• magicdan

    Který z levnějších plášťů je úplně „NEJ“?!

    0 0
    • Georrge  

      nej na co?

      0 0
    • marapara  

      To se nedá napsat, který je nejlepší. Špatně položená nebo formulovaná otázka

      0 0
    • jaja.k1  

      To hlasování u mně bylo omylem – považoval jsem to za odkaz.

      Jinak já bych hlasoval pro Kendu Karma ve drátu – kdyby tu byla.

      :)

      0 0
    • pepek  

      Nanoraptor-vydrží rozhodně déle.

      0 0
    • Evilcleaner  

      a na co ten plášt chceš? máš tam kusy které jsou použitím v rámci mtb na opačných stranách barikády:-) z těch co jsi napsal mi obecně přijde Z-max jako nejhorší, taková nudle to je.

      0 0
      • jachymk  

        z max mám, ty zetka z něho zmizeli ihned a balí se na něj bahno, na nobby nic se ve stejné stopě nebalí=Z-MAX NEBRAT!!!!!

        0 0
    • Luk02  

      Ještě bych do tvého výběru zařadil Kendu Karmu případně Schwalbe Racing Ralph ve verzi performance záleží dost tedy co jezdíš, nebo chceš jezdit…

      0 0
    • marapara  

      Za mě Karma

      0 0
      • Jarque  

        Taky se přimlouvám za karmu. Řekl bych, že si na ní musí člověk zvyknout (na předku podjíždí, ale dost plynule), ale jinak fajn univerzální plášť, rychlý, slušný i na mokru, levná, moc se nesjíždí. 2,0 ideál na takové to „normální ježdění“.

        0 0
      • Pumsc  

        jojo,dobrá guma

        0 0
    • couffy  

      Karma drát cena kolem 380,– vydrží a pěkně se odvaluje

      0 0
      • Luk02  

        Seženeš i pod 3 kilča…:)

        0 0
      • Flegmatik  

        A taky na tu cenu je relativně lehká (převážená +/-580 g), což u těch ostatních asi nebude (možná WTB Nanoraptor?).

        0 0
        • Luk02  

          jj souhlas tuhle váhu to má 100% myslím že jsem to tady už někde psal do jiného vlákna…poměr cena výkon je u tohodle pláště fakt dobrá moc se nesjíždí a odolnost je ± stejná jako u Schwalbe…možná malinko lepší…

          0 0
    • dua  

      Záleží plášť na jaké ježděni. Zkusil bych třeba Kontíky RK v kevlaru, dají se sehnat za super cenu, váha taky není nejhorší a dobře jezdí.

      0 0
    • magicdan  

      Jezdím tak 50% terén a 50% silnice. Naposled mi zde na diskuzi doporučili Schwalbe Smart SAM, jen psali že se strašně „táhne“. Tak si představuji něco co podrží v terénu, na silnici se hned nesjede a bude lítat jako drak :)

      0 0
      • DaSnail  

        nanoraptor je fajn.

        0 0
      • Georrge  

        doporucuju racing ralph, v terenu celkem podrzi, a na asfaltu leti. Ve verzi performance a v dratu by mohl i dlouho vydrzet. Navic vypada dobre :)

        PS: jinak jestli chces neco co poleti po asfaltu jako drak, tak tam bude jeste lepsi furious fred double defense, ale v terenu uz to nebude tak slavne, cena taky neni nejnizsi a vzhledem k titernemu vzorku se bude rychle sjizdet. Ale prej lita jako nic jineho :)

        0 0
        • roud  

          FF jedině normální verzi ta defence ve 2.2 je oproti klasice ve 2.0 líná ***** :O(

          0 0
          • Georrge  

            fakt tam je takový rozdíl? Viděl jsem tu totiž doporučení místo klasického FF vzít double defense kvůli odolnosti, a předpokládal jsem že pojede hůř, ale jen z důvodu rozdílu hmotnosti…

            0 0
            • MlokCZ  

              Double defense FF neexistuje. Existuje pouze 2,25 verze s raceguardem (double defense je HD guard + snake skin, tedy jednak navíc zesílené boky a druhak HD guard není to samé co raceguard, raceguard je lehčí ochrana, která spomaluje ze všech Schwalbe ochran nejméně, ale také chrání o něco hůře než HD guard).

              Samotná ochranná vrstva (a vláště raceguard) může zvýšit valivý odpor, ale opravdu jen nepatrně.

              Třeba rozdíly v rychlosti jednotlivých verzí RaR (obyč, double defense, UST) jsou zcela mizivé (samozřejmě když srovnávám UST, tak s nimi ty ostatní také bez duší, rozdíl s duší x bez duše je dost velký).

              Pak je tu ale vliv šířky pláště a ten bývá u plášťů se vzorkem (i malým vzorkem) různý. Širší plášť může mít valivý odpor jak menší, tak větší, tak stejný.

