• Georrge

    Přítulkuně by si ráda po mnoha letech koupila nové kolo, a tak trošku ji přemlouvám k fullu, přeci jen já s fullem jezdím ve slušném terénu a chci jezdit s ní, takže nechci aby na HT moc trpěla a navíc ženy jsou na to pohodlí trošku citlivější :) ale fullů za tuto cenu moc není takže bude nejlepší vzít něco z výprodeje, a rád bych vás požádal o pomoc, protože značek kol je strašně moc a neznám všechny, takže by mi mohlo něco uniknout…

    Strašně moc se jí líbí toto kolo , ještě nevím jestli ji sedne velikost, menší se ale bude špatně shánět… co si o něm myslíte? Osazení podle mě pěkné, jen nevím co ten rám, je použitelný nebo je pořád lepší za tuto cenu koupit HT páč ten full bude líná houpavá mrcha? Časem by se dal koupit lepší tlumič, ale na vylepšení moc peněz nebude…

    Ještě máme v hledáčku tenhle kellys , véčka by až tak nevadily, akorát bude chybět ta lehkost hyder… jinak rám kellysu je podle mě v pohodě a nebál bych se ho.

    Pokud najdete něco lepšího tak prosím nadhoďte, ideálně 120mm zdvihu, vzduchové odpružení a velikost zhruba 16–18", cena do 20 000Kč. Jo a je to na pohodové vyjížďky. Díky moc :)

    0 0
    • Georrge  

      jinak nebráníme se ani bazaru nebo předváděcích modelů, tady ale ideálně něco z moravskoslezského kraje (opava a okolí) abychom si to mohli okoukat a ošahat.

      0 0
    • jIrI___  

      Za to slovo „přítulkyně“ bych ty fully z odkazů za trest koupil tobě :).

      Osobně bych se v téhle cenové relaci a požadavku fullu raději poohlídnul po bazarech nebo koupil nové HT.

      0 0
      • MirosPikos  

        Asi tak nějak, full za 20k bude žehlit stejně „dobře“ jako HT za 20 s tím rozdílem, že bude o 3 kila těžší :-D

        0 0
        • Georrge  

          já ti nevím, zrovna kellysy tu myslím moc haněné nebyly, já bych se ho moc nebál… a ten ctm nevím, tyhle rámy neznám, je to jednočep, ale ty dělá i merida a kolik lidí je jezdí a ani neceknou…neříkám že to bude úplně stejné jak od meridy, ale minimálně podobně ten jejich systém přepákování vypadá. A zas úplně nejlevnější ty kola nejsou, vidlice už maj použitelný, brzdy taky, osazení taky slušný, ale jastně, HT za ty prachy bude vypadat úplně jinak…a ještě je tu možnost HT s odpruženou sedlovkou, ale to moc nemusím tohle řešení…

          0 0
          • MlokCZ  

            Rámu bych se nebál. Sice jsou na trhu lepší rámy, ale dnes se už vyložené nefunkční propadáky v podstatě nevyrábí vůbec.

            Problém těch kompletů je v osazení, kdy hlavně vidlice a tlumič není nic moc a zbytek také dost bída.

            Ideální by bylo dát těch 30tis. co dávám odkaz níže. Je mi ale jasné, že to pravděpodobně nebude reálné připlatit tolik, takže pak bych jak píšu níže sledoval bazar.

            0 0
          • Lister  

            Ten Kelyš má dost aktivní stavbu, dokonce bych řekl, že pro těžších jezdce a drsnější zacházení až úplně nepoužitelnou – takže pro holku to tolik nepustí ideál.

            0 0
        • MlokCZ  

          To je úplná blbost. Sice nejsem moc příznivce nejlevnějších fullu, ovšem co se týká žehlení, tak s HT se to vůbec nedá srovnat a žehlit to samozřejmě bude.

          0 0
          • Georrge  

            na tebe jsem čekal :) co si myslíš o tom CTM? Popřípadě nemáš tip na nějaký levný full na pohodu?:)

            0 0
            • MlokCZ  

              Jak jsem psal, toho rámu bych se nebál. Ale ten zbytek osazení včetně základu tlumič a vidlice to hodně kazí. Použitelné to samozřejmě nějak bude, ale bude to jednak extra těžké a pak jestli časem začneš nějaké věci měnit, tak se to začne hodně prodražovat.

              Ten Radon níže je sice teď rovnou za 30tis., ale ošizeného tam není nic.

