• McBlacky

    tak kdo se chystá?

    letos hodně brzo, tak to bude asi hodně bolet.

    Anketa: Brdy

    ano
    16x
    44%
    ne
    9x
    25%
    11x
    31%
    0 0
    • JakeF  

      Jedu a těšim se :-). Jsem vcelku zvědavej na výsledek…

      0 0
      • marios  

        Když zvládneš po startu se dostat co nejvíc dopředu, tak celkově do 50, v kat. určitě do 10.

        0 0
        • McBlacky  

          do desítky v kat to je pěkný výsledek na KPŽ. To už není úplně zadarmo.

          0 0
          • marios  

            Jak v který, třeba holky nad 50 na dlouhej trati majíněkde bednu za dojetí v limitu (ale to je pro ně obdivuhodný výkon).

            Ale i v 40–50M se ta desítka nechá dát, ale jsou to kule.

            0 0
        • martin_bakov  

          Kdyz se clovek cpe moc dopredu tak to prepali a pak nedojede tak dobre, ale jestli vite ze JakeF jezdi dobre tak o tom pak zadna…

          0 0
          • McBlacky  

            pravda, že ty Brdy jsou mezi 50kama spíš delší /časově/. Tak je prostor na to, aby seklo :)

            0 0
            • JakeF  

              Vypadá to dost srovnatelný s Dobříší krátkou. I když ten profil mi přijde vcelku nenáročnej, takže hlavně se neodrovnat v tom prvnim kopci a před závodem se rozjet. Je tam nějakej terénně náročnější úsek kromě tý kořenitý části pod Klondajkem? Teď jen doufám, že dostanu slušnou startovní pozici :-).

              0 0
              • McBlacky  

                je tam už v druhý části jeden prudší úsek ve sjezdu a potom celkem potrápí i sjezd Babky, je to už kousek do cíle a když to neznáš, může to dost brzdit.

                0 0
                • JakeF  

                  Díky, trochu to projetý mám, ale spíš tu cestu, co se po ní jede první půlka závodu. Ve sjezdech spoléhám na to, že budu mít někoho před sebou…

                  0 0
              • Sipal  

                Napsal sis o divokou kartu?

                0 0
                • JakeF  

                  Napsal, mám jí přes mail i potvrzenou. Ale když tak dole čtu, že se bude stejně startovat jen na dvě vlny, tak to bude hlavně o tom se procpat co nejvíc dopředu hned na a po startu.

                  0 0
    • Sipal  

      Napadá někoho, kde bych si mohl půjčit bajka na závod? Svýho mám v servisu a obávám se, že letos budu muset jet na krosu. A to bude fakt bolet.

      0 0
    • Skater  

      Nikdy jsem to nejel, jaký je terén, na fulla, nebo je HT 29´ postačující? Kdysi jsem si dal předsevzetí, že už nikdy žádný mtb závod na HT, ale nějak jsem nezvládnul logistiku a full odpočívá v Krkonoších…

      0 0
    • PKQ  

      taky jedu a těším se na tu trať(kromě těch kořenů :D ), uvidíme jak moc to bude bolet :)

      0 0
    • ¨MZ  

      Nejedu, máme jinou akci. Ale nejel bych ani kdybych měl čas. Ten jejich systém řazení na startu prostě nepřekousnu. Abych se za 500kč probíjel tak z poloviny startovního pole dopředu mě nebaví. Ještě tak to skousnu na Drásalovi, ale na těhle krátkejch závodech ne.

      Zkusím to vydržet do července na eXBB, to bude jiný kafe :-)

      0 0
      • Schuminier  

        Uvažuju o závodě, ale asi se nezúčastním. Jediný, co mě tam láká, jsou moji 2 kamarádi, kteří jsou navíc na podobné výkonnostní úrovni jako já. Ale co mě rozhodně neláká, ba dokonce odpuzuje, je počet startujících – ke včerejšímu dni, co jsem se díval (a nevím, jestli jsem se díval správně, moc se mi tomu nechce věřit), bylo 820 přihlášených!! No to je naprosto odporný vzhledem k tomu, jak vypadá trasa – jestli se začátek shoduje s trasou WTB, tak po pár set metrech se vjíždí do ne zrovna široké lesní cesty, je to kopec a je hodně dlouhej. Při Winter Trans Brdy a 300 závodnících je to v pohodě, ale s trojnásobným množstvím lidí si to nedovedu představit. TFUJ! Navíc jsem si všiml, že Kolo pro život má ty závody drahý! Jsem z toho mírně zklamaný, rád bych si s kamarády zazávodil, ale tohle je fakt masovka!

