zdravim pánové, máte někdo zkušenost s namontováním lefty na jiného bike? mám postarší schwinn mesa gsd, má pár úprav. Moc se mi líbí leftyna ale nevim jestli by tam pasovala. Než se pustim do měření a koumání se chci zeptat -řešil to někdo nekdy?
zdravim pánové, máte někdo zkušenost s namontováním lefty na jiného bike? mám postarší schwinn mesa gsd, má pár úprav. Moc se mi líbí leftyna ale nevim jestli by tam pasovala. Než se pustim do měření a koumání se chci zeptat -řešil to někdo nekdy?
jde to :-) ale myslím že až si to vše v hlavě srovnáš pochopíš že tudy cesta nevede
Tak to bude pro rouda těžkej oříšek :-D.
Vypadá to super…
chudák ten to nepobere ještě pár fotek :-)
Tak to bude ultimátní bajk… Ale vysvětli mi, proč ne Scalpel rám? Vždyť už by to takovej finanční rozdíl bejt nemoh.
vysvětlím, ale zatím ještě ne :-)
Eště furt ne?:)
:D :D
Eště furt ne? :)
furt ne :D
to mi take do hlavy nejde:) barevne to sedi, nicmene pridech paskvilu to bude mit vzdycky:)
Na třetím obrázku vidím mechanika se dvěma páry rukou, to musí bejt pro servis terno:-) Vypadá to zajímavě, to kolo.
Jak toto vůbec dopadlo??
***** vidlice na mrdce rámu.
Pasuje to tam…
rekl majitel rb speedster…
na postarší rám Schwinn Mesa? No to neee :-))
Uvědom si nejdřív kolik je cena lefty pak ti rychle dojde že na obyč rám to nedáš ;o]
já vim no… ale nějak po tom toužim častěji víc a víc… lefty trubku bych do rámu mesa tak tak nasadil… de o průměr lefty má bez dvou mm má 40mm v průměru, tekže asi hodinu přemýšlení a měření a došel jsem na to, jak ji dostat do mojí mesy s původními ložisky který tam mám monemnálně na polotovi… budu muset sehnat kulatinu AL stočit si celou novou hlavovou trubku, soustruh mám. Ještě pár urážek, naštvu se, pro leftynu si pojedu a bude se stáčet a stáčet…
Tak pokud po ní tak toužíš, tak se vykašli na ostatní a bud svůj, ne? ;-) Budeš z toho mít především radost ty, ne ostatní.
Existuji na to uz hotove redukce, nebo to muze poresit soustruznik. Teda pokud nemas dlouhou hlavovou trubku. Hlavova trubka se neupravuje, dava se uzsi krk. Ale na tu Mesu to fakt musi byt srdecni zalezitost, jinak to nedovedu pochopit:)
Tak už jen 37litrů na novou carbec lefty a můžeš se do toho pustit ;o]
Fíí, to je k*rva drahá sranda. Jsem si myslel, že Lefty nestojí víc jak 25k.
ojetá jde koupit za míň než deset…
Nic bastlit nemusis, najdi si na ebay project 321, delaj primo adaptery hlavka z lefty na 1/1,8"… ale zbytek jako vsichni predemnou :-)
To je jak tunit felicii.. řekl jsem to už jednou a řeknu to znova – z hovna bič neupleteš:)
No, když vidím jak vidláci se snaží dávat do svých 120 palubky z Feliici, podaří se jim tam dobastlit otáčkoměr a tachometr z kola a jsou z toho uchcaní, tak tohle je ještě normální …
být uchcanej.. teďs mě rozesmál.))
ja vzdycky rikam hovno nevylestis :-)
Když já chci na tu svoji hajtru dát SID Team, kam by podle názoru leštičů, dali maximálně Santoura, tak proč ne … Záleží co chceš, ne co chtějí ostatní …
To je pořád rozdíl – lefty a SID, Reba a spol. Sice nevím, co máš za stroj, ale když tam dáš něco vyvaženýho, tak tím nic nezkazíš. Asi bych si vybíral podle ceny – jestli se to vyplatí tak SID, ceny šly dolů, dávno to není takovej zázrak jak kdysi…
Jen počítej s tím, že takto postupně upgradovat kolo leze do peněz, protože až si koupíš SIDa, zjistíš, že by se hodily zapletený kola, taky možna lehčí kliky, pár karbonovejch serepetiček – řídítka, sedlovka… a už to jede..