              0 0
        • maajkee  

          To je fakt blbost na entou!

          0 0
          • nox159  

            co bys chtel od RBčkařu kteři tady tvrdi že IQ6 jede jak HT a podobne nesmysly :D

            RB nebrat!

            SUP nebrat!

            29er nebrat!

            Continetal nebrat!

            0 0
      • gargamel  

        V téhle ceně, bych taky volil full z druhé ruky. Na bazaru by se určitě něco dalo najít.

        0 0
        • gargamel  

          Třeba

          0 0
          • Georrge  

            jj občas se tam něco najde, sice je trošku problém s osobním převzetím na druhém konci republiky ale třeba tam časem přibyde něco z okolí :)

            0 0
    • LáďaH  

      CO třeba tohle?

      0 0
      • LáďaH  

        Zapomněl jsem na velikost. Jinak koukni na cyklobazar.cz. Je tam toho dost.

        0 0
      • karliner  

        Za to bych 20 kKč nedal ani omylem.

        0 0
        • McBlacky  

          vzhledem k tomu že samotný rám Epic tohoto modelu se bazarově prodává za 10…

          Pokud vidle i tlumič jsou ok, je to dobrá volba. Jede to výborně.

          0 0
          • karliner  

            Někdo možná jo, já bych ty love za fulla 5+ let jetého nedal.

            0 0
            • McBlacky  

              to je otázka jak moc jetý to je, stačí se podívat a zkontrolovat, rozhodně je to lepší volba jež jetý Treky, Scotty a Gianty z tý doby. Ten rám je imho 2007 model.

              Tyhle modely praskaly minimálně, pravda rám je těžítko. Ložiska vyměníš za pár stovek a pokud je tlumič ok, máš solidní kolo.

              0 0
              • Mr.Data  

                Vazi 2,6 kg s tlumicem, to zas takovy tezitko neni.

                0 0
                • McBlacky  

                  Ten samý jsem tuto sobotu dostavěl. Lko, fox tlumič, hlavko, patka, upínka origo a má 2,8kg.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tak rám přeci ale nemůžeš vážit s hlávkem a objímkou :) To je pak každej těžší, většinou se vždy uvádí hmotnost holýho rámu, maximálně s patkou.

                    0 0
                    • nox159  

                      ja co vazim tak ram + tlumic + patka + objimka + hlavko :)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        co víš, třeba se najdou experti co ho z toho epica vymlátí, zváží a narazí zpět :)

                        0 0
                    • McBlacky  

                      no a já debil pak vždycky s tím hlávkem a objímkou jezdím :)

                      kola bez pedálů, rámy bez laku :/ víš jak to je. Ve finále váhu nejbrutálněji řeší akorát gramaři a vitrínkáři. Jinak to nemá smysl. Dokud nemáš 5a míň % tuku je zbytečný řešit 100gr rozdíl na rámu. A vybrat si drahej a hnusnej rám jen proto, že je lehčí to udělá málokdo.

                      misky cca 30gr, objímka dalších max 30gr, žíly mi to netrhá. Jako zimák to jede peckově.

                      0 0
                      • maajkee  

                        Však já to beru z ******. Ale zase si vem, že na většinu rámů si hlávko a objímku můžeš vybrat sám a můžeš si koupit 50 nebo 10 gramovou, zrovna tak u hlavka. Takže uvést hmotnost bez toho mi nepříjde tak nelogický.

                        Zrovna tak kolo bez pedálů, výsledná váha taky přeci záleží co tam kdo dá za pedály a může tam být v pohodě rozdíl 200g.

                        Jinak mně je to taky tak nějak jedno, jen nechci mít uplný těžítko, ale gram sem, gram tam :)

                        0 0
                      • Mr.Data  

                        Myslel jsem ram + tlumic (patka teda taky), ale o to neslo, spis, ze at je to vazeno jakkoliv, me to zase jako tezitko neprijde. Je tady v galerii postavene i pod 11,5 kg. Taky mi ten bazar prijde jako solidni koupe, ac se to na prvni pohled nezda.

                        0 0
    • jakub  

      ahojky.. pokud by jsi měl zájem… měl bych pro tebe něco co by tě mohlo eventuelně zajimat… problém je v tom, že by jsi si musel připlatit… dyžtak se ozvy.. kuba@viridium.cz

      0 0
    • MlokCZ  

      Pokud je těch 20tis. nepřekročitelných, tak bych sledoval bazar, do jara na to času dost a nejspíš něco pěkného objevíš.

