• ToBla  

      Legendární značka Favorit je už dávno mrtvá. Obávám se, že tenhle projekt nemůže dopadnout dobře. Znám hodně cyklistů, myslím že to nejsou desítky, spíš možná stovky ale neznám nikoho kdo by to koupil (za ty ceny). O úspěchu v zahraničí při obrovský konkurenci dnes taky pochybuju, navíc tam Favo už vůbec nic neznamená. Třeba se ale pletu…

      0 0
    • Chlebovnik  

      Už to tu bylo aspoň pětkrát.

      Nuda. Blbost. Nikoho to nezajímá.

      Co tam máš dál?

      0 0
    • Pavel  

      Proč ten článek vydali včera, když apríla je až dnes?!? Redaktor byl nedočkavý? :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Erknold  

      Usměvný rozhovor:

      http://magazin.aktualne.cz/…02590604f2e/

      "Plánujete postavit i levnější model?

      Zeptám se vás, vy chcete vydělávat míň peněz?"

      Kdo chce moc, nemá nic!!!

      0 0
      • nitraq  

        Četl jsem včera, docela pobavilo:)) Např.

        A.cz: A nový favorit je bezúdržbový?

        Snažili jsme se o to. Nezaručíme vám sice, že například nepíchnete, ale s naší technologií se vám to rozhodně stane s daleko nižší pravděpodobností.

        S jakou technologií?

        0 0
        • jecnak  

          Bezduse?

          0 0
          • nitraq  

            Taky bych řekl. Ale copak je to nějaká jejich technologie?

            0 0
            • mr.antik  

              Schwalbe taky dělá nějaký gumy na city biky, které nejdou píchnout..

              0 0
              • mr.ricardo  

                delaj, treba rada Marathon, mam je na zimaku a za posledni dve zimy jeden jedinej defekt a to jeste z boku. Ale na tech fotkach jsou vsude Rubeny a s tema mam jen a jen spatny zkusenosti.

                Ale kdyz si clovek procte ty stranky, to je takova hromada zvastu a hoven, ze to snad neni mozny.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • JSt  

            tohle by predeslo defekacim uplne na takovym kole http://thesolidtyre.com/…touring.html ;-)

            0 0
            • jecnak  

              Pripadne Hutchinson vyrabi nebo vyrabel vlozky z jakesi penove gumy do plaste, ktere byly misto duse.

              0 0
        • Mr.Dan  

          No přece s bezplášťovou.. Aneb hádejme, kdo v tý továrně dělá.

          0 0
        • pepino  

          De Sax?

          0 0
      • mr.antik  

        taky bych si myslel že značky typu festka (což mi nové favo dost připomíná) se tady na trhu nemůžou vůbec uživit. Ale nějak to asi jde…

        0 0
    • Jamin  

      Fanóš za skoro 60 litrů? :-D :-D :-D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Janouch  

      tohle je pro jelimany co neznaj mapu :)

      0 0
      • karliner  

        Všichni se už taky těšíme, až se ten tvůj objeví v „našich bajcích“ :-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Janouch  

          no zrovna na tebe jsem myslel ze budes prvni kdo si ten vytvor koupi blbej jsi na to dost :))))

          0 0
    • Glob  

      Z jiné diskuse na obdobné téma se mi zalíbil názor, že favorit je velmi podobný Eltonu. Podobná politika, marketing, cena, jde o českou značku s bohatou historií. Výsledek je podobný, založený hlavně na dotacích a bláznech, kteří jsou ochotni to koupit (tam se řadím i já – tedy u Eltonu).

      Řeči o tom, jak je kolo bezúdržbový a vybavený proti krádeži mě dost pobavily. Ale je to marketing.

      Podtrženo sečteno – za necelých šedesát tisíc, může mít kupec hezké české kolo a krásné české hodinky a žít s pocitem, že je patriot.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • mr.ricardo  

      supermoderni elektronicke razeni +36.700,– , to si delaj kozy???

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • fargo.  

      dle mýho je to apríl.

      0 0
    • buba CZ  

      Mě by zajímaly reakce přítomných,kdyby tam nebyl nápis Favorit a cena.

      Protože jinak se tu obecně slintá nad mnohem horšíma kouskama ovšem s renomovanějším názvem.

      Mě to nepřijde jako vyloženě špatný počin jen bych si to představoval v oceli s normální sedlovkou,a cenou.

      0 0
      • vt  

        IMHO je to dezajnovka, ne kolo na jezdeni. Takze mozna na jinem foru bude mit uspech :-) tady je dost lidi co zatim jezdi.

        0 0
      • kamaro  

        Jak jsem již psal někde jinde. Cena je vysoká, protože tam je dost drahých dílů. Alfine, řemenový pohon, sedlo,… Mnohde je to zbytečné a mohlo se použít něco jiného, ale asi se chtěli držet nějaké koncepce.

        Cílová skupina je podle mě dobře postavený člověk, který si vyjede o víkendu s manželkou a dětmi na krátký výlet za hezkého počasí po cyklostezce podél řeky, cestou se zastaví na kafčo, pohár, zákusek. Oblečení civilní, tempo pomalé, terén lehký.

        Těžko na podobný výlet pojede na karbonové silničce s Ultegrou nebo na fullu. Ne každý má kolo jako závodní/tréninkový stroj na kterém najezdí přes patnáct tisíc ročně. Většina lidí má nájezd daleko menší a jsou za ty své dva tisíce ročně rádi.

        Třeba ve Skandinávii je značná část kol právě podobného ražení, to jen u nás to vypadá že každý trénuje na TdF – přitom spousta lidí na kolech v podobné cenové kategorii nebude mít najeté ani ty dva tisíce.

        0 0
        • ememem1  

          byt takymto typkom tak na podobne jazdenie si urcite kupim nieco pohodlnejsie a nie sa hrbit na baranmi.

          0 0
          • kamaro  

            Však tam mají variantu s jinými řidítky (kdysi se tomu říkalo vlaštovky).

            0 0
          • Pavel  

            Barany hodíš hore, ni? Problém? ŘEŠENÍ. ;-)

            0 0
            • kamaro  

              Vždycky se to tak na favoritce dělalo :-) Se divím, že to nezahrnuli přímo do firemního marketingu – mohlo se to objevit v nějakém renderu :-)

              0 0
        • mr.ricardo  

          Vysvetlil jsi to hezky, ale ta cena tomu osazeni proste neodpovida, rozdil mezi alfine a alfine di2 je cca 450 eur a ne 37 tis. Snazit se prorazit tim, ze zacnu vyrabet predrazeny dizajnovky pro velmi omezeny okruh lidi, je proste ulet. Smrdi za tim nejaky dotace a pobidky a vycerpanim to skonci.

          0 0
          • kamaro  

            Na příplatek za Alfine Di2 jsem neupozorňoval, ten je opravdu hodně velký. Reálně bych to neviděl ani na těch 450Euro (silniční verze Di2 v porovnání s Versa Shift pákama – u rovných řidítek je to trochu jinak, ty mechanické řadící páčky nejsou tak drahé jako Versy a v Di2 provedení je to skoro stejně).

            0 0
    • pidan  

      Kozumplik-JOKO,taky nestesti.Favoritu je skoda a buhvi jak to vůbec s nim po ,,revoluci" bylo,jako s ostatnima znackama u nas.Tohle kolo je fakt divny a…???

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.