Dnes na závodech odpadla taková kovová krytka rámu …a diky tomu mi tam dvakrát vlitl řetěz. Dá se to koupit??
Dnes na závodech odpadla taková kovová krytka rámu …a diky tomu mi tam dvakrát vlitl řetěz. Dá se to koupit??
Tady…
No diky tomu ti tam asi retez nevlitl.
Tipuju, ze budes muset improvizovat a neco vyrobit, pochybuju, ze toto sezenes.
Právě že jo – zasekl se mezi rámem a pilou – kdyby tam byla ta krytka, tak se tam nevleze
Když je všechno ok, tak tam řetěz nemá co pohledávat. Ta krytka je tam kvůli eliminaci škod, když tam řetěz vletí, ale ne kvůli tomu, aby ho držela mimo.
Hej me uletla na ziletce vcera a bohuzel jsem ji nenasel…
Na krizovatce jsem slapl a hned byl retez namotanej mezi ramem a klikama, tak trochu predpokladam, ze ten ji „ohobloval a odpalil“ do ztracena. Co sem tak koukal, tak byla lepena nakym epoxidem normalne pres lak, hold stane se. Zvlastni je ze sem byl na velky pile vepredu a prostredku vzadu,… :D
+1
Ale jo – tomu rozumím – vždy všichni tvrdí, že správně seřízený přesmyk je bez problému funkční, ale ruku na srdce – při závodech není nikdy víc problémů než s přesmykem, S hazkou nikdy…
Když tam ta krytka je tak to tam opravdu nevleze tolik aby se to tak kur…sky zaseklo, nemohl jsem to odsud vyrvat!!
A taky proto všichni jdou do 1×11 –a je po problému
viz. Kulhavý a Pražské schody…
A dalsich X zavodu…
To samozřejmě jo, taky se mi tam párkrát řetěz zarval, když jsem měl sjetý převodníky, takže to znám. To je taky podle mě nejčastější příčina. Akorát teda ty Tvoje převodníky vypadaj docela v pohodě, tak nevím. I když možná ta hlína se vymáčkde rychlejc a lepí řetěz dřív, nevím, já měl ocelový.
Edit: mrkni se, jestli nemáš na pile třeba naraženej zub.
Pilky jsou nový a s Jardem bych se fakt nerovnal :-)
Jo velká pila je Aerozine . a to není žádná výhra, znovu bych do toho nešel. XT je sice blato a nevydrží, ale chodí lépe
Přesmyk si myslím OK
S tim prednim plastem jezdis na zavody? Zrejme slusnej oddil:)
Přesmyk s tím v podstatě moc neudělá, většinou tam vletí spodní tah řetězu, když se řetěz nalepí na převodník, ne horní. Co řetěz, jak ten je na tom?
Krytku nějak zbastli, jak píše Vílém z plechu, nebo já jsem tam dal jen takovou samolepku z tuhé plastové fólie a je to v pohodě (hlavně ale proto, že mi tam od té doby řetěz nevlít)
Nova pila nemusi mit spravne zuby a proto taha retez. Anebo nejaky otrep.
Ale co ja vim. Jestli nova pila zacla tahat zniceho nic retez, to asi znamena, ze je vse v poradku.
Takovou krytku jsem si delal z asi 1mm hlinikoveho plechu, duralovy sel spatne vytvarovat, prilepil jsem to metalickym epoxidem, pri lepeni prichytil bzzz paskama.
Asi jo …bzz pásky ?? asi ty na startovní čísla:-)
Ze si ze vsech delas dobry den?
bych si nedovolil
Bzzz pásky :D :D :D :D +1
Taky jsem vyrabel – z plechovky od nejakejch fazoli ci co to bylo..
Ten plech se da pekne tvarovat, strihat to jde i normal nuzkama. Mistama to chce nastrihnout, pokud to ma byt vytvarovany do nejakyho slozitejsiho tvaru. Pak odmastit a prilepit chemoprenem.
Doporučil bych spíš epoxidové lepidlo UHU 300.
Ta prohluben tam je schvalne anebo praska ram?
Ta prohlubeň je tam na ten hliníkovej kryt
Takze ten kryt tam je jen na tom jednom malem kousku?
Jj
Aha, tak to celkem premyslim o jejim vyznamu.
kup si plechovku plzně, ten bazmek z toho vylej někam a z ní si vystřihni krytku až na zadní stranu stavby a tam si to nějak spoj ;)
jestli je místo mezi pláštěm a vydlou stačí tam dát 1 nebo 2 šiší bzzz.. pásky.
já si spíš myslim, že tam bylo něco o velikosti žiletky a ta prohlubeň je od řetězu
+1 viz vyse. Ty kryty byvaji o dost vetsi a umistene uprostred…
Hotovo…plech od BIRELU a epoxy lepidlo
A foto
Výška smyku je snad OK??
