• Motyll

    Mam prosbu na vsechny zkusenejsi cestovatele. Alpe D´Huez je i cyklisticka destinace, tak verim, ze se chytnu a poradite rychlou (a levnou) cestu. Vaham mezi 2 varintami:

    1. Brno – Rozvadov – Mnichov – Zurich – Zeneva – Grenoble – AdH
    2. Brno – Graz – Vilach – Udine – Verona – Torino – AdH

    Mam na aute rakouskou rocni znamku. V CR muzu tankovat „za firemni“ a tudis setrit vlastni kapsu.

    Kudy byste se vydali?

    Anketa: Kterou variantu?

    1.)
    2x
    100%
    2.)
    0x
    0%
    0x
    0%
    0 0
    • jecnak  

      Tam 1, zpet 2

      0 0
    • RomanH  

      My jsme jeli variantou 1 tam a druhou variantou zpet (pri ceste tam jsme nejprve bikovali v okoli Zermattu a pak se postupne posouvali az na Alpe D´Huez – TDF).Kvuli tomu, abychom to vyuctovali jako sluzebku, jeli jsme do Nice (sidli tam hlavni dodavatel, pro ktereho pracuje kamarad), vykoupali se v mori a pak variantou 2 zpet. Varianta 1 mi prisla hezci, varianta 2 rychlejsi.

      0 0
    • JMT  

      Jel bych urcite pres nemecko

      1. nizsi silnicni polatky
      2. lepsi silnice
      3. pres nemecko muzes valit
      4. s ccs usetris za palivo
      5. nemusis do italie :-)
      0 0
      • rasto  

        taky jsem jel 1. ma to ale nevyhodu: poplatky za CH dalnici. nemaji nizsi znamku, nez rocni :-/

        0 0
        • JMT  

          no rocni ve svycarsku stoji ale nak 600kc coz je rozhodne levnejsi nez poplatky v italii a prujezdy rakouskem

          0 0
        • RomanH  

          Dalnice se dat objet, stejne tak i placeny tunel. I kdyz ted v zime to bude asi horsi…

          0 0
          • JMT  

            Placeny tunel se da objet placenym prusmykem :-P ale hlavne te to stajnak zdzi aspon o hodinu

            0 0
            • RomanH  

              Ja uz si to presne nepamatuji, ale objizdeli jsme to bez placeni. Neslo ani tak o penize (ono se to prodrazi i na benzinu), spise jsme se chteli kochat, jen tak jsme se toulali Evropou a zlaty hreb byla casovka do vrchu Alpe D´Huez na TDF.

              0 0
          • ememem  

            tak to si pekny masochista. inac tym minies tolko benzinu navyse ze sa to neoplati, nehovoriac o case.(+ ten arlberg navyse a v zime… – asi to myslis tym platenym tunelom). ist svajcom mimo dialnice je furt len hore-dole kopcom po mizernych cestach. som to z neznalosti spravil jak studak raz v zivote a cestou spat som uz nevahal a kupil nalepku. inak spektakularne je to pekne to bez debaty ale potrebujes niekde prespat, proste sa to za den neda stihnut.

            0 0
    • ememem  

      skoro je to jedno ale asi predsa 1. medzi milanom a torinom je to vacsinou pekna pakaren, platis kazdych 30km a stojis tam jak cicka, caste „podalpske“ hmly – ides 30-tkou a niketore ich dialnicne najazdy z platidiel hlavne pri torine su fakt skvost, klud4ne skoncis v centre mesta tak na hodku-dve. a zimny prejazd toho sedla na tal-fr. hranicni tiez nie je nic moc. na druhej strane za mnichovom az po svajc. hranicu sa tak trikrat meni dialnica na normalnu cestu tiez su tam casto zapchy na najzdoch ale globlane asi lepsie jak cez taliansko. to talinsko pri som zvolil kebych isiel do brianconu a okolia ale AdH uz je daleko. asi ides lyzovat tak sa priprav na to ze pocas lyz. sezony od kruhacu pri grenobli az po AdH mas priemerku tak 5 km/h. zober si do auta demizon vina a zbytocne sa nerozculuj, bez zapch to fakt neprejdes, ked sa v sobotu menia turnusy tak je to o zivot. cestou spat to iste. radim ti odovzdat pri odjazde izbu uz den predtym(ak to pojde) a vypadnut o piatej rano aby si bol za grenoblom na dialnici uz o tej osmej nez to zacne. alebo si este kup v sobotu listok a lyzuj a chod domov az v sobotu na noc, to uz je klud.

      0 0
    • Motyll  

      Diky vsem za rady, vemu to tedy pres Zurich. Kdyz natankuju v Rozvadove, mel bych dojet az tam. Jestli stoji CH dalnicni znamka 600,– Kc tak je to IMHO o hafo vyhodnejsi nez pres Italii…

      0 0
    • Motyll  

      Kamos mi napsal jeste toto, co vy na to?

