• THORX

    Lokalita: Beskydy

    Postava: 190cm, 100kg

    Mám svého favorita, ale nebudu prozrazovat abych třeba neovlivnil výsledky ankety.

    Nevíte kolik váží ten Ghost? Mělo by se jednat o full carbon, bude váha podobná Spectralu 13,3kg?

    Jestli 27,5 nebo 29 je mi asi jedno, obojí jsem jezdil a moc rozdílu jsem nezaznamenal, tak abych to musel fakt nějak hrotit.

    Jde mi hlavně o pružící jednotky. Dočetl jsem se, že RS Pike je mezi vidlicemi něco jako bůh. Citlivost,váha, tuhost a modely 2018 jsou prý zcelá přepracované a ještě lepší.

    Tlumič u Spectralu jen 2 polohy, tam Swag vede. Ale jinak dá Deluxe RT označit jako dobrý tlumič nebo standart.

    Ráfky 25mm budou dostačující? Já jezdil 18mm, ale taky slupky 2,25 a ne 2,6 co nabízí Spectral. Na 2,4 asi dostačující, ale na 2,6 už to může vypadat srandovně a možná i nebezpečně.

    0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Doporučuji naházet linky na jednotlivá kola. Málokomu se to chce hledat.

      BTW: Pike je skutečně velmi dobrá vidlice. Nevím jak u toho novějšího, ale u staršího modelu je potřeba jednou za čas upustit vzduch z nohy pomocí zip pásky jinak vidlice nebude pružit až tak dobře (např. nebude schopna projet celým zdvihem).

      Ráfky 25mm ti v pohodě stačí na pláště do 2,6". Pro pluskové pláště už nemusí být vždycky ideální, ale určitě budou použitelné.

      0 0
    • Strakááč  

      proč máš ve výběru EN-FR kellys, EN spectral a AM ghosta ?

      taky je důležitý si říct, co s tím máš v plánu jezdit.. a nějakej dopředu plánovanej progres a ták.....

      kdybych se neřídil tím na co to je určený… a vybíral podle osazení.. šel bych do Swagera… ale já bych vybíral ještě podle geometrie rámu atd..

      25mm ráfky jsou řekl bych v pohodě.. s 2,3" – 2,5" pláštěma…

      0 0
    • novas752  

      Hlasuju pro Spectral, výbava libová a někdo ten novej rám musí vyzkoušet. :D Kellys se mi vůbec nelíbí vzhledem a Ghosty jsou sice krásný ale funkčně prý nic extra.

      Koukal si na YT Jeffsy 27? Co nevidět by měli představit nové modely 2018, na to kolo prostě nejsou negativní ohlasy. Vyhrává srovnávací testy, na fórech samá chvála a já ho taky pochválim – taky jednu mám. :)

      Taky je důležitý co píše Strakáč, stoupat na Swagu beskydský kopce asi žádnej med. Jeffsy stoupá parádně, minimálně ty s dvojpřevodníkem.

      0 0
      • Strakááč  

        mě se novej swag líbí hodně.. žádný vejmysly a patvary… naopak krásnej čistej vzhled :)

        0 0
        • danielh  

          Mi se naopak libi nejvic ten Ghost a pak Canyon, swag ani ne.

          0 0
    • THORX  

      Můj favorit je Spectral cena/osazení/čistý vzhled. Chci každopádně eagla. (vzhled, údržba, váha, minimalismus).

      Swag se mi líbil do doby než jsem neviděl Lkovy rám. Osazení vs cena luxus nevím jak bude na tom hmotnost. Štěrba by měl jako první dostat Swag k testu koncem března, kdy by měli být k dispozici testovací kousky.

      0 0
      • novas752  

        Canyony asi budou mít na vyulzkoušení v Jedovnicích a Ghosta určitě někde taky.

        0 0
        • THORX  

          Ano, Canyony mají být na jaře k dispozici. Prý je zadní stavba více progresivnější :( nemá se to tak houpat jako předešlé Spectraly. Čehož se trochu bojim, chci aby to zobalo od začátku.

          0 0
          • novas752  

            No vždyť. Progresivní znamená že při stejné síle potřebné k dorazu bude na počátku zdvihu aktivnější.

            Moje Jeffsy je jeden z nejprogresiv­nějších am/en rámů a zobe luxusně.

            0 0
            • THORX  

              Kdy mají ukázat nové modely? A tvůj je kde :) škoda že https://www.canyon.com/…-9-0-sl.html je na Foxu jinak bych měl asi tutově jasno.

              0 0
              • novas752  

                Ještě jsem se nedokopal dát si jí do profilu, nejsrm moc spokojenej s fotlama co jsem dělal někdy v říjnu. :) Možná o vánocích.

