• friblos

    Ahoj,

    začínám hledat náhradu za svůj rám a zatím mě moc věcí nenapadá. Nový rám by měl vážit kolem 2700gr bez tlumáku a vydržet výlety, traily sem tam nějaké pády. Měřím 178cm a vážím s báglem 80kg.Cenově kolem 30–40tis.Zdvihy kolem 150mm- vidle by byla 160.

    Santa Cruz Blur LT- projeto a paráda, ale jsem mezi velikostma. M je malé a L zase dost velké.

    Liteville 301– zatím nejeto a nevím co vydrží. Hlavně se bojím promáčklin, vrzání a křivé zadní stavby:-D

    Rb IQ6– již nikdy, jedině že by RB udělalo úplně něco jiného

    Ibis Mojo HD- cenově je již dost mimo:(

    Jestli máte tipy na něco pěkného, tak se nebráním. Jenom Spešla opravdu nechci:-D

    0 0
    • scret  

      jestli vis, kde koupit LV za 30–40tis nove, rad si koupim jeste jedno:))

      Jinak 301ka vydrzi pomerne dost, takze toho bych se nebal… Vrzani a ruzne pazvuky jsou i u Santu, LV nevim jak MK10, ale MK9ka je rekneme trochu temperamentni… Kazdopadne ted bych do LV sel znova, ta geo a jezdivost je genialni!

      Ted jsem zkousel na vejlet Gianta a jak se rika a drive jsem si myslel, ze to jede, tak oproti LV nejede:) navic z kopce je zas LV o kus dal…

      Krivy stavby bych se nebal, krome Listera (ten musi mit vzdycky neco extra:) ) ji snad nikdo krivou nema…

      Mojo HD nevim , nejel jsem, ale chystam se:)

      IQ6 – co jinyho napsat, nez ze je to uplne to nejlepci kolo na svete, neco jako ochcafka v tedeycku:)

      Santa, krasny ramy, karbony jeste hezci, ale ta jejich geo, no nekomu to treba vyhovuje, na muj vkus kratky vysoky:(

      0 0
      • mr.antik  

        sakra,ty to vždycky tak vychválíš že mám chuť to hned někde vyzkoušet… ještě že to nejde :-)

        0 0
        • deekay  

          Proc by neslo? uz jich tu jezdi dost v ruznych verzich a modifikacich :)

          Ale spis si myslim ze tobe by sedela vic 601, precijen jezdis uz drsnejsi veci, ne ze by to 301 nedala, ale prubehema charakterem je to proste furt spis takovej hard trailbike nez tezky enduro.

          0 0
          • mr.antik  

            jestli žehlí líp než reign a do kopce taky stoupá líp, tak není o čem, já moc drsný věci na ničení kola nejezdím.

            0 0
            • deekay  

              Mk10 s foxem bych rek ze zehli minimalne stejne s reignem a imho ma lepsi prubeh. I kdyz teda nevim, jak se chova tvuj reign s malou komorou. S tou co tam davaji mi to prislo zezacatku nic, nic, pak prulet zdvihem na kazdym obrubniku.

              U 301 mas pred sagem nabeh, pak do cca 2/3 je to dost aktivni a pak zacina narustat progresivita a posledni 1–2cm uz to je strme nahoru. Celove je ten charakter zadni stavbu ale takovej sportovnejsi, neni to takova houba nebo litajici koberec, jako treba ta 601, nebo nomad atd.

              Pekne to ma tady typek srovnany se svym mojo HD

              http://www.gramslightbikes.com/…essions.html

              Pak uz na kazdym zalezi co preferuje.

              0 0
              • mr.antik  

                jo, malá komora tam sedne, HV jsem nemohl asi s 65kg váhy, chovalo se to jak DH kolo…

                0 0
              • scret  

                dat tam cernyho Thora, mohlo to byt docela i hezky kolecko:))

                0 0
        • scret  

          :)

          spis je to tim, ze to je kolo, ktery mi maximalne sedne, a to jsem si myslel, ze reign je super bike… Ikdyz z prechodu na LV jsem mel divny pocity, hodne rychle jsem si zvyknul…

          a jak pise deekay, taky si myslim, ze pro tebe spis 601ku, 301ka je takovej trailbike…

          0 0
      • Kubiczech  

        Po přečtení téhle chvály a projetí 12,5 kg HDčka mi fakt vrtá hlavou, jak to LV musí jezdit… (:

        0 0
        • mr.antik  

          myslim že jsme to už řešili, Reign z výroby s HV komorou byl trošku „plush“ nebo jak to psali, takže pokdu člověk nevážil 60 kilo, ten pocit tam být mohl…

          Jinah hodně dělá samozřejmě hmotnost.