        0 0
        • Schuminier  

          Trochu se omlouvám, byl jsem si zjistit počet přihlášených na trase 55 km (těch 820 je nejspíš na všech trasách dohromady) a vychází to v tuto chvíli na nějakých 690! Ale ani to není úplně nízký číslo.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Greyhound  

        A jak funguje ten jejich systém řazení na start?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • karliner  

          Silné lokty vepředu.

          0 0
        • JakeF  

          Taky by mě zajímalo… Vlny po cca 200 lidech, 5 minutová pauza a ve vlně podle ostrosti loktů? :-)

          0 0
        • McBlacky  

          pokud jsi nic nejel loni, startuješ z chvostu. Nebo ti pořadatel může dát divokou kartu /týden před startem/.

          pokud jsi jel loni, máš výkonnostní koeficient. jsou 4 třídy

          1. mistrovská
          2. I VK
          3. II VK
          4. III VK

          zbytek automaticky v koridoru IV

          je to podle me ok, jeden závod za rok zkousneš /na určení koef stačí/ a kdo na to má si vyjede I.VK bez problémů. Pak startuješ z druhý lajny za Elite + mistrovská třída, což je pár lídí, který ale stejně téměř nikdo z BF nedává

          já třeba jezdím jen Brdy a v klídku si jedu z I :)

          0 0
          • Sharka1  

            se někdo má :-)

            0 0
          • Sharka1  

            se někdo má :-)

            0 0
          • Greyhound  

            Tak to zní velmi rozumně a začínám tím pádem zvažovat, že bych si nějaký to krátký KPŽ výhledově střihnul, jinak mě od toho ty davy na startu odrazovaly. Loni jsem totiž jel dlouhou Chrudim, tam žádná tlačenice nebyla páč se všichni ještě pět minut před startem schovávali před deštěm, a tu I VK mi tam koukám teď píšou :-)

            0 0
            • McBlacky  

              jj šance vyjet si jí je nejlepší právě na Chrudimi, nebo možná Drásal, prostě dlouhé náročné tratě.

              Ikdyž letos to trochu omezili zavedením koeficientu tratě, což se počítá z „urovně konkurence prvních 200 závodníků“ nebo jinak, vezme se koef 200 největších předem přihlášených kudličů a vydělí se 200, tím se pak násobí tvoje body za pozici v rámci kat i celkově do bodování. Dto už je trochu chaozzz, ale není nutný si to pamatovat. Princip je zakudlit jednou za rok dobře KPŽ a máš na další závody vystaráno.

              0 0
              • Greyhound  

                Trochu mi to složitostí začíná připomínat výpočet nějakýho koeficientu pojistnýho plnění, ale zní to logický a při počtu účastníků to jinak dělat nejde. Každopádně mě tedy aspoň s odstupem času těší, že ty z**** bahenní lázně v Chrudimi byly aspoň k něčemu dobrý, teď už je ale úplně škoda se někam hlásit ;-), protože mi ten jejich koeficient už bude jen klesat, 15. v kategorii jinde a za lepšího počasí nedojedu ani omylem :-)

                0 0
          • Greyhound  

            Tak to zní velmi rozumně a začínám tím pádem zvažovat, že bych si nějaký to krátký KPŽ výhledově střihnul, jinak mě od toho ty davy na startu odrazovaly. Loni jsem totiž jel dlouhou Chrudim, tam žádná tlačenice nebyla páč se všichni ještě pět minut před startem schovávali před deštěm, a tu I VK mi tam koukám teď píšou :-)

            0 0
            • Pijer  

              kde zjistím z jaké řady startuju, případně do jaké VK jsem zařazený?

              0 0
              • Sipal  

                Když se přihlásíš, tak máš v profilu uvedenou i výkonnostní třídu. Jestli tam žádnou nemáš, startuješ z poslední vlny.

                0 0
          • raf007  

            Ahoj,

            asi blbej dotaz. loni jsem neco jel, kartu jsem asi vyhodil. ted jsem se nasel v tom jejich systemu. mam tam tridu I. muzu s tim nejak operovat pri prihlasovani na miste v sobotu, nebo je to jen pro vcasne prihlaseni predem?

            dik

            0 0
          • ¨MZ  

            tak on ten systém zas tak blbej není. Já jel loni jenom Drásala a mám taky jedničku. To jsem myslel, že těch bodů bude potřeba nasbírat víc z více závodů. No ale stejně mi to k ničemu není, z Kolopro letos žádnej závod neplánuju, ani Drásala, takže mi to zase pěkně propadne.

