• mdk

    Tak asi nebudem kupovat 2.3 plaste a to z toho dovodu ze sa chcem ucastnit zopar maratonov a chcem natiahnut nejaky ten vysledok…Cize otazka ktore 2.1 plaste ma podrzia aj v tom najhorsom terene…cenovo mi to bude vychadzat okolo 800kč za jeden plast

    Inak pojde to na HTčko…a vidla tam bude fox vanilla r 130mm…

    Anketa: Ktory 2.1 plast

    10x
    42%
    0 0
    • pitos  

      Ten Ignitor jsem jezdil a pořád samej defek,prorazil jsem i 2× za den.Přešel jsem na Maxxis Minion DH 2.35 a tuto sezonu jedinný průraz.

      0 0
      • mosquito  

        na ignitorech 2,1 sem ujel cca 900km (predek je OK – ojel se tak o 1/4), zadek byl sjetej o 2/3 :( takze sem ho dal tatikovi na predni, spuntiky na asfaltu trosku skacou a prvnich 50km priserne strili kaminky, v terenu jsou docela OK, ikdyz se docela zanasi blatem .. podle me je ignitor fajn do pevnejsiho terenu (a zadek asi budes casto menit)

        0 0
        • mosquito  

          za tu dobu sem ale defekt nemel zadny – prumerne mam defekt tak tak po 800–1200km, takze teoreticky mozna haluzove neni nijak spatny

          0 0
          • pitos  

            Ja už bych 2.1 nevozil,hlavně na HT.2.3 je daleko pohodlnější a samozdřejmně věčí jistota v terénu.A po asfaltu nejezdím,jen se přesunuju:-)

            0 0
    • vlk  

      Já jsem spokojen s IRC mythos XC II-supr pláště -ještě mě nezklamaly. A časem chci vyzkoušet ty contíky explorer.

      0 0
      • vlk  

        Tedy já se v předchozím příspěvku bavil o pneumatikách na předek.

        Na zadek neznám nic lepšího než do poloviny vzorku ojeté continetal traction pro.Ale dokud se do poloviny neojedou tak kladou docela velký odpor.Také jsem zkoušel continental-vapor, ale přestože je vychvalují jako nejlepší pláště na marathony, tak se mi zdálo, že v bahně moc nezabíraly.No a pak dozadu nejsou špatné ty Schwalbiny, akorát se brzo sjedou.

        0 0
      • salvator  

        rozhodne se pripojuji a lobbuju za mythose

        0 0
    • Jane  

      Ralphy 2.1 si mi na blatě zdajou dooost nejistý a prostě na takovém „kritickém“ povrchu jim nevěřím a rozhodně nemám pocit, že by nějak podržely, spíš naopak – zadní kolo při záběru prokluzuje, přední stopu taky extra nevede a navíc kloužou na mokrých kořenech/kamenech… To je plášť na suchej povrch. Takže spíš Nobby Nic nebo Conti Explorer. Taky srovnávat RR a Explorer – vždyť to jsou docela rozdílný gumy…:)

      0 0
      • kámen úrazu1  

        Mám s Ralphy trochu jiný zkušenosti. :-) Zadní mimo hlubší bláto, kterým se nedostane na tvrdý podklad, mně připadá supr. Ani v prudkým kopci na mokrý hlíně ani na mokrých kamenech či koření mně vůbec nepodkluzuje, na tomhle povrchu se dokonce chová líp než trošku sjetý Z-max. Dávat bacha si musím při prudkým brždění na mokrým asfaltu, jde snadno do smyku – zajmavý je, že nikdy se mně to nestalo na hlíně a jiných površích, jen na asfaltu (a bahně, ale o tom je už jiná pohádka). Předek je slabší, dle mého nemá rád nejen bahno, ale ani hrany. Ale zatím mě vždycky podržel na mokrým koření a kamenech.

        0 0
        • Gorgov  

          Ano, je to tak jak píšeš, zadek se mi taky zdá i v blátě dobrej.