          0 0
        • logoman  

          Se rozepis, vsiml jsem si pekne fotky ibise, ktera zmizela. Jsi jel i novy enduro, ne? Mas dost zkusenosti to by mu mohlo pomoci :)

          0 0
          • Kubiczech  

            Já mám dost starostí si to sám nějak utřídit a udělat závěr, natož abych někomu radil, za co má svoje peníze utratit. (: Každopádně abych nebyl úplný alibista a když se pohybujeme v těchto cenovkách, tak mým černým koněm by byl Nicolai Helius AM i s tím, že má oproti HDčku nějakých 30 dkg navíc.

            0 0
        • scret  

          jak jsem psal, HD jsem nejel, rad bych… Kdyz jsem mel vysneny ram, bylo to jedno z: LV 301, Ibis MOjo (nejspis asi obyc SL) Yeti 575 nebo nova 66ka… Santa se mi libi, ale por mne neuplne vyhovujici parametry geo…

          Porovnaval jsem s mym Reignem a ted TranceXem (ale to bylo Mko)… U LV bych si predstavoval jeste trochu lepsi citivost a lepsi vyuziti zdvihu, ale obavam se, ze by pak zas tolik nejelo… Rad bych zkusil MK10 s Fox tlumakem…

          0 0
          • deekay  

            Tobe by ultimatne sed ten muj upgrade Mk9 s foxem.

            Chodi to lip nez s DT, vic se to nehoupe (Mk10 se houpe malinko vic, ale zase je jeste o malinko citlivejsi).

            Dybys zkousnul muj pro tebe divnej psoed, muzes zkusit na delsi cestu nekdy, je to vec dohody. Teda pokud nebudu uz mit do ty doby Mk11 :D

            0 0
            • scret  

              ty dable:) siwe, to je hrozny, nedavno tu byla MK10 a uz je 11ka… Kubad o ni uz taky uvazuje… kam ten svet speje:)

              U toho tvyho Foxe se mi moc nelibi ten sag, ikdyz to pojede stejne, mozna foukat to na vic…

              Mozna by mi vyhovovalo DT a 160zdvih, buhvi…

              0 0
              • deekay  

                co se ti nelibi na sagu? To ze ja to mam nafoukany spis na dolekopcom te nemusi zajimat, nafoukas si to na sag mensi a je to :) Tam zadny omezeni tlumicem neni. A i nafoukanejsi to ma lepsi vyuziti zdvihu jak DT a zehli lip a nekope :))

                0 0
                • scret  

                  jj, sag u tebe byl velky, ja bych foukal vic a osobne v zime uvazuju o prestavbe na fox… Ale je mi to lito, LV a DT proste patri k sobe, takovej iracionalni duvod, vim:)

                  Se muzem treba nekdy pri vyjizdce v budoucnu domluvit, fouknu si to na „sebe“ a uvidim…

                  PS: co sedlo? vyhovuje?

                  0 0
                  • deekay  

                    jj urco se dohodneme a nafoukas si to jak potrebujes.

                    sedlo jeste nevim, pujde na zimaka, ale vypada sympaticky :)

                    0 0
              • friblos  

                to už bude MK11? nevíte něco víc?

                0 0
                • deekay  

                  jj nekdy tak brezen duben odhadem pristi rok.

                  Zmeny oproti Mk10 budou zhruba jako 601Mk1 vs 601Mk2

                  asi zmizej ISCG taby, zmizi dira na kabel vario sedlovky v horni trubce a pribude dira na vyvedeni kabelu stealth sedlovky.

                  Pak stejna hlava jak na 601 Mk2, tzn oversize, vymenne vlozky, jejich prelisovanim muzes od puvodniho hlavovyho uhlu udelat ±1.5stupne. je to kvuli dlouhych 650b vidlim a pro pripady co si ted nemci oblibili. 27.5" kolo vpredu a 26" vzadu. Tak aby sla srovnat geo a nebylo to moc polozeny.

                  0 0
        • deekay  

          Uplne jinak, viz odkaz na gramslightbikes preview od typka co vlastni mojo HD co jsem hodil kousek vys.

          Takze spis to bude vec osobnich preferenci.

          0 0
      • RUR  

        Jen ta pro doplnění :-)

        http://www.bikeradar.com/…-build-34203#…

        0 0
        • RUR  

          E?!? – to mělo být pochopitelně na zakládající příspěvek.

          0 0
    • cat  

      Yeti SB-66, Commencal Meta, toho je tolik…

      0 0
    • deekay  

      spis bych to postavil bud chces virtual (blur, mojo) se vsema vyhodama a nevyhodama, nebo nechces :)

      U 301 – promacklin se boj, je to lehkej alu ram, dyz ho zahodis do sutru tak tam nakej skrabanec nebo dulek bude, nadruhou stranu prasklych jich moc neni, coz se o spouste jinych lehkych ramu rict neda. A karbon bych do sutru zahazoval jeste min rad, nikdy clovek nevi, co se deje uvnitr.

      Zadni stavba je hodne specificka na FSR.

      Co se tyka vrzani, tak me na kazdym kole co sem mel dycky neco zaclo vrzat a dycky sem to odstranil. U LV je v tomhle handicap Ti sroubu (titan holt je dycky trochu svine) a rovnych tlustych trubek, kteryma se to pripadne nese od sveho ohniska.