            0 0
          • marios  

            Ty výk. třídy jsou jen orientační, postavení startu záleží hlavně na kvalitě(vyjetých bodů) přihlášených.

            1.A) koridor 1–50 nejlepších lidí dle jejich bodů- chodí zepředu a jsou jmenovitě vyvoláváni

            1.B) 60–200 dle bodů

            2.)200–300 dle bodů

            3.)300–400

            4)ostatní

            tak se může stát, že i člověk s 1VK se dostane do první 50

            (třeba když se startuje krátká a dlouhá zároveň- viz Liberec, tak tam je 1A 50 lidí z krátký a 50 z dlouhý, v 1B je ptomo celkem 300 lidí a je to ukrutnej masakr – tam jsem měl neskutečný štěstí, měl jsem 50 na dlouhej)

            Ale ze 1.B pozice se mezi tu 50 nechá dostat, musíš si po startu trochu zašpurtovat.

            A ideální na vyjetí bodů je Saltz 210.

            0 0
          • Sharka1  

            juch, tak nakonec B154, prvni koridor, orodovani se vyplatilo :-)

            0 0
        • Sipal  

          Tak teď koukám na web kolopro, 915 přihlášenejch a dvě vlny, ve 12.00 1–399, za 5 minut zbytek. Asi bude trochu tlačenice.

          0 0
          • McBlacky  

            zrovna Brdy jsou super závod na předjíždění. I Elita najíždí do singlů až po cca 30minutách /u jezírka/. Do té doby minimálně tři cyklisti vedle sebe se vejdou. Když budeš dostatečně dlouho před startem, tak si stoupneš na začátek II vlny. a bude to relativně ok. Ta první se už natahá a určitě se na i ve druhé najdou svižní borci

            0 0
            • Sipal  

              Nojo, ale dostatečně dlouho znamená aspoň 3/4 hodiny, to je docela na palici. Ale nakonec mám 381, jsem v první vlně, to mi ke štěstí stačí.

              0 0
    • black.horse  

      Zvažuju že bych tenhle závod konečně zkusil, ale o malinko víc mě zaujala „50 Český ráj“. Takže dilema, co si víc užiju…

      0 0
      • Sharka1  

        50 Cesky raj je strelba prevazne po asfaltu… Takze za me kdyz jde o to, co si vic uzit, vitezi Brdy :-)

        0 0
        • McBlacky  

          :) :) :)

          0 0
        • karliner  

          A je to tam blíž + vyjetí korunované zastávkou u Pigiho.

          Kdybych se rozhodoval já – Brdy.

          0 0
          • black.horse  

            hehe, po žádným závodě bych takovou dálku jako k Pigimu snad ani nedojel, to je skoro lepší tam jet rovnou:-)

            0 0
      • McBlacky  

        ráj je na hovno, to je krosku. Brdy jsou alespon chvílema zajímavý

        0 0
        • black.horse  

          hmm, tak to, paradoxně zvolím nejspíš Ráj :-) s ohledem na momentální fyzičku se na lehčí a více tempové trati budu míň „trápit“ a líp se mi pojede… šlapavé rovné rychlé trasy jako třeba Pražská 50 mi sedí víc, nemám ještě moc síly na akceleraci:-(

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • McBlacky  

            abys pak nenadával. šrumec v balíku po šotolině a asfaltu pro tebe? no nevím. Tam není jedinej úsek terénem, kde bys musel něco řešit. Všude dálnice pro 3-x vedle sebe napohodu.

            0 0
            • black.horse  

              Já vím, zní to divně, ale když jsem nad tím přemýšlel, je to pro mě cesta jak podat nejlepší výkon: protože jsem těžkej, v rámci fyzičky u mě vytvalost výrazně předčí silové parametry, takže mi nejvíce na závodech vyhovuje držet se co nejvíce konstantního tempa bez změn. Faktem je, že terén člověka víc baví, ale v mém případě i víc unaví a do Haloun si zajedu jindy a na pohodu. Není nad to najít a obhájit si sám výmluvu:-)

              0 0
      • Gorgov  

        Ten Raj je jeden z nejdebilnejsich pseudomtb zavodu co sem kdy jel…

        0 0
    • Thidney  

      Boudecká

      0 0
    • Gorgov  

      letos na to fakt nemam :)