          0 0
        • Jane  

          No jo, zadní mimo hlubší bláto bez tvrdého podkladu ujde, ale já mám na mysli více rozbahněný cesty a tam nikdy nevím, jestli s Ralphem projedu nebo ne a je-li na cestě blato z pole, tak tam nemá cenu ani jezdit… Více jistoty by dodal Nobby Nic, toho jsem měla chvíli vpředu (vzadu RR), ale dost mě překvapil vyšší valivý odpor, takže jsem i dopředu vrazila RR a teprve teď to na asfaltu pěkně jede… No já to beru tak, že se mi nevyplatí pořizovat „pomalejší“ pláště typu NN/Explorer, když 80–90% švihu jedu po normální cestě respektive po silnici a těch pár km mimo mi nestojí za vyšší valivý odpor a nějak je přežiju – a NN vpředu byl přeci jenom cítit. Jako možná na zimu, až tady v Brně napadne trochu snížku, tak dopředu nasadím NN, ale to jen proto, aby si to člověk mimo silnic víc užil :)

          0 0
          • Gorgov  

            tak už to konečně chápu. Ty jezdíš na biku na silnici. Výmečně se dostaneš na polňačku, proto foukáš gumy na šutr, aby ti to jelo. Zkus silnici, to je teprv fofr:)

            0 0
          • RomanH  

            Neda mi to a musim souhlasit z Gorgovem.

            Proc potom nemas silnicku ? At uz trenujes na bednu ci jezdis jen tak pro radost, na ni To po silnici pujde lepe.

            0 0
      • kubad  

        při tom max. tlaku na který foukáš, je to pochopitekné.

        0 0
    • mr.antik  

      Taky záleží jestli chceš jezdit maratony na suchu nebo na bahně. Taky bych se podíval na Schvalbe Shark na předek, měl jsem z něj dobrej pocit. Ale nejlepší byly IRC Backcountry 2,25 ale to na závodění moc není…

      0 0
    • raceman  

      a co třeba Schwalbe Smart Sam? to je celkem si myslim takovy univerzal, má větší valivý odpor než RR, nesjede se tak rychle a je lepší i do větších sra*ek

      0 0
    • Trojci  

      Moje zkušenost je taková, že ani sebelepší plášť tě nezachrání, pokud máš (a neříkám že zrovna ty) špatnou techniku jízdy.

      Letos jsem jezdil prakticky celej rok Larsen MiMo 2.0 a momentálně bys na něm už vzorku moc nenašel. A už sem si na něj tak zvyknul, že s ním jezdím všecko – sucho, mokro, bahno… Kromě mazlaváho nahna (v kterým ti nepomůže vůbec nic) jsem si nikdy nevšiml, že bych se dostal na hranici svých technických dovedností.

      Když se podíváš, co vozí lidi, co stojí v první řadě na jakýmkoliv maratónku, tak tam najdeš naprostou všehochuť. Každýmu vyhovuje něco jinýho a na každý (alespoň trošku dobrý) gumě se naučíš jezdit.

      Čeho si všimneš tutově je valivej odpor – ale na to ses neptal..

      Osobně bych zkusil ty Ralfy – sám je mám doma na příští sezónu.. Někdo na ně nadává, někdo je chválí – ale kdo nezkusil, ten nemá co povídat..

      0 0
      • kubad  

        Souhlas. K RR dodám snad jen to , že ten opravdu moc nepodrží, hlavně na předním kole, ale zase jede :-)

        0 0
        • MlokCZ  

          A už jsi zkoušel ty nové RR, které jsou taky ze tří směsí jako NN? Já ještě ne, ale už tu někdo psal, že na předním drží stopu o dost lépe než ty starší. Se starou verzí souhlas.

          0 0
          • kubad  

            Zkoušel sem kombinaci NN ve předu + RR vzadu a je to o dost stabilnější

            0 0
      • delfyn  

        jezdím ralfy i kendy karma, mě vyhovujou víc ty karmy, ještě bych srovnal pythony a RR 2,25, nevím jak by obstály RR 2,1 ale oproti 2,25 se mi zdáli pythony rychlejší ale jinak myslím že jsou to všechny super gumy a na všech se mi jezdí super, v těžším terénu mě vždyky podržely mythosy, ale na silnici víc brzdí,

        0 0
        • delfyn  

          jinak jak RR, pythony a Karmy seženeš pod 700kč

          0 0
        • MlokCZ  

          Ta rychlost je ale dost subkektivní. Mě zase 2,25 RR/RR přišlo rychlejší než Pythony. Ale je to hodně podobný, ať už jsou z nich rychlejší kterýkoliv, tak je rozdíl strašně malý.

          0 0
      • Rychlej turista  

        Tak to by mě zajímalo: co nejmenší valivý odpor a aby s tím i trochu šlo do bláta.

