Který online supermarket preferujete?

122 nepřečtených
  • tiarko

    Zdravím

    Když nakupujete potraviny online, jaký supermarket volíte? kde to vyjde nejlevněji? Kde je nejlevnější doprava? Kde je nejpohodlnější vyhledání a výběr zboží (třeba moje oblíbené zboží, upozorňování na slevy…)?

    Děky

    Anketa: Který online supermarket preferujete?

    3x
    18%
    9x
    53%
    2x
    12%
    0x
    0%
    0x
    0%
    0 1
    • Breakpain  

      pouze osobne …

      1 2
    • MTBIKER doporučuje
    • Kouba_2005  

      Online jídlo nakupuju jen pizzu, jinak k nám nikdo nejezdí, tady dávají lišky dobrou noc.

      0 0
    • Tomcat  

      Dle příležitosti.

      V maloobchodu naprosto není důvod, až na pár výjimek, být věrný jednomu obchodu.

      0 1
      • skaj  

        To je nesmysl, tech duvodu je spousta. Kdyz se zamyslis, tak na ne i sam prijdes:)

        Namatkou – automaticky mas „svuj regal“ zbozi co kupujes, lepsi casy rozvozu, levnejsi rozvoz, kosik co slouzi jako nakupni seznam… Takze bych s rezultaty typu – „naprosto neni duvod“ byl opatrny.

        K otazce – nakupujem na prilezitostne na rohliku – prijde mi nejlepsi sortimentem a pristupem. Zkouseli jsme pred lety kosik i itesko, ale pristup se nedal srovnat. V podstate az na jednu vyjimku (tesko) vsichni kolem presli k rohliku. Ovsem kdyby zacal rozvazet lidl, potesilo by me to velmi.

        0 2
        • Tomcat  

          Lepší nabídka , lepší ceny, dodací lhůty. To až na výjimky závislost na jednom obchodu nehrozí.

          0 0
          • skaj  

            Coz ale vubec neznamena, ze tvoje tvrzeni „naprosto neni duvod“ neni uplnej nesmysl. Protoze, ano, jsou jine duvody, proc nakupovat jinde, a ty – u tebe – prevazi (beru, kazdy to ma jinak, a nekdo dokonec nekdy tak a jindy onak). Coz ale vubec neznamena, ze neexistuji duvody pro, ktere tim ultimatnim tvrzenim „naprosto neni duvod“ popiras…

            0 0
            • Tomcat  

              jasně střet Světonázoru.

              Pro mě živnostník za konce devatenáctého století je zombie a už sem nepatří. Stale pozoruji jak se chce někdo vrátit to tob Masaryka nebo France Josefa . Není problém odstehujte se do USA k Amišům..

              Věrnost a falešná lokalita k obchodníku nepatří! už do konce minulého století natož tohoto.

              1 5
              • skaj  

                To neni stret svetonazoru, ale prosta logika a schopnost porozumeni textu, oboji ti zjevne neni vlastni:)

                0 2
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 3
    • liborg1982  

      Online potraviny jsme doma nakupovali, když jsme byli všichni v karanténě a současně nemocní (iTesco). Neoslovilo nás to a nakupujeme offline.

      3 0
    • plysovykozisek  

      Žádný, protože se to nevyplatí. Leda, že bych byl opět Covid pozitivní, to doufám se nestane.

      0 0
    • jIrI___  

      Poslední takřka tři roky pouze rohlik.cz. Slušní kurýři, velký výběr zboží, dodání při troše štěstí v rámci hodin. Za tu dobou jsem měl jen jednu reklamaci, úspěšně vyřízena během několika minut. Ceny jsou vyšší než v obchodech (byť se to PR oddělení rohlíku kdysi snažilo vyvrátit :) ), to je asi jediná nevýhoda. Začal jsem tohle online nakupování využívat s příchodem covidu a už u něj zůstal, výhody pro mě hrubě převyšují nevýhody.