      0 0
    • teepeex  

      pod halounskou loukou, jak se objizdi zavora(pokud nebude otevrena) je spadlej dlouhej strom pres celou cestu:)

      takze budto vlevo pres les objet, nebo z kola dolu

      0 0
      • McBlacky  

        no dost zvažuju jestli se v týhle situaci nevyplatí dát to rovně přes závoru pěšky. Spodem lesem to je dost pomalý. Otázka zdali ten strom nedaj do pizzy nebo neotevřou závoru.

        každopádně tam už budu hustě popravenej, takže na to stejně zapomenu a pak budu jak trubka čumět na ten strom :)

        0 0
      • karliner  

        bunny-hop?

        0 0
    • o5majkl  

      přijedu zase udělat nějaký fotky… možná už bych se zkusil i pohybovat na kole, ale spíš to asi nebudu hrotit..

      0 0
    • JakeF  

      Tak všem startujícím hodně štěstí, ale ne zase tolik, abyste mě předjeli :-). Zítra zdar bajku!

      0 0
      • BSP biker  

        Neboj, Startuju až v druhej vlně :-D Doufam, že tě poznam už na trati :-D

        0 0
        • JakeF  

          Tak až mě dojedeš, tak řekni, ať vim, že to jsi ty :-).

          0 0
    • Schuminier  

      DŮLEŽITÉ!!! Hledá se baťoh! Těsně před startem závodu jsem si nechával červeno černej baťůžek před místem prezentací v tom parčíku. Měl jsem v něm šusťákovou bundu a kalhoty Craft. Nevěděl jsem totiž, že cílový prostor je jinde než start a že tedy to místo prezentací bude po startu liduprázdný. Když jsem po 2,5 hod přijel, už tam nebyl. Jsem asi naivní blbec! Proto se ptám, jestli o tom někdo něco neví a jestli si ho třeba někdo nebral k sobě. Jinak jsem udělal spoustu fotek i videí ze závodu, ale teda vůbec nemám náladu to teď dávat na net:-(

      0 0
    • JakeF  

      Tak pro mě to byla zkouška trpělivosti :-). Nejdřív jsem několikrát zastavoval, protože se mi uvolňovala brašnička s klíčkama od auta, takže mi pokaždý ujela skupinka a v tom tempu už to sjet nešlo a nakonec jsem si tam ještě střihnul defekt, což mě dožralo už vrcholně, takže jsem si to v klidu opravil a na nějaký umístění už kašlal… Ale teda ta neznalost trati je dost nepříjemná, i když aspoň to člověk nešetří do kopců, když neví, co má před sebou…

      0 0
      • Bumerangista  

        Tak s tím defektem je to pech, ale ta brašnička je blbost. Klíčky od auta a lístek na občerstvení v cíli tam nepatří.

        Co se týče znalosti či neznalosti tratě, je to v podstatě fuk. Jediná taktika, která vede k výsledkům je ze začátku to napálit, pak zrychlit a nakonec dospurtovat. Vím to, protože sám tak nejezdím a vidím moje výsledky, ne!?

        0 0
        • Sharka1  

          moje řeč, já se tak jezdit snažím, když to teda jde, no a to pak vidět je :-D

          0 0
        • Schuminier  

          Myslím, že znalost tratě především v technických úsecích a sjezdech udělá dost. Já se přijel jen na závod podívat, udělat nějaký fotky a při té příležitosti jsem se v jednom z těch sjezdů za tím předposledním velkým kopcem chytil borců, co ztráceli na první skupinku asi 11 minut a musím říct, že to v těch sjezdech dávali krutě. Když jsem se za nima vyvážel, měl jsem v očích smrt. Pak jsme s tím jedním borcem nedobrzdili jednu dost nepřehlednou zatáčku. On vjel do křoví a já nestihl zatočit vůbec, naštěstí tam žádný stromy nebyly. Těsně před brodem, jak je tam to prudký krkolomný klesání, tak tam už jsem nestačil vůbec – hold neznalost tratě.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kenapets  

            Většina tu trať jede jednou za rok a pokud objedeš ročně 20 závodů, tak si z ní nepamatuješ skoro nic. Ale oni závodili a ty ne, pak se prostě „přiměřeně“ riskuje i ve sjezdech, abys nepromarnil náskok, na jehož vybudování si se v kopci pekelně nadřel…

