkurovat je Kolín a ti nepřijeli…
no ve Vimperku právě nevyhráli, matláci…
tak ono to neni prdel, sou to chrti, ale maj rychlost na XC, silnici, ale 24 hodinovka je o vytrvalosti, hlavě a hlavně o zkušenostech…
Jooo, toho znám :-) hroznej netechnik jak vidim, a to i pak v sedle :-D
co to je za kokota?
nenasel jste tam nekdo muj bajecny nejoblibenejsi VDO MC 1,0+? Dost ho postradam, sice me dost stval jak ukazoval permanentne nizky prumer, ale za ty leta jsme se dost szili :)
cau kvetinko, bohuzel nenasli
kup si neco od Ciclo, ty davaj lepcejsi prumerky:)
:) ahoj teepku, koukám v jiným vláknu, že přes týden žádná odpol. vyjížďka, že by to počasí?
já tam ztratil HAC4 :/ někde před kopcem ke druhý občerstvovačce. Už jsem se s ním rozloučil. Nerad
to já ho ztratila až v cíli-sundala jsem ho, aby se mi nekazil průměr :(
Tak to jsi na tom ještě dobře. Nám se ztratilo kolo k VDO C3 DS…
a sakra :(
vy musíte mít vždy něco extra
Včera jsem si to jela projet a je to tam stejné jako minulý rok, tedy sucho, trochu blátíčka, pokud ovšem nezaprší..
Tak jako minulý rok jsem zabloudila až ke Kuchyňce a za Studený vrch. :))
Takže jsem to vzdala neboť zklamala i baterka ve foťáku a jela se občerstvit do Haloun k Paviánovi.
Nakonec to dalo 117km a z toho 65km po Brdech, super den. TransBrdy_2011_before
Na můj vkus tam toho bahna je ještě docela dost, nechci vidět jak to bude vypadat po průjezdu 1000 lidí. :-/ No snad to ještě dostatečně vyschne.
Jj, uvidíme, má být hezky..
Neměla jsi na sobě dres KERN a pod sebou KTM?
Nene bílo-modrý dres auto hase a pod sebou Author Introvert.
Aha, tak to jsme potkali jinou „Zlatku“ :-)