                0 0
                • THORX  

                  Jakou máš velikost rámu?

                  0 0
                  • novas752  

                    Lko. Mám 178cm a 89cm nohy, sedlovka z rámu vysunutá o 2cm (Takže s nohama pod 88 Lko nebrat), posed dlouhý akorát. Tušim že ve vlákně o Jeffsy a ještě někde jinde jsem se docela rozepsal.

                    0 0
                    • THORX  

                      Tak mám cca 89cm ale při výšce 190cm :)

                      0 0
                      • novas752  

                        Jo sorry, nohy mám 83. :) Nevim jak mě najednou napadlo 89.

                        Tak to by ti asi mohlo být XL.

                        0 0
                        • Breakpain  

                          ha, jsem to nedočetl… jsem si říkal, že oproti mě máš šílené nastavení :-)

                          0 0
                          • novas752  

                            Mě to právě bylo nějaký divný, hned jsem se šel přeměřit.

                            Výšku mám nastavenou klasicky pata na pedálu, proplá noha. Na vzdálenost od středu po sedlo to vychází asi 71cm.

                            0 0
                      • Breakpain  

                        POZOR – mám nohy 91cm a sedlovka u Jeffsy v Lku u mě byla nepěkně vysunutá. Spíš než délku nohou řeš potřebné vysunutí. Novas buď jezdí na „kačera“ (bez urážky), anebo má pekelně dlouhá stehna.

                        Já mám krátká stehna, dlouhou lýtkovou kost – posed mám obvykle +/- 81cm vysoko (střed – vršek sedla, a vozím sedlo s minimem vycpávek, takže o to víc vysunuju sedlovku).

                        Takže já volil kolo s delší sedlovou trubkou – Capra velikost XL.

                        celková postava u mě je 187 / 91

                        0 0
    • BB  

      Ten Canyon s pluskovým obutím (je ještě 2.6 plusko) je z hlediska geometrie opravdu fajnovej. Jezdím teď něco obdobného, akorát tam mám 2.8 pláště a fakt dobrý.Kdybych si teď musel koupit kolo, tak je to tenhle nový Spectral.

      0 0
      • THORX  

        3.0/2.8 masakr pro mě. Já měl někdy pocit že mi to nejede na 2,25 :D asi ten Spectral bude fajn univerzál jdu pozjištovat nějaké ty testovačky.

        0 0
    • krabica  

      Na Beskydy Ghost, na to musí 29" trail bike stačit. Jinak nechápu tvůj výběr, 27.5" EN, 27.5" AM a 29" trail, měl by jsi si rozmyslet alespoň typ a velikost kola…

      0 0
      • THORX  

        Jak jsem psal, jezdil jsem 27,5 HT a testoval full Ghost 29, že to byla 29ka jsem zjistil až doma ,když jsem koukal na specifikaci. Takže rozměr kol mi je fakt jedno. Asi se budu přiklánět k něčemu hravější mu a váhou co nejvíce dolů. Ghost rámy se mi líbí moc, ale za ty peníze skoro stejně co Canyon prohrává. Barva taky není zrovna to co hledám nebo se mi líbí. Výbava horší. Hlavně se mi líbí na Spectralu kabeláž a ochrana rámu zároveň. Spectral je prostě krásně čisté kolo což se mi hodně líbí.

        0 0
      • BB  

        prostě kravina, nemusí to být ani 29, ani 27,5, ale to co mu nejlépe sedne na jeho způsob ježdění, ovšem pokud nejsou Beskyny něco opravdu hodně speciálního.

        0 0
        • THORX  

          Speciálního v jakém slova smyslu?

          0 0
        • krabica  

          Nauč se chápat text! :-))

          0 0
          • BB  

            Na Beskydy musí stačit 29 trail bike ? Co je na tom k nechápání, to je prostě kravina, pokud Beskydy nejsou něco opravdu speciálního. Přiznávám, že jsem tam dosud nebyl, tak sorry. Ale tohle bych se neopovážil tvrdit o žádných horách. Každý je jezdí jinak. Jiné trasy, jiná rychlost a tak. Takže si myslím, že význam textu chápu i když někdo tvrdí kraviny.

            0 0
            • krabica  

              Takže nechápeš, je tím míněno, že na Beskydy z jeho výběru stačí ten 29" trail bike, AM i EN je fakt zbytečné, pokud nechce jezdit do parku, což by zmínil. Fakt tu velké zdvihy nejsou třeba, stačí jen trochu položenější geo a je to tu jetelné všechno.

              0 0
    • filipino_23  

      co pak se stalo, ze taka zmena nazoru?

      http://prntscr.com/hp8f3i

      0 0
    • THORX  

      Torgue AL 6.0 má kliky jen 165mm je to zásadní problém oproti 175mm?

