• gianini

    čus, dlouho jsem se věnoval jednomu sportu a moc jsem nejezdil, ale před měsícem jsem si koupil prý kvalitní kolo renomované značky za 31.000 Kč, že si jako udělám radost.

    Ujel jsem na něm 1100 km a můžu teda říct že NIC MOC

    1. pedály v hajzlu
    2. kola hází jak prase
    3. přehazky řadí na náhodu a určitě ne pod plynem jak by XT mělo
    4. hydr. brzdy sice docela brzdí, ale rozjezd po zašlápnutí doprovází skřípot, rachot, no prostě bordel…kotouče křivý a lítají mezi destičkama jak moucha v bandasce…DOTka se někam ztrácí, v servisech nemají odvzdušňovací sady takže jsem si jí musel za 600 Kč koupit sám, ještě že mají v servisu imbusy, ale hlavně že mají 7 druhů přijímových dokladů, mimoochodem servisy V Praze HUMUS
    5. jelikož mám ale k nezmiňované značce kola určitý vztah zajel jsem na zastoupení a vybral si tam kolo za 85.000 Kč, vypadá tedy podstatně schopněji a jestli zase bude stát za starou belu začnu plavat nebo tak něco, prostě jiný sport kde nepotřebujete drahý levný nářadí.
    0 0
    • nooski  

      No hodil by se popis kola popř. obrázek. Líbí se mi bod č. 5, taky bych chtěl vybírat kolo za 85 000 s tím, že nevím jestli bude v OK. Třeba jsou ti co to ve fabrikách stavějí lamy, protože moje nové kolo co jsem sám skládal má cenu kolem 25 000 a po 3500km je pořád jako nové.

      0 0
    • maxtor  

      Ad 1 – jestli jsou to nějaké základní pedály, tak se vůbec nedivím – tohle se celkem kazí, Ad 2 – od toho se kola centrují – stačí trocha zručnosti a je to, Ad 3 – řadící systém se musí po záběhu seřídit nehledě na to, jestli je to Altus nebo XTR Ad 4 – měkký rám a vidlice – měl sis koupit něco, co se pod tebou nekroutí Ad 5 – no comment…

      0 0
      • gianini  

        pedály byly S 520, pak jsem tam dal tedy 540 a levá drhne a pravá pod nohou plave jak jsou ložiska opět v hajzlu

        centrovaly to 3 servisy

        přehazky taky 3 servisy

        nemluvím o rámu, ale o brzdách

        0 0
        • maxtor  

          Víš, že jsem si myslel, že to budeou 520tky?? Ty mi to samé udělaly taky.

          Když ti to servisovali, tak asi špatně. Jinak by se nemohlo stát to, co popisuješ.

          A co se týká těch brzd, tak jsem reagoval na to, jak jsi to popsal, tedy že, podle tvých slov rozjezd po zašlápnutí doprovází skřípot, rachot, no prostě bordel Prostě se ti kroutí rám. Nebo snad při rozjezdu a šlapání brzdíš? Mě se tohle stávalo, když jsem ještě jezdil na mechanických kotoučích a měl jsem je zrovna špatně seřízené. Pokroucené kotouče být mohou, ale pokud ti to neškrtá pořád, tak budeš muset hledat chybu jinde.

          0 0
          • gianini  

            právě že po zahamtnutí se nevrací pístky asi a škrtá to a skřípe a já nevím co ještě, jinak ty brzdy škrtají permanentně, ale po tvrdým brždění jsou fakt príma…na prášek akorát

            0 0
            • maxtor  

              Podle toho, co popisuješ, mě napadl ještě jeden fígl: zkus vyndat destičky a napružit víc ten rámeček, ve kterém drží. Přesně tohle jsem měl taky (destička permanentě škrtala, ale pokud jsem párkrát zmáčk páku, škrtání přestalo). Netvrdím, že to pomůže, ale za pokus to stojí.

              0 0
              • gianini  

                díky moc ale fakt nemám náladu ani čas na toto seřizování, kolo je ve sklepě a místo něj stojí v obýváku to nové, navíc od čeho jsou servisy

                0 0
                • Neil100  

                  Ty jsi ale dobrej vykuk, jestli ses spíš neměl poradit, před koupí „prý dobrého“ kola za 31k kč.