      1 1
      • Melvin  

        Já jsem nikdy tento způsob nakupování nezkoušel a ani nebudu, jen by mě zajímalo jak je to s dodáním? To doručí v nějakou konkrétní hodinu, nebo člověk pak musí třeba 2 hodiny sedět doma a čekat?

        0 0
        • jIrI___  

          Vybereš si hodinové okno. V 60 % případů nákup dovezli hned na začátku vybrané doby, v 30 % v druhé polovině a v 10 % případů o něco dříve (to kurýr vždy předem volal, zda to není problém). Osobně by mi stačil třeba i jen výběr odpoledne/dopo­ledne, protože většinu dne je stále někdo doma.

          1 1
          • Janes  

            To jste celý vy, zpovykaná a líná mládež, co se má jako prasata v žitě, ale ani to jim nebrání blbě kecat a nadávat na poměry.

            0 4
            • jIrI___  

              Zřejmě jsi svou duchaplnou reakci zařadil pod špatný příspěvek.

              0 1
              • Janes  

                Ne, právě Ty seš zářný příklad.

                1 1
                • jIrI___  

                  V tom případě mě tvoje reakce nepřekvapuje. Staří lidé těžce přijímají změny a „novoty“. Vidím to i v práci – největší odpůrci zavádění nových procesů, které ulehčují práci a šetří čas, jsou vždy kolegové jednou nohou v hrobě a argument je pokaždé stejný: „dělám to 40 let takto, tak proč bych to teď měl dělat jinak“. A tohle je úplně stejný případ – 40 let chodím nakupovat do obchodu, tak proč bych si měl ušetřit práci a nákup si nechat dovézt. A pěkně tu svou neochotu přijmout pokrok podtrhnout tím, že urazím někoho jiného, kdo se novým službám nebrání. Měj pěkný den a užij si nakupování starým dobrým způsobem.

                  1 0
                  • Tomcat  

                    To není jen věkem , ale i o konzervatismu.

                    Volby vyhráli ne levé či pravé strany, ale hlavně konzervativní strany. A to je zrcadlo společnosti.

                    Volání po starých pořádcích, té staré společnosti, tradiční rodině… tak člověk,může slyšíte i od třiceti čtyřicetiletého VŠ architekta.

                    Bohužel jak někde padlo …vis jak poznáš že seš uz starej a měl bys odejít? Řeknou ti to!… ukazuje na nedostatek sebereflexe která přichází s věkem.

                    0 3
                    • Janes  

                      No vidíš, v tom jsem zrovna já jiný. Před dvěma lety jsem v práci na rovinu řekl, že až syn dodělá vejšku a vypadne mi z výplatní listiny (využívá bezplatně jeden z mých bytů a jezdí jedním z mých aut), tak v práci skončím, protože cítím, že už nejsem stoprocentní. Nikdo mi nevěřil, do poslední chvíle si mysleli, že mě ukecají. No, měli smůlu, už tři neděle trávím na vejminku ve své chatě u Máchova jezera. Takže si myslím, že o nedostatek sebereflexe se v mém případě opravdu nejedná.

                      6 0
                  • Vrci  

                    Jenže ti staří už několikrát viděli zavedení nových procesů, které na půl roku ubralo práci, pak přišla redukce stavů. Takže jsou najednou místo osmi tři. A práce je stejně jako před tím, jen se hůř střídá na dovolenou, nemoc nebo školení.

                    0 1
            • Tomcat  

              Navázat na jaké poměry?

              0 2
            • Georrge  

              E-bike do každé rodiny, ale běda jak mi někdo přiveze jídlo? :) A nezapomeň že nejsem odpůrce e-biků.

              Online supermarket jsem ještě nevyužil. Neříkám že nemá nějaké výhody, ale já si rád zajdu do obchodu a kouknu na zboží osobně. Ostatně se sedavým zaměstnáním je každý pohyb dobrý, byť je to jen „výlet“ do obchodu.