      0 0
      • Breakpain  

        Kratší kliky se dávají proto, abys v technickém terénu neškrtal klikama o zem – čti dává se to na kola, u kterých se předpokládá „lítání“ z kopce směrem dolů jako hlavní náplň.

        Ono pokud máš nohy na 175mm kliky a dáš si 165mm, tak se Ti šlape tak nějak hůře (myslím třeba hodinové šlapání) ;) – to se ale u tohodle kola moc nepředpokládá. A pokud ano, tak to jedeš šnečím tempem, kde se to dá krapet eliminovat tím pomalým tempem.

        0 0
    • goofy  

      Hele, nic proti, ale Swag je na tebe strašný overkill a vůbec máš 3 kola 3 rozdílných kategorii…

      Ujasni si, co chceš jezdit, a pak tady dej do výběru adekvátní kola. Toho Torque jsi tady kousek nademnou napsal doufám omylem.

      0 0
    • THORX  

      Chci něco na co se můžu spolehnout ve sjezdech. Beskydy jsou samý šutr a zdvih si myslím by se hodil navíc jestli Torgue v AL 7.0 váží 15kg a Spectral v AL. 6.0 14,7Kg tak kde jsme :)

      0 0
      • goofy  

        No… a pak není třeba psát víc a nemá cenu něco radit.

        0 0
      • nomecz  

        Hele proti Senderu je tam uz minimalni rozdil, prece jenom na ty bomby co budes jezdit by byl ten Sender jistota a ma to pritom skoro XC geometrii takze to do kopce poleti jak vitr …

        0 0
    • THORX  

      Byl jsem dneska na Prašivé po červené. Jestli to tam někdo znáte jaké zdvihy doporučujete? Jako docela hodně solidní sjezd musím říct ;-) nějaký borec tam zrovna sjížděl na černým fullu myslím že min 150/140mm měl

      0 0
      • wego1991  

        Myslíš jako od chaty po TZ směr kamenec (pivovar kohutka)?

        0 0
        • THORX  

          Od chaty po červené k restauraci kohutka či jako

          0 0
          • krabica  

            Jakékoliv XC je dostatečné.

            0 0
            • THORX  

              XC asi těžko :)

              0 0
              • pepek  

                Myslíš, že než byly 150/150 fully, tak tam nikdo nejezdil? 99% turistických značek se jezdilo na HT se zdvihem do 80mm (a s kantíky, večka byla ohromný pokrok ve sjezdu)

                0 0
              • krabica  

                V tom připadě máš problém mezi řídítky a sedlem…

                0 0
                • THORX  

                  Hm a ukážeš mi to někdy? Jako možná na XC se to sjet dá ale místo požitku smrt v očích a dolů přijedeš vytřepaný jak startka :)

                  0 0
                  • wego1991  

                    Dokud sem neměl fulla, tak sem to dával na xc na pohodu. Teď to jezdím na neuronovi (předloni na nerve) tj. 120/110 mm a naprosto dostačující. Jediná horší pasáž je v té strmé levotocive zatáčce, ale i tak cajk. Je pravda, že se tam ke konci léta trochu těžilo (u té odbočky směr Rybarna), tak to bylo víc rozryte, ale pořád na pohodu.

                    Podle mě vymyslis blbosti. Na to co jezdíš ti až nad hlavu stačí spectral a jemu podobné kola ostatních výrobců.

                    0 0
                    • THORX  

                      Jop ta levotočivá vypadá zajímavě a pod ní to vypadá na dva menší skoky.

                      0 0
                  • novas752  

                    Vážně jezdíš tak, že by ti něco jako Spectral nestačilo?

                    0 0
          • rb  

            Jestli na červenou z Prašivé chceš Torque,tak na třeba červenou z Bílého kříže na Bumbálku budeš potřebovat DH.

            0 0
    • THORX  

      Od fullu očekávám to že bude žehlit terén jak po másle. SAG 30%+ takže čím víc zdvihu tím větší komfort. Nevíte kdy Ghost představí 29ky na zdvizích 150mm+ pro rok 2018?

      0 0
      • danielh  

        zkus Ghost Pathriot kola.

        0 0
      • novas752  

        Možná cestou z kopce a ani tam to neplatí vždy – čim víc zdvihu, o to víc se to vepředu propadá pod brzdou.

        Cestou do kopce se s tim zdvihem zase pereš při šlapání. A fr kolo bude mít antisquad (odolnost proti pohupování danou konstrukcí zadní stavby) o dost horší než stále ještě dost jezdivý am/en kolo.

        0 0
    • THORX  

      Když ale do kopce po alfaltu zámknu jak vidlí tak tlumič tak to musí být ok ne?

      U vidlic typu Yari,Lyrik,Pike se taky noří vidle pod brzdou?