        0 0
        • Trojci  

          Moje zkušenost je taková, že do lepivýho bahna je nejlepší úzkej plášť a co nejmín vzorku – nalepí se na něj relativně málo bahna a alespoň sebou netahář 2 gk sraček a obvodový hmotnosti navíc :) doporučoval bych Conti Twister, nebo třeba Medusu 1.4

          Do mokra, a řídkýho bahna co se tolik nelepí je moc dobrej třeba Conti Explorer, Ignitor, možná i ten Larsen Mimo. Někdo chválil i tu kombinaci RR+ NN.

          0 0
    • honza.biker  

      Kde maji pythony pod 700??

      0 0
    • Gorgov  

      dobrej držák je Hutch bulldog. A docela i jedou. Řekl bych podobný jako NN. Ale na většinu závodů radši rychlejší gumy – RR a dozadu klidně FF.

      0 0
    • ydaho  

      v tom nejhoršim terenu te RR rozhodne nepodrží, to je celkem tutovka. výborný hlasování b-f :) To Explorer je výbornej univerzál a Smart Sam taky.

      0 0
      • cabbage  

        no ták, přece sme sadisti..;-)

        0 0
        • ydaho  

          jo taaak, v tom případě se opravuji, do bahna je RR super :)

          0 0
          • cabbage  

            k RR2,1" na rovinu: nenáviděl jsme je, ale když jsem překopal NRSko na katastrofu, tak se mi na nich najednou jezdilo super a na maratony jako je malevil jsou to za sucha až zbytečný drapáky:-)

            0 0
            • ydaho  

              já na nich dneska (lenost přezout) 60 km v bahně, mokrejch kamenech a listí… velkej zážitek :)

              0 0
              • cabbage  

                v bahne, mokrejch kamenech, kořenech a listí je to zábava na všem;-)

                0 0
    • McBlacky  

      explorer je super do bláta a i na šotoliny na předku padrží neskutečný věci na to co to je za vzorek, ale je dost nízkej = vysoký tlaky nebo snake. zkoušel jsem různý nastavení a jediný do se dalo jezdit /závody/ bylo předek 45 a zadek 50 víc už nedrží a mín je to hrozný s defektama. Jinak jejich výdrž je dost bídná, vzadu už po 500km celkem znatelný opotřebení, tisíce se nedožil… Kritickej je ale na asfaltu, na mokrým je to sebevražda – na Salzkammergutu jsem z jedný mokrý zatáčky dokonce brutálně vylít a to jsem jel stejně jako ostatní :)

      RR dobrý, ale náchylný na trny a říznutí pláště. Jestli 2,25 nebo 2,1 není zas tak velkej rozdíl v terénu tozhodně na 2,25 nebudeš ve sjezdu rychlejší :) snad jedině větší jistota proti snake. Když závodím na RR tak si obzláště v kamenitých sjezdech dávám sakra pozor jak a kde brzdím a kudy jedu a taky nejedu zdaleka na max.

      0 0
      • Trojci  

        Naprostej souhlas!

        jenom bych doplnil zajímavej postřeh: Měl sem Explorera 2.1 v drátu – vydržel 3000 Km + minimum defektů – prostě paráda..

        Tak sem koupil Explorer Pro 2.1 v kevlaru a:

        1. házel jako prase – nešel usadit do patky
        2. za 500 km byl vzorek v pohodě, ale plášť byl tak rozřezajej, že už mám strach na něm jezdit
        3. defektů jsem měl tak 5 (všecko o trní)
        0 0
      • wbiker  

        Jak tak koukám tak se moc v hodnocení komponentů neshodnem, nejdřív brzdový botky, teď pláště.:-) Mám ty kontíky jak v drátu, tak v kevlaru a musím přiznat, že kevlar vydrží míň než drát, ale že by to bylo tak kritický, bych neřekl. Mám na těch kevlarech kolem 800, možná i 1000 a vzorek je tak v půlce, s tím, že jsem je při 500 prohodil zadní-přední. Jinak k původní otázce, nemám možnost srovnání s dalšíma plštěma co jsou nahoře, ale mě explorery docela vyhovujou právě proto, že nemám moc extra techniku a docela mě zachraňujou. Ale jak už padlo výš, na mokrý kameny moc nejsou (v tom je kevlar trochu lepší, ale taky nicmoc).

        0 0
      • hmi  

        cece me ten explo moc nenadchnul co se tyce gripu, ale je fakt ze sem to hodne foukal.