              Ale ten argument o ušetřeném palivu (a taky času), když to jedno auto rozveze deseti lidem, než když deset lidí každý jede svým autem do obchodu, má něco do sebe.

              0 0
    • keymaker  

      Nakupuju po ceste z prace. Online potraviny nekupujeme

      1 0
    • krabica  

      Žádný, co koupím, hned sežeru… :-)

      0 0
    • kubad  

      Občas rohlík. Ale nijak mě to nenadchlo. Radši si výběru v obchodě

      0 0
    • Japhy  

      S online nákupem potravin bych už byl opravdu jak jezevec v noře. Přece jen nějaký ty ksichty potřebuju občas při offline nákupu vidět.

      1 0
      • tiarko  

        No já mám pocit, že online nákup mi může ušetřit hodinu každý, kterou pak můžu využít k tomu abych ty lidi viděl. Nemusím se místo toho mačkat s důchodci v kauflandu, kde na mě fouká vzduchotechnika to co právě vydechlo tisíce dalších lidí (a jíst musí každý. V kaulandu potkáš nemocného daleko pravděpodobněji nez na pražském maratonu..)

        1 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Melvin  

          A co teprve nacpaná MHD, kterou jezdím celou zimu. Se divím, že jsem ještě na živu. :-)

          0 0
          • tiarko  

            Tak já jsem na tohle dost náchylný. Mě stačí i nevhodně zapnutá klimatizace v autě. A mám li si vybrat, jestli budu týden doma nemocný a dalí týden se budu dávat dohromady, nebo si nákup objednám, taak volím tu druhou možnost…

            0 0
        • Japhy  

          Mno, už mám vychytané plonkové časy a hlavně je to součást pochůzky na oběd, tak dvakrát týdně řekněme. Mám samozřejmě společenské koníčky, ale to jsou furt ty samý ksichty. Musim se socializovat, jinak ze mě bude ještě větší misantrop než jsem teď. Teď jsem přesvědčený na základě empirických pozorování a nedobrovolného odposlechu cizích hovorů, že 80% náhodně vybraných lidí jsou dementi, ale bez pravidelné socializace by to mohlo být těch procent klidně 90–95%. :-D

          0 1
          • dědek mohy  

            Být misantropem není nic špatného. I já k tomu tak trochu tíhnu.

            P.S. samozřejmě, není to špatné do doby, než začneš chtít ty lidi „řešit“ ;)

            0 0
          • tiarko  

            Kolik lidí zrovna je na nějakém místě lze krásně sledovat z dat Google.

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      1 0
    • Radek Broz  

      Rád bych měl tyhle first world problems, ale nejezdí k nám nic. Nakupuju jak lidi v pravěku. Ještě se většinou přede mě naserou důchodci, co platěj mincema.

      2 0
      • Tomcat  

        Pospíchají, předbíhají a zdržující , protože si potřebují popovídat. To je všude.

        0 2
    • Vrci  

      Součástí každého nákupu je nějaké ovoce nebo zelenina a ty chci vidět, chci si k jablku nebo rajčeti čuchnout. Nechci mít každých deset deka šunky nebo sýra v samostatném igelitovém obalu, když kupuju minimálně 30 deka. Takže kupuju osobně.

      2 0
    • Pavell  

      Od covidu Rohlik a uz jsme u nej zustali. Vyber potravin nam vyhovuje a s ohledem na ctyr clennou rodinu to pro mne jako ridice v rodine znamena obrovskou usporu casu. K tomu nakupujeme jen pecivo a sem tam neco specielniho nebo co jsme zapomneli. Za mne jeden velky skvely navyk, ktery nam covid prinesl.

      0 0
    • madhence  

      Donedávna jsem dělal jen malé nákupy, obvykle cestou odněkud. Ale co se doma zvýšila spotřeba, je to fajn služba. Tyhle závozy zvlášť ve velkých městech mají výhodu, že jedou jednu trasu k více zákazníkům. Kdyby každý moula ze sídliště jel pro každý prd na nákup plechovkou, už se nikam nehneme. Dělat týdenní nákup a nemuset u toho zabít sobotní dopoledne mezi regály popojížděním s košíkem je příjemný bonus.