Z hlediska funkčnosti je lepší koupit hotový z loňskýho roku, testovačku… pokud neaspiruješ na to, postavit si nějaký unikátní skvost a jsi za to ochoten obětovat peníze navíc..
No mám mam Felta Q920:
www.jmctrading.cz/…ozi/q920.jpg
standardně je tam osazena Tora a to prostě pro mě není, moc na tom kole nekravnu a Toru prostě nevyužiji. Dost pošilhávám po to SIDu z KK, ale modrou by tohle kolo asi nerozchodilo. Černá a modra, to bohužel k sobě nejde… Takže až časem vyčihnu nějakou dobrou akci, tak asi do něj půjdu. Kliky už mám jiné, kola se chystám, protože stará umírají a rodla má už prasklá …
A nebo se vykašlu na barvu a bud lítát s modrým SIDem, sice OUT, ale spokojený :o)
Na to kašli, modrej sid je klasika.. ten rám asi nijak z řady vynikat nebude.. ale proč ne. Určitě tím chybu neuděláš, pokud plánuješ výměnu vidle… měnit tu nejnižší RS za Suntoura by zas takovej efekt asi nemělo… SID se dá alespoň příjemně nastavit.
Právě že já potřebuji něco pohodového. Navíc Tora je docela těžítko a výměno za SIDa by moje kolo zhublo skoro kilo, to se též počítá.
Jinak s rámem jsem právě docela spokojený, má pro mě příjemnou geometrii a je docela tuhý, leč není nejlehčí…
Ale já nevím, ta modrá s černou spolu opravdu nesedí, ale zas na druhou stranu by to to kolo asi dost oživilo, teď je to černý kolo bez výrazu a ta modrá by mu možná vdechla nějakou osobnost, i když je to vcelku extravagantní …
Modrej půjde dobře. Když přidáš nějakej ten modrej rychloupnínák nebo bovden, bude to paráda
rám kupovat nebudu to vubec… hlavová trubka- trubka na vidlici, kterou strčim do rámu,na to ložiska představec.. nevim jak ju nazvat. Jo, neco podobnýho mě napadlo jako viz odkaz víš mě napadlo. Stačí sehnat AL kulatinu… No s tou starší lefty… ta horní brejle je k noze lefty přišroubovaná, respektive stažená takže se dá posunout, je to starší model.
lol stačí sehnat :-) pak ještě mraky peněz za servis té starší vidlice, ale je to tvůj boj
lefty fanatik :D
Te hlavove trubce se rika krk:)
délka krku na rámu je něco kolem 110mm, leftyna pujde do zervizu ale pochybuju, že tam vyměněj šecky válečkový ložiska. Jennom ji promažou beztak.. jinak jaký velký prachy za servis? snat to nebude tak závratný nebojim se vlka nic… kdybych si nechal vyměnit válečky, to by bylo draši určitě. Ohledně koupi toho rámu… chtěl bych trochu nižší jako je na mese. Jiinak moc všem diky za příspěvky a za zájem.
Osobne si myslim ze se tu vsichni dobre bavej a jsme zvedavi jak to vsechno skonci…
Já mu náhodou fandím, jde si vlastním cestou. Ale na výsledek jsem zvědavý taky :)
Na ramu se tomu zase rika hlavova trubka:)Do hlavove trubky prijde hlavove slozeni a do nej krk vidlice. No jinak drzim palce a jsem zvedav na pripadny vysledek.
Lefty bych nechtěl, ani kdyby mi ji někdo nabízel zdarma.
A ještě investovat takovej ranec na takovou starou plečku.
Je to pěknej nesmysl.