      0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Vidle se pod brzdou ponoří vždycky, i když má lockout. Tomuhle efektu se má vyhýbat zatím ještě stále vyvíjená vidle od Motion France, avšak ta bude stát balík.

        Můžu pochválit Pike za tuhost při šlapání v sedle, ale jezdím hardtail.

        0 0
      • novas752  

        Podle toho co tam je a jak je to nastavený. Levnější vidle a tlumiče žádný lock nemají, dražší mají ale v drtivé většině případů je to pouze přitvrzení, nikoliv úplné zamčení.

        Vidle se noří pod brzdou u všeho, čim vězší zdvih tim víc. Tlumící patrony s různym nastavenim lsc se to snaží eliminovat, ale neni to 100% účinné.

        0 0
        • THORX  

          Člověk si přibrzdí ve sjezdu a už jede po dotazech. Tohle je úplný fail odpružených vidlic.

          0 0
          • Breakpain  

            jdi si to kolo půjčit, ať neteoretizuješ ;)

            0 0
            • krabica  

              +1

              0 0
            • THORX  

              Stím propadáním už mě to srálo na XC. Ale to jsem si říkal že to bude asi levnou vidlici RS XC32. Dáš si SAG na 30% propadá se pod brzdou dáš 20% a vidle je tupá jako vtf. Jako dost se divím že jedinou věc která má odpružená vidle dělat tak vlastně nedělá :)

              0 0
              • novas752  

                Ono je to těžký.

                Všichni chceme aby vidlice byla citlivá, aby reagovala na sebemenší sílu, která na ní zespoda zatlačí. Ale úplně ta samá síla (akce a reakce) na ní při brzdění zatlačí zeshora. A tyhle síly oddělit s normální vidlicí jaksi neni možné, to by tam muselo být nějaké propracované zavěšení jako je na zadních stavbách.

                Tam se mimochodem řeší něco podobného,některá zavěšení s mizerným antirise se pod brzdou „zvednou“ a vede to k tomu samému – hodí tě to dopředu.

                0 0
              • Breakpain  

                A všiml sis, že to dělají i tlumiče u aut když brzdíš ;)… je dobré s tím počítat a naučit se brzdit dle toho ;)

                0 0
              • Danhill  

                Kdo brzdí, jezdí pod svoje možnosti ..

                0 0
              • Petr L2  

                A od toho se do vidlí cpou ty vložky, aby ten začátek nebyl tak měkký, ale vidle chodila :-)

                0 0
                • novas752  

                  Vložka zvýší progresivitu, takže když to nafoukáš aby si chodil na doraz se stejnou silou jako bez vložek, vidle bude ze začátku zdvihu naopak aktivnější, ne?

                  0 0
    • Strakááč  

      ty by ses měl hlavně naučit techniku a skoro vše sedá sject na všem.. jde jen o to co od kola chceš.. což jsem si už od tebe počet..

      měl bys jít do endura protože to je prostě dělaný na to co chceš.. to jestli něco dáš nebo nedáš je na tobě a zdvih nejni všechno… a nauč se žít s tím, že jedeš v terénu a nějaký to drncání ucítíš… a to je to nejhezčí.. enduro něco už sežere.. a přitom se na tom dá někam dojet..

      ale jestli si chceš užívat jezdy tak kup torque… fakt ho kup.. pak začneš jezdit autem k lanovce a jezdit s kolem nahoru lanovkou a dolů na kole… a pořád dokola.. co ? to je věc, do který bych šel já :D pokud tě to baví.. pokud tě baví jezdit kilometry a vyjíždět kopce a zároveň sjezdy.. kup enduro.. podle toho co tě víc baví jdi níž k AM nebo vejš k FR až po DH.. dh podle mě nedává smysl pokud nechceš jezdit opravdu rychle v bordelu.. to FRko je takový hravý DHčko co zvládne skoro to samý co DH jen je DH stabilnější v rychlosti a tak…

      ale to musíš vědět ty co chceš… takhle je to těžký s tebou…

      0 0
      • Breakpain  

        začátky měl každý stejný – já takhle zněl taky…

        Nedá se nic děat, prostě koupí kolo – jeden až dva roky ho pojezdí a pak se vyprofiiluje ;).

        Já se profiluju neustále ;o), řeším to změnou typu kola :-)…

        0 0
        • Strakááč  

          přesně tak ať koupí kolo ono ho někam dovede.. ale pokud má fakt rád sjezdy.. tak ať si koupí SuperEN nebo FR prodat ho může vždycky.. ale dostane se k novej věci a třeba za pár let bude jezdit jen to.. :D

          0 0
    • THORX  

      Torgue asi tedy vyřadím, i když se mi moc líbí ale musel bych vyměnit 32T za 30T jelikož se jedná o 11ku a kliky aspoň 170mm.

