• lasatra

    Ahoj bajkeři, předpokládám, že většina z vás, pokud si chce někam vyjet z Prahy směrem na západ, pravděpodobně využíváte cyklostezku A1 nebo A2. Na nedávno otevřeném úseku Pražského okruhu se vyskytují 2 cyklo-zavěšené lávky. Jedna je již v provozu a to lávka přes Berounku. S lávkou přes Vltavu byly problémy ohledně pozemků pro vyýstavbu nájezdových ramp, tudíž se stavba zpozdila. Zajímalo by mě, jelikož tuto informaci nemůžu nikde na netu najít, kde vyústí nájezdová/ sjezdová rampa na straně trasy A2 a kde se na ní napojí. Díky za info, pokud někdo víte!

    0 0
    • jezevec2  

      S tema lavkama to je pro mne novinka. Tzn. ze Ti moc neporadim. Naopak se zeptam: najezd na ,,berounskou,, lavku je na vychodni strane nekde u ty obrkrižovatky? A na zapadní straně někde u usti tunelu, za žel. kolejema? Dik za info.

      0 0
      • lasatra  

        No pokud pojedeš z Prahy ven (já to beru z centra přes Barranďák a po levým břehu Vltavy), podjedeš výjezd co vede ze Strakonický do Chuchle a jedeš dál do Lahovic, podjedeš Lahovický most a za ním vyjedeš na Výpadovce, tou jedeš asi jen 100m a hned zahneš do leva na štěrkovou cestu, která vede pod R1, tam je hned nájezd na lávku a když přejedeš lávku, ocitneš se tam mezi chatičkama, kde je cesta, která vede k Radotínský lávce přes Berounku. Jezdívala jsem po levém břehu Berounky, ale tahle cesta je taková veselejší a rozbitější, takže volím tuhle :-)

        0 0
        • jezevec2  

          Cestu po Výpadové a pak doleva a pak proti proudu Beronky znam. Po cca 1km je Radotinska lavka atd. Musim to prozkoumat. Je z 99 % jedu z P7 pres Smichov, Palačák a pak dal po pravem břehu do Zbraslavi. Ten levy breh mi prijde trochu industrial a opusteny. Ale cca rok jsem tam nebyl…

          0 0
          • lasatra  

            Přeci lepší opuštěný břeh než přeplněný bruslaři, psy a kočárky na druhé straně! Jeď to tam prozkoumat a uvidíš, je to pěkná cesta!

            0 0
            • prvniodkonce  

              Ono to na téhle straně bude za chvíli taky. Už se staví asfaltová bruslostezka v Černošicích a bude to časem Barranďák – Beroun celé asfalt, což je trochu k breku, ale co se dá nadělat, já tyhle věci jezdím jen zimě a převážně po tmě, takže bruslaři mě neštvou.

              0 0
              • jezevec2  

                Rozumim spravne, ze jak kousek pred Pigim se planyroval ten breh Beronky, tak se tim pokladaly zaklady asfaltove autostrade do Černošic? Jstli tam bude jen ,,přirodni,, materialtak OK, ale jestli asfalt, tak je to pruser. Zitra se tam chystam tak asi uvidim…

                0 0
              • lasatra  

                Je to smutný, ale je to tak…pravda, na druhým břehu už to taky není co bejvalo, ale pořád se tamtudy dostaneš v létě z Prahy ven bez front, který jsou na druhý straně…teď začali bagrovat od Černošic směrem k Pigimu a též bude asfalt…mám takyovej pocit, že než začnou stavět ´super´ cyklostezky, měli by se zeptat cyklistů, jestli o takovýhle vůbec stojej…dám ruku do ohně, že ne…

                0 0
                • prvniodkonce  

                  Bohužel si myslím, že 80% lidí, co jezdí jen, když je 30°C a slunce, o to stojí. Teď mě pěkně štve, že se tam kope, protože tohle jsem často lítal v za tmy, když se mi nechce na silnici kvůli autům, ale nechci do terénu. Teď nemám od baráku trasu 50 km mimo silnice po jednoduchém povrchu :(

                  0 0
          • prvniodkonce  

            V Modřanech můžeš dostat spíš přes držku, v těch halách za nádražím se prý děje občas slušný hardcore. Na chuchelské straně je to industrial řekl bych trochu míň (akorát na Modřanské to nevidíš přes násep železnice) a crime tam bude taky míň, i když je tam squat s prasaty a další zvěří :D

            0 0
            • jezevec2  

              Na Tocnou jezdim casto pres koleje a pak pres ty slepy koleje nahoru k bus smyčce. Trochu ponury to taky je to ano…

              Jinak Tvuj claim o stvoření Brd je špica…

              0 0
            • PjSky  

              ano, porada se tam Chirana Hard Core Tekk party asi tak 2× do roka, vetsinou kvalitne obsazeno franoucskymi HC free djs.