            0 0
            • McBlacky  

              to není úplně pravda. Osobně třeba na závodech jezdím ve sjezdech menší šrot než na vyjíždce. Naopak musíš jet tak abys mohl i pokračovat :)

              pochopitelně je dobrý neztratit a občas i někoho předjet, ale není to za cenu jízdy panna nebo orel…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • kenapets  

                jasně, nepřesně jsem se vyjádřil. V technice se jede většinou celkem rozumně, ale já myslel spíš to co zmiňuje jonti…rychlý sjezdy, kde jede velká skupina poskládaná v těsnym háku a ještě se do toho „svačí“. Pak stačí, aby jeden udělal chybu a bude to masakr. V tréninku bych takhle v životě nejel, ale vykašenej v závodě jsem za toho háka rád…

                0 0
          • Gorgov  

            dyt tam v podstate zadna technika neni…nebo se pletu?

            0 0
        • JakeF  

          No a kam je teda dát jinam, když člověk zrovna jede sám? Nebejt tam ty klíčky, tak tu brašničku zahodim a risknul bych to bez duše, ale takhle jsem se kvůli tomu musel zastavit a zase to tam nějak přichytit… Alespoň teď už vim, že to nesmí držet jen na sucháč, když jsem jí kupoval, tak mě ani nenapadlo, že s ní můžou bejt problémy.

          A s tou taktikou to je dobrej vtip :-). Ale člověk to může brát vážně tak možná na hodinovym závodě…

          0 0
          • karliner  

            Brašničku bys zahodil…

            A on by jí potom nějakej blbec, co by čistil trať od bordelu, kterej tam nechali „závodníci“ sebral a odvezl do odpadků, protože tys přece nemohl ztratit ani vteřinu v boji o 100.místo. Sem bych dal blicí smajlík.

            0 0
            • Gorgov  

              co to placas za nesmysly?

              0 0
              • karliner  

                Kdo při závodě (nebo vyjížďce, tréninku) odhazuje úmyslně na zem odpadky, je pro mne *******.

                0 0
          • ¨MZ  

            Klíče od auta a hlavně ten LÍSTEK NA OBČERSTVENÍ V CÍLI, jak bylo zmíněno výše :-), pěkně zabalim do igelitého pytlíčku tak, aby se k tomu nedostala voda, strčim do kapsy u dresu a pěkně ze všech stran ty klíče v kapse obebnu spínacíma špendlíčkama. Brašnu, kdyby mi nedržela bych tam případně na trati narval taky (nebo alespoň její obsah a brašnu bych zahodil, když stojí za … )

            0 0
            • JakeF  

              Já o tom lístku na občerstvení nic nepsal ;-). Ten na mě čekal v autě. Ale ten plán je dobrej, to tak možná příště udělám, i když možná spíš pořídim nějakou lepší brašničku, na tu duši je to praktický… Já jí do dresu taky nakonec narval, když se uvolnila potřetí a začala se trhat, ale stejně jsem se pořád, hlavně ve sjezdu, bál, že mi z dresu vylítne…

              karliner: Tak třeba na občerstvovačce by to nebyl zrovna problém. Projížděl jsem s padající kapsičkou dvě, ale svěř tam někomu klíče od auta ještě s tim, že do cíle dorazí tak 3 hodiny po tobě… A i když pominu, že to zmiňovaný místo je nesmysl, tak pořád, člověk tam je kvůli závodění. Když si budu chtít každejch 5km zastavovat, tak si tam zajedu kdykoliv jindy.

              0 0
              • Sharka1  

                co se brašničky týče, doporučit mohu Fizik s upevněním suchými zipy, jak já tak Blacky ji vozíme a bez problémů

                0 0
                • Grifon  

                  Jo ta brašnička je fajn, mam tu větší verzi (M) na suchý zipy a zatim drží dobře, ťuk ťuk.

                  Jinak Sharko gratulace, ikdyž tě vubec neznam, musim říct, že souboj mezi tebou a tou další slečnou kousek před koncem byl fakt napinavej. Myslim, žes to byla ty za kym jsem jel do cilove rovinky a teda fakt v tech lesich pred cilem to byl zažitek sledovat. Jen škoda, že se tam nedalo moc předjíždět.Bylo vidět, že ti tam pár bikeru vadilo.