      A krivych zadnich staveb se neboj :)

      Akorat s novych se rozhodne nevejdes do 30–40tisic…

      Ja osobne jsem u SC taky mezi velikostma (taky sem po tom zpocatku koukal), navic mi ta geo u Bluru nesedne ani trochu (vysoka kratka koza). Merim taky 178.

      Mojo je fajn, se 160vidli bych tam ale radsi videl polozenejsi uhel hlavy. To komu sedi a nesedi DW link, to si musi kazdy v hlave urovnat sam.

      Jinak mezi lehky a odolny bych ja moc rovnitko nedaval, pokud chces odolnej i na pady, tak budes muset koupit neco tlustostennyho :)

      0 0
      • friblos  

        Cena je pouze orientační a dá se upravit:-D Jelikož mám zkušenosti s tlustejma trubkama co vždycky praskly vedle sváru, tak už těžký rám ani nechci.

        Chtěl bych něco tvrdšího pod pedálem, ale zase citlivé na terén. Na Reignu mi vadilo takové divné propadání do zdvihu, ale možná to měl hodně blbě nastavené. Blur Lt seděl dobře jenom L je dost velké.

        0 0
        • mr.antik  

          U toho Reigna se z toho dá udělat právě malou komorou víc XCéčko, ale zas to tak neželí. Nebo nastavit si něco mezi, řek bych že ten rozsah možností je dost velkej.

          Akorát pro 160mm vidli musíš mít Xko

          0 0
          • volodaj  

            Prečo X? Reign-y na okolí vidím bežne jazdiť aj so 160 mm vidlou. Tiež nad ňou sem tam uvažujem, lebo tá originál 32 mm je v skalách dosť málo tuhá.

            0 0
        • deekay  

          jj reign viz vyse moje debata s antikem, asi by to resilo zmenseni komory tlumice, mozna poladeni boostvalve.

          Pokud chces tvrdsi pod pedalema furt jeste citlive tak asi ta 301 rozhodne stoji za zkousku, pa tak bych to charakterizoval. Jinak obecne 140mm verze je vic do tvrda a 160 vic zehlicka, houpavejsi. Zmena se dela zakoupenim jineho vahadla a presrubovanim.

          0 0
        • vifon  

          Mam 179cm a vsetky SC co som mal boli L-ka s kratsim predstavcom. Je pravda, ze nove LT2 je voci povodnemu LT trochu kratsie.

          Aky dlhy si tam mal predstavec? Osobne som vozil 70mm, neskor 90mm.

          O chovani sa asi nema vyznam zmienovat, ved si ho skusal. Len, ze ma clovek pocit vacsieho zdvihu ako v skutocnosti ma.

          0 0
          • fousek  

            Ja (186cm) jezdim Blura v XL s 60mm predstavcem a nemuzu si stezovat. Podle me Blur vysokej neni, maximalne kratsi. U Anthema v L jsem se mlatil kolenama o horni ramovou trubku, u Blura tohle v XL neexistuje. V tom setupu co jezdim je Blur hodne obratny kolo, coz mi maximalne vyhovuje.

            Pokud se zda nekomu Blur kratkej tak muze sahnout po NomaduC vahove je ram cca o 100–200g tezsi plus cca 100–200g na vidli, takze pokud Blur bude cca na 12,5kg tak Nomad v tom samym setupu bude mit 13kg.

            0 0
            • deekay  

              Tak nekomu sedi obratne kolo, jinej to povazuje za nervozni :)

              proto se dela tolik znacek a typu.

              Pomerove vyska/delka jsou blur stafle, to nikdo neokeca, ale samozrejme kazdy mame jine proporce. Me to geometrii nesedlo.

              Nomad uz mi prijde lepsi.

              0 0
            • friblos  

              Mě se na L jelo docela dobře. Představec jsem měl 60, ale chtělo by to asi 50 aby to bylo ono. Co nemohu zkousnout je výška sedlové trubky- 19,5 palce mi brání používat kdejakého teleskopa.

              0 0
      • l.smetana  

        A nebo něco méně rozšířeného tady – Diamondback Scapegoat ;) Jede krásně, moc se nehoupe, zobe všechno, ale možná to bude tím,že jsem nic jiného nejezdil :)

        EDIT: špatně zařazeno

        0 0
      • čel.A  

        Rozveď prosím „Zadni stavba je hodne specificka na FSR“ + tvoje srovnání s DW linkem… Uvažuju o těchto kolech – LV 301, Ellsworth Epiphany, Ibis Mojo, Cube stereo, což je mix FSR a DW linku. Jezdil jsem dlouho Stumpjumpera, teď Geniuse 150/150. Díky!

        0 0
        • deekay  

          Specificka je v tom, ze prestoze nema temer vubec zadny pedalkick, tak i bez propedalu to skoro nehoupe. Charakterem je takova sportoveji naladena, neni to ultrazehlicka (na to je 601/901), ale co ma, to to pozere. Hrozne blbe se to popisuje, chce se to rozhodne svezt.