              Ackoliv vetsina lidi to vnima jako ramus, je to rafinovana dance hudba :)

              Jina lavka za Radotinem funguje, tu druhou sem nevidel a jezdim tam busem 2× denne.

              Levy breh zacina u veslarskeho klubu na smichove, je tam kus betonova regulace a k barandaku, pak pekny dualtrek az k dalsi stanici veslaru (zeleznicni most), nasleduje cyklostrade, vetsinou totalne prazdne az do Lahovic, kde prejde na industrial koridor mezi vyrobnama lodi a ricni regulaci..

              fotoserial primo z popisovanych useku zde: http://picasaweb.google.com/…e01/20101017

              u mostu pres berounku pak je pristav, tam zacina sotolina trek vedouci az do Radotina k mostku, kde se zmeni na asfalt-dlazbu.

              Od Radotinske lavky byvaly pekne vlny az do cernosic, hlina a mensi kameny,dalo se tam hezky vyprasovat.. ted to tam potrhali buldozery a natahuji na to HNUS NEJVETSI – samolep asfalt. Jestli to pak vmazli necim lepsim.. uz tama nejezdim, je to otres. Radeji se zatocim pod Zbraslav a jedu na Cukrak a zpatky.

              Holt bruslari si zadaji sve a tak si tereni cyklista muze trhnout. Zajimalo by me, jestli stavbu pripravoval nekdo kdo tam skutecne jezdi na horskem ci krosovem kole…

              0 0
              • jezevec2  

                Myslim ze bruslari jsou jen zaminka, aby nejaky zlodej ze stavebni firmy nebo ze zastupitelstva Radotina mohl ukrast nejaky to mega. Skoda, ze komunalni politika je zalozena na aroganci a šmeline. Pro chodce a bezce byl určite taky prijemnejsi prirodni povrch.

                0 0
                • PjSky  

                  rozhodne, blato tam nebylo krome dvou louzi na jednom miste a at me kousne pes, jestli je asfalt na poricni vychazce nejaky prinos.

                  Neexistuje nic lepsiho, nez kdyz se nekde vyjezdi na hline vlny. Vlny, panove a damy, to je prirozeny zpusob jak si stezka zvykne na koloprovoz. Kdyz tam jedete, mate pocit jak v letadle.. mirne houpani, cim rychleji jedte, tim lepsi.

                  Kdokoliv do tohodle zajede buldozerem je jak 55lety pedofil ve skolce…

                  0 0
                • prvniodkonce  

                  Zrovna tímhle úsekem jsem vždycky argumentoval, když jsem chtěl říct, že ideální příměstská cyklostezka má mít přírodní povrch. Nu – a co se teď děje? Je mi z toho na blití.

                  0 0
                  • PjSky  

                    pocatek konce bude asfalt od Vsenor po Pribram, stredem kopce.

                    Totiz tam jsou vlny taky a mnozstvi kocarku, pesich, psu.. atp.. tam roste kazdy rok.

                    Asfalt = nepritel rekreace v prirode.

                    0 0
                    • jezevec2  

                      Mate nekdo konkretni info, ktera mafie za tim stoji? Radotin nebo Černošice? Zitra tam snad zajedu – nevim presne v jakem stavu to je. Neda se to jeste ukormidlovat na přírodní povrch? Jestli to teprve devastuje buldozer, šlo by teoreticky zábránit asfaltovýmu hnusu. Nejsem z Radotína ani z Černošic, ale jel jsem tam tudy cca 200×.

                      Moc mne ,,baví,, jak se všude šetří a jak nikde nejsou peníze. Tady se ZCELA ZBYTEČNĚ rozkrade 1–2 mega?

                      0 0
                      • JT21cz  

                        Tak to je vcelku jasny, utratit penize z nejake dotace jeste pred koncem roku, aby o ne obec neprisla a tady se to asi nejlepepe zakamufluje. A jeste se to bude hodit na bilboard pred dalsima komunalnima volbama.

                        Jel jsem tam 28.10. a od mostu v Cenosicich smerem na Radotin k te chatove oblasti co byl stanek a byly tam osazene obrubniky na obou stranach a ted se tam asi asfaltuje cca. 3m siroka cesta. Skoda, snad to brzo podemele voda.

                        0 0
                        • Bumerangista  

                          Se asfaltuje jen u těch chat, co mají ceduli, že se má sesednout? Nebo po celé délce až do Radotína?

                          0 0
                          • McBlacky  

                            zatím je příprava od chat do Negrocity

                            budou asi chataři rádi, až jim tam začne lítat i cháska na bruslích :)

                            0 0
                            • jezevec2  

                              Negrocity :)

                              Pane Černý, a ty 2 hupy cca 30 a 50 za Negrocity smerem do Joycity jsou ,,zrušený,,? Dnes jsem se tam nedostal. Ptam se jetli to soudruzi ,,jen,, vyasfaltujou nbo to ještě vylepčí do absolutni roviny ve smyslu stoupání a klesání.