                  0 0
      • JakeF  

        Tak teď na to koukám a 143. místo celkově :( a 2:36:18. Na mezičase ještě 22. místo v kategorii a to tam už jsem měl za sebou dvojí nandavání brašničky… No co, aspoň je prostor na zlepšení, příště na bezduších a s lepší úschovou klíčů :-).

        0 0
      • jonti  

        Znalost trate – to je takovy problem se podivat na profil na webu? Nastudujes to, pripadne vytisknout a nalepit na riditka.

        0 0
    • Sipal  

      Za mě spokojenost, proti loňsku o 3/4 hodiny lepší čas splněnej cíl do 3 hodin, jen kdyby se tam nesešlo tolik chrtů – loni by to bylo kolem 150. místa, letos 258. Z půjčeného Epica mám smíšený pocity, za pedálem šel hodně dobře, stabilita a ovladatelnost bez připomínek, ale s foukáním tlumiče a vidle se technik moc nemazal. Dal tam tlaky podle tabulek (aspoň pneu jsem mu zatrh nafoukat na max a upustil je na 3), a šel jsem. Bylo to nafoukaný dost natvrdo, ve sjezdech jsem pak byl vyklepanej skoro víc než na mým HTčku, přišlo mi že pobíral jen táhlejší nerovnosti, ale rychlý rázy od šutrů a kořenů moc ne. Předpokládám ale, že nastavením by to šlo výrazně vylepšit. A jinak s tím předjížděním na začátku, ono je fajn že je dlouho prostor pro 3 lidi vedle sebe, ale když jich tam jede pět, tak se stejně předjíždět nedá. Si to Blacky někdy zkus, jet se třetí stovkou :-). Ale nebylo to tak strašný a stejně by mi to nijak nepomohlo, dneska bych to líp nedal.

      0 0
      • JakeF  

        Přesně, v tom startu se moc předjíždět nedalo, až pak do toho kopce to místy šlo, ale stejně to lidi moc neusnadňovali. Někdo tak v první 50ce tam hodně ošklivě letěl hned na mostě, neví někdo, jak dopad?

        0 0
    • PKQ  

      závod se mi fakt nepovedl… začátek vypadal hodně slibně, sice jsem startoval z druhý vlny, kolem 15km už jsem byl mezi první vlnou, kudla jak prase,ale jelo se mi dobře :) na poločase max. 1:20 a pak se to začlo sr*t, klacek(cca 5cm průměr) do zadního kola(-->skoro pád a kolo hází tak o 0,5cm), jel jsem dál až k prvnímu brodu, tam jsem to poslal jako prase, první defekt, píchlý zadní kolo, to mě naštvalo,ale nějak jsem to přešel… poté byly defekty ještě 2 a to už jsem nevydržel a do cíle jsem došel asi 5km… mooooc podařenej závod :(

      0 0
    • McBlacky  

      Dneska peklo. Pod černolicema namotanej šaltr a z cca 20–30 naráz 50–60. Pak kudla jako prase a sjíždečka. Někde po otočce jsem ztratil tacháč za 3 litry. V závěrečných singlech jsem říznul plášť cca 4mm /okolo 33–35 fleku/ mlíko to pobralo jen málo, tak jsem to musel foukat a čumět jak kolem všíchni frčí. Navíc mi v cíli někdo ukradl rukavice northwave skeleton, když jsem si je položil u mytí kol. Takže dneska den blbec.

      nakonec 41 flek a 2,16. Ale mohla to bejt při menší smůle i bedna.

      0 0
      • PKQ  

        koukám se ti taky „dařilo“… zlatej duatlon :D

        0 0
      • Thidney  

        slušnej pešek, tak třeba maš vybráno do konce sezóny

        btw jsem po dlouhé době koukal na titulku EBB a záhlaví mě pobavilo .)

        0 0
        • McBlacky  

          jj GH už je tam dlouho.

          když dostanu omluvenku z KPŽ Karlštejn tak bych rád jel

          0 0
      • sfinga  

        u mě skoro maximální spokojenost. Za černolicema sem čekal na svoje plíce, ty sem zapomněl někde dole pod kopcem, k řevničáku háka s Blackym a pak to šlo jak po másle. ukázková spolupráce udělá svý :-) Teda až k Babce, kde sem trochu vytuhnul. Ztráta čočky před cílem u řeky už m+ nemohla rozhodit, celkově 43. místo 9. v kat, čas 2:16 takže 95% spokojenost..