          A o tom charakteru to cele je, netroufam si psat naky srovnani s DWlinkem, na LV mam najeto tisice km a na dw linku jsem se projel kousek. Na me je DW (Mojo) link az moc aktivni a moc ochotne chodi do zdvihu. A ani imho nejde tak za pedalem jak 301. Ale tohle se blbe meri a je to ciste subjektivni.

          Jak stump, tak genius (jezdil jsem teda jen LT) mi prijdou spis aktivnejsi v terenu, nez jezdivejsi, takze LV mozna bude trochu neco jineho nez na co si zvykly. Zatimco mojo je svym charakterem spis enduro (i kdz na enduro by sneslo rozhodne polozenejsi hlavu, dle meho nazoru), 301 je zabavna hard trail raketka.

          0 0
          • čel.A  

            Díky. Na LV se mi líbí hl. úhel a variabilita 140/160. Trochu mě překvapuje ta počáteční neaktivita, podle umístění zadního čepu jsem myslel, že bude LV citlivé.

            Co Ellsworth, bylo by srovnání?

            Jinak Genius úplně nežehlí drobné nerovnosti, podle mě díky DT tlumiči, ale jakmile jde do zdvihu, tak se chová příjemně + mi sedí geometrie, ale bude to chtít změnu :-)

            0 0
            • deekay  

              Ono to neni pocatecne neaktivni, zvlast mk10 :) Ale celkove to proste nepusobi dojmem zvejkacky, potazmo letajiciho koberce. Ono kdyby jo, tak to zase houpe.

              Jak rikam, chce to projet.

              Ells netusim.

              0 0
            • RUR  

              Tak novou Epi nevím(a podle našich biků asi neví nikdo), stará je takové vysokozdvihové XC – má celkem strmou hlavu. Ale zase to jede, do kopce to určitě není zaznamenatelně horší než moje staré HT. Mně to přijde jako úplně boží vozidlo- citlivý, chodí po většině zdvihu, ale ne po dorazech, pedalkick jsem nezaznamenal na žádné kombinaci převodů, dolekopcom stabilní, ale já nejsem žádnej ras a neskáču. Moc srovnávat taky nemůžu, neb v tomto ohledu nejsem MlokCZ a zas tak to neřeším. Jo, a někdo v Brně má fialový Moment a ta barva je prostě úžasná :-)

              0 0
              • pepek  

                Akorát ten závěs na pluh,jak na Zetoru, tam nevypadá nejlíp

                0 0
                • čel.A  

                  No když jsem viděl Ellsworth na obrázku, tak nic moc, ale v reálu to vypadá famózně. To kolo je designem úplně jinde. Nehledě na to, že i funkčně to je opodstatněný. Uvidíme, favoritů na nové kolo je vícero…

                  0 0
      • čel.A  

        Rozveď prosím „Zadni stavba je hodne specificka na FSR“ + srovnání s DW linkem. Ve výběru mám LV 301, Mojo, Ellsworth Epiphany, Stereo… jezdil jsem SP SJ a Geniuse 150/150. Díky.

        0 0
    • mr.antik  

      Ještě třeba něco od Intense (jestli to teda už tolik nepraská)

      0 0
    • logoman  

      Mne je z nich nejsympatictejsi ibis (kvuli vzhledu), ale jak uz tu padlo je tam potreba dat 180 vidli pro 66° uhel.

      Hodne lehky a pekne jedouci je giant reign X, s timhle rozpoctem si ho muzes koupit i s nezbytnou teleskopkou.

      0 0
    • mr.antik  

      Jinak o Reignu X asi víš, ale ten bude mít trožku těžší rám.

      0 0
      • deekay  

        Ale zase se mu vejde do ceny, coz ty ostatni ne.

        Btw uz tam vyresili nejak to praskani vahadla u ISCG tabu?

        0 0
        • scret  

          s vahadlem snad meli problemy u modelu 2010 ne? myslel jsem, ze to uz vyresili…

          0 0
          • deekay  

            proto se ptam, pac sem nekde videl, ze je furt vybrany pro ten tab, jen to troch ztlustili jinde, ale nevim jestli to byl aktual model.

            0 0
            • mr.antik  

              odborník přes vahadla je Vegan, to extrémní praskání bylo hlavně u těch prvních…

              0 0
            • scret  

              no 2010ky praskly snad vsechny, to moc nevychytali:) novejsi modely snad jen obcas:) ale je pravda, ze zrovna v tech mistech by to nemuselo byt tak tenky…

              0 0
      • friblos  

        Reigna X jsem zatím vyřadil a ani ho moc do výběru dávat nechci. Ještě nevím jaký by bylo jezdit na 27,5– Agang měl na Ještědě Patriota a byl parádní.