      Tak to pořád vypadá mezi SWAG 50 2018, Spectralem 8.0 CF a STRIVE AL 6.0 nejlépe CF 8.0

      U toho Strivu je taky pár ale 34T bych časem nahradil 32T možná i 30T jestli se dělá, kliky to má 170mm je to na švih cca 60km ok? U AL mě sere kabeláž vedena podél rámu což by mohla řešit vhodná barva ale mě se líbí ta zelená a tam je to jak pěst na oko. U CF už to je OK i váha + lepší kola ale taky +21K. A na řídítka hlavně moc kabelu od toho shiftu. Lze to ovládání tlumiče a sedlovky vměstnat na levou stranu?

      0 0
      • novas752  

        Dělaj se převodníky i 28z.

        Spectral a Strive jsou teď velmi blízko, novej Strive bude dost pravděpodobně 29" a bide asi vypadat podobně jako Spectral/Torque.

        Ovládání sedlovky jde dát nalevo dolu místo předního řazení, ovládání tlumiče bych osobně zahodil ale taky jde dát vlevo.

        0 0
    • THORX  

      Tak mám nabídku na SWAG 50 2018 –20% tedy za necelých 53tis. Dneska bych měl vědět i váhu.

      0 0
      • novas752  

        Za tu cenu luxus, Lyrik, Deluxe RT3, EagleGX… Fakt pěkná cena.

        Ale i tak bych se na tom (nebo něčem podobnýho ražení) radši před koupí projel – Nemohly by ti sehnat testovačku? :)

        Akorát vůbec nechápu volbu osazených plášťů, NN na 170mm enduro mi fakt hlava nebere, to patří na něco kolem 120/130. S vhodnějšíma pláštěma počítej tak o 400g víc – už to chápu. :)

        0 0
        • THORX  

          Jop testovačka možná k mání by byla ale v Lounech 430km :(

          0 0
          • novas752  

            A nemůžou si ho vyžádat?

            Vzhledem k tomu, že nejspíš stále nemáš 100% jistotu jakou kategorii vlastně potřebuješ, docela bych doporučoval vyzkoušení aspoň na pár hodin.

            0 0
          • Breakpain  

            Hele, já si zajel na testovačku ke kolegovi zde z BF 300km tam a zpět – prostě jsem to pojeal jako výlet a sednul si na kolo, o které jsem měl zájem ;).

            Doporčuju do toho jít (vyzkoušet a pokud to bude sedět, koupit) a neřešit tolik tu váhu ;)

            0 0
        • embi  

          U Swagu mam problem s prilis kratkou zadni stavbou:)

          0 0
      • goofy  

        Už jsem to tu psal… Na tvé ježdění zbytečný tank, ale kdo chce kam…

        0 0
        • THORX  

          Kolo budu kupovat stím že ho budu vlastnit cca 4–5let a ten Strive je pro mě bez investic a ve sjezdu budu mít jistotu.

          0 0
          • Breakpain  

            Ve sjezdu máš jistotu, pokud víš co děláš a nevlaješ za kolem. Tak aby ses nedivil, až Tě kolo pustí tam, kam nesahá Tvá techninka a obmotáš první strom v zatáčce ;)…

            0 0
          • krabica  

            Ve výjezdech se proti současnému kolu budeš trápit o dost víc, tak s tím počítej…

            0 0
      • Strakááč  

        za tu cenu ještě můžeš lecos vyměnit, vylepšit a tak.. to bych bral… a na testování se vyser.. to bys musel mít naježděno něco na těch kolech podobných aby ti to dávalo smysl.. takhle když to otestuješ tak poznáš skoro prd nebo spíš si řekneš.. hm do kopce to moc nejde a le z kopce je to drak a po rovině se tomu taky moc nechce.. a takhle si ot zhodnotíš a nakonec bys hledal dál.. ne.. musíš koupit něco.. to co neznáš.. na to si musíš zvykat chvilku… a tělo se přizpůsobí… tvoje jízda se uzpůsobí… a až po tom co se na tom vyjezdíš můžeš jít testovat až budeš vybírat zas další kolo.. ale už budeš vědět co chceš změnit a co se ti zdá oproti starýmu lepší a tak… teď to podle mě nemá moc cenu… teda aspoň já bych se na testování z vysoka vysral.. prostě ho kup a nečekej zázraky… do kopce to nepojede po rovině taky ne a z kopce se z toho posereš… takhle to očekávej… třeba tě to překvapí.. :D že to do kopce pojede na rovině jak drak a z kopce je to jasný… hravost, obratnost a tak dál… to všechno když budeš srovnávat s tím co jsi doteď měl je složitý.. :D já mám taky někdy v plánu asi koupit FRko.. a že bych řešil nějakou testovačku ? vůbec.. vyberu si podle komponentů, geometrie trošku mrknu na váhu.. ale to nejni uplně zásadní věc, jen to nesmí vážit tunu.. a čus koupit a jezdit.. jezdit se dá na všem a záleží na tom mezi pedálama a rodlama… kolo to může ovlivnit jen trošku… nejvíc to ovlivní ten kdo na něm jede.. :D