        0 0
    • o5majkl  

      Defektů bylo fakt mrtě a spousta lidí jich měla víc po sobě… Já sem fotil na tý louce pár km před cílem, když tam asi na 30tym místě přilítnul někdo z Volva, že prej má pomalej defekt a jestli bych mu nepučil zadní kolo, že to na tom jeho dojedu… No trochu sem se rozmejšlel, ale nakonec sem vyměnil svího Crossmaxe za jeho ZTR Arch na A2Z náboji s mortrop upínákama a v cíli na mě kolo čekalo v jejich stánku…

      0 0
      • petebike  

        hele me to napadlo az v cili ti vzit zadni kolo – pri prvnim defektu si byl kousek…pri druhym uz to nemelo smysl se nekam hnat…

        a jinak fotos hodne gut !

        0 0
        • o5majkl  

          No já už vám na to se*u abych byl jako pojízdný depo :) dík za pochvalu, ale pořád je eště co zlepšovat, hlavně potřebuju pořídit kratší ohnisko, ale když si člověk zvykne na eLka, tak už nic jinýho nechce, takže musim šetřit :)

          0 0
    • black.horse  

      Tak jsem nakonec dal na rady zkušených a jel si konečně projet TransBrdy:-) Trať pěkná, líbila se mi, takhle na jaře docela přísná a pěkně mě proškolila, špatně jsem odhadl síly a v půlce toho předposledního většího kopce (před 2. občerstvovačkou) mi pekelně došlo, chybami se člověk učí. Takže jsem konec zmírnil a dojel spíše na úspornej režim. A jako bonus před koncem u jednoho „brodu“ byla krátká 2minutová záchraná akce, když ještě s jedním klukem jsme lovili nějakýho chrta ze svahu u potoka, asi zkoušel skočit šipku a nemohl se vycvaknout z pedálů:-) naštěstí přežil ve zdraví(aspoň se tak tvářil). Čas beru jako motivaci, aby bylo co zlepšovat 3:04:25 :-)

      0 0
      • junior69  

        sakra, kdybych věděl, že jsi to ty, tak bych se na pásce zmáčknul, porazit pekelníka, toho bych si cenil.

        0 0
    • ¨MZ  

      Byl jsem se mrknout s foťákem na trati. Bohužel jsem propásnul prvních asi 20 chrtů, buď jeli moc rychle, nebo jsem si to špatně vypočítal :-) Pár fotek je tady , všech asi 400 sem dám zítra. Teď už na to kašlu a jdu spinkat.

      0 0
      • Honza z H  

        Prémie pro 100 000 cího KPŽ jezdícího bikera asi přilákala na start hodně lidí, někteří v tom sjezdu vypadají, že na kole sedí poprve :-), někteří stejné místo projíždí s úsměvem, jiní tlačí z kopce :-))

        Nebo KPŽ začíná ty trasy vybírat technicky náročnější?

        0 0
      • ¨MZ  

        Jestli máte někdo chuť, tak se tady můžete přehrabovat ve 400 fotkách

        Když se někomu nebudou líbit občas padající horizonty, tak se to doma srovnejte sami :-)

        0 0
    • raf007  

      Trochu jsem se nechal vystresovat, jak se tu resilo to ohromne mnozstvi lidi a umisteni ve vlnach, ale nakonec musim rict, ze i start ze druhe vlny byl vpohode (McBlacky mel s predjizdenim pravdu), nemyslim, ze bych z prvni zajel lepe. cas 2.24, jsem spokojen.

      0 0
    • Beeda  

      zaznam z garminu, prijemne svezeni:-)

      0 0
      • petebike  

        tj dobře ty !

        0 0
      • Pijer  

        To je zajímavý, to je druhej záznam z Garminu ze včerejška a oba mají celkově nastoupáno přes 1200 metrů. V propozicích je uváděno 1050m a i dva barometrický Ciclomastery ukazovaly 1067m.

        0 0
        • Bumerangista  

          1224m na Sigma Rox. Má přesnost na metr, za rok používání jsem s výškou neměl problémy.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • black.horse  

          Polar CS400 – 1040m

          0 0
        • Beeda  

          pozor na to jaky program to sumarum pocita a zaokrouhluje. Ve zdrojaku .tcx z garminu je alt na 3 desetiny, garmin connect spocital 1200, ale mam i jinej program a ten 1090…

          ze gconnect pocita vic, to vim dlouho…

          0 0
    • o5majkl  

      fotos zde

      0 0
    • Bumerangista  

      Musím se pochlubit článkem (protože výsledkem to ve srovnání s místními borci moc nešlo).