                              Nevidel jsem te cca před měsicem jednak ve stoupani z Negrocity do Vonoklas a pak prave na alejový trase Negrocity – Joycity? Mel jsi na sobe barevny hadry.

                              0 0
                              • McBlacky  

                                oni to vedou jakoby vrchem, mazaně nad místy, která nejvíce trpí zatopením, když se vzedme řeka. Podle betonárky to zatím vede okolo těch dvou stromů, ale ty jim nebezpečně stojí v cestě :(

                                jezdím tam dost často. Jestli jsem jel sám, tak jsem to nebyl já. Hadry mám většinou dresy Ski a Bike centra Radotín + modrou bílou helmu. Kolo jak kdy, podzim-zima nejčastěji Canyon nerve XC.

                                0 0
                            • Bumerangista  

                              Hmm, stejně to jednou bude asfalt komplet. Na druhou stranu, jestli se má dělat asfalt, tak kde jinde, že? Pražáci jsou navíc do bruslí totálně zbláznění (jsou ochotni jezdit dvakrát týdně na Zbraslav a zpět a jsou tací, kteří dokonce takhle točí hodinu kilák na Ladronce tam a zpět). Ještě že ve Staňkovce vedou minimálně dva paralelní singly (až na ten kopec, no).

                              0 0
                              • jezevec2  

                                Tu Stankovku jsem cca pred 3 rokama hledal, ale nenasel. Tady u Berounky se mi prave libi ten lazo-plazo charakter, kdy po kopcovitych Brdech muzu dat rychlejsi pesinocestu aleji topolu, za letniho vecera pekne v chladku s křupajicím sterkem pod koly, pres hupiky…

                                Blacky: tak tos asi nebyl ty

                                0 0
    • Indus  

      No to mi taky neni nejak moc jasny, vzhledem k prevyseni to vypada na vytah, zebrik, nebo tobogan. Ty koleje tam taky trochu prekazej…

      0 0
      • lasatra  

        No právě, zřejmě tedy jedna z tvých uvedených možností…:-)) Nikde to prostě nemůžu najít…že by na to nezbyly peníze?? (opět) :-))

        0 0
        • hawrda  

          Tak jsem dnes po delším čase projížděl po stezce do Černošic a od těch chat směrem k lávce je to asi v tomto stavu.Upřímně,je to na blití.I nějaký pěšáci tam nadávali na všudepřítomné asfaltování.Dou­fám,že od těch chatiček už směrem na Radotín asafaltovat nebudou.A nebo jo,a pak tam daj ceduli-cyklisto sesedni z kola,protože ty chataři by se tam z provozu kol a bruslí zbláznili.A já bych se jim nedivil.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Bumerangista  

            Malina. Hurá na Staňkovku. Stále víc na západ.

            0 0
    • Gronholm  

      Plán na výstavu cyklostezek v Praze (2011)

      V odkazu je uvedeno, co se bude ku*vit v letošním roce. Abych nejdřív navázal na původní téma vlákna, tak lávka a rampy Komořany-Lahovice je pod kapitolou Konkurenceschop­nost, čili na ní můžou nebo nemusí vyjít peníze. Před týdnem se ale začala betonovat zavěšená lávka přes Vltavu, na rampách se myslím nedělá zatím vůbec.

      Dále tam je stezka A2 ze Zbraslavi na Jarov. Jestli bude vedena pruhy po silnici na Vraný nebo se udělá u břehu Vltavy tam ale napsáno není.

      A teď bonbónek A1 Barrandovský most-Malá Chuchle. Má dojít k nahrazení pěšiny u Vltavy 3,5m širokou asfaltkou, vhodnou i pro bruslaře (hehe). Co k tomu napsat fakt netuším…

      Atd.

      0 0
      • McBlacky  

        :/ to poslední je na mě moc

        0 0
        • Gronholm  

          No, až se pár šílenců na Strakonický rozhodne naučit svoje auto lítat (jako se to už minimálně dvakrát, co jsem viděl, stalo), tak přistanou v lepším případě někomu těsně před nosem. Jenže tenkrát se zastavovaly o malý stromy a křoví, který asi padnou na tuhle obludnost.

          0 0
      • PjSky  

        ty Cernosice uz sem obrecel (ano, je to tam tedka dalnice, a presne jak pise nekdo nahore, VSECHNY KRASNY STROMY JSOU V PICI!)

        Se omlouvam, je to jediny zpusob ja to rict slusne.

        Jezdim ted radeji pres golfove hriste.. nez to tam kliftoni uzavrou, aby cyklisti nestrasili golfisti.