        0 0
        • THORX  

          Pěkně napsáno a souhlasím, jako ani na HT jsem netrhal nějaké rekordy, jak po rovině tak do kopce. Mě nebaví ani šlapat po asfaltu směrem dolů abych musel sprintovat 40km/h+ mě stačí jet 25–30km/h

          Mám rád frekvenční šlapání.

          Já jdu na kolo za vidinou toho, že si užiju nějaký sjezdík. Jak si sjedu něco a vím že jsem se zase posunul, mám největší radost. Můj nejdelší švih byl 98km a to vím, že už asi nikdy nepřekonám. Teď to bude max 50–60km. Kdybych měl tu možnost že bych si kolo vozil v autě na nějaký trail nebo se vyvést nahoru lanovkou a jen dolů tak klidně. Ale zatím tuto možnost nemám.

          0 0
          • Strakááč  

            Auto, řidičák máš??? Jestli jo.. jednoduchá vec…

            Jestli ne.. zkus vlak… a nebo si najdi nekoho z okolí a jezdi s ním po bikeparkach.. je to jen na tobě..

            0 0
            • THORX  

              Ano řidičák a auto mám jen kolo nechci dávat do auta takže by to chtělo nějaký nosič nejlépe na kouli kterou nemám :) mám Alfu 147

              0 0
      • vapenna  

        sice 2017 ,ale cena pěkná https://www.cyklobazar.cz/…elikost-m-19

        0 0
    • THORX  

      Swag 50 2018 v Lku bez pedálu 14,6kg. Což je hodně slušně Spectral AL 6.0 v Mku 14,7kg :D

      0 0
      • Acanthophis  

        S papírovými plášti a základním monarchem…:)) to není žádná hitparáda… v pojízdném stavu budeš hrubě přes 15 a to už je rozdíl :))

        Tak či tak, počkal bych zrovna u kellyse alespoň pár měsíců, dokud se neověří, jestli jim to nebude praskat :))

        0 0
        • novas752  

          já tam teda vidim Deluxe RT3. :)

          Pláště souhlas, to je na okamžitou výměnu za nějakej Maxxis HRII nebo něco z Minionů.

          0 0
          • embi  

            On tim myslel RockShox bez expanzky, proste lehouckej tlumak.

            0 0
            • THORX  

              Jaký je rozdíl mezi těmito tlumiči

              0 0
              • embi  

                Ty se ptas na kazdou ptakovinu. Zkusis si taky neco najit sam?

                Tlumic s expanzkou (super deluxe) ma pojme vice oleje, tudiz bude v dlouhych sjezdech podavat lepsi vykon.

                0 0
                • THORX  

                  Hm když si to vemnul kolem a kolem tak jsem stále více nakloněn Strive AL 6.0 z 75tis než SWAGu za 53tis..

                  Lepší komponenty a hlavně co u mě hraje velkou roli vzhled.

                  Tlumič s expanzkou 3 polohy

                  Vidle 3 polohy

                  Lepší kola ráfky 30/25mm

                  Pláště

                  Šlo by teda to dalkové ovládání tlumiče dát pryč a ovládat to přímo růčo na tlumiči tu změnu geo?

                  0 0
                  • novas752  

                    Ne. Shapeshifter má ovládání z řídítek vždy.

                    Ale to se nepoužívá zase tak často, navíc Beskydy… Dole hodíš XC mód, pak dloooouho stoupáš, nahoře hodíš DH mód a pak dlouho jedeš dolu…

                    0 0
                    • THORX  

                      Tlumič a vidle bude asi od RS top u AL 6.0 když to stejně má i nejvyšší CF model za 135tis.

                      0 0
                    • Acanthophis  

                      To není úplně pravda… Němci vymysleli pevnou redukci (která se strčí do vahadla místo shapeshifteru) a pak celá tahle „kabeláž navíc“ odpadá…:)) – na druhou stranu cena není zrovna příjemná (cca 4k)

                      0 0
                      • novas752  

                        :)

                        Na to stačí 2 díry do hliníkovýho bločku, ne? :D

                        Za to bych nedal víc než 200.