      Varianta uprostřed :))

      Brno – Rozvadov – Mnichov – z Mnichova po dálnici na Salzburg a na asi 80km(před městem na R) směr Kufstein(tak nějak) – Innsbruck – Brener(nebo jak se jmenuje ten prusmyk nad Innsbruckem) – Milano – Torino – směr Sestriere – Briancon(nebo jak se jmenuje ten průsmyk) – AdH.

      Mnichov doporučuju nechat do nočních hodin. Ve špičkách to tam bejvá masakr, ale furt lepší než Vídeň ve špičce :)), páč jedeš stále po dálnici. Vlastně je to z Brna až pár km před Sestriere po dálnici a co se týče poplatků za dálnice to je asi nejlevnější varianta ( Na Gratz pak jedeš asi podstatně víc po ITA placených dálnicích, ale to si nech někde vyjet, to nevim)

      Ačkoli pro tebe varianta jižní na Gratz je jednoduší.


      Jo ten vrch fakt nevim. SUI známka stojí asi litr (kup ji kdyžtak na poslední pumpě v Německu a pak na hranici projížděj průhem pro domácí se známkou – většinou vlevo (mit/with vignete) :)) SUI je celý docela pakárna, páč tam všichni dodržují max speed na dálnici v rozmezí 80–120(nekompromisní policajti, ketrý ti i zabavěj auto při překročení max speed) a zácpy kolem Bazileje, Bernu, Vevey, Genevy jsou pekelný. Pokud se rozhodneš pro vrchní trasu, tak určitě ne na Mnichov, ale na Norimberg, Karlsrue, Bazilej, Bern, Vevey a Genevu. Ve Francii na dálnici platíš stejným způsobem jako v ITA tzn. zácpy u placení (i několika kilometrový fronty na to, abys zaplatil dálnici :(( ) Jediný plus je, že Německo se dá za 5,5h proletět až do Bazileje. Varianta střed mi přijde opravdu nej.

      0 0
      • jecnak  

        Mrkni do tohoto www.viamichelin.com/…HomePage.htm

        Pocita to i poplatky za dalnice pokud to nejsou zrovna dalnicni znamky.

        0 0
      • chico*  

        Ja bych asi volil u variantu na Karlsruhe a Basel,pokud uz pres Zurich tak na Norimberk a Stutgart. Pres ten Mnicov a Bregenz je to pomaly.

        0 0
      • Zbyněk  

        Pokud by už uvažoval o téhle prostřední variantě, tak je určitě lepší jet místo přes Brenner na Mnichov – Chur – San Bernardino – Bellinzonu a do Itálie. Je to kratší než Rozvadov – Brenner o cca 90 km a dost se ušetří na poplatcích, protože Itálií se projíždí podstatně méně. Za průjezd Švýcarska se platí 40 CHF známka, tunel San Bernardino není zpoplatněn. Nevýhoda téhle trasy oproti francouzské je, že se musí v závěru přejíždět sedla Mongenevre (1854 m) a Lautaret (2058 m).Italské dálnice jsou na severu v dobrém stavu. Projížděli jsme tudy zatím vždy v noci nebo brzo ráno a žádné zácpy se nekonaly. Kousek kolem Turína myslím není zpoplatněn. Ještě jedna důležitá věc: v Itálii je dost drahý benzín, ale relativně levná nafta. Podobně i ve Švýcarsku. Ve Francii je drahé oboje.

        0 0
        • Matony  

          Dle mého názoru a několikaletých zkušenostech je nejlepší trasa:Rozvadov-Norimberk-Heilbronn-Karlsruhe-Basel-Ženeva… Nejlepší a nejrychlejší cesta!!! A ještě jeden Tip!! Vyrazit v pátek ráno dorazit někde do Štasburgu, Colmar, Mulhouse a ubytovat se v F1 za 30€ na noc pro tři osoby, v pohodě se vyspat, ráno vyjet v 6–7hodin a v klídku si to dojet.

          0 0
      • Luke  

        Pokud se pres Mnichov jen projizdi po tom dalnicnim obchvatu, tak to neni moc velky problem.Nedavno jsem tam jel autem (tam v pondeli kolem 18hod, zpatky v patek rano kolem 9hod) a byl to hladky a rychly prujezd.

        0 0
    • tom xtr  

      Absolvoval jsem za poslední roky 3× přes Brno cestu do L2A /Les Deux Alpes/, což je o údolí vedle. Kámoši to zkoušeli i různýma dalšíma cestama. Nejlíp nám v porovnání rychlosti a pohodlí vycházela následující cesta (poplatky už ale nesrovnávám):

      Brno – Znojmo – Stockerau – St. Polten – Innsbruck – Brenner – Trento – Verona – Brescia – (Miláno NE – obvykle zacpáno)- takže lépe jižně na Piacenza – Torino – Briancon – L2A

      Šťastnou cestu.

      0 0
    • Karaya  

      My jsme jeli pres D a F. Tzn Rozvadov, Freiburg, Mulhouse, Besancon, Lyon atd.. Ve Francii jsou dalnice taky placeny, ale asi ne tolik…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.