        Jinak vyasfalotvanim stezka ziskala slusnou zatez kocarky, detmi a tak takze zadny sport tam nehledejte, spis dopravni zacpu.

        Co se tyka toho pruhu mezi veslarskymi kluby rekl bych ze jde jen o logicke vyusteni oprav pod mostem a pokus navazat na existujici cyklostezku, to se celkem dalo cekat.

        Kolem reky pro bruslisty uz nejezdim, otocil sem pozornost na kopce, napr. pres Bane na Cukrak a dal na Vsenory/Ritku atp… Sbohem Berounko, nebudu se plest vyletnikum pod nohy.

        0 0
        • McBlacky  

          navíc v těch Černošicích to je zfušovaný šíleně. Bruslaři si na tom tak rozbijou hubu, hrbolky a díry v celé délce.

          0 0
          • karliner  

            Minulý týden jsem tam jel na žiletce a na té to jde :-)

            0 0
          • Gronholm  

            Není to od těch lednovejch povodní, že se kus cesty vydalo na nedobrovolnou cestu k Hamburku? Dřív, když tam nebyl asfalt, tak to za 14 dní po Berounce vyschlo a byl klid…

            0 0
            • McBlacky  

              ne to je ta elevovaná část, pod vodou to myslím nebylo. Povrch prostě není hladký. Položili příliš tenkou vrstvu asfaltu na málo stabilní násypku, navíc to ani pořádně neuválcovali – jsou tam velké póry a po další zimě to nejspíš rozpraská.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • PjSky  

                howg. jezdim tam na MTB s tlustou gumou a stejne to hopsa. Bruslari jim podekujou. Je to hnus, velebnosti.

                0 0
    • Gronholm  

      Cyklostezka Podbaba Sedlec: 90 mil Kč/km

      Kapříci připluli :-)))

      0 0
      • Pijer  

        Vůbec nechápu, čemu se divíš, vždyť ti tam jasně vysvětlili, že by to jinak bylo NEBEZPEČNÉ a hlavně „Předseda magistrátní cyklistické komise Pavel Polák spolu s Technickou správou komunikací argumentuje i tím, že od vody by nebylo možné se na vyvýšenou cestu dostat, protože je příliš vysoko. „Vyhláška stanoví naprosto jasně kolik musí být sklon cyklostezky – 6,3 procenta. A to je možné dodržet pouze rampou,“ vysvětluje Polák.“ – ještě, že ty metodiky máme :-(

        0 0
    • JT21cz  

      dam to sem:

      tak uz nam asfaltovo/beto­narska lobby zasfaltovala i usek Radotin-pristav Lahovice.

      Bohuzel i tento relativne klidny kousek cesty kolem reky, bude na jare plny bruslaru.

      Skoda, vracival jsem se tudy ze svihu na JZ od Prahy.

      0 0
      • Gronholm  

        Jsou to k****, no :-/

        0 0
      • prvniodkonce  

        wtf? to stihli docela rychle, jel jsem tam před týdnem a žádné známky tam ještě nebyly :(

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Josse  

        Je to hnus, jezdím tudy do práce a zpět a místo aby dořešili objetí Radotínského přístavu nebo dodělali lávku přes Vltavu tak zkurvili nejlépe udělanou šotolinovou cyklostezku co jsem znal. Už se těším na bruslaře apod., prostě je vidět o co jde v první řadě – prachy za co nejmenší a nejlehčí a úplně zbytečnou práci.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Bumerangista  

          A kde jinde pro ty bruslaře něco dělat, než podél řek. Do Zbraslavi už je to trochu na palici, chce to víc možností. Stezka Praha-Beroun bude brzy skoro celá vyasfaltována a myslím, že je to logické. Alespoň to vyžene opravdové sportovce na kole trochu do kopců. Je jich v okolí dost a asfaltovat se tam jen tak nebude.

          0 0
          • JendaP  

            Souhlas. Stezka není jen pro cyklisty, ale i pro pěší. V Radotíně bydlim a používám jí jako přejezd do Černošic nebo Dobřichovic, kde zapadnu do lesů. Ale většinou stejně jezdím směr Třebotov.

            Dost jí využíváme ale jako rodina na procházky. Je to po rovině a děti tam mohou jezdit sami.

            Jelikož jsme tam nachodili mnoho km i s kočárkem, tak si myslím, že vyasfaltování je pro rodinné procházky a maminy s kočárkem podstatně lepší než šotolina.

            Víc mě štvou cyklisti, kteří se bezohledně po týhle cyklostezce řítěj hóóódně rychle a myslí si, že jim všichni automaticky uhnou. Hodněkrát jsem měl strach o děti, když je jen o vlásek minuli a děti nespadli.

            Krom toho se dá pod dálnicí po zavěšeném můstku přejet na druhou stranu řeky (tam je taky cesta) a vrátit se zpátky na cyklostezku přes most u kostela.