                  0 0
    • Venda  

      Nemá si všechno sednout? Já myslím, že je to normální. Po první tisícovce se musí všechno dotáhnout a seřídit. Jediný blbý jsou možná ty křivý kotouče. Ale jinak dobrý koupit si kolo za 31000 a pro nespokojenost si vzápětí koupit jiný za 85000…

      0 0
      • gianini  

        no ty kotouče jsou zajímavý, nevím z čeho to dělají ale je to jako karlovarská oplatka

        nemyslím si, že je dobrý muset dát dalších 85 litrů aby měl člověk jakýsi takýsi pocit, že to SNAD bude OK

        0 0
      • gianini  

        no ty kotouče jsou zajímavý, nevím z čeho to dělají ale je to jako karlovarská oplatka

        nemyslím si, že je dobrý muset dát dalších 85 litrů aby měl člověk jakýsi takýsi pocit, že to SNAD bude OK

        0 0
    • Twister  

      Řekl bych, že je to jenom o seřízení. Zaběhlo se, pár věcí se povolilo, tak by to chtělo prohlídnout. Myslim, že všechny servisy špatný nebudou. Ale vlastně ty už teď ten šrot nebudeš potřebovat, ne? Že bych si ho odvez, aby nezavalzel? :)

      0 0
    • Volf  

      A ještě o Červený Karkulce, ta je taky dobrá......... Jo a dobrý kolo v profilu:-)

      0 0
    • martt  

      podla mna ten bike pouzivas nejak moc divoko alebo si moc narocny.

      ad pedale Shimano 520 – mame ich v rodine aspon 5 parov a poznam desiatky ludi co ich maju a zavodia s nimi a je to bez problemov. Vola v loziskach nicomu nevadi.

      ad rozcentrovane kola: ak to nie je nejake exoticke koleso ale normalna kombinacia napr XT naboj, DT spice a Mavic raf, tak mas presne to, co ostatnym dobre funguje aj na preteky.

      ad prehadzovanie: XT je velmi slusny standard…

      Resumee: mne to pripada, ze chyba je bud v Tebe alebo v Tvojom servise.

      0 0
    • kubajs mtb  

      no to co tady píšeš je dost zajímavý a trochu nechápu proč nenapíšeš co je to za kolo aspon bysme vedeli co za kola se ti tak kroutí a jaký kotouče ti dělaj takovej nepořádek. Myslim že tohle forum je dost anonymní a že se nemusíš bát že si na tebe pak někdo bude ukazovat prstem že haníš nějakou značku příde mi to celý tak nějak nesmyslný co tady píšeš.

      0 0
    • orca.1  

      0. kola za 30 i 85 potřebujou stejnou údržbu…

      1. pedály – buď je přetěžuješ, těžký převody (btw kolik vážíš?), žádná údržba, nebo je to smůla. sežeñ pedály s větším ložiskem nebo kvalitní platformy.
      2. kola – na vině může být velká hm. jezdce pro daný výplet, nebo nevhodné používání – přetěžování. nechat přeplést kvalitním výpletem (pokud není ten ráfek nějakej shit), jinak vyměnit i ten.
      3. řazení – po správné instalaci bovdenů a lanek a seřízení to MUSÍ fungovat. Řazením při záběru odděláš cokoliv..
      4. brzdy – řešit únik kapaliny, házivé kotouče už byly na novém kole ?? Škrtání – měkký rám a vidle.

      5.šťastnější ruku při výběru Tvé oblíbené značky!

      0 0
    • Vilém  

      No spis to kolo nebylo prilis dobre serizeny pred prodejem pripadne jsi nebyl na garancce

      0 0
      • gianini  

        psal jsem, že jsem byl několikrát v servisech

        0 0
        • přišlapávač  

          hmm, tak sem hod fotku toho kola co je tak děsně nekvalitní, abys nemusel výslovně říct, co to je za typ…jako u kola za 31 tisíc se mi ta nefunkčnost co popisuješ nějak moc nezdá… spíš si myslim, že že je to trošku jinač ;-) a když jedno kolo neposloouchá, tak to spravit tim, že si koupíš třikrát dražší je super, ale když na to máš, proč ne, že? (taky bych jednou chtěl když by mi vrzali dveře od oktávky si říct, že je to šmejd a jít si koupit mercedes :o))

          0 0
          • maxtor  

            To víš, někdo si koupí drahé kolo a myslí si, že mu bez jakéhokoliv servisu vydrží věčnost. Já sám myslím, že zase takové šmejdy nemám, ale najdu si ten čas a alespoň jednou za 14 dní (pochopitelně podle toho, jak jezdím a podle počasí) bika komplet vyčistím včetně vyprání a promazání řetězu, očištění kazety, převodníků, namazání kluzáků atd… Siolnička toho zase tolik nepotřebuje, ale občas je taky potřeba si s ní pohrát.