No nic, lidi mají různé úchylky a tahle společensky nebezpečná není.
třeba se mu líbí tohle a tak se nechal inspirovat – já teda tohle můžu!! i když samo chápu, Mesa to neni :):) jsem zvědav na výsledek!
kolik rychlostí má ta převodovka v kole? má to někdo tady?
určitě maj; vše o nábách Rohloff najdeš tady http://www.rohloff.cz/ – je to Rebel Bike
tet sem si tak vzpoměl.. dá se sehnat starší CD s lefty za 18 tis… když bych sehnal starší nábu tak mě to vyjde kolem 14 15 tis, takle kdybych pro celí kolo zajel tak mám leftynu s kolem komplet, a ten zbytek by se snat dal rozprodat…
To už můžu narvat lefty na svůj bike :D a vyjde to nastejno:)
tak zase sem tu. Pokročil jsem. Lefty mám, kolo bude pozdějic. Dneska jsem se do toho trochu poustil. nejtěčí bylo sundat brejlu z hlalová trubka. Je to tam nalísovaný. Pro snadnější slisování sem zbytek vošmirgloval. V ponděli du k soustruhu. Akorát mi řekněte, pačemu jsou ty dírky ve vidli, jsou dvě naproti sobě viz prst. de vidět na vnitřní nohu jak tam litá. Zvědavce šílené přestavby budu průběžně informovat. čest biekři.
jaká je řeč Tvého kmene?
Pičo a dost..
Amen.
vy máte co řikat, někdy se taky podivejte co pišete chytráci. Psal jsem to v rychlosti. Hodně lidí, kromě vás teda, to zajímalo tak jsem chtěl dát vědět, jak to pokračuje. Se mužu ****** přiště. Já toho mám odost zasebou v technickým směru než vy dva dohromady! Když jsem dneska přišel do autorizovanýho servisu s tím, že potřebuju vylisovat jednu brejlu z trubky, se mi vysmáli a řekli že to nejde kde sem to viděl! Já to udělal z hadrem a kladivem. Takže jediný co budu dál od takovejch pitomečků kteří si neumijou vyměnit ani řetěz, číst dotazy! A jestli mě něco nezajimá, nereaguju!
Nečerti se, třeba já jsem na výsledek zvědavý.
To je zajímavý, když jsi tak nad věcí, že máš důvod se nad nás vyvyšovat, když ani netušíš, co vlastně kterej z nás dělá a co zvládne :-).
A mě to náhodou docela zajímá, takovýhle kraviny se tu moc často nevidí…
klidek kovboji… si precti co si napsal a pak se nediv tem komentum :-)… jen tak pro zajimavost. resil si vubec geometrii tvyho ramu jak bude s lefty? a uz si koukal kolik stoji redukce na normalni hlavko treba project 321?
Tyjo, tak přesně kvuli takovejm jako ty by tyhle věci měli bejt ještě dražší než jsou, to je snad jedinej zpusob jak Vás pokustóny odradit od nějakyho hobbybastleru…šílený tohle číst,,,nejsem proti lefty na biku, když se to lidsky provede, viz eliflap, mathis a jeho redukce apod…ale tohle cos tu nastinil je dost zvěrstvo !!!
A o co jde? Lefty je snad jen pro vyvolené co si k ní můžou pořídit další „odpovídající“ vybavení za desítky tisíc? Kluk má sen pořídit si lefy, tak si prostě našetřil a koupil si ji. Na co ji nasadí je jen a jen jeho věc, časem třeba splaší i odpovídající rám a když ne, tak to ničemu vadit nebude. To je jak kdybych řekl, že na Cdale nepatří klasická vidle a ti co ji tam narvou jsou strašní hobbybastleři :)
Amen.