            0 0
            • Josse  

              Nesouhlasím. To je přesně ten problém, jestliže se má jednat o volnočasou aktivitu, tak bych tam ani nepáchnul, ale když to využívám jako dopravní tepnu pro alternativní cestu do práce a zpět (nechci z principu openkrad a autem to taky není to pravé) , tak mě motající se děti, psy, bruslaři, chodci, apod. brzy od tohoto způsobu dopravy odradí a otráví (a bude následovat cestování autem).

              0 0
              • karliner  

                Viz…

                0 0
                • Josse  

                  Na kole taky nejezdím na dětská hřiště a jinak kam nepatří..tak promiň, že ho chci používat na cyklostezce.

                  0 0
                  • JendaP  

                    Ale ta cyklostezka je i pro pěší. Stejně jako je silnice pro auta i pro cyklisty.

                    A jak jsem již psal, na druhé straně řeky je také cesta (a neni asfaltová), ale to by někdo nesměl být líný přejet po mostě na druhou stranu a radši bude prudit, že mu překážej lidi, kteří si dovolili jít se projít k řece a ještě k tomu s sebou vzali děti.

                    0 0
                • Bumerangista  

                  Dobře vyladěnej link na všechny diskuze ;)

                  0 0
              • JendaP  

                Takže bruslaři, rodiny s dětmi, pejskaři a všichni kdo se nepohybují na kole, tak nesmí podle tebe cesty kolem řeky používat, aby jsi jí měl volnou pro cestu do práce?

                A kde mají jako být? Mezi panelákama?

                A v kolik do tý práce jezdíš, že je tam tolik lidí? Já po tý cestě jezdim do práce ráno v pět a to je tam prázdno. :-)

                0 0
                • karliner  

                  Buď rád, že Josse na svoji cyklostezku pustí i tebe. Samozřejmě, s kolem :-)

                  0 0
                  • JendaP  

                    Evidentně se míjíme. Ráno tam ještě nikdo neni a večer, když jedu zpátky, tak už tam nikdo neni. :-)

                    0 0
                    • Josse  

                      Uvidíme, jaké to bude příští léto…modřanská „cyklostezka“ budiž příkladem. Bez kola bych si tam samozřejmě nedovolil :-).

                      0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Medunka  

                Problém tolerance a hlavně sobeckosti.

                Jak řekla jedna starší paní, budeme tolerantní nejdřív tak v 23. století a to do té doby ještě stihnem vymřít.

                0 0
                • Scared  

                  Víš Medunko jak vypadá zahrada zahradníka, který si zakládá na toleranci?

                  Je zarostlá plevelem.

                  Tolerance znamená nechat si něco líbit. Čím víc jsem tolerantní, tím víc si toho nechám líbit.

                  Čím větší je tolerance výstupní kontroly, tím klesá kvalita výrobků.

                  Tolerance plodí neřád.

                  Čím více si společnost zakládá na toleranci, tím více podporuje nemravnost, bezohlednost a… svou vlastní zkázu.

                  0 0
                  • karliner  

                    Víš co nechápu? Proč je admin BF tak tolerantní a nechá tě psát sem takové kraviny.

                    0 0
                  • drbo  

                    rekl bych ze si pletes pojmy – tolerance, lajdactvi, lenost, pohrdani zakony, mezilidske vztahy.

                    0 0
                    • Scared  

                      S tím zahradníkem a zahradou jsi to nepochopil. On tu zahradu nemá zarostlou plevelem proto, že by byl líný lajdák, ala proto, že je příkladně tolerantní k tomu plevelu. Přece ho nebude omezovat v existenci.

                      0 0
                      • drbo  

                        takhle presne sem to pochopil a prave proto sem ti na to odpovedel :-). proto si myslim ze tenhle priklad nema s toleranci nic spolecneho ani v obecne rovine.

                        0 0
                        • Scared  

                          Co je tedy podle tebe ta tolerance?

                          0 0
                          • drbo  

                            toleranci v kontextu mezilidskych vztahu chapu jako urcitou miru pochopeni a akceptovani situace/udalos­ti/lidi na kterou/ktere nejsem v dany moment pripraven je bez emoci vstrebat a pristupuju k nim subjektivne podle aktualniho pocitu.

                            stezka podel vody je podle meho nazoru ukazkovy priklad, kdy vsichni vedi ze je oficialne sdilena kolama, bruslema, kocarkama, detskyma kolama, behanim – tudis je nutne dodrzovat at uz psana ci nepsana pravidla hry, jinak se ty skupiny pomlati.

                            proto moc nerozumim fnukani ze se tam neda na kole zavodit.