        0 0
        • mr.antik  

          jestli chceš lehký kolo tak o agangu ani neuvažuj, ten rám má snad čtyři kila a nejede, zas líp žehlí (cult)

          0 0
          • friblos  

            Pláša jezdí Culta a má to 15 a fous. Na testovačce jsem si dal 5× Ještěd a docela by seděl, ale ta váha je hrozná a z toho důvodu nebude. Patriot je hodně do trailu a takové těžké hovádko to nebude.

            0 0
            • mr.antik  

              nojo, kluci jsou výkonnostně jinde, my to musíme dohnat lehkým kolem…

              0 0
        • logoman  

          stoji 28k, koupit na nej ten zazracnej tlumic cane creek double barel (viz jedno zdejsi vlakno) a mohla by byt citlivost, i zbaveni se propadani.

          0 0
        • goofy  

          No kdyby ti nevadilo 27,5. tak treba nove Norco Range, ale kdo vi, jak to u nas zas bude s dostupnosti… To kolo se mi docela pozdavalo, nez to udelali 27,5…

          0 0
    • logoman  

      Jeste me napadl nukeproof mega http://www.gigantic-bikeshop.cz/…

      Jestli za neco stoji netusim.

      0 0
      • deekay  

        udajne celkem zehlicka, ale mekkej hlavni trojuhelnik a jednocep :)

        0 0
      • friblos  

        viděl jsem to na enduro závodě a zatím mě moc nebere

        0 0
    • logoman  

      A co specialitka alutech fanes

      http://alutech-cycles.com/…ro-30-Rahmen nemecky handmade, v testech vychazi perfektne.

      0 0
      • deekay  

        tohle uz je vetsi zehla a moc to nejede a dle IBC docela problem s pristupem vyrobce pri reseni reklamaci. Ale jinak pekne endurko, taky jsem na nej koukal.

        0 0
        • logoman  

          Co tam je za problem? Mne jsou docela sympatycti, teda maji dost problem s odepisovanim na maily (asi 3 tydny :D)

          0 0
          • deekay  

            Nechce se jim moc uznavat vyrobni nedostatky.Ale fakt ted nebudu hledat konkretni vlakno.

            Pro me je dulezitej servis jakej vyrobce poskytuje, protoze v dnesni dobe se muze ****** vsechno, bez ohledu na cenu. V tomhle jsem vicemene klidnej u LV, pac ty fakt fungujou pri sebemensim problemu.

            0 0
            • scret  

              a hlavne, co se mi moc libi, maj bezne dostupny ND + treba vymena vahadla za vetsi zdvih, kity na Fox tlumaky u MK9tek, ruzny paradicky viz. ochrana saltru, voditko retezu atd. atd.

              0 0
          • Baba-Ji  

            to já třeba teď psal do NS kvůli tuningu tlumiče a přes má (ne)očekávání mně ob den poslali i profil Sody v linkage :)

            0 0
            • deekay  

              parada :)

              Vubec ten tvuj ram se mi libi :) Jsem zvedav jak budes spokojen po RBcku.

              0 0
            • logoman  

              Ale zase na jejich obranu jsem jim psal svou anglictinou (ne moc dobrou), ohledne vidlice. (majite, ale psal jeste horsi :D, az pak mi od nich psala nejaka pani).

              0 0
    • scret  

      hodim to do tohodle vlakna, ale za chvili fakt bude aktualni pokrik misto Reba pyco, LV pyco:))

      0 0
      • goofy  

        No to nevypada vubec zle!

        0 0
        • Stingray  

          super cena a chotí to luxusně, akorát nevím jestli už firma není po smrti..

          0 0
          • goofy  

            Proc se mi vzdycky libi kola krachujicich firem? :-D

            0 0
          • Kubiczech  

            Byla a pak to zase nějak rozjeli, ne? Nebo už jsou zase po smrti? Nebo si to pletu s Race Face? (:

            0 0
            • weekend warrior  

              podle me jedou, posledni aktualita na webu: Posted: October 22, 2012 at 2:57 am a tweeety jedou furt

              0 0
              • friblos  

                O tom El Guapu vím a je to takový tajný černý kůň. Za slušnou cenu nejspíš docela dost parády.

                0 0
                • friblos  

                  Nevíte jak se chovají ty RAW úpravy, to je jenom kartáčovanej hliník? Nedělá to nějakou povrchovou změnu- fleky, černá místa a jiné blbosti?

                  0 0
                  • Baba-Ji  

                    nějaký lak na tom určitě je, jinak by to rychle šedlo

                    0 0
                  • deekay  

                    raw je proste raw :) nevim jestli i u el guapa, ale u LV, je to bez upravy, muzes si to vylestit, nebo nechat patinu, dle libosti.