      Preferuju Rohlík, ale spíš jen ze zvyku. Ceny se mi zdají být vyšší, služby lepší. Někdy nakupuju na Košíku.

      0 0
      • Alojs01  

        Chceš říct, že před cca 5 lety, kdy to nebylo tak rozšířený, byla doprava horší, protože všichni jezdili na nákup svojí plechovkou? Ale no tak… :-)))

        1 0
        • madhence  

          Samozřejmě máš pravdu :-)

          Ale já jsem z těch méně méně šťastných, pamatuju ještě doby, kdy jsme všichni chodili do obchodu pěšky. Jo a obchody byly o víkendu zavřené. Pak se to trochu změnilo, někdo začal jezdit autem na nákup a nám to připadalo absurdní a smáli jsme se jim (důvod nekomentuju).

          Do dneška jsem si na to nezvykl. Takže hromadné rozvozy potravin mi připadají jako menší zlo.

          0 0
          • Tomcat  

            a hromadný osobní nákup označovat za větší zlo je na hranici měřitelnosti.

            Naproti tomu mi přijde větší zlo když někteří jedinci den chodí/jezdí po malých krámečkách a hrají si na První republiku. Uhlíkovou stopu nemají o tolik menší , levnější to take není, kvalitnější také ne.

            Mnohdy tou cenou a časem , který mohou nad tim strávit, jsou to ony hraběcí rady.

            0 2
            • madhence  

              Tihle jedinci to ale považují za životní styl, procházejí se po starých čtvrtích, mají svoje „lokální krámky“ a svoje „lokální zemědělce“ na trzích. Jako by se jim stýskalo po dobách, které nezažili a které mimochodem lepší nebyly.

              Na druhé straně spektra stojí lidé, kteří jedou do největšího obchoďáku strávit hezkou sobotu se vším, co jim to nabízí – nákup, oběd, zmrzlinu, hernu pro děti, parkování.

              Kdo občas nezkusí obojí, jako by nebyl :-)

              1 1
              • Tomcat  

                :) Ano a hlavně nás zachraňují eko výrobky , jako slaměná brčka dovážená lecky z Činy, kargo ekola montovana v Číně 100% bio a fairtrade Ujgurem, upcykling oblečení a móda v ceně fastfashion na deset let atd… Co se týká potravin, taková vege bowle/ bednička za cenu dvou obědů v restauraci… :-)

                no ještě že tyhle lidi nemáme, výborně se na nich vydělává důležitá je totiž ta pohádka se kterou se to prodá. ;-)

                2 2
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 1
                • madhence  

                  No počkej, počkej, ekologie není zbytečná věc, to jen generace dvacátníků to bohužel nechápe. A padesátníci taky ne ;-) Jistě, jsou výjimky. Ale ti mlaďoši, co vidím kolem sebe, to je samý fairtrade-eko, aniž by většina věděla, co to znamená. Hlavné že mají macbook, bydlí v podnájmu v centru Prahy a do práce jezdí autem (do centra Prahy). A na oběd jezdí na koloběžce. Mám pocit, že nemají ideály. Utěšuju se jen tím, že to je moje sociální bublina.

                  0 1
      • ladys  

        Dělat týdenní nákup celé dopoledne, to je nějaký nový sport? 

        0 0
    • Charles2k  

      Občas itesco, který jako jediné má v severní části okresu Blansko pokrytí.

      Na to jak se prezentuje rohlik jako kdovíco, tak má pokrytí v rámci ČR dost mizerné. Za ty roky na tom mohl o dost víc zapracovat.