                            0 0
                            • Scared  

                              Citace z wikipedie:

                              V běžném užití, ve filosofii, v politice, v lékařství a ve

                              společenských vědách se tolerancí obvykle rozumí schopnost nebo ochota

                              vydržet, snést nebo dokonce uznávat něco, co organismu, člověku nebo

                              společnosti není příjemné, ale proti čemu se z různých důvodů

                              nebrání.

                              K situaci na pseudocyklostez­kách. Má to dvě zásadní příčiny:

                              1. Lidé si neuvědomují, co svým jednáním způsobují nebo mohou způsobit

                              a neznají „pravidla hry“. To lze celkem snadno napravit.

                              1. Jejich bezohledné jednání je nezbytné pro dosažení

                              jejich zájmů.

                              Nejde o to, že by bylo jejich zájmem přímo ohrožovat nebo omezovat druhé, ale vyplývá to z jejich zájmů. S tímto se bojuje mnohem hůře.

                              Například, když chce někdo jezdit rychle na bruslích, tak má problém se toho vzdát, přestože tím ohrožuje druhé a především sebe. Obvykle to řeší tak, že rizika bagatelizuje.

                              0 0
                              • drbo  

                                ano, souhlas.

                                jsou to lidske situace, ne zmetky ve fabrice nebo plevel ;-)

                                0 0
                                • Scared  

                                  Tolerance se týká i toho plevelu a výrobků. Ony jsou to taky lidské situace.

                                  0 0
          • LáďaH  

            No, Praha stezky podél Vltavy propaguje jako páteřní cyklostezky. Proto je trochu OT tam rvát bruslaře. Zase třeba chce cyklistům ulehčit námahu a chce, aby jeli pohodněji (ale v to stejně nevěřím, je to jen asfaltová lobby).

            0 0
            • Josse  

              Přesně, navíc to určitě bude z kupičky peněz „cyklistika“ a vykazovat to budou jako co dobrého udělali pro cyklisty a ne z kupičky „venčení psů“ nebo „bruslaři“. Podle mě to byla absolutně nesmyslná práce – udělali „cyklostezku“ už na velice kvalitní a využívané cyklostezce a patrně ji tím v létě učinili pro cyklisty nepoužitelnou (viz. situace na druhé straně řeky).

              0 0
              • JT21cz  

                asi tak, citim to stejne.

                Stavajici sterkova cesta byla idealni, jednou zarok ji projet malym valcem je jedina udrzba, jakou potrebovala. Pro kocarky a deti na kolech byl usek od kostela ke stanku u tenis. kurtu (zamkova dlazba) a asfalt. cesta na to navazujici zcela dostacujici.

                Nezlobte se na me, ale ta nova asfaltova jizva, co tam vznikla, bez obrubniku, je akorat utopeni penez.

                Jedine, co to prinese je, ze az prije prvni jarni velka voda, tak se ten breh pohne, asfalt se zvlni a popraska a nasladne mrazy a horka dokonaji sve.

                Nezbyva nez doufat, ze alespon z obou stran budou omezeni pro vjezdy pro auta, jinak to bude jak parkoviste pro rybare a bude to vypadat jak v Male Chuchli pod mostem.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          • McBlacky  

            když chceš jet někam dál tak je dobrý že tam ta stezka je. Relativně rychle a bez námahy se přesuneš.

            Když to bereš terénem poctivě, tak to trvá minimálně 2× tak dlouho a stojí to mnohem víc sil.

            0 0
      • Sibstr  

        Tak jsem si dneska zase zanadával. Jako nejluxusnější šotolinovou cestu zalít asfaltem, to vymyslel kdo? Vždyť ta cesta byla naprosto v pohodě i na silničce se tam dalo krásně projet. Toho člověka co to vymyslel a schválil by měli okamžitě vyhodit, nechat ho to zaplatit a ještě deset ran bičem.

        To, že to vyasfaltovali bude mít na jaře jediný efekt a to ten, že budou všichni uživatelé této cyklostezky akorát na*raný. Tak a teď se pokusí vysvětlit proč.

        Protože je tam asfalt, vyrazí tam úplně všichni, bruslaři, cyklisté, rodiny s dětmi, chodci, pejskaři.

        Bruslař, to je takový člověk, který se pohybuje určitou rychlostí od jednoho kraje cyklostezky ke druhému a značně blokuje veškerý cyklistický provoz, jak za ním, tak v protisměru, takže ohrožuje úplně všechny, nehledě na to, že bruslaři nejraději jezdí v páru vedle sebe, což vše jen komplikuje. Cyklista to je zas jiný případ, na cyklostezce potřebuje relativně málo místa, ale zase jede vyšší rychlostí, což v kombinaci s předchozí skupinou bruslařů, je docela nebezpečné. No a dále tu máme další skupinu, chodců, často chodí prostředkem stezky, kolem nich volně pobíhají psi, nejlépe s pořádným klackem v tlamě, no a také děti, i když ty mají asi nejvíc rozumu a navíc rodiče si na ně většinou dávají pozor, protože si jsou dobře vědomi případného nebezpečí. No a prostě když všechny tyto skupiny dáte na cestu širokou !dva metry!, navíc v Praze, tak při dnešní mentalitě lidí je jasné, že budou všichni nespokojení a na cyklostezkách to nebude zrovna bezpečné. Ostatně stačí se podívat jaká je situace na druhém břehu v Bráníku a Modřanech.