                    0 0
                • weekend warrior  

                  nevim, kolum nerozumim, pac se za tim nepidim, ale cena mi proste prijde tak akorat, respektive jak pisou, je odstranena o cenovej balast preprodejcu, markeeetingu a piar kundovin jako tovarni karavany ve kterejch se striha podnikove video. Ty nesmysly za ktery se prodavaj zdejsi kua ramy typu plechovka od lajtvile atd.. jsou podle me uplne mimo(respektive, trh to skousne, kupuje se, tak oki) ale ja bych za to ty prachy nedal…stejne jsou to, ipodle tech co to jezdej, vsechno kramy, ktery driv nez pozdejc jdou do srotu…

                  jediny, co bych tak chapal, je nejakej top nikolaj, ale tak za max!!! 2/3 jejich ceny, zbytek jsou mrdky…bez jakejkoli vychytavek…mam po­cit

                  skoda jen, ze to elguapo nema zadni pevnou osu, clovek by 100ecek klidne priplatil:)

                  0 0
                  • deekay  

                    V necem mas pravdu, v necem jsi mimo (ostatne sam si to na zacatku prispevku priznal, takze ok :) ), ale rekni mi prosimte, co ma zrovna nicolai za vychytavky?

                    Napdaji me ruzny kola z ty tridy „predrazenych boutique bajku“, co maj vychytavky a zajimavosti, ale nicolai je to posledni. Pominu-li nesmysly s prevodovkama.

                    0 0
                    • logoman  

                      Vypada to jak postaveny z merkura?

                      0 0
                      • deekay  

                        to je vzhled, vkus nikomu neberu, ale me zajimaj ty vychytavky

                        0 0
                        • weekend warrior  

                          jj, vzhled: cnc, svary, anodized, a i ta funkce, moznost menit nastaveni linear/progresive – proste umelecke dilo-říšská vychytavka/pre­ciznost .. toho bych si tak nejak cenil, ale vo fous min…podle me za ty prachy by mohli jet nejakej vic custom pristup: barvy, polepy, airbrush, výběr tlumáků i s naladěním atd…

                          0 0
                    • weekend warrior  

                      nicolai? nevim zda je to funkce ultra super(co je ultra super, dnes je to tohle, zitra neco jineho, pozitri uplne neco jineho – to je duvod proc nemam fulla, nechci resit a furt menit jeden drahej „nesmysl“ za jinej drahej „nesmysl“:), ale je to proste umelecke dilo, od nastavitelnosti(asi muze byt sporna) az po zpracovani(cnc), toho bych si prave cenil, ale i tak mi to proste prijde moc…ale v ramci konkurence, vyvalcovaneho odlitku za bambilion:), oki…

                      0 0
                      • deekay  

                        promin, ale presne timhle prispevkem ses v tehle debate prave zaradil do skatulky „moc toho o tom nevim, ale hodne toho povim“ a jaksi uz nepovazuju za produktivni tohle dal rozvijet :)

                        0 0
                        • weekend warrior  

                          pardon:)

                          0 0
                          • weekend warrior  

                            ale jeste mi to neda, co je nepravdy na tom, ze se pruzeni furt predelava? kdyz ne primo system, tak alespon jeho parametry delka toho ci onoho, furt resej typy pouzder/lozisek, typy a chovani tlumaku? a to co platilo minuly rok, neplati dnes?

                            no a design je dulezitou soucasti celku, nebo si pohovku ci auto kupujes bez toho, aniz bys prihledl ke tvaru, dojmu, provedeni?

                            0 0
                            • scret  

                              tomu rikam nazor, pruzeni se neustale meni, predelava atd. tak budu jezdit na HT…:)) Skutecne ti zavidim tu pevnou vuli:)

                              A splachovaci zachod doma mate?:)

                              Jinak te vubec nikdo nenuti kupovat LV, Santu, Ibis apod.:) Nerikam, ze se mi ceny libi, ale tezko to asi zmenime, ze?:))

                              0 0
                              • KRAJIC  

                                Mi zase přijde , že píše věcně se sedláckým rozumným nadhledem což se o příspěvcích od LV fanatics říct moc nedá.

                                0 0
                            • deekay  

                              Nepravdu mas v tom, ze by nicolai vycnival nad ostatni drazsi maloseriove znacky zpracovanim, nastavitelnosti (ta uz je u takovych znacek vicemene standard). Naopak jsou firmy, ktery jdou s engineeringem mnohem dal. Nicolai je takovy nemecky RB, akorat drazsi a lip provedeny.

                              Co se designu tyka, uz jsem psal ze to nikomu neberu, me se taky nicolaie libi, mam rad jednoduche tvary, ale rozhodne nemuze byt design povazovany za vychytavku…

                              takze vubec nechapu tenhle tvun prispevek

                              0 0
                              • Kubiczech  

                                Já ti nevím – Nicolai má vychytávek úplně stejně jako každý moderní rám (osy, hlavovky, vedení teleskopu, nastavitelnost, atp.). Jaké extra vychytávky má Mojo? (:

                                O zpracování bych se rozhodně nevyjádřil jako ty, klidně bych to označil za podstatnou vychytávku, protože Nicolai zpracováním hliníku vyčnívá. Nikomu to nenutím, každý to vidí jinak, ale vedle sebe jsem měl 301ku a Helius a v tomhle ohledu jsem měl jasno poměrně rychle.