            Sice se na mě mnozí dívají zkrze prsty, protože jezdím na čistém biku a do hnoje s ním prostě nevjedu (od toho mám silničku, abych se zabavil, když se do terénu nedá), ale mám dobrý pocit z toho, když mé kolo šlape jak hodinky a ani nevrzne. Zároveň nechápu ty, kdo jezdí na zapraseném skřípajícím a vrzajícím kole a ještě mají tu odvahu z toho dělat svoji přednost. Asi je to otázka názoru a hlavně přístupu…

            0 0
    • djano  

      Nekupuj si smejdy za 31000, a u vobec nie drahsie smejdy za 85000 – solidny bike je az od 100000 !

      0 0
      • pavelm  

        Souhlas s tim, ze vetsina Tvych probolemu je o serizeni. A ty problemy ktere popisujes Te muzou potkat (a pravdepodobne potkaji) u kola za 30 i za 85tis. Podle me jsi asi v prvnim pripade sahnul vedle a kolo Ti proste z nejakeho duvodu asi nesedi. Jen me trochu prekvapuje ze jsi se tak sekl ve vyberu tridy kola :).

        0 0
    • Fak  

      Clovece to je tezke na tvuj prizpevek reagovat, kdyz nechces napsat ani znacku kola! To pak nevim co svym prispevkem sledujes. Bud napis co mas za znacku a typ, pripadne hod fotku, nebo nic nepis a pak to vypada, ze machrujes ze mas na to koupit si kolo za 85 tisic a to za 30 nechat lezet ve sklepe…

      0 0
      • pavelm  

        jeste at5) jestli tomu dobre rozumim, koupil jsi si podruhe kolo stejne znacky (jen drazsi) prestoze Ti kolo prvni nesedlo? Ja myslim, ze uz za 30tis se da najit kolo na kterem je pekne svezeni. Hele to me pobavilo, kdyz kolo za 85tis nebude jezdit tak prestanes jezdit? Clovece v kole to nebude. Bud Te to bavi nebo ne. A pokud ne tak Ti nepomuze ani kolo za 200tis. Hodne stesti!

        0 0
        • Lišák  

          Nechci být rýpal, ale to tvoje řazení příspěvků je poněkud zvláštní :-)

          0 0
          • pavelm  

            jj, omlouvam se. Vsechny me odpovedi patrili autorovi threadu. Proste si budu davat pozor :)

            0 0
      • djano  

        To je kombinacia : Jarin, Olkyc, malinkatejdablik a pod. – alebo niekto novy, len nie originalny.

        0 0
    • Kubiczech  

      V pripade, ze se rozhodnes pro plavani, mam pro tebe navrh. Vymenim sve plavky a plavecke bryle vehlasnych znacek (ale nereknu kterych) za ty tvoje dva nefunkcni kolohyby. To zni fer, ne? (=

      0 0
      • KubaBajk  

        …a já ti dám své pivní flašky od piva sakra renomované značky(Plzeň je Plzeň):-)) ale teď co chci říct..mysli si klidně o mně,že su debil,ale podle mě sis to prostě vymyslel a víš proč si to myslím?? Protože normálně zdravý člověk neřeší takovou situaci tím způsobem,že prostě jde a koupí si kolo za 85000. ..a jestli náhodou ano a ty sis to opravdu nevymyslel,tak to sorry,ale jsi prostě vůl..sorry

        0 0
        • maxtor  

          Jsi si jistý, žes ten příspěvek zařadil dobře?? :-)

          0 0
          • KubaBajk  

            nechápu..proč by měl být zařazen špatně? z toho,co v něm píšu je snad zřejmé,komu je určen..? jinak tě zdravím:-))

            0 0
            • maxtor  

              Já tebe taky!! Jaká? Já jsem dnes trochu požiletil, ale zahnal mě déšť. Co příští víkend nespácháme něco třeba v sobotu??