Ono je to mnohem složitější než si myslíš první věc je že neni vůbec sranda dát lefty na normální hlavu a u spousty rámů to ani nejde další věc je docela demence dávat na kolo vidli která je mnohem dražší než kolo samotný dále je pak potřeba si uvědomit že lefty vyžaduje přední kolo se spešl nábou a ani servis samotný vidlice (záleží na konkrétním modelu) neni zas taková sranda a doma ani ve většině servisů ti ho neudělaj :O( to´t jen takové resumé a pár bodíků k zamyšlení…
O tomhle všem vím. Stejně tak můžu říct, že je blbost si pořizovat vidlu od Milana, protože ti na ní nikde jinde neudělají patřičný servis. Jasně, s instalací Leftyny ho čekají nejspíš drobní problémy, ale jakmile ji tam narve, tak bude mít 100% netuctové kolo. A že je vidle mnohem dražší než zbytek kola? (za kolik ji sehnal netuším, třeba to ani nemusí být pravda). No co, stačí se podívat do galerie, kolik lidí má záplety dražší než třeba rám, to zas tak velký rozdíl není :). Já klukovi prostě fandím, cannoňáky je třeba trochu usadit na prdel a tímhle počinem se mu to zatím očividně daří :)
ta vidlice se válela na cyklobazaru za 5000 … pokud je to ona…
A prodával ji majkee…tak ať se vyjádří, jestli je pokračování tohohle „funthreadu“ jeho práce…:)
Nebyla to nahodou majkeeho? neco se mi mate, ze ji par tydnu vlastnil.
pravda, samotný kolo me stálo před 5 roky 13 tis. Postupem času sem něco vyměnil. Nemusim mit nějakou spešl přehazku, protože přehazka jen přehazuje, zvláště při dobrým servisu (mazání bondenů apod.) rači ty penize dám do náboje. Rám šitka, nestydim se za to. Nestydim se za pár gramů navíc. Nejsem závodník. Jezdim na kole do práce, sem tam se projedu. Jedna noha ale je hold jedna noha… Asi naseru majitele CD mám výserem. Co se týče servisu- nějaký extra nářadí na vyčištění a promazání ložisek není potřeba. Ještě jsem ji nerozdělával, ale nebude to nic hroznýho. Dělají to jen lidi. Mám zasebou teda jen rozebrání RS pilota a rebu. Na pilota samozdřejmě není k sehnání gumička do vzduchoví patrony takže jezdim bez vzduchu.
S Pilotem bez vzduchu? Ty si dobrý expert. To si můžeš dát dopředu rovnou vidli z fichtla…:) Když něco rozebereš, dáš to zase někdy do kupy?
když něco rozebereš a zamysliš se jak to asi funguje, neni problem to dat zase dohromady. Já mám 65 kg takže se s tim dá jezdit, akorát na kamenech to neni ideal.
Já teda všeobecně moc nechápu, na co ti teda ta vidle je, když na kamenech je k ničemu. Vzhledem k tomu, že nějaká citlivost vidle tě nějak nebere bych se uchýlil jinou cestou, než je bastlení lefty – pořiď si pevnou karbonovou…:)
kdyz jsi lehkej, da se s pilotem jezdit bez dofukovani (resp. nemel by se foukat). vzduch tady slouzi jen pro vyssi vahy. kdyz jsi moc tezkej, tak z toho vystrelovaly stiraky :-D.
No kdysi sem o ní uvažoval, ale teď sem si přečetl, že to zas taková hitparáda není…:) btw. ty si mi ale ranní ptáče…:D
wojtek no.2
Polkni prasek.
sexmise ? :O)
Tohle nedopadne dobre.
Dyť už to dopadlo, a vypadá to že relativně úspěšně:)
nechci ti radit ale nebyl by lepsi Epicon TT? navíc aspon nevypada ze mu neco chybi …
koliks toho najezdil s lefty že ji s něčím srovnáváš ? :O)
nic, nenprenesl bych pres srdce ten osklivej vzhled … netvrdim ze to nefunguje ale neni Epicon TT nejlepsi vidle na svete? … (na ty jsem taky nejel)
připadáš mi trochu mimo srovnáváš tu dvě vidle na kterejch si nikdy nejel doporučuju oboje ozkoušet než to budeš nějak komentovat…
z jedny si delam srandu protoze blbe vypada (aspon pro me) a z druhy si delam srandu protoze ji tu kazdej uctíva :P – epicona bych ale bral.
takže mimo nejsem :)
vždyť je uplně normální vidle, akorát má jednu nohu, ale jinak žádnej zázrak.