Vyska smyku je tak o 1cm vys, nez by mel byt. Pokud to teda neni smyk na trojpilu.
nedával jsi tam náhodou menší převodník oproti tomu předchozímu? ten přesmyk je fakt dost vysoko. btw krytka se ti povedla ;)
Smyk je origo dvojpřevodník. Btw -dával jsem menší pilu…byla tam 40 z a dal jsem 39z Aerozine.
si nemyslim, že by se o tolik zmenšil průměr pily. sniž přesmyk tak aby byl cca 2–3mm nad zubama ;)
Zítra zkusím, stejně chčije, ta se bude servisovat
Uplne do idealu se asi nedostanes, klec se opre o zadni stavbu.
Jj přesně.
Ještě mě napadlo . smyk SLX už má něco za sebou, tak přemýšlím o výměně za Sram — co by tam šlo dát an 2×10, přímá montáž, spodní tah -řazení X0 gripshift??
Real foto, jak je vidět -níž už to bohužel nejde – jestli to nebude ten problém seřízení…
Když na ten přesmyk koukám, tak ten je ale na tři převodníky. kup si slx na dvou převodník a myslím že budeš mít klid ;)
tady se můžeš podívat na rozdíly ve velikosti
Měl by být na 2 převodníky. ..origo.
tak se podívej na to kupkolo a porovnej si to s tim co máš a zjistíš, že se někde stala chyba ;)
FD 671
Přesmykač Shimano SLX FD-M671-D na navářku
rozsah 3 převodníky (v kombinaci s 10-ti rychlostní kazetou)
horní i spodní tah lanka
montáž na rám – navářka
Aha…Děkuji. …blbý
Tak asi napíšu prodejci proč mi dává k řazení 2×10 smyk na 3 převody???
zkus to ;)
No už jsem jim do Bikeinvestu psal – uvidím, co na to řeknou..
Tak zkušenost s Bikeinvest – kolo koupeno více než před 2 roky, přesto prodejce nabídl řešení v podobě 50% slevy na nový smyk. Někdo by mohl říct, jejich chyba, mají si to pořešit. Ale oceňuji, že po dvou letech nabídli toto řešení a neposlali mě někam…
Takže za mě Bikeinvest 1+
Ještě díkec všem – počkám na smyk na dvojtác a budu doufat, že to bude v cajku
Co je to, co je videt v te ovalne drazce smyku, pod sroubem?
měl by to být druhý závit pro nižší uchycení na navářce. soudim dle mé navářky
Podivam večer a dam vědět. Co ten sram…pujde tam??
dle obrázku vypadá, že neni na navářku, takže bych o tom neuvažoval.
Ale je to navářka S3
No me jen napadlo, jestli to neni nejaka krytka, po jejimz odstraneni by sel sroub dat do nizsi polohy.
je to to co myslíš. jen já to mám ten otvor bez krytky
Asi jo
Jo byla to díra na šroub – ale krytka byla tak zakvašená, že jsem ji tam zarval…
Tento by tam nešel???
Krytka je součást rámu, takže by měla mít part. no. a měla by jít objednat od dodavatele kola – rámu. U svýho kola jsem to řešil několikrát. Mě to vyšlo něco přes 200 Kč, takže na váhu toho plíšku nic moc cena, ale zase s logem a samolepicí :)
Krytka je vyřešena – viz výše. Teď ten smyk :-)
A jo, tak sorry.
samolepky moc nedrží. Osobně jakmile je urvu nebo zohýbám, tak to řeším vlepením kousků boků starých ust plášťů epoxydem. Nejen na šavli ale i okolo středu. Při závodech to sem tam zapadne úplně blbě a ty plechy se ohnou nebo ulítnou komplet a je to víc problémů, navíc blbě řešitelných v polních podmínkách. Proti tomu vlepený kusy pláště jsem nikdy už neurval ani neprotrhnul. Na všechny rámy se to ale nemusí vejít (na šavli)
Je fakt, že ten plech je strašně měkej a na „jedno použití“. Ale když na svým kole použiju pilu 34z, tak už je to poměrně natěsno a nic silnějšího, než ten slabej plech, tam asi nedostanu. Ale zas tak často ten plech neničím, a teď s jednopřevodníkem se mi to ještě nestalo.
tak já to beru na 2–3 pily. Na jednopile je nejlepší prevence nevozit ojetou pilu, jakmile to začne padat – vyměnit
Můžeš to případně bliknout jak to vypadá ten nalepený plášť??
U toho SJ je to rozmazaný, je to lehce patrný v místě jak je červená šipka. u FLX je zase jen vrchní kousek, ten spodní končil za pilou a není vidět vůbec
Tato kola už bohužel nemáme, bylo by to pořádně vidět jen se sundanými pilami..
No fakt toho nejde moc vidět..
tak o to jde aby to nebylo moc vidět ne ;)
prostě ustřihneš si pruh pláště – kolem středu do oblouku- vezmeš epoxyd a nalepíš. Používám nějakou dvousložku UHU.
Tak to určitě:-) aby to nebylo vidět, bo přeci nemáme ty naše bajky polepený nějakó gumó ..