        Osobně jsem zastáncem toho, že bruslaři by neměli jezdit na cestě užší než 4 metry a pejskaři by neměli chodit venčit své miláčky na cyklostezky, je to prostě nebezpečné.

        0 0
        • prvniodkonce  

          bruslaři by neměli jezdit na cestě užší než 4 metry

          Když budou jezdit na dálnici nebo na letišti, stejně mezi nimi neprojedeš, protože pojedou vedle sebe.

          Nevadí mi, že na cyklostezce jsou děti, chodci, ale vadí mi, jak se chovají. Už na cyklostezce by rodiče měli děti učit, že mají jezdit vpravo a dávat pozor, a ne je nechat jezdit bez dohledu, jak se jim zachce, to samé s volným pobíháním psů. Stejné je to s chodci bezohledně roztaženými přes celou cestu. Když cestu s někým sdílím, snažím se být ohleduplný. A právě kvůli tomu, že běžná praxe na cyklostezkách je taková, jaká je, tak se upřímně cítím bezpečněji na silnici první třídy v pátek večer, než na cyklostezce mezi lidmi, kteří ji nepovažují za cestu, ale za hřiště. Amen.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Barberry.pha  

          A nejlepsi je bruslar se sluchatky, kdyz uz jsem si poridil blby zvonek, protoze me uz nebavilo porad nekoho upozornovat volanim ze jedu, stejne jsem zjistil ze na nektere lidi by nepomohla ani lodni sirena, jak jsou blbi a neumi chodit na te strane co maji, coz je prava a vesele uhybaji doleva, pripadne maji sluchatka a neslysi vubec a jeden pak ceka jestli si nepoveze bruslare na riditkach.

          Jinak muj kamarad to takhle resil tak,ze kdyz svoji dceru na cyklostezce porad nabadal aby jezdila po prave strane a potkali maminku ktera sla s kocarem proti nim po te prave strane, a dcera se ptala proc po ni porad chce aby jezdila naprave strane, tak ji zastavil a rekl ji, ale dostatecne nahlas, aby to slysela i ta maminka," To vis, pani je s anglie a tam se chodi na opacne strane" :)

          0 0
          • LáďaH  

            Právě kvůli těmto hovadum plánuji na kolo klakson z autobusu, nebo zvonek z tramvaje. :-)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Barberry.pha  

              No uz jsem uvazoval ten klakson na plyn, co se pouziva pri fandeni napr na hokeji, akorat to asi nebude na kole nic moc :(

              Takze mam maly cerny skoro neviditelny zvonek, ktery vesmes pomaha ale …

              0 0
            • karliner  

              Jesli mi zatroubíš klaksonem z autobusu nebo zvonkem z tramvaje za zadkem na cyklostezce, tak přísahám bohu, že tě do tý Berounky hodím i s kolem a ještě na tebe budu házet šutry, abys plaval na druhej břeh.

              0 0
              • LáďaH  

                :-))) Jak jsem psal výše, zvonek z tramvaje nejspíš neseženu a na klakson z autobusu potřebuji tlak alespoň 5atm. Nakonec asi skončím u motorek.

                0 0
              • cabbage  

                Na tebe je potřeba troubit? Píšu si… :-D

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • cabbage  

      žeby.. http://praha.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

      p.s. nemá někdo plány jak to bude fungovat na pravém břehu?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Gronholm  

      Z lávky se přesuneme o trochu výš a za hranice Prahy, mezi Břežany a Lhotu.

      Pokud někdo jezdil z Lhoty místo po zelený tou krásnou alejí, tak se začíná asfaltovat. Šířka na konci u závory je dobrých pět metrů. Dle jejich zastupitelstva bude sloužit těžké technice na tahání dřeva a zároveň jako cyklostezka do Břežan.

      To, že si kdejaký buran vybetonuje zahradu, jen aby nemusel sekat trávu, to už je takový folklor. A buran s dotací= zastupitel.