      Pokud bys mohl dát více, tak bych vzal tohle

      http://www.bike-discount.de/…age-5–0.html

      Je to opravdu hodně přes limit, vyjde to na 30tis. Kč. Ale zase je to komplet osazené opravdu pěkně a hlavně základ rám + tlumič + vidlice je zcela neošizený a bude to komplet výborně fungující na více let (a nebudeš řešit věci jako třeba výměnu tlumiče na superlevném fullu, který bude stát za prd a rám je také velmi slušný).

      0 0
      • Georrge  

        jj bazar sleduju, čas je do vánoc, ale je pravda že v zimě asi moc jezdit nebude, není takový šílenec jako já, takže to může teoreticky počkat až do jara.

        Kolo z odkazu je moc pěkný, za tu cenu výborně postavený, ale opravdu dost přes limit, s těma 20k moc nepohnem…

        0 0
      • AleZ80  

        K tomu ještě 40 Eur za poštu, ale taky jsem o něm přemýšlel. Akorát mám trochu obavu z těch brzd a klik.

        0 0
        • karliner  

          Co tě vede k tomu mít obavy z klik Race Face Evolve?

          0 0
          • Pijer  

            Pár let staré modely s octalinkem byly vyhlášené, že hodně brzy odcházely (vymačkal se) a ani ložiska nebyla žádná hitparáda.

            0 0
            • karliner  

              Měl jsem model XC 2007, hezké, tuhé, odešly až po crashi s autem, ložiska vydržely 5kkm+ a je to investice pár stovek, za dobu trvanlivosti ložisek mě stály víc brzdové destičky. Čili za mne spokojenost, proto se ptám.

              0 0
            • McBlacky  

              RF mají dost kvalitní pily

              0 0
              • Pijer  

                To jsem rád, ještě je na těch vymačkaných klikách v garáži mám :-)

                0 0
            • Vilém  

              S octalinkem zadne RF nebyly.

              0 0
    • Bat1  

      Ahoj, hele o něčem bych možná věděl když tak,za pěkný peníz(ale bazarovka). Napiš mi na e-mail.(mám ho v profilu). Zatím.

      0 0
    • scalar  

      Možná by se dalo uvažovat i o stavbě, dala by se víc pohlídat hmotnost. Ale u rámu by to musel být nějaký kompromis, třeba jednočep od Pellsu (Ridelight s tlumičem RS Monarch 3.3) + Epicon (Axon), sada Deore, Avid Juicy 3 nebo Elixir 5, tam bych se nemusel dostat moc přes 20 tis.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • maajkee  

        Taky jsem o tom přemýšlel a dokázal bych něco postavit na rámu Cube XMS 100, ten se dá teď pěkně sehnat z německa, Deore Sada včetně brzd, Epicon, kola Crossride.

        Cenově bych se vešel tak do 23 tisíc, ale myslím, že by to bylo narozdíl od toho Pellsu mnohem víc funkční.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Lister  

          Tak tohle by bylo za ty peníze moc hezký.

          0 0
        • op  

          XMS (mel jsem v ruce starsi verzi 2010) nejsou zblizka moc hezke ramy, moc se mi nelibilo zpracovani, budou taky dost tezke. Je to v ramci Cube opravdu low-low end.

          0 0
          • maajkee  

            Viděl jsem jak XMS tak AMS a zpracování mi přišlo stejný, nevím v čem se ti nelíbilo zpracování, prostě klasické sváry. XMS rám je jen o 100g těžší. AMS mělo myslím jen nějaký designovější lakování.

            0 0
            • MlokCZ  

              XMS je v podstatě starší varianta AMS (myslím do 2007, ale nejsem si rokem jistý).

              Kromě pár gramů se liší v podstatě jen vedením bowdenů a hadičky (i u AMS různých novějších ročníků se mírně liší, ale už je vždy pod horní rámovou trubkou). A nejsem si úplně jistý, že to novější řešení současného AMS (jak je to vedené) je lepší.

              A pak se myslím XMS nikdy nedělalo v anodizaci.