      0 0
    • oddie  

      Rohlík občas, ty ostatní ani neznám…

      0 0
    • Cyklofanatic  

      Tuhle službu nejvíce vyuzivala manželka, když byla na mateřské, pro to je to ideální. Teď už jen naprosto vyjímečně. Jako nejlepší pomer cena/výkon nám přišlo iTesco, mel hlavně velmi kvalitní ovoce a zeleninu. Rohlík taky celkem fajn, ale většinou dražší.

      0 0
    • cubista  

      Začínali jsme s Rohlíkem, teď střídáme Rohlík a Košík. Košík se v poslední době vypracoval na úroveň Rohlíku, je možná doobjednávka, online aktualizují dobu doručení. Sortiment dobrý u obou dodavatelů, ceny podobné, každý má něco, v čem je lepší, ale jsou to drobnosti. Objednáváme větší nákup cca 1× týdně. Už bych nechtěl jezdit autem k supermarketu, vozit košík v přeplněném krámu, dávat zboží z vozíku na kasu a zpět, tahat plné tašky do auta a z auta do schodů. A pokud jedno auto dodavatele veze dost nákupů a zkoordinují rozvoz, tak ubydou tomu úměrně auta nakupujících v ulicích. To vidím i z hlediska provozu i ekologie rovnocenné, možná i lepší.

      1 1
    • Edwin  

      iGlobus. Objednáš na netu a akorát si to k nim dojedeš v určený čas vyzvednout.

      0 0
    • Melvin  

      A vy co kupujete on-line, vůbec neřešíte jak ve skutečností vypadá ovoce a zelenina?

      0 1
      • Pavell  

        Nepamatuji si, kdy nám naposledy přišlo cokoliv špatného…a třeba banány co dostáváme jsou o dost lepší než to na co natrefím v blízkém Albertu…

        3 0
        • Chlebovnik  

          Definuj „lepší“ v kontextu banánů, děkuji.

          0 0
          • Pavell  

            Pomuze toto ?

            0 0
            • Chlebovnik  
              1. Nic moc.
              2. Už docela ujde, ale dokázal bych si představit i lepší – víc tečkovaný a méně fleků.
              1 2
              • Pavell  

                Tak pro Tebe Rohlik holt nebude no o)…

                1 0
              • madhence  

                Vidíš to a přitom jsou všechny dozrávané ve stejném skladě. Jen ty první byly prodány o pár dní dřív. Dozrát můžou iu tebe dubna, když dáš pozor, může to být i bez plísně.

                Jestli chceš opravdu zralé cizokrajné ovoce, příprav si mnohem více peněz a zvol jiného dodavatele, než obchod pro masy.

                1 0
                • Janes  

                  K čemu mi je cizokrajné ovoce? To jako jablka a hrušky jsou něco méněcenného?

                  0 0
                  • madhence  

                    K čemu ti je černý čaj? Copak heřmánkový čaj je něco méněcenného?

                    0 0
                    • Janes  

                      Černý čaj nepiju už dobře 20 let. Momentálně si dělám čaj mátový, meduňkový, nebo šalvějový. Bylinky si utrhnu na záhonku, hodím do hrnku a tradá. Výhledově chci poznat, co mi tu kolem roste, maliník, jahodník, ostružiník.

                      2 0
                      • madhence  

                        Ach jo. Tak ti to zkusím říct jinak: Někdo má raději banány, někdo hrušky. Současná společnost banány obecně toleruje a jejich konzument ani nemusí představovat zásadní společenské riziko (překvapivé?).

                        Na banánech lze najít mnoho špatného, od společenských poměrů u výrobců, přes globální zátěž jejich dopravy až po dopady na lokální ovocnářské zdroje. Však taky jsou banány (a káva) typickým příkladem boje proti těmto negativním dopadům.

                        Pokud tobě nejedou, nemusíš si je kupovat. Opravdu je chceš ostatním zakazovat?

                        0 0
                        • Janes  

                          No, tak speciálně banány, pomeranče a mandarinky už za cizokrajné nikdo moc nepovažuje, ale takové kaki, karamboly, granátová jablka apod.jsou pro mě naprosto zbytné.