Btw ZuzicKyň Prophet je stále k mání fandové :-))
„kolik si toho nafotil s lefty, ze s na to dovolis ptat, jeho?“ to me pridje stejny :)))))))
copak to bylo za model ?? ;o]
řekl bych že nějakej
u me nic, ale u tebe? jinak diky za optani :)
vždycky se najde nějakej dobrej matroš :O)
Souhlas, Epikon bude lepší. Kór naladěná verze. Rýp.
tak a ted dostanes vynadáno :D …teš se … aspon v tom nejsem sám :P
kvalitní názor, nelíbí se mi to = nemůže to fungovat. Bravo ;-)
" …nenprenesl bych pres srdce ten osklivej vzhled … netvrdim ze to nefunguje "
o několik prispevku vyse …
ale neva jeste jednou … verim, ze funguje a verim, ze funguje dobre … jinak by se nedelala. koukal jsem a má to dobrou váhu taky … ale vzhled je proste hroznej …
Ale seš, mně se Lefty líbí dost. Jen mě baví číst místy hodně zábavné výroky nadlidí, kteří ji vozí na kole Cannondale. (:
A LADĚNÁ LEFTY NA TOM BUDE JAK?
HEHE RÝP
Lefty TT? Tak na to si udělam monopol :)
To je mi fakt jedno. (:
Dáváš jí na blbej rám, pokud chceš být za mučeníka a být rozhodně ukřižován tak jí přece musíš nacpat a rám od Authora ne ? to je přece jasný :-) tohle by mělo rozhodně úspěch :-)
Tak to by se skokově zvýšil počet sebevražd návštěvníků B-F :-))
to jo ale zase by jsi byl určitě jedinej na světě :-)
tak hotovo… Vzbudil jsem rozruch když jsem se projížděl po dědině. Akorát ty řiditka bych chtěl ještě vyměnit. Vlaštovky bez hrazdy by se tam šikly líp.
Muhehe, masakr :-)
Tak to je gól.
Tak to je hodně krutopřísný. Ale mě se to líbí.
ještě bych chtěl doporučit majitelům leftyn, aby aspon dvakrát do roka promazali a vyčistily ložiska v náboji. To větší určitě, k tomu menšímu se voda nedostane ale neuškodí mu to. To věčí bylo vevnitř pěkně zarezlý. Malinkým šroubováčkem vyloupnout prachovku na ložisku, vystříkat odmaštovačem, profouknout 8mi Barama vzduchem, do střikačky sem nacpal vazelinu a nacpal na ložiska, prachovka zpět a hotovo. Na druhé straně to samé. Akorát ti změtci maj obrácenej závit na té matici se 4ma dirkama, nebo jak se tomu řiká. Výměna ložisek nebude nic hrozného ale to až později a bude čas. Zkoušel jsem promazat i ložiska na leftyně, jen pod manžetou, ale nemá to moc smysl. Natřel jsem plochy vazelinou,propružil až na doraz. Vytočil sjem horní matku n noze, takže to nemělo vliv na nic, pružina se nemačkala nebo jak to řict. Ale když jsem se pak podival na ty plochy který sem mazal, byli stejný, nesetřený. Takže nemá smysl je mazat protože po tom válešky nejezdijou. Asi centák šlo vidětže se válečky namazaly. Později ji kuchnu celou a promažu válečky pořádně. Zdá se mi že je to suchý, de to poznat že jsou válečky suchý. Zatim stači.
vic fotek toho biku :-) a riditka fakt vymen.. tole je hruza :-) to vypada jak to co sem postavil z lega :-D
ty řidítka myslíš opravdu vážně ?
jaký? ty co tam mám tet? už tak je to moc vysoký
Jaks pořešil přední kolo? Koupils nový/nábu, nebos to taky nějak zbastlil?
nejsi slepej? asi o 5cm vys sou obrazky rozdelany Lefty naby :-D
celí kolo sem měl k vidli. Rok jeté a ložisko skoro po smrti. Fakt doporučuju pravidelně čistit a mazat.
Tim cos udelals znicils v tom lozisku tesneni. Takze doporucuju nedoporucovat :-(
A jestli to kolo patri k vidli tak je sakra stare.
ale prdlajs. Neni to noví, pravda, ale svou funkci to udělá. Proti vodě to neni 100% zatěsněný, ale tady de o to, aby kuličky byli promazaný. Stejně když pojedeš brodem tak se dostane nějaký vlhko i do nekuchanýho ložiska. Kdybys to někdy dělal tak máš jinej názor.