              0 0
              • maajkee  

                No v pátek jsem to XMS objednával, tak jsem zvědavej jak bude vypadat, v podstatě jsem ho objednal, protože mám rád bílý rámy a 100/100 full je tady na ten náš kraj plně dostačující :) Navíc si myslím, že je to celkem osvědčená koncepce. Pak uvidím, třeba se mi nakonec zalíbí a na cannona už nesednu :)

                0 0
                • nox159  

                  Pak uvidím, třeba se mi nakonec zalíbí a na cannona už nesednu :) – pak se ti budue ale minimalne mesic smat :D

                  0 0
                  • maajkee  

                    Proč? :)

                    0 0
                    • nox159  

                      ze tedka vsude preferujes jak je HT super ze ti to staci naproto na vsechno :D

                      co se tak divam tak si pochvalujes a obhajujes zrovna to co aktualne mas… pak poridis jine kolo a ono je uplne nejlepsi… a tak je to porad dokola :D

                      0 0
                      • maajkee  

                        Tak to pozor, já fulla nikde neodsuzuju ani nikde nepíšu že HT je lepší než full a nebo něco podobnýho, to máš nějaký pomýlený. Vždycky akorát píšu, že každý má to svoje, to je celý.

                        0 0
                        • nox159  

                          ze pro tebe je lepsi HT to jsi tady psal to neokecas :D a ze na fulu by te to nebavilo…

                          0 0
                          • maajkee  

                            Tak to ani náhodou. Psal jsem maximálně to že sem je HT naprosto dostačující a to stále platí. HT u mě bude mít vždycky místo. Ale jsou místa kam jezdím, kam bych si klidně fulla rád vzal a pár takových se najde i v dojezdový vzdálenosti odsud. Minimálně třeba na chalupu do Železných hor bych si toho Cuba bral rád.

                            A opravdu, psal jsem to tady mockrát, že bydlet jinde, kde je víc terénu, tak neváhám nad fullem ani vteřinu.

                            0 0
                • jIrI___  

                  Konečně po tom lešení poznáš nějakého trochu rozumnějšího fulla :-))

                  0 0
              • op  

                minimalne AMS ma hydroforming nekterych trubek, XMS ne, pak ta vaha a pak takovy dojem, clovek uz pozna jak jsou presne vyrizle patky, domecek (samozrejme da se ofrezovat).. atd.

                0 0
                • maajkee  

                  XMS má minimálně horní trubku určitě tvarovanou hydroformingem. Já viděl ty dvě kola vedle sebe (XMS a AMS), ročník 2010 a co se týče zpracování tak jsem žádnej rozdíl fakt neviděl, spíš bych řekl, jak píše Mlok, že je to prostě starší AMS.

                  A rozdíl 100g je dle mě téměř zanedbatelnej, to nepozná ani největší fajnšmekr, jestli má kolo třeba 12.2 nebo 12.3kg

                  Tady je ještě nějakej test 09 modelu, taky si nikde nestěžujou na zpracování, ani na bikeradaru, nikde.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Kolik ten rám XMS váží?

                    0 0
                    • maajkee  

                      XMS 2.65kg, AMS 2.55kg nic extra lehkýho to není no. Ale třeba jekyll měl víc a taky se mi na něm jezdilo dobře :)

                      0 0
                    • Santus  

                      bez hlavka, sedlové objímky a tlumiče, ve velikosti 18 váží

                      2730g. Bral jsem ho minulej rok na zimáka, radši si připlatit za AMS.

                      0 0
                      • maajkee  

                        Já bych bejval třeba klidně vzal AMS, ale to bylo jen v blbý modrý barvě a to se mi vůbec nelíbí. Pokud je hmotnost 2.73 tak je to jen o 80g víc než uvádění (2.65) což není zas tak moc velká odchylka. Tipuju, že u AMS bude skutečná taky o chloupek vyšší, takže zůstane ten reálnej 100g rozdíl, což je podle mě fakt prd. To je o deci míň vody v láhvi :)

                        0 0
        • Georrge  

          a kde a za kolik se da vlastne takovy ram sehnat?:)

          0 0
        • karliner  

          Rám Cube XMS 100 + nějaký tlumič + vidlice (Epicon) + Cridy + komplet sada Deore (kliky, ložiska, pastorky, brzdy, kotouče, řetěz, řazení, smyk, přehazka) + sedlo, sedlovka, představec, řídítka, gripy, lanka, bovdeny, hlávko, pláště, duše, vše nové, nepoužité a s dokladem + tvoje práce = do 23.000 Kč?