              A k tomu se přidá vyšší hmotnost té odolnější širší verze.

              Tedy FF 2,25 s raceguardem pomalejší sice rozhodně je než 2,0 FF, ale vůbec tu není žádný velký prostor, aby ten rozdíl byl nějak moc velký. Já bych takový rozdíl řadil do kategorie neměřitelných na průměrné rychlosti pohodové vyjížďky. A mimo závody s umístěním někde blízko bedny bych se takovým rozdílem vůbec nezabýval.

              On není až tak velký rozdíl ani mezi FF 2,0 a RaR 2,25 (i když samozřejmě ten FF rychlejší je).

              A ten FF 2,25 s raceguardem je rozhodně rychlejší než RR 2,25.

              Já bych naopak lidně do FF 2,25 s raceguardem šel. I když bude mírně pomalejší (než 2,0 verze), tak bude pohodlnější a už přijatelně odolný a hlavně bude pořád rychlejší než všechny ostatní zde zmíněné alternativy (tedy než RaR, RK, nanaraptor).

              Na druhou stranu všechny ty alternativy v závorce budou lépe držet v terénu, takže je třeba si ujasnit co preferuješ.

              0 0
              • kyl  

                Na nové HT jsem nazul FF 2,00" a jedou pěkně,váhu maj 312 a 319g.

                0 0
                • MlokCZ  

                  O tom nikdo nepochybuje. FF 2,0 jsou buď nejrychlejší (nebo minimálně jeden z nejrychlešjích) bikových plášťů na trhu.

                  Problém je v tom, jaký přesně má význam to jedou pěkně. O kolik si třeba zvednul průměr na stejné trati proti jakým jiným plášťům?

                  0 0
                  • kyl  

                    Nasadil jsem je tento týden a mají za sebou 2 krátké jízdy a oproti sjetějším RR pocitově jedou líp.

                    0 0
                  • roud  

                    já tam vidim hned několik podstatnejch rozdílů začnem od valivýho odporu a k němu se vztahující jak větší šířce tak i hmotnosti jedna guma FF RG 2,25 má ±460g co si pamatuju na dvou gumách už budeš mít hmotnost navíc 320g což už není vůbec zanedbatelný… osobně 1000× radši vezmu racekinga 2,2 supersonick váha skoro stejná s tím že Rk tě podrží mnohem víc než FF

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Rozdíl hmotností bude o něco menší, rozdíl katalogový je 120g na plášti. I kdyby to ale bylo ke 300g za oba, tak je pořád otázka, jak je pro koho tohle podstané.

                      I když je to rotační hmotnost a na obvodu kola, tak to někdo ani nemusí vůbec zaregistrovat (u mě je to na hranici, 300g na obvodu vnímám jen v některých ojedinělých situacích; rozdíl na průměrné rychlosti nezměřitelný jak je malý).

                      Na druhou stranu rozdíl v pohodlí pozná téměř každý. Tím netvrdím, že je pro každého podstatný.

                      A jestli raději vzít třeba rovnou RK, to už je na každém. Já bych taky sáhnul raději po nějakém plášti typu RK, RR kvůli lepšímu gripu. Ovšem já bych si vůbec nedělal starosti s nějakými pár gramy navíc a sáhnul po odolnější dušové nebo UST verzi.

                      0 0
                      • roud  

                        to je zase jina otazka vozim ted rk supersonick 2.2 a tubeless 2.2 a ta tubeless verze je hrozna uzovka a hrozne tezka :-(

                        0 0
      • drevik  

        Hutchinson Python,ale nevím jestli spadá do kategorie"levné pneu",na Kupkolo je za 500.-.Osobně jezdím už druhý pár-letí ale do extra marastu to není.

        0 0
    • Deus  

      Bezpochyby Continental Race King

      0 0
    • t29  

      Vezmu-li jako etalon Smart Sam, pak:

      Speedmax Beta bude rychlejší, ale v terénu nejistý

      Nobby Nic podrží, ale bude brzdit

      Ritchey Comp Z-Max Shield (je to tenhle?) jsem neznal a docela na něj hledím, vzorek má úplně jiný než tradiční Z-Maxy.

      Pokud místo Smart Sama chceš něco rychlejšího za málo peněz, co v terénu trochu podrží, tak na Kupkole je Race King 2,2 za 290 Kč.

      Vzorek Z-Max Shield vypadá skoro stejně jako RK, jen figury na bocích má větší a víc oddělené. Vzhledem ke zkušenostem s RK a nedostatku zkušeností s novým Z-Maxem doporučím spíš RK.