Lefty se vozil kopec let. Vzdy odeslo to male lozisko u krytky to velke v pohode.
I pri jezdeni ve velkem bordelu.
A pokud je v lozisku bordel je po nem. Nejake proplachnuti a dalsi veci pomuzou na chvilku zbytecna prace. Lozisko je normalizovane je za par kacek.
Si myslim že ho kopim max za 100Kč. Bordel se tam nedostane když tam je prachovka. Ale vyhžeje se vazelina, ještě k tomu ta voda. Na fotce to nejde tak vidět, ale bylo to dost rezavý vevnitř. Při pravidelnym mazání vydrží ložisko dýl. Takže čištění a mazání smysl má. Kdybych nemazal a nečistil náboje s konusama, nevydrželi by mi 20 tis km. Kolo mám 6 let a když jsem hodně jezdil měl jsem 6 tis za rok, když jsem vozil tachometr.
Znovu ti opakuji demontazi tesnicy krytky ji znicis a prestane plnit funkci bezkontaktniho tesneni. Dusledky s tu popsal. Netesni to a leze tam bordel.
U aut jsou loziska naprosto stejne jak u kol a nikoho nenapadne delat s nima to co popisujes najezdi mnohem vic a v mnohem vetsim bordelu.
až někdy budeš mit cestu přes Znojmo, stav s a ukážu ti demontáž těsnění s minimem poškození. Asis to ještě nikdy nedělal. Žádnej bordel se tam nedostane. Teda když to nebudeš páčit velkym šroudovákem! Auto je trochu z jinačího soudku. Pokud nejezdiš v půlmetroví vodě, neřeš to a nemotej sem auta.
:) to myslíš vážně nebo to jen předstíráš?
ve svym veku a se svejma prd skusenostma to mysli na 100% vazne :-) ale jo pobavil :-D
já to myslim vážně. Nevim do čeho se pouštiš doma ty, ale já se pustim do všeho. Ani jednou jsem nebyl v servisu s kolem. Jo, je mi 22, a co jako? když jsem se dival na kola v jednom bajkšopu unás a byl tam nějakej starej týpek co měl celopéro RB co pod 40t neseženeš, mluvil tam s klukem kterej servisuje kola a já to slyšel co perli, měl jsem pocit že jsem někde v ustavu. Takže jesli se tomu věnuješ a je ti 20, máš hodně skušeností, tak se mužeš srovnávat i s důchodnec co o tom ví velký kuloví a vozí se na nejlepšim kolem na světě. Takže se nedivej na věk, ale to co umiš a to cos dělal. Když jsem zadaval tohle tema, myslel sem že mi někdo pořadně poradi. Tys mi neporadil tak se tet nevytahuj s nějakýma prachovkama na ložiska. Neřikám že toho málo viš, ale já nejsem ten kdo se divá kolik co stoji, kolik co má gramů a bla bla… Jezdim na svým kole, udržuju si ho sobě i kamošům už dlouho, žádjen problem takže to asi dělám dobře. Nebudu se na takový tema bavit s někym kdo si mysli cosi, v ruce měl sotva šroubovák a je častým návštěvníkem někde v servisu. Až si budeš měnit ložiska, nafot mi to prosim. Budu rád. Myslim že je tady hodně lidí které by to taky zajimalo. Nejsem tady moc dlouho na foru, občas se mrknu když mám čas co se tu probírá. Hod mi sem odkaz na nějakej super nápat at vim co v tobě je, cos dobře komu poradil. Dik.
S těma krytkama máš pravdu, dá se to udělat zcela bezbolestně, pokud možno hned na novém ložisku. Vydrží pak mnohem déle. Ale zkus eště poladit ten pravopis, tam máš eště rezervy.
Pokud jednou vyndáš těsnící krytku z ložiska, byť by to bylo sebepečlivěji, tak už nikdy nebude svoji funkci plnit na 100%.
Pokud za 100% považuju výdrž novýho ložiska s troškou sračkovaté vazelíny, tak moje takto ošetřená ložiska s lepším mazadlem mají výdrž v př. nábě a zadní stavbě 300% a více (drží furt).