                                Navíc měli na stánku při Eurobiku moc pěknou a ochotnou servismanku, což je vychytávka úplně největší. (:

                                0 0
                                • deekay  

                                  Nicolai je engineering ve stylu vememe vobyc roury, posvarujeme to a kde se nam zda, nebo mame problem, tam naserem zvenku vyztuhu :)

                                  U carbonu se todle resi trochu jinac a holt to neni videt. (Ostatne ani u LV nevidis ten custom tubeset, zvenku jsou to proste vobycejny rovny roury)

                                  Co se tyka zpracovani, tak furt narazite na CNC :) Coz je pochopitelne, zvlast u tebe kdyz mas monstera a predpokladam, ze se ti libi kvuli CNC prvkum. Ono, neber to ted zle, ale dost fandum tehle monsteru a CRXek se bude nicolai libit, bo je to skoro to same, jen lepsi a drazsi.

                                  A kdyz srovnam tu 301 a heliuse, tak helius si radsi v peknem eloxu povesim do obyvaku a na 301 budu radsi jezdit.. toz tak.

                                  0 0
                                  • Kubiczech  

                                    Rozhodně to není o jen o frézování, ale je fakt, že to práskne do očí na první pohled. Já jeho fanda nejsem, asi jsem nikdy nebyl, líbí se mi, ale klidně bych se bez něj na Monstru obešel (srovnávat Nicolai a RB bych se neodvážil, trochu mi lichotí, že to děláš ty). Mně se na Nicolaii líbily spíš menší detaily, na kterých bylo vidět, že něco umí. To není jen o svaření dvou trubek, jak se domníváš.

                                    Na zeď bych si ho pověsil klidně taky, ale v reálu funguje dobře (a to byl dost bídně osazenej), s potěšením bych na něm jezdil. LV jsem nejel, takže nemůžu soudit, jak funguje tohle.

                                    0 0
                                    • KRAJIC  

                                      Tos neměl, teď ti to natře…

                                      0 0
                                    • scret  

                                      ja bych to napsal osobne tak, je asi naivni myslet si, ze LV nebo cokoliv jinyho je nejaky zazrak, ostatne to tu nikdo ani netvrdi, spis, ze nekomu vyhovuje to, druhemu neco jineho…

                                      A jestli dat za ram 50tis.? to uz si kazdy musi zvazit sam, osobne mi prijde zhovadilost kupovat ram i za 30, ale to bych dopadnul jak weekend warrior a jezdil bych na HT:)

                                      0 0
                                      • KRAJIC  

                                        Tak, tak je to drahé jak cyp. Adekvátní prachy beru jedině u bazarovek, ale tam je třeba si to trošku pohlídat. Beru ten rám nebo kolo prostě jako SNB nebo jiný sportovní vercajk, tudíž je pro mne rozhodující geometrie a odolnost. Já jsem hezké věci vždycky rozbil, když už to je od hoven a potlučené tak mi to slouží dlouho, ale svítivé a lesklé u mne má jepičí život.

                                        0 0
                                    • deekay  

                                      V realu je to klasickej ctyrcep se slusnym prubehem, proti tomu nic nemam. Co se tyka srovnani RB a Nicolaie, pro me je to podobnej koncept, nebo, abych byl presny, u RB byl, v dobe kdy delali CRX, Monstry atd. Maloseriovka, velmi jednoduche a odolne ramy,zadna velka veda, CNC frezovane prvky.

                                      S tim ostatnim se bavime asi jeden o voze, druhej o koze. Cele je to o tom,z e ja si pod slovem vychytavka, vybavim nejake chytre, ci neobvykle technicke reseni, zpracovani jak uvadis ty, ani design, jak tu psal treba logoman za vychytavku nepovazuju. To uz je proste dalsi aspekt. Ja spis poukazuju na to, ze nicolai jsou lepsi fachmani, nez inzenyri, jestli je to k pochopeni :) Proste neresili, jestli trubku zeslabit tady, nebo tamhle, jestli tady dat carbon vlakna v tolika vrstvach a timdle smerem. Proste je to remeslne perfektne svarenej, ale z dnesniho pohledu uz docela zastaralej a pomerne tezkej ram. Opet je to samozrejme vec vkusu, me se taky nezamlouvaji hydroformovany strakaty mrchy. A nicolai se mi libi taky (designove vic nez treba mojo aspol), ale nepostavil bych ho proste co do technickych reseni vys nez ostatni znacky jak to tu delal w.w. Tot vse :)

                                      0 0
                                • logoman  

                                  Náhodou vzhled je taky vychytavka imho jedinej důvod proč si koupit ibise nebo 301 (vypadají unikátně)

                                  0 0
                            • fousek  

                              Ty zmeny pruzeni resej firmy s jednocepama, protoze porad nemuzou vychytat pruzeni tak aby fungovalo:-) U virtualu se uz jen ladi jestli to udelat vic progresivni nebo min podle toho co uzivatele vyzaduji.