              Jinak, jen jsem si rýpl – nějaké cholerik by si třeba mohl myslet, že se navážíš do Kubiczka:-))

              0 0
    • foxhound  

      třeba ta chyba nebude v kole :D

      0 0
    • Indian  

      to gianini: jsi divnej

      0 0
    • Hnoj  

      Heh, tohle mě pobavilo… Nedávno jsem se setkal v práci se zákazníkem, který zjevně neměl chuť jeho problémy s novým kolem řešit, začal mu vrzat střed, neřadilo to. Prostě čerstvě zajeté kolo. Tak jsem mu řekl, ať kolo u nás nechá di druhého dne a že vše dáme do pořádku, ale to on ne… Začal ječet, že si z něho snad děláme legraci, a že jeho staré kolo bylo daleko lepší a že s ním nikdy nic nebylo…

      Vážně si myslíš, že koupí dražšího kola problém vyřešíš? Jestli sis chtěl postěžovat, postěžoval sis, ale upřímmě řečeno, tě teď musí každý, kdo o kolech víc než, to že mají dvě kola, mít za idiota…

      0 0
      • Vilém  

        Znam taky takove zakazniky.Koupil si prvniho horaka.Byla to merida komplet na XT.Do te doby jezdil jen silnici na 105ce.Po asi 1000km nas zacal podezrivat,ze jme mu vymenili XT prevodniky na klikach za nejakej shit,ze neni mozny aby to tak brzo ojel.Na silnicce mu totiz retez vydrzi 5000km a prevodniky veky.Taky furt chodil ze mu semtam nekdo nekde lupne a to silnicka nedela a on je na to alergicky.Kdykoli se objevil,tak jsem se desil:)

        0 0
      • Bafoon  

        bafoon :-D

        0 0
    • honza.hk1  

      nevím kde a co nakupuješ a už vůbec ne kde seřizuješ,ale XT řazení musí chodit jak hodinky a kolo za 31 tk musí jezdit jak má. Jinak musíš do cyklo servisu…opravna kočárků a šicích strojů nebude to správné místo.

      0 0
    • McBlacky  

      :) :) horské kolo vyžaduje pravidelnou a pečlivou udržbu. Nevím co jsi dělal za sport před tím, ale u bikingu by sis na to měl rychle zvyknout. Pokud chceš jezdit víc a ostřeji nehledě na podmínky tak si se servisama nevystačíš, protože bys tam měl kolo po každý druhý vyjíždce…

      to za 85 na tom nebude líp než to za 31 ale to jsi asi slyšet nechtěl

      0 0
    • o.1  

      Ja mam bike pod 20 000 a dva roky slape jak hodinky, jazdim dost agresivne a nijak zvlast sa on nestaram, iba obcas zotrem prach z retaze alebo vymenim retaz, kazetu ap. ked je uz uplne napadrt. A to iste vidim aj u inych okolo. (pravda cim drahsi bike tym viac stelovania :)  je to zvlastne a moze to byt vselicim, ale z praxe je to jednoznacne tak :)

      Takze to co pises svedci najskor iba o tom ze mas trochu bordel v hlave.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • šlapatko  

      No celé jsem to nepřečetl,ale vypadá to že majitel zanedbal servis.Jestli druhé kolo za zmiňovaných 85 000kč,po zajetí trochu nedoladí,budeme tu mít za týden další dred SHIT KOLO ZA 85000kč  !!!    :-D To je můj názor.Majitel bude brzi plavec.

      0 0
    • Kelib  

      Taky sem to nečet a řekl bych že si z nás majitel spíš dělá pr…srandu

      0 0
    • HockeyBiker  

      Řekl bych že to zavání OLKYCEM a značkou maxbike:-D

      0 0
    • prvniodkonce  

      :-))))))

      0 0
    • TJK  

      Docela by to chtelo LOCK !!! na tenhle rok starej thread kterej je uplne o ho***…

      0 0
    • šlapatko  

      :-)   Na datum jsem se nedíval.

      0 0
    • Vilém  

      A na garancce jsi byl? Pokud ne, tak se nediv:)

      0 0
    •  

      666er for ever!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.