      0 0
      • hawrda  

        Tak to je k posrání…

        0 0
      • Pijer  

        Už před nějakou dobou tam byly natlučené kolíky a tak se to dalo čekat :-(

        Na druhou stranu je fakt, že to tam často bylo dost rozbahněné a rozdupané od koní – proto jsem spíš jezdil po tom souběžném singlíku v lese, těsně podél cesty. Teď by se tam kvůli tomu novému áčku mohl vyjezdit po celé délce ;-)

        0 0
        • Gronholm  

          Podle reakcí na Břežanským foru (Lhota asi spadá pod Břežany, nevím) to místní kupodivu taky nesou hodně nelibě. Chybí jim kanalizace, ulice, o chodnících ani nemluvě, ale budou mít cyklostezku zároveň jako silnici pro soukromníky ke svozu dřeva. Jistý Petr Lang se tam ohání celoročním užíváním, no stačí počkat do prvního sněhu :D

          Singlík je fajn, ten za oběť nepadnul. Zelená je klasika, ale pro každého není.

          0 0
          • hawrda  

            Jo a navíc ten singlík není vhodný na běžný přesun mimo silnici(asfalt),ale terénem.Což ta zmíněná cesta byla.

            0 0
            • Gronholm  

              Kromě totální utajení na webu (kdyby to někdo nevytáhnul na diskuzi) jsem se dočetl, že cena je 4,2 mil. Kč. To je slušná pálka :D

              Teď vážně, tý cesty je velká škoda :-/

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      • Gronholm  

        Jako nášup se počítá s asfaltovou cyklostezkou Lhota – Zálepy, zatím jen výhledově. Asi padne za oběť modrá turistická v tomto úseku (který teda stojí za hov*o i teď bez asfaltu). Tím by měly být asfaltové choutky uspokojeny.

        0 0
    • nitraq  

      Tak lávka už brzo bude mít nájezdy, nájezd z komořanský strany bude cca takhle.

      0 0
    • cabbage  

      http://kasme.rajce.idnes.cz/R1-140302/

      začíná se to rýsovat.

      Jen škoda těch retardérů..

      0 0
      • nitraq  

        Ty retardéry vypadaj projetelně, nejsou nesmyslně blízko u sebe. Jaký bude napojení od Komořan jsi si nevšiml? Podle sloupů to vypadá, že to bude kolmo na tu lávku pod okruhem.

        0 0
        • cabbage  

          Jo, půjdou projet, ale i tak je to nesmysl. Dneska sem se tam jel podívat a nějak jsem si jich nevšiml – možná někdo dostal rozum a sundali je;) A nebo sem je přehlíd.

          Taky to vidím na napojení na tupo.

          0 0
          • nitraq  

            Pokud je nesundaj, tak by to chtělo aspoň nějaký výraznější označení, tahle modrá se docela ztrácí.

            0 0
      • smatly3  

        když na ni koukám tak v zimě to na těch mřížích bude pěkně klouzat, něco podobnýho máme v HK a v zimě stačí málo, lehce zaprší a je to :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • d69  

      Nevíte jestli je aktuálně průjezdná A2 od Barandaku do Chuchle? Prý je tam stavba a na mapy.cz zákaz? Dá se to projet?

      0 0
      • karf  

        Houby stavba – kácí tam stromy. Většinou to ve všední den fakt projet nejde, protože jim tam napříč leží haldy větví a kmenů. Nevím jak o víkendu.

        0 0
        • d69  

          A po druhý straně Strakonický?

          0 0
          • d69  

            Tuším že je to Zbraslavská A111 podél skal-tam taky kácej, nebo je průjezdná?

            0 0
            • Hafan2  

              Dlouhodobé uzavření cyklotrasy EuroVelo 4/A1 podél Strakonické

              V období od 8. března do 31. prosince 2021 se uskuteční několik dlouhodobých uzavírek frekventované cyklotrasy EuroVelo 4/A1 v Praze v úseku ulice Dostihová – Barrandovský most z důvodu stavebních prací při rozšiřování komunikace Strakonická. Objízdné trasy povedou po paralelní cyklotrase.

              4. března 2021

              V době od 8. března do 31. prosince 2021 bude několikrát dlouhodobě uzavřena cyklostezka EuroVelo 4/A1 v úseku od mostu Inteligence po Barrandovský most. První souvislé uzavření cyklotrasy EuroVelo 4/A1 se předpokládá v termínu od 8. března do 26. března 2021, kdy se uskuteční přípravné práce k rozšíření ulice Strakonická. Objízdná trasa bude vedena po paralelní cyklotrase A111, tedy dopravně zklidněnou komunikací Zbraslavská.

              V důsledku souběhu stavebních prací na komunikaci Strakonická a rekonstrukci železniční trati Praha – Beroun, která ovlivní i komunikaci Zbraslavská, se mohou objízdné trasy v rámci roku měnit. Z důvodu zajištění vlastní bezpečnosti je proto nutné respektovat dopravní značení objízdné trasy, které bude vždy aktualizováno v závislosti na postupu prací na jednotlivých stavbách.

              https://www.praha.eu/…urovelo.html

              0 0
            • novas752  

              Ta je otevřená, je to objízdná trasa. Najet na břeh se dá hned jak mineš benzínku Robin Oil.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.