                          0 1
                  • liborg1982  

                    Rozhodně ne, jen „Cuba Libre“ s hruškou mě úplně neoslovuje :-)

                    1 0
      • skaj  

        Zelenina i ovoce je z rohliku fakt pekna (ale relativne drazsi). V podstate na prstech jedne ruky bych spocital, kdy jsem neco reklamoval. Coz je dalsi vec – privezou nahnila rajcata? Kliknu a mam obratem penize zpet. Zadne foceni, noseni zpet, volani. Dtto kdyz neco zapomenou privezt. Vyberu ze seznamu, klik a hotovo. Zrovna tenhle system reklamaci je o mile napred pred fyzickym nakupem. Ostatne, prinest si z kramu plesnive jahody nebo rajcata je celkem bezne, a kdo by to tam tahal zpet…

        2 0
        • gregorus  

          Přesně tak, na rohlík je spoleh, v supermarketu lepší ovozel stejně není, spíš většinou podstatně horší.

          2 0
          • madhence  

            Přesně. Kolikrát v obchodě ovoce ve slevě, koupíš vaničku meruněk, vypadají normálně, když to rozbalíš, uprostřed jsou nahnilé. Nic nereklamuješ, ani nevím, jestli to jde. A že nemám nakupovat ve slevě? Těžko, jiné prostě nemají.

            Rohlík? Ovoce o třídu jinde, dražší, problém však výjimečně. A když, klikneš, peníze zpět.

            Jiný příklad (vlastní): bio vajíčka, dvě rozbité, chci reklamovat, vrátili peníze za všechny vajíčka. Napsal jsem jim, že byly rozbité jen dvě; prý ručí za zboží, proto vrací všechno. Netvrdím, že to je u všeho zboží, ale takovýho přístup u obchoďáku nelze čekat.

            0 0
            • dědek mohy  

              Nám jednou dovezli nákup o více taškách. V jedné tašce prasklo mléko. Vyfotili jsme, vyreklamovali, během 2 hodin dovezli celou tašku novou (všechen obsah té tašky) Nic nechtěli zpět. Pamatuju si, že tam byly i balené věci, kterým vůbec nic nebylo. Manželka jednou reklamovala balení Ferrero Rocher, byla prasklá krabička a měla to pro někoho za jakousi službu, tak to chtěla mít pěkné. Dovezli nové balení, staré nám nechali.

              Prostě zajímavý přístup. Objednávali jsme cca 10×, reklamovali jsme 2×, vždy poškozením při přepravě. Ovoce i zelenina vždy v naprostém pořádku.

              P.S. Vše Rohlík

              1 0
              • dědek mohy  

                A vždy vše donesli až před dveře bytu (bydlím ve 14. patře), tzn. žádný ztracený čas v obchodě, žádné tahání těžkých tašek

                1 0
      • jIrI___  

        Neřeším, protože u rohlíku zelenina a ovoce vždy byla zcela v pořádku, nebojím se říci lepší než z obchodu. A pokud by byl nějaký problém, máš možnost reklamace.

        1 0
        • osobne  

          No lepší než z obchodu znamená akorát, že to je víc napuštěno chemikálií, aby se to méně kazilo.

          0 3
          • enzzo69  

            Určitě už to maj na plantáží nalajnované co je pro rohlík a tam to ošetření je enormní :-)

            2 1
          • madhence  

            Ale prd :-) Jistě že to je stejné zboží. Dodavatelů ovoce a zeleniny do ČR je jen pár.

            Rozdíl je v přístupu. Objednáš pět jablek, dostaneš pět jablek a všechny jsou ok. Neřešíš, neprohrabuješ se jako důchodce (omlouvám se, to je jen přirovnání) v bedýnce potlučených jablek abys našel těch svých pět hezkých.