                        0 0
                  • Strakááč  

                    kellys za 53 má funkční tlumák.. to ti stačí.. „jedna bába povídala…“ když se ti nebude líbit chod, což ty stejně nepozáš… tak koupíš novej lepší…

                    0 0
            • novas752  

              To se koupí časem. Já mám na Jeffsyně obyč Delux R, moje dosavadní maximum byl 200m sjezd (Závist>Zbraslav) a nezaznamenal jsem nějaké zhoršení vlastností, žralo to celou cestu jak hladový kotě. :)

              0 0
              • Strakááč  

                tanhle názor si vemte hoši k srdci.. :D protože existujou věci špatný.. věci dobrý.. věci výborný a věci luxusní… a většinou ta dobrá věc zvládne udělat radost stejně jako ta výborná… nejlepší je se spokojit s tím co tam je… až po vyzkoušení řešit jestli by to chtělo lepší nebo ne… a u člověka co s tím nemá zkušenosti tutem… :D

                0 0
          • Breakpain  

            Nezažil jsem kolo, kde bych neměnil po koupi:

            • pláště
            • sedlo
            • představec
            • občas řidítka
            • gripy
            • a po čase dojde většinou i na záplety

            :-), takže nic neobvyklého

            0 0
            • bezdratova.sprcha  

              :D Ono je někdy těžké vybrat sériovku aby to člověk neměnil úplně celé.

              0 0
            • novas752  

              Já zatim neměnil nic, všechno vyhovuje. :)

              Akorát až sjedu vepředu obyč HRII, dám tam 3C.

              Časem možná širší ráfky.

              0 0
            • Strakááč  

              pláště, výplety jsou běžný… na výplety každej sere, přitom je to asi to nejdůležitější… řidítka, představec a gripy a sedlo to jsou individuální věci… a proto se taky mění… někomu něco padne, někomu nepadne nic z tý sériovky.. nebo si nechce zvykat… :D a proto jsem si kolo stavil komponent po komponentu sám… :D :D a jsem spokojenej se vším co tam mám… s čím jsem spokojenej nebyl, tak jsem znova vyměnil.. to zatím byli jen gripy kvuli vzhledu :D a převodník kvuli vzhledu… :D zbytek supr :D

              0 0
            • Rubi  

              maly rozpocet :D

              0 0
            • hovado_cz  

              Na tom Spectralu bych toho vyměnil nejmíň :-)

              0 0
    • THORX  

      JJ ty pláště by šli dolů.

      0 0
    • Radus  

      Kup kolo které se ti líbí a neřeš co by si koupil někdo jinej . Swag má dobré základní komponenty vidle tlumák sedlovka a td. Praskání rámu neřeš praskají naprosto všechny značky. A na recenze se taky vykašli je to jenom názor a každému vyhovuje něco jiného . Pokud koupíš na začátku za dobré love zůstane ti na případný doladění dle představ .

      0 0
      • Strakááč  

        Jenže něco praská brzy a pořád a něco praskne když se to nějak posere.. tzn mezi kozy a prdne hlavovka nebo vidle a tak dál… ale něco jezdis čistě a prasis trochu atd.. a nepraskne to po dvou letech..

        A nemyslim si že kellys praská.. stary modely en canyonu taky rupaliy. ten novej vypadá pevně..

        0 0
        • Acanthophis  

          Zrovna kellys (zvlášť starší noid) praskal jak po másle :)) – i proto museli přijít s novou generací tak brzo… ale i vzhledem k tomu, že ten rám byl katalogovka, se kterou přišlo na trh hodně „levných“ značek (tuším někdo našel to samé s jinou značkou v krámě podobném decathlonu – na fcb se to kdysi řešilo), se není čemu divit… kdysi dávno jsem od nich pár kol měl, ale nikdy mě nepřesvědčili, že by patřili jinam než k podprůměru…

          0 0
    • Acanthophis  

      Být Tebou tak bych počkal ještě na nové radony… dle uniklých obrázků a náznaků geometrie vypadají hodně fajn a cenově by se taky měli držet celkem při zemi… Imho bych těch pár týdnů ještě počkal a zařadil je do výběru…

      0 0
      • THORX  

        Jasně počkám stejně nového canona bude nejdřív možné objednat v březnu XL rám

        0 0
      • Strakááč  

        a nebo designovej skvost capru… :) ta žluto černá je mazec…

        0 0
        • THORX  

          Koukám na ty jejich cola něco by se určo vybralo asi nějaká 29 a 140mm zdvih jen mi připadají ty kola strašně lehká oproti Canyonu, Capra v AL cca 13.6kg? Kdy představí nové kousky ?

          0 0
          • novas752  

            Novy kousky budou co nevidet, mely by byt zacatkem ledna. Capra bude pravdelodobne prepracovana.