          0 0
          • alinceb  

            Majkee to klidně zadotuje ze svého, protože stavění kol je jeho koníček a každý koníček něco stojí…:D

            0 0
            • AleZ80  

              Myslíš jako, že by nakoupil za 25 díly, poskládal to a za 23 mi to (nejeté) prodal ? :)

              0 0
              • alinceb  

                U maajkeeho je možné všechno…

                0 0
                • maajkee  

                  Jo, protože jsem frajer! :)

                  0 0
                  • Vegan  

                    kazdy tomu rikame jinak ;-)

                    0 0
                    • maajkee  

                      Ne, mýlíš se :) Pro každýho jsem prostě frajer, je ti to jasný? :)

                      0 0
                      • Vegan  

                        Ne, neni prosim definuj pojem frajer a vstupni podminky :o)

                        0 0
                        • McBlacky  

                          já to chápu takto

                          maajkee=frajer

                          frajer=maajkee

                          :)

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • maajkee  

                            No přesně tak! :)

                            0 0
                        • maajkee  

                          Ty jsi fakt marnej, ale tak hlavně že ti udělalo dobře, že jsi mi dal „nic moc“ hodnocení do bajků…

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            Má to nějaké důsledky?

                            Jako třeba, že jsi vypadl z první stovky z nějakého žebříčku na fcb nebo tak něco? :-)

                            0 0
                            • maajkee  

                              To nemá, ale vím, že to tam napsal prostě jen z nějaký prudy, páč jsem koukal a defakto žádný bajky předemnou nehodnotil, asi nějaká osobní zášť nebo co :)

                              0 0
                              • nox159  

                                treba se mu to fakt nelibi co ty víš :D

                                0 0
                              • Vegan  

                                Beres osobne neco co fakt nemusis, proste nemam rad bile bajky nic vic nim, alespon mi to stalo za ohodneceni coz mi nestoji kazdy a nejhorsi hodnoceni jsem ti take nedal. Ale jestli ti jde jen o to jak ti to ohodnotim tak to prestrikej na jinou barvu a hned hodnoceni zmenim :o)

                                BTW: pokud se ti neliby ma kola tak je klidne ohodnot Nic moc o nic nejde je to jen hodnoceni a ta moznost tam je proto, aby ji lidi pouzivali :) myslim, ze to beres moc tragicky

                                0 0
                                • alinceb  

                                  maajkee je takovej citlivej kluk – na něj musíš opatrně…;)

                                  0 0
                                • maajkee  

                                  Jo jo, protože mám krásný kolo a takovej komentář si nezaslouží :)

                                  0 0
                                  • AleZ80  

                                    Nemáš. Lefty je sice možná nejlepší, ale zároveň pěkně hnusná. A když jí daj na fulla, který maj u Cannonu dost odpudivý rámy, tak je to teprv hnus.

                                    0 0
                                  •  
                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                    0 0
                          • jIrI___  

                            No po tomhle příspěvku jsi spíš marnej ty :)

                            0 0
          • maajkee  

            Ano, cca 23 tisíc, máš zájem? :)

            0 0
            • maajkee  

              Hodil jsem si to teda na papír a máš pravdu, trochu jsem kecal, abych na tom něco měl, tak konečná cena by byla 24.900,– Komplet nové, s fakturou a zárukou 2 roky.

              0 0
              • karliner  

                I to je dobrá cena, si myslím, za solidně fungující bike.

                0 0
              • McBlacky  

                s fakturou, takže to bude někde v učetnictví a bude ze to započítávat do základu daně jo?

                jen prudím, nechce se mi po obědě makat :)

                0 0
                • maajkee  

                  Ano samozřejmě, pokud je zboží dražší jak 10 tisíc měla by být na něj faktura a né jen zjednodušený daň doklad. Já si to samozřejmě eviduju v účetnictví.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • McBlacky  

                    no já jen jestli počítáš, že z toho taky budeš platit třeba daň.

                    0 0
                    • maajkee  

                      No jasně že jo, ale neboj se, že si to nepohlídám, abych platit nemusel, ono cca do 60 tisíc výdělku za rok z vedlejší činnosti platit daň člověk nemusí vůbec.