            1 0
    • Carloss  

      Rohlík.cz byla pro mě jasně nejlepší věc když jsme se nastěhovali do města (dnes už vozí do každé prd ele – pandemie je neskutečně nakopla v rozvoji), nakupujem už tři roky a naprostá spokojenost.

      1 0
    • Kubiczech  

      Prosim, jeste o tema “Damejidlo/Wolt x dojedu si plechovku do hospody x uvarim si sam x uvarim si sam jidlo nutricne vhodne pro bikera”

      2 0
    • AussigBiker  

      Dulezity je na to rozhdnuti, kde se registrovat a nakoupit, dobre vyspat.

      2 0
    • dtham  

      Používám Košík, ale kupuju tam de facto jen maso, jelikož to shánět po obchodech ve farmářské kvalitě a vyzrálé je celkem pain, a pak těžší a trvanlivé věci. Ceny mírně vyšší, sortiment dobrý, služby a ochota personálu super.

      Zeleninu a ovoce kupuju primárně u pěstitelů v tržnici, stejně tak mléčné výrobky.

      0 0
    • Barak  

      Během covidu jsem zkoušel několikrát Rohlík, Košík i iTesco.

      Většinou proběhlo všechno v pořádku. Kurýři vesměs příjemní, dojezd načas, nabídnou vynesení… Jednou se mi stalo, že jsem počítal s něčím, co nedodali a bez čeho nešlo vařit, co jsem chtěl. Náhrada buď nebyla nebo nebyla vhodná, už nevím. To mě celkem vypeklo tenkrát, když jsem se to dozvěděl až při převzetí.

      Rychle jsem se ale vrátil k nákupu v kamenné prodejně. Chodím pořád do stejného marketu, kolem kterého většinou jedu z kanclu. Vím už přesně, kde co je, takže se tam zbytečně nemotám a nákupy jsou celkem rychlé. Navíc mi vyhovuje, že když procházím uličkou, lépe vidím, co je v akci. Takže, aniž bych to cíleně hledal, nakoupím trvanlivé potraviny skoro vždy za lepší cenu. Vlastně, tím jak šly ceny nahoru, stále častěji nakupuju v akci i potraviny pro rychlou spotřebu. Na internetu mi přišlo, že se s tím výběrem člověk moc babrá, ale asi je to o zvyku. A taky o organizaci zboží a možnosti vyhledávání v tom daném shopu. Konkrétně iTesco mi v tomhle echt nevyhovovalo, tam snad ani neměli našeptávač.

      Další benefit (nevyžadovaný, ale příjemný), že při platbě kartou mám vždy slevu 2–5% na komplet nákup + další slevu na zákaznickou kartu daného obchodu, což ve výsledku taky nějaké peníze udělá, když tam měsíčně nechám přes 10K.

      0 0
    • tiarko  

      Tady je zajímavý pohled člověka, který „zřejmně“ nakupuje jen online

      https://www.youtube.com/watch?…

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 2
      • krabica  

        Škoda, že to video hned na začátku shodil tím křápem, kterým tam přijel, měl dorazit alespoň Rollsem… :-)

        0 0
      • Chlebovnik  

        Díky. Pobavilo. =)

        0 0
    • tiarko  

      Závěr z této diskuse:

      Všichni jste líní. Místa abyste si dům postavili sami jako já, tak si na to najmete firmu.

      Všichni jste líní, místo abyste si cihly na stavbu domu vypálili sami jako, tak si je koupíte už vypálené.

      Všichni jste líní, místo abyste sklidili obilí ručně jako, tak si na to vezmete kombajn. To za mých mladých časů…

      Všichni jste líní, jedete do práce autem místo toho abyste si přivstali a šli pěšky

      Všichni jste líní, místo abyste poslali dopis tak napíšete SMS

      Všichni jste líní, místo abyste šli na poštu, tak hodíte dopis do schránky a přiděláváte práci pošťákům

      Všichni jste líní, místo toho abyste za tím člověkem osobně zašli, tak mu posíláte dopis…

      2 5

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.