            Ja tam teda vidim 14,1 :) To je hmotnost nejspis modelu S a bez pedalu. Moje jefsy AlTwo 27 v Lku ma 14,5 i s pedalama. Me se zdaji spis trosku tezsi, zrovna Capry hodne lidi vozi jako takovy miniDH na jezdeni v bikeparcich, je to docela kladivo. A o tom ze by nejak vic praskaly jsem neslysel.

            0 0
          • Breakpain  

            Kde si tu váhu vyhrabal, to čučíš na jiný kolo, ne ;) … Capra AL v XL 14,5kg, osazeno platformami 14,9kg ;-)

            0 0
          • Acanthophis  

            Capra bude představená cca v lednu – pravděpodobně bude přepracovaná geo a vzhledově bude připomínat víc jeffsy. To samé Tues – u něj se taky spekuluje o novém modelu.

            Jeffsy bude totožná, pouze bude změna v barevné kombinaci + osazení u základních modelů.

            0 0
            • THORX  

              Hlavně to chce eagla GX

              0 0
              • novas752  

                No to se neboj že by tam nebyl.

                0 0
                • THORX  

                  Koukám ale že carbon rámy nemaj vedené bowdeny rámem snad už to budou mít pořešené na 2018kach.

                  No asi to bude buď Canyon STRIVE AL 6.0 nebo možná i CF 7.0 nebo YT nějakou Capru nebo Jeffsy 29ka na 140mm to už by se dalo použít ne?

                  0 0
                  • novas752  

                    Jo řekl bych že vnitřní vedení budou mít. Boost náby, metrický tlumiče…

                    Spíš než J29 bych to viděl na J27, ta je Strivu a Capře podobnější.

                    0 0
                    • THORX  

                      Koukám J27 150/150 to je lepší než Spectral. JEFFSY CF ONE 27 vypadá fajn carbon, váha pružící jednotky 3 polohy jen toho eagla nejlépe 32 zubů a bude to lux. Kolik stojí doprava a jak se řeší reklamace?

                      0 0
                      • novas752  

                        Doprava je 60 Euro + 20 Euro za krabici. Takže celkem něco pod 2000.

                        Reklamaci neřešíš. :) Ostatní komponenty přes lokální dovozce té které značky a rám asi pošleš maila a oni ti pošlou kurýra nebo tak něco. Někde na stránkách to určitě budou mít popsaný.

                        0 0
    • THORX  

      13.6kg CF sorrač

      0 0
    • lubosalbi  

      Já jsem zvědav jestli teda něco koupíš, teoretik jsi teda velkej :-)

      Dám ti můj příklad, s celopérem jsem začal před třema rokama, od té doby mám už čtvrtý kolo, začalo to zdvihem 120/120 Author Epoque a teď jsem na 160/160 Canyon Strive. S tím, že jsem se občas svezl i na nečem půjčeným.

      Prostě něco kup, pojezdi a uvidíš. Z pevnýho kola pro tebe bude slušná žehlička i kolo se zdvihama 140/140.

      0 0
      • THORX  

        Máš za 5* rám Sko kolik měříš? Jak jsi spokojený z módy DH a XC nebo osobně jak jezdíš těch možností je hodně :)

        0 0
        • lubosalbi  

          Měřím 170cm, kamarád má M a to mě už bylo velký, spíš teda dlouhý. Všechny ostatní kola jsem měl M (Author Epoque, Author Patriot EVO, Giant Trance)

          Jezdím všechno od XC vyjížděk až po bikepark, bydlím v Krkonoších, tak že terény všeho druhu.

          Mezi XC a DH modem je celkem rozdíl, v XC se kolo znatelně jakoby postaví a reakce na šlapaní je slušná, v DH se to dá z kopce valit hlava nehlava. Celkem dlouho jsem teda ladil tlak v přední vidli, aby se nenořila a zároveň byla citlivá. Skončil jsem na horní hranici tlaku dle tabulky na vidlici + 3 tokeny ve vzduchový komoře. Tlumič taky asi ještě budu vložkovat pro větší progresi

          0 0
    • filipino_23  

      „pustit“ to dolu kopcom neni len o kole a technike. Ale velku rolu v tom hra hlava, mozes mat super DH ale jak ta nepusti hlava, tak je to kolo zbytocne zabite.

      Jak hovoria ostatni: nejake kup a tam sa uvidi co bude dalej. Je jasne ze kazdy rok-dva kupovat nove kolo nie je financne pre kazdeho, ale nejak zacat musis. Kup spectrala na zaciatok a uvidi sa.

      Ja som zacal na Nervovi (Neuronovi) a bohate mi staci. Nemam taku „hlavu“ aby som bol riadny strelec. Kolo ma zatial vzdy podrzalo, odpustilo mensie chyby, na limit nejazdim. Ale kto vie co bude za 2–3 roky. Osobne som spokojny a zatial by som nemenil

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.