      0 0
      • MlokCZ  

        Smart Sam ale o moc rychlejší než NN není, je to skoro nastejno se zcela minimálním rozdílem (jak vlastní zkušenost s nájezdem 5tis. km a více na obou těch pláštích, tak to potvrzuje více měření, v jednom dokonce vyšel SS a NN nachlup nastejno; on každý ročník a verze SS a NN je nepatrně jinak rychlý). Často někoho u SS může klamat, že je výrazně tižší na asfaltu než NN (to ale o valivém odporu neříká vůbec nic).

        Oproti SS bude o trochu rychlejší téměř vše co tu bylo zmíněno (RaR, RK a snad i ten Nanoraptor, u toho si ale nejsem jistý, protože ten jsem ani nejzdil, ani nemám k němu měření).

        A konkrétně ten RK s odkazu, tak ten v rámci levné kategorie rozhodně souhlas.

        0 0
    • crzcba  

      Třeba Hutchinson Iguana je taky ještě levnej?? Má dobrou váhu.

      0 0
    • jIrI___  

      Lehký OT. Prodává se už někde v ČR nový Contik MK II?

      0 0
      • roud  

        Těžký OT taky ho scháním a zatím nikde nic :O(

        0 0
    • maajkee  

      Za mě RK, jezdil jsem ho loňskou sezónu a naprostá spokojenost.

      Pokud chceš vyloženě hodně levnej a použitelnej plášť, tak Michelin Country trail za 175 kaček je jasná volba, já ho jezdím na podzim když začnou bejt srajdy a drží líp než RK a na asfaltu celkem jede a není ani moc těžkej.

      0 0
      • crzcba  

        Kevlar za 330,– no comment.

        0 0
        • Luk02  

          to má ale hodně jemňounkej vzorek:-D Ale cena dobrá…

          0 0
        • Pumsc  

          :))),odhaduju tak na 90% povrchů nahovno :),ale třeba se mejlím

          0 0
          • maajkee  

            taky bych řekl :)

            0 0
          • black.horse  

            No, nezatracoval bych to předem. Na tvrdší rychlý povrchy to může být fajn rychlé, asi to podrží líp než semi-slicky a třeba na FF (2,25 RG verze) jsem toho dost najezdil i po Brdech a jiných středočeských terénech a krom bláta dobrý:-) Samozřejmě limity to mít bude, zas za ty prachy…

            0 0
        • metr-x  

          Tohle je opravdu hodně zajímavý vzorek.Tohle asi moc nepodrží, ale třeba se mýlím :)

          0 0
        • t29  

          pláště ojeté už ve výrobě NEBRAT! :)

          0 0
    • pstasek  

      Divim se, že nikdo nezmínil Michelin XC Dry2 za 333 v kevlaru … Máte s nima nějaké zkušenosti? Kolega si je nedávno pořídil a vypadají dobře. Test ale zatím neproběhl, protože vhodné podmínky na něj zatím nejsou.

      0 0
      • maajkee  

        Já je jezdil asi 1500km, pak byl zadní už dost ojetej. Je hranatější než RK, po silnici jede skoro srovnatelně jako RK, v terénu bych řekl, že má o trochu lepší záběr než RK, vydrží míň než RK.

        Já už bych vždycky volil radši drátovej RK než tenhle kevlarovej XC Dry 2.

        0 0
    • zapl  

      Já xc dry2 dojíždím taky,za ty prachy špatnej není najeto cca 4000km. a ještě něco vydrží.

      0 0
      • maajkee  

        hmmm :) já ho měl po 1500km už jen tak 50% tipoval bych ještě tak 500 a už by byl k prdu.

        0 0
    • magicdan  

      tak jsem si koupil Hutchnson Python air light v kevlaru :)) vrazil jsem do toho peníze nad nehoráznou cenu internetu… a tak to snad vydrží :).. ale mám z toho dobrý pocit :)

      0 0
    • Ondra 575  

      co takhle Michelin XC Dry 2?

      0 0
    • stenli  

      Já jezdím tři roky vzadu Maxxis Ranchero

      a maximální spokojenost, takže zatím nebyl důvod měnit.

      Jsou trochu těžší ale velmi pohodlné, dlouho vydrží.

      Při přejezdech do/z kopců po tvrdém povrchu uprašují super, kupodivu ani v terénu neujíždí, těžké bahno nejezdím.

      Jen do sněhu a na zmrzlý terén jsou nepoužitelné.

      Vepředu mám klasiku NN kevlar.

      0 0
      • maajkee  

        Já třeba ranchera jezdil asi 200km, pak jsem je honem rychle sundal, na pevným podkladě nejely, to jenom když jsem je nafoukl fakt natvrdto, jinak měly odpor jak sviňě. No a v térénu zas nafouklý vůbec nedržely, takže jsem je musel dost podhustit, ale jak jsme pak zase najel na tvrdej podklad, tak to bylo utrpení :)

        Takže tolik asi moje zkušenost s rancherem :)

        0 0
    • Ricci  

      Conti Race King 2,2 v drate

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.