                              0 0
                  • mr.antik  

                    Oni ty ceny se nám zdají dost, ale v dolarech nebo eurech je to sranda.

                    Spíš úlet jsou ceny velkovýrobců, který toho dělaj 1000× víc než nějakej LV nebo Nicolai.

                    0 0
                    • logoman  

                      I v zahranici jsou tyto ramy brany jako hodne drahy.

                      0 0
                      • mr.antik  

                        tojo, proti ostatní asi jo. Ale podívej kolik za mořem stojí Santa nebo Ibis a rozodně nevydálávaj míň než my.

                        0 0
                      • deekay  

                        souhlas, mam dojem ze bikemagazinu nekde dokonce u LV301 psali minus ze „teuer“

                        nadruhou stranu ty ramy zase docela drzi cenu a treba v pripade LV se to i vyplati vzit z druhy ruky, pac zaruka se posouva i na dalsi majitele

                        takze kdo chce, tak se k tomu ramu dostane i za lepsi penize, pokud mu nevadi, ze nebude uplne novej

                        a kdo nechce a neoceni to s tim nema cenu to probirat :)

                        0 0
                    • deekay  

                      za prumernej nemeckej plat si koupis dva LV ramy, za prumernej ceskej dva polygony :o)))

                      0 0
            • deekay  

              jedou, koupilo to planetX co delaj OnOne ocelaky.

              0 0
              • Stingray  

                v tom případě vše ok, za ty prachy není co řešit s DHXem to chodilo luxusně, tak DB asi bude ještě lepší..

                0 0
      • jeniiiik  

        Vypadá parádně, jen škoda že nemá 12mm osu.

        0 0
      • Tomínos  

        Něco jsem přehlíd, nebo je těch 800 liber koncová cena s tím tlumákem? Jestli jo, tak je to dost dobrá nabídka.

        0 0
    • mountaineer  

      Co třeba Turner 5.Spot? http://www.turnerbikes.com/…spot-chassis Během pár měsíců by měla fungovat distribuce v ČR.

      0 0
    • goofy  

      Ted me jeste napadnul Intense Tracer … Myslim, ze by to mohl byt ram podobneho razeni, jak ta Lajtvila, nebo Blur LT

      0 0
      • john sanchez  

        jen musíš připočíst příplatek za pevnou osu, tohle je jen na rychloupínák, např. works raw s pevnou 142×12 by stál 46 000,–…

        0 0
        • goofy  

          To sice jo, ale porad to je ± stejne jak Blur LT a levnejsi nez Lajtvila pokud se nepletu ;o) A kdo vi, jaka by byla cena primo u maxcursoru. Ale ja mu to nijak nenutim. To byl jenom dalsi navrh, co me napadl ;o)

          0 0
          • john sanchez  

            co jsem se ptal po ceně tak u maxcrusoru o hodně zajímavější :), tam by byl za 39 000 včetně pevný osy a barvy malibu blue, o který mi jinde tvrdili, že je příplatková za 6 litrů, škoda že nemá maxcrusor eshop, nebo aspoň aktualizovaný stránky…

            0 0
            • deekay  

              pekna cena :)

              0 0
            • goofy  

              Na co eshop? Objednas si ram na miru, a oni ti ho dovezou, no ne?

              0 0
              • john sanchez  

                to máš pravdu ;), akorát když sem viděl jejich stránky tak si říkám jestli vůbec fungujou, ale stačilo jim napsat, takže to s tím eshopem beru zpět…;)

                0 0
            • kesu  

              maxcursor má na intensy hodně dobrý ceny!

              0 0
            • bluma  

              Když se podíváš na ofiko str. Intensu, tak zjistíš, že modrá je opravdu příplatková. Ovšem občas se podaří dostat příplatkovou barvu za cenu standardní. Např. ta červená z odkazu je taky oficiálně za příplatek.

              Pokud se budeme bavit o cenách, tak je to zejména o nějakém kontaktu a dialogu. A to je asi tak vše, co jsem chtěl říct, přátelé :-)

              0 0
              • john sanchez  

                na novejch stránkách barva Malibu Blue vůbec není, ale na těch starejch byla psaná pro letošní rok jako standardní.. ale na současných stránkách mají v těch standardních a příplatkových barvách trochu bordel…

                0 0
          • john sanchez  

            jinak s tvým návrhem souhlasím, taky ho mám ve výběru, plus ještě Carbine a Yetiho 575, akorát bych je chtěl všechny projet, což se mi ještě nepovedlo, přeci jen ať vím co kupuju.. ;)

            0 0
      • logoman  

        Tak to se mi hodne libi.

        0 0
    • Jenda  

      socialni moznost

      http://www.bike-discount.de/…hmenset.html

      0 0
    • john sanchez  

      ještě jedna značka mě napadla, co takhle „Foes Shaver“ http://foesracing.com/…ames/shaver/ ten by tady byl zaručeně jedinej…:D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.