Mazadlo si mícháš vlastní nebo používáš nějaké běžně dostupné?
Běžně dostupné :-)
jeden o voze a druhej o koze hehe…
A co si myslíš že dělám v práci když měním ložiska ve fortunách?Vyloupnu z jedné strany krytku a do ložiska přidám vazelínu,ono je to ložisko totiž občas SUCHÉ a domazané vydrží o dost déle než bez domazání.S těma mašina se brousí litina a to je prachu ažaž.Jen to musíš umět vytáhnout bez poškození.
Co to tu meles? Nad kym se stale povysujes? Kdyby ses aspon podival lidem, ktere poucujes, do profilu, tak zjistis, ze meles pekny kraviny a ucit by ses od dotycnych moh spis ty.
Nepovyšuju se a dival jsem se. Jen se dělim o zkušenost. Otom forum je. Od něj jsem se nic rozumnýho nedověděl. Zakládal jsem tema, jak narvat lefny ta mého starého šwiňáka. Poradil? ne. To mi stači. Vyřešil sem si to sam jak jinak. Kdybych chtěl poradit nějakýho bajka koupit za slušnej peniz, obratil bych se na něj.
Ber to tak, že lidi kteří o kolech něco ví je mají většinou fest vymazlené a narvání svaté Leftyny na starého Schwina považují za zločin :)
větší svatokrádež než tohle už je snad jen narvat tu lefty na crosku :-) ještě štěstí že crosky se snad nedělají 26, ale zase by to mělo pěkně aerodynamický tvar vepředu 26 a vzadu 29 :-)
tak lefty se vozí i na 29kách jen v ní je spacer…
tak to jsem netušil, to je výzva :-) jestli bych se tady o tom neměl zasvěceně rozepsat a potom to sbastlím ve photoshopu, výsledek bude stejněj jen se s tím nebudu muset ***** a vrážet do toho nesmyslu prachy :-)
podle toho co pišeš, soudim, žes to nikdy nedělal. Ja nejsem teoretik ale praktik viš.
Myslím že nejseš ten pravej kdo by měl radit kubadoj ;o]
ále kubad taky není vševěd ;) tak mu nelízej tak ty paty :)
vševěd není ale ví toho hóóóódně ;o] a kdybych si tu měl vybírat komu na tomhle fóru věřit tak by patřil mezi TOP ;o]
ale já mu taky věřím :) ale vševěd není :)
kurnik co máš furt s tim vševědem ??? :-o jestli chceš vidět vševěda tak si ho pusť třeba na DVD :OD
Se mi to slovo vševěd děsně líbí :D
Ani nemluv osledni kiks v praci se me pekne prodrazil :-(
copak jsi zkurvil ???
:-) jeden EPP crash pad je v skodovce o 3cm mensi nez by mel byt
:-)
Priznam se tuhle prasarnu sem parkrat delal kdyz sem potreboval zprovoznit lozisko ktere bylo v haji. Ale to je proste nouzovka nez sezenes nove.
Trhni si, když sem to začínal psát tak tam ten příspěvek eště nebyl:)
Ale vzhledem k tomu, že sem náboj na lefty v životě neviděl a na těch fotkách na něm neni vyloženě napsáno „lefty hub“, tak bych to stejně nepoznal:)
Hustý :-o
Jsem si vždycky říkal, že až budu velkej, zajistím pro rodinu barák, děckám slušnej život a budu mít zbytečný kilo, tak si koupím Cdale s lefty…právě teď mě to přešlo… :-D
Respekt, kde jsi tu Lefty kupoval?
Neni to ta od majkeeho? Kazdopodne je to stary srot.
je, ale svou funkci to plní. Nezávodim s tim. Udělal sem si radost za pár peněz. A umim si to spravit a promazat sám. Co vic si přát…
Jj funkcni asi bude.
Ale Maajkeemu bys to neřekl…
(:
neřekl, ale někde sem mu to napsal :-)
ale on s tím počítal když ji za pár korun kupoval že je to stará mrcha a bral ji na vyzkoušení
Jo, je to ta ode mně a zas tak starý šrot to není, dá se pořád koupit i fungl nová, funkčně určitě lepší než třeba slavnej epicon, přišla mi pěkně citlivá.