        0 0
    • Pebe  

      já používám jako univerzály Maxxis Medusa 1.8, teď na zimu zkusím 2.1. Akorát maj na asfaltu větší valivej odpor…

      0 0
    • Dijck  

      No, radsej kup 2,3/2,35 je to dost velkt rozdiel – v dobrom;) Pokial sa nechces umiestnit v prvej 20 tak ti to len pomoze. Alebo kup 2 sady plastov jedny uzke na MX a tie sirsie na obycajne jazdenie..ak ide o tu vahu.

      0 0
    • Ice-goofy  

      Maxis Ranchero ;) a proc? jedine plaste zatim, kde jsem nemel defekt---

      0 0
    • kankrlicek  

      Mohl by mi někdo říci své zkušenosti s Little Albert? Chci si ho pořídit na maratóny na zadek. Děkuji mk

      0 0
      • kámen úrazu1  

        Zkušenosti s ním nemám, ale určitě si ho pořiď. Nebo radši ještě většího drapáka. Nechceš třeba nějaký downhillový plášť? Pak Tě třeba i předjedu. :-))

        0 0
        • Tomcat_1  

          Tak to bych doporucil tahat pneumatiku treba z traktoru – za sebou na provaze. Obcas podobnym zpusobem unavuju naseho Bojara. Ale premejslim ze by to nebyl uplne spatnej trenink na vybehy do kopce na zavodech ;-)

          0 0
    • Darkson  

      nesjetý Pythony. za sucha na nich sjedeš všechno a oproti RR nejsou náchylný k defektům. na bahně je to ale slabší

      0 0
      • Greyhound  

        Tak tak – pro mě jedinej znatelnej rozdíl mezi RR a Pythonama je počet defektů. RR jsem dal šanci, pocvičil se v lepení a vracím se k Pythonům.

        0 0
    • RomanH  

      Pokud chces plast, co te podrzi, tak Maxxis Meduza 1.8. Pod dvou letech jezdeni jsem ji vymenil za Ignitora a pristi rok tam pujde zpet.

      Ignitor je prumer v dobrem slova smyslu – nikde me vylozene nezklamal, ale taky mne nikde nenadchl. Meduza se na pevnem podkladu rychle sjizdi, neni zrovna z nejrychlejsich, ale vylozene nebrzdi a vyborne drzi. Na vylozene suchy a pevny podklad pak zkusim ten novej Maxxis Crossmark (na zadek, na predku zustane meduza).

      RR zkouset neminim, stacil mi 3× po sobe proriznuty Python Gold.

      0 0
    • hmi  

      Jezdil jsem letos Conti Explo a jestli to chces i do nejhorsiho terenu tak nedoporucuju, moc nepodrzi. Kamos si pochvaluje Max Medusa…

      0 0
    • kolda  

      já jsem letos jezdil RR 2,25 na obou kolech. pozitiva i negativa těchle plášťů tu byly popsány x-krát.

      vzadu je ok, dopředu asi příští rok dám NN.

      teď na podzim jsem dal Medusa 1.8 na obě kola a spokojenost – drží fakt dobře. akorát nejsou tak pohodlný.

      ale jak bylo řečeno výš – hlavní je technika – mě by někdy nepomohl žádný plášť :))

      0 0
    • mdk  

      Ups…trosku s tim threadom som to posral…nechcel som napisat do najtazsieho terenu…Ale ide mi hlavne o to ze ci 2.1 ma podrzi v zjazdoch dost na to aby som sa nerozbil (2.3 to us hej no ale, predsa us tam bude vecsi valivy odpor a to velmi nechcem)…Tuto sezonu som jazdil nejake seriovky od scotta a zdalo sa mi na nejakych usekoch dost o hubu ..cca 10krat som dobre ze nevyletel do dajakeho stromu…Ako pozeram na RR us ako pise vyrobca tak by tam mal mat tie bocne vystupky…pomoze mi to oproti tym scottovvskym 2.1???

      0 0
    • gyngy  

      Nikto tu zatial nespomenul Tiogy Blue Dragon a Yellow Kirin. Nemate s nimi skusenosti? Ja na nich mam odjazdenych 1000 km a jediny problem je s opotrebovanim zadneho plasta … uz je tam len cca 1/3 vzorku. Vpredu mam 2,3 vzadu 2,1. Co sa tyka terenu, tak az na bahno sa mi zdaju dobre. Nevyhoda je valivy odpor.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.