Ahoj,
Vybírám náhradu za KIND SHOCK Rage Integra 150mm 31,6mm, která již po opět selhala jde opět na reklamaci.
Rád bych nějakou která se dá servisovat a s dofukovatelnou cartridge.
Poradíte prosím.
průměr 31,6mm a zdvih nejlépe 170 mm
díky
Ahoj,
Vybírám náhradu za KIND SHOCK Rage Integra 150mm 31,6mm, která již po opět selhala jde opět na reklamaci.
Rád bych nějakou která se dá servisovat a s dofukovatelnou cartridge.
Poradíte prosím.
průměr 31,6mm a zdvih nejlépe 170 mm
díky
Reverb C1?
Děkuji,
ještě otázka není to hydraulické ovládání ****** navíc? nebo z dlouho dobého hlediska lepší?
****** navíc: ano
z dlouhodobého hlediska lepší: ne
S*aní navíc oproti kabelu to není, jen je to jiný typ s*aní.
Dobře odvzdušněné je to ale prakticky bez údržby, za mě je to lepší.
Servis je docela jednoduchý a dá se rozebrat kompletně, není to jen zatěsněná patrona jak mnoho jiných.
rozdíl mezi těmi to je v jen ovládání nebo ta levnějsí je starší?
https://www.koloshop.cz/…-z-kola.html?…
C1:
S Reverbem AXS je nejmíň práce :)
ten bych chtěl nejvíce, ale je mimo budget.
rád bych se pohyboval kolem 7–8 max
díky
Co OneUp?
ta se mi dost libi, už jsem na ně koukal předtím kvůli velkému zdvihu.
našel jsem i ver 2.1 v 210mm verzi za podobnou cenu.
Ale pokud se nepletu nemá dofukovací cartrige
https://www.pinkbike.com/…r-posts.html
vycházím se stánek oneup a tady odsud
vypadá to, že pouze rockshox, FOX -->IFP; KS Lev Integra a Vecnum Nevo → Air , BikeYoke Revive -->twin tube
K 1UP tam píšou „Return speed can be adjusted under the saddle and the post operates very smoothly.“ – to nastavení rychlosti vracení se dělá foukáním v rozmezí (myslím) 250–300psů.
Ma, jestli tim oba myslime to same (nafukuje se pumpou na vidlici na 250–300psi). Mrkni na ofbike, ja jinu nich bral za lepsi peniz nez na strankach vyrobce.
píšou tam sealed catridge a nabízí je na prodej, tak nevím co je pravda
no jestli tim myslis to, ze to ma ventilek a foukas to jak chces tak ma
No jo ale to neni servisovatelna. OneUp mq uzavrenou patronu. Kdyz se podela tak se musi vymenit.
Děkuji,
přesně to jsem myslel, to se mi neustále sere na aktuální, proto bych rád upřednostnil možnost to rozebrat a nafoukat.
Proto říkám Reverb. Ten rozebereš do mrtě.
Co všechno za nástroje k rozebrání Reverba potřebuju?
Mno. :-) Je toho dost.
Právě:) Vím, že nejdivnější věc je ten upínák s různými kruhovými otvory do svěráku. Jsou tam kromě tohodle potřeba nějaké další neobvyklé nástroje?
No nejdivnější. Doma to každý nemá ale je to běžná výbava dílny.
Snad jen ifp heigh tool. Aka kus trubky vhodného průměru s ryskou na nastavení výšky ifp. A pak odsávačka na nastavení hladiny oleje – stříkačka + tenká hadička opět s ryskou.
On chtěl jen nástroje na rozebrání. :-)
Každopádně to není sedlovka, kterou by si jednoduše mohl každý sám doma rozebrat a odservisovat. Doufám, že se takové někdy dočkáme.
Tak třeba 9point8 jde rozebrat snadno. Ale dost trpí na kontaminaci olejem.
tak já doma zrovna sedmičku závitovku neměl…
Knipex kleště a svěrák s hliníkovými čelistmi. Myslím že ještě 10mm kulatou čelist do svěráku a šupleru. Vše ostatní jestli se dobře pamatuju je pro zjednodušení některých úkonů, ale dá se to udělat lehce s tím co píšu jestli jsem něco nezapomněl. Mám teď doma jeden na servis od kámoše tak to snad večer ověřím :)
A tak mě napadá, ono Reverb C1 se vlastně komplet skoro nemusí dělat. Odvzdušnit se to dá bez rozborky, takže vrlký preventivní servis jednou za 500 hpdin provozu?
Ritchey Kite je kompletně rozdělatelná pomocí pár klíčů a má nízkotlakou komoru. Je na ni i návod na YT, takže se můžeš podívat sám. Bohužel ale na kolo teď potřebuju 400mm, tak jsem ji nakonec prodal.
A ještě tohle: https://na.tranzx.com/…/kitsuma-air
Mrkni na bike yoke revive.
Sel jsem do ni kvuli spolehlivosti a lehkymu servisu. Malinky vakl ma (jako ks hned po servisu).
Je super.
ta vypadá naprosto skvěle, ale už je za 10000, takze musim něco o trochu levnějšího.
Za me…priplat si.
Ma uplne skvelej chod a za ty roky se ti to vrati na jednoduchym servisu.
jestli řešíš dvojku navíc, tak neřeš
BY je nej sedlovka co jsem měl a za dva roky chtěla servis sadou za litr, za mě pohodka a je jak nová!
One up má dofukovatelnou catrige, ale nedá se rozebrat (rozebrat jde, ale v rámci bastlení, není na to dělaná) . Otázka však je, jestli to je při ceně a relativní spolehlivosti sedlovky nutný. U vidlice je jasný, že kvůli chodu, chci servisovat často a pečlivě, u sedlovky tu přidanou hodnotu moc nevidím, pokud funguje. One up funguje a nová cartridge je celkem levná, kdyby se náhodou podělala, ale v rámci záruky je one up docela vztricný.
Upřímně, patrony Wintek (T-X, Bontrager, CB a plno dalších), stejně jako patrony 1Up stojí v podstatě pár korun a fungují. Co a proč na tom chceš servisovat? Skoro výborná sedlovka za 8 je z mého pohledu největší nesmysl, pořád je to kompromis, servis za řekněme 4 roky Tě stejně nebude stát míň než výměny patron u levnější sedlovky. Slušná za 4 i skvělá za 12 mi dává větší smysl.
Foukání – pokud jde o rychlost vysunutí, umí to 1Up I některé Wintek patrony. Pokud jde o „servisovatelnost“, viz výše.
Hlavně je to sedlovka a ne vidlice. U sedlovky mě v podstatě zajímá, jestli zajede a vyjede.
Tak. Jedinou přidanou hodnotu, mimo top řešení typu 9point8, vidím v možnosti ovlivnit rychlost výsuvu. Moje současná sedlovka je pomalá a štve mě to. A váha, ofc, ale pod 200EUR se dá dostat lehce přes 500g, což není špatný. Nicméně, nemám přehled o dostupnosti sedlovek, aktuálně neřeším.
Jeste si asi nejezdil karbonovou integru:)
Ta by te proskolila a pak by si resil asi taky trochu vic:)
Ale to je jiná cenová, ne? Já mám vidlici levnější :D
Dekuji moc. Dávam finalni list dohromady.
Mam prave problem s tim, že sedlovka nevyjede naplno a nebo vůbec.
Může to být spojeno i ze zatížením mám 105 kg a vozim casto tezky batoh?