To kolo jsem mu prodával k tomu, ale že jsou ložiska nic moc jsem mu řekl dopředu.
Jinak koupil jsem ji za 5500 a za 4800 prodal a to se vyplatí! :D
Jinak to kolo s tím blackem vypadá moc pěkně!
jdu blejt:(
proc? mne se libi, jak tu se vsema vybehl. priznejme si to, ze nikdo moc neveril, ze to na ten ram nabastli ;-).
Přesně tak!!
To se mi na tom líbí nejvíc, jak zvítězil navzdory nepřejícím a odrazujícím. Za pár tejdnů koupí Hollywood práva na zfilmování jeho životního osudu a to pak budou padat oscary:)
Jo zvladl to, ale vysledek, aspon na muj vkus, vypada desive.
Pripomina mi to doby po revoluci, kdy lidi cpali na favorit ramy jakkoli draho sadu, hlavne kdyz to bylo shimano. Pak clovek potkal Favo, mekky jako blato, ale hlavne ze bylo komplet na Shimanu 600.
Tak tak zvládnul to ale pořád je to kolo na kterym ybch se snad bál jezdit i do práce :O(
tak ale, nepřeháněj zas :) asi ti ukážu někdy svoje kolo do práce :)
hele tohle jsem výjímečně myslel smrtelně vážně xD xD xD jinak tvýmu kolu slušela líp ;o]
nemyslim. hodil na ram za bratru dvojku vidlicu s prednim kolem vcetne za necelou petku. kdyby na to kolo nasadil treba funglovku recona, nikdo by se nad tim moc nepozastavoval a jeste by byl pochvalen za funkcni upgrade :-)).
Já mu taky fandím. Je to rebel.
Tak mě se to líbí (ten samý rám mám taky, akorát se teď někde válí a nevím kde se válí :)
paráda, snad jen ty řidítka – ale to už je jen stovková záležitost.
Jsem pro výměnu řidítek, jinak mi to není vůbec proti srsti :-)
Ať slouží!
Vážení kolegové, vzhledem k tomu, že se mi dostal do vidle bordel a vydlice má nepravidelný chod, jsem nucen Jakeho kuchnout, vyčistit ložiska a znovu promazat. Máte s tím někdo zkušenosti, popřípadě nač si dávat pozor abych něco nepokazil? diky za rady a nechci tady nic číst jako kousek nahoře nějakou kritiku. Diky
Zkušenosti s tím nemám, ale za ten nadpis: „vobič bike“ by tě měli zavřít.
Máte někdo kontakt na tohohle borce? Rád bych udělal podobné znásilnění a potřebuji radu někoho, kdo už to zkusil.
Na profilu kontakt nemá.
Čest práci borci, co se tu prosím dělo po dobu mé nepřítomnosti? pár let jsem tu nebyl, tak nevím, jakým směrem se vydala evoluce bastlení, hlavně moje téma. Dnes jsem si na tohle téma vzpoměl, tak bych ho chtěl oživit. Kolo jezdí, funguje, jednou jsem vidli kuchal, drhnul tam nějaký prach, fotky nemůžu najít, bylo to zajimavé komplet vyčistit, promazat a nazpět. Odjeto několikrát Rychleby a Smrk.
Hlavní důvod oživení mrtvoly je, že se chystám mojí milé složit kolo, přišel jsem za pár stokorun k prasklému rámu. Máme 60 kylo, tak by svár mohl vydržet. Mám jen rám, brzdy, přední kolo s vidlou, která má krátkou trubku, navíc legendární PILOT nedrží vzduch (zadní kolo na fotce jen na zkoušku), raději bych lefty. Nevíte někdo o starší lefty, že bych si dal druhé kolo stavby? každopádně jestli se někomu válí použitelné věci na dokončení stavby za lidovou cenu, sem s tím- kliky, přehazky, měniče a pod. Diky všem, co mi fandili :o))
Mesa s Leftynou? Hm, slusny:) Vidle 10× drazsi jak ram.