      0 0
      • martin_bakov  

        Pekne napsany.

        0 0
      • jonti  

        +1

        0 0
      • McBlacky  

        fajnovka :)

        tak tak pořádně trápit v kopcích. 8/5 Šela!

        0 0
      • Schuminier  

        Hezky napsaný, kvalitní biker a ještě lepší spisovatel. Na mém blogu ZDE si můžete taky počíst, navíc tam mám odkaz na nějaké moje fotky a videa. A kdyby někdo věděl o nějakém batohu (viz poslední odstavec článku), tak budu rád za jakoukoliv informaci. Dík

        0 0
      • o5majkl  

        hehe, tak už chápu jak si narazil na moje fotky :)

        0 0
      • teepeex  

        fajn cteni Vasku:)

        ale takhle chrtit, a na zavode, styd se!

        doraz na „gunghovu kamenici“ v sobotu

        0 0
    • Pijer  

      Znáte ho ? :-)

      0 0
      • o5majkl  

        no borec, asi byl v takovim stresu, že to prostě nedal… Ono se to nezdá, já sem píchnul v prvnim kole na 24 hodinovce v Liberci, kde jeden defekt neznamená nic, natož po 5ti kilometrech… Vyndal sem si duši z brašny, sundal plášť, vyndal duši, pak sem něco dělal a strčil sem tam zpátky tu děravou :D došlo mi to když sem tam napral druhou bombičku a pořád to ucházelo, tak sem se kouknul vedle kola a tam ta nová duše eště hezky srolovaná a přepásaná gumičkou :)

        jinak na třetí fotce Oťas a jede jak ďábel :)

        0 0
      • black.horse  

        smutný příběh:-(

        0 0
      • McBlacky  

        zas tak hrozný místo asi nejel, když na jedný fotce jsem já a na druhý Ota a dojeli jsme 41 a 43. Ale jinak je to jasně lama, to by měl umět každej.

        ikdyž po zkušenosti s technickou zdatností a stylem jízdy juncků ze spořky /24H Vimperk 2009/ se divím že vůbec dorazí v pořádku do cíle.

        0 0
        • o5majkl  

          ale vyhráli ne? :)

          0 0
          • McBlacky  

            na Brdech jo, ale když si vezmeš že jediný kdo jim může konkurovat je Kolín a ti nepřijeli…

            0 0
          • Sharka1  

            no ve Vimperku právě nevyhráli, matláci…

            0 0
            • o5majkl  

              tak ono to neni prdel, sou to chrti, ale maj rychlost na XC, silnici, ale 24 hodinovka je o vytrvalosti, hlavě a hlavně o zkušenostech…

              0 0
      • destr  

        Jooo, toho znám :-) hroznej netechnik jak vidim, a to i pak v sedle :-D

        0 0
      • karliner  

        co to je za kokota?

        0 0
    • karf  

      nenasel jste tam nekdo muj bajecny nejoblibenejsi VDO MC 1,0+? Dost ho postradam, sice me dost stval jak ukazoval permanentne nizky prumer, ale za ty leta jsme se dost szili :)

      0 0
      • teepeex  

        cau kvetinko, bohuzel nenasli

        kup si neco od Ciclo, ty davaj lepcejsi prumerky:)

        0 0
        • karf  

          :) ahoj teepku, koukám v jiným vláknu, že přes týden žádná odpol. vyjížďka, že by to počasí?

          0 0
      • McBlacky  

        já tam ztratil HAC4 :/ někde před kopcem ke druhý občerstvovačce. Už jsem se s ním rozloučil. Nerad

        0 0
    • Zlatka  

      Letos se to jede 30.04.

      Včera jsem si to jela projet a je to tam stejné jako minulý rok, tedy sucho, trochu blátíčka, pokud ovšem nezaprší..

      Tak jako minulý rok jsem zabloudila až ke Kuchyňce a za Studený vrch. :))

      Takže jsem to vzdala neboť zklamala i baterka ve foťáku a jela se občerstvit do Haloun k Paviánovi.

      Nakonec to dalo 117km a z toho 65km po Brdech, super den. TransBrdy_2011_b­efore

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • bradek  

        Na můj vkus tam toho bahna je ještě docela dost, nechci vidět jak to bude vypadat po průjezdu 1000 lidí. :-/ No snad to ještě dostatečně vyschne.

        0 0
      • Pijer  

        Neměla jsi na sobě dres KERN a pod sebou KTM?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.