                      0 0
                      • karliner  

                        Jen hezky plať, někdo se mi na ty úroky z dluhopisů složit musí…

                        0 0
                        • maajkee  

                          No ono už dost kolik platím daně ze svýho hlavního pracovního poměru jakožto zaměstnanec, to bych vždycky blil když se kouknu na vejplatnici :/

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
            • karliner  

              To ne, ale moc tomu nevěřím a zdá se, že nejsem sám :-)

              0 0
      • McBlacky  

        ridelight je možná až moc velký kompromis. 3,5kila na XC rám který praská není dobrá investice nikdy.

        0 0
    • Hank Moody  

      No dobře, tak já si přihřeju polívčičku, když tady všichni doporučují bazar. Momentálně prodávám toto:

      http://www.ghost-bikes.cz/…rt-5100–2009

      Je to i tady na bazaru, jeté jednu sezonu, asi 1000km, opravdu zachovalé, velikost 44cm. Jo a jsem od Ostravy. Cena 17 999.

      0 0
      • maajkee  

        Jestli říkáš, že je to fakt takhle minimálně jetý a máš od toho doklad, tak v tom případě asi není co řešit, jen možná pak časem vyměnit třeba ještě kliky a koupit v nějakým výprodeji lehčí kola a je to moc pěkný.

        Jinak myslím, že ještě alespoň litřík slevu za rychlé jednání by to chtělo slevit :)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Hank Moody  

          Fakt to má najeto do 1000 km. Doklad mám, přesněji záručák. :)

          0 0
      • DAWE25  

        Jo, to neni špatný.

        0 0
      • sorak  

        to je hooodně dobrá nabídka.. :)

        chtěl jsem se přidat s názorem, že přítelkyně si koupila Ghost Miss RT 5100 ve slevě (cca 23 tis. Kč) a maximální spokojenost! předtím měla problémy s bolestí zad a beder po každé vyjížďce (i 20km na asfaltu), od té doby, co má Ghostíka, tak je klid (70km vyjížďka na Praděd např. :) )

        funkce zadního odpružení špičková – na asfaltu se vůbec nehoupe a (shodný tlumič i přepákováni jak u modelu 2009), jediné mouchy bych viděl v brzdách – 2008 model má Včka – 2009 kterou tu kolega nabízí už hydry, takže supr a pak vidle – RST F1 Air se zkraje zdvihu trochu přilepovala, je třeba ji trochu rozhýbat.. nevím jak to bylo u modelu 2009 jestli to už vychytali, každopádně, když má holka 55kg, tak je třeba foukat málo, mazat hodně, pokud má 75kg, tak se to hýbe v poho.. :)

        BTW – mrkni kdyžtak ke mě do profilu ať vidíš na čem rajtuju, vždycky to byl HT a to dost speciální, ale ženská si toho fulla zaslouží a fakt se to vyplatí

        0 0
    • DaSnail  

      borec bude jazdit v terene na 150mm peraku, a holcine ktora bude jazdit s nim bude podla hlasovania stacit hatecko.

      tak je to spravne, aspon ju to rychlo prestane bavit a vrati sa domov k plotne, kam patri…

      0 0
      • unitak  

        :-D

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • alinceb  

        :D

        0 0
      • AleZ80  

        Ona se stejně bude bát jako 99% ostatních ženskejch. Takže by to AMko stejně nevyužila, zbytečně by se s tím tahala.

        0 0
        • nox159  

          proc by baba nemohla vyuzit AMko…

          sjet se da vsechno a na vsem to je pravda ale je to o tom jak rychle jak jiste a jak pohodlne…

          pritelkyni bych to videl idelane tak na 120–140mm a k tomu hodne lehke kola cca 1400g + 2,25" treba RoR a nenadre se a pritom se ji pojede dobre… :)

          0 0
        • DaSnail  

          jak to šecko víš?

          0 0
          • AleZ80  

            Tipuju. Co jsem zatím viděl, tak 99% ženskejch jezdí z kopce (mimo asfalt) tak pomalu, že je na to AM full zbytečnej (pochybuju, že by šel do plnýho zdvihu).

            0 0
            • nox159  

              ono na HT s gilou a plastema co moc nedrzi nevymyslis ani ty o moc vic nez ty zenske :D avotomtoje ;-)

              0 0
            • DaSnail  

              Tipuju že jezdí pomalu protože nemá full a ten nemá protože jezdí pomalu…

              0 0
              • maajkee  

                Takže nezbývá než vyhodit prachy a zkusit jí koupit full, buď začne jezdit rychleji a nebo ne :)

                0 0
                • nox159  

                  proc to takhle blbe řešit?

                  proste si koupim 2 kola a pokud budu chtit jet nekde s pritelkyni do terenu tak zmacku packu na telskopu a muze jet ;-) ( ja pojedu na tom druhem – samozrejme vyssi zdvih, plaste co hure jedou… :) jo pritelkyne je mensi o cca 7cm nez ja a ma taky desne dlouhe nohy takze bez problemu… :)

                  na jezdeni do 10km po asfaltu ( cesta na tenisove kurty…) ji staci HT :)

                  0 0
              • alinceb  

                Začarovanej kruh…

                0 0
            • MlokCZ  

              Využití zdvihu ovšem vůbec nesouvisí s tím jestli to je 100mm nebo 140mm full, ale pouze s tím jak je progresivní rám+tlumič a styl jízdy jezdce. Tedy klidně se může stát, že na 140mm fullu by i bez agresivnější jízdy využije zdvih celý při méně progresivním průběhu a naopak u progresivních 100mm nikoliv.

              0 0
            • Georrge  

              vyuziti zdvihu je jen o tom, jak si to nafoukas, kdyz si 100mm fulla nabusis jak beton tak nebudes vyuzivat zdvihy ani na nem… a AMko muze byt luxusne pohodlne a zdvihy vyuzivat budes i na polnacce… ze to pak uz je moc mekke a houpave je vec druha, nekterym to ale nevadi.

              0 0
        • Vegan  

          V tom pripade Zuzick, Elwing, Sandrushe, Medunka, Enduristka… atd … asi jsou tim 1% … onech 99% je totiz pekna blbost a zenske neradno podcenovat nekdy bohudik jindy bouzel ( zalezi na uhlu pohledu ), zenska se mozna 2× rozmysli, ale ve vysledku je schopna sjet vsecko je to jen o pristupu toho kdo sni jede a o jeho trpelivosti a ochote vysvetlit jak spravne na to.

          0 0
          • maajkee  

            Zuzick, Elwing, Sandrushe, Medunka, Enduristka…a to jsou taky ženský? :))

            0 0
          • AleZ80  

            Třeba to nebude jedno procento, ale myslím že víc jak 10% to nebude a tyhle budou mezi nimi.

            0 0
          • McBlacky  

            v rámci xc na závodech lítá z kopce slušně dost holek. Akorát tady neremcaj, tak se o nich tolik neví

            0 0
            • Vegan  

              vzdyt ja to tak i myslel proste rici, ze 99% nebo 90% holek fulla neoceni pac stejne jezdi pomalu je ultra blbost. Priklady z BF jsem dal jen z duvodu lepsi asociace konkretnich osob.

              0 0
              • AleZ80  

                Napsal jsem, že nevyužije AM fulla a akorát se s ním bude tahat. Nikoli, že neocení XC nebo trail fulla.

                0 0
                • nox159  

                  jaky je rozdil mezi trail fulem a AM fulem ? ;-)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    tipuju britská a americká angličtina :)

                    0 0
                  • Vegan  

                    V nazvu ? :o)

                    0 0
                  • AleZ80  

                    Položenější hlavová trubka, vyšší zdvihy, bytelnější rám a kola (tzn. pravděpodobně vyšší váha) ?

                    0 0
                    • McBlacky  

                      rozdíl je Aleši v marketingu konkrétní značky…

                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • nox159  

                      kokretne jak vypada trail bike ( uhly, vaha, zdvih, kola… ) a jak vypada AM bike ( uhly, vaha, zdvih, kola… ) dekuju za osvětu :)

                      0 0
                      • AleZ80  

                        Tak třeba u Giantu je to takhle:

                        Trail = Trance

                        úhel hlavy: 69,5

                        zdvih: 125/125

                        kola: S-XC2 ( u verze X3 )

                        AM = Reign

                        úhel hlavy: 67,5

                        zdvih: 150/150

                        kola: DT Swiss 465D ( u verze 2 )

                        Váhu neudávají, ale Reign bude pravděpodobně těžší.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          dva roky zpět byl Reign Enduro :) nevím jak poslední model, ale dřív se to geometrií od Trance nijak moc nelišilo a mělo to jen vyšší zdvih.

                          obecně ve zdvihu 120–150 se používá jak Trail tak AM je není to striktně daný geometrií

                          0 0
                        • nox159  

                          neopisuj to ze stranek vyrobce… si vezmes jinou znacku a napises to jinak :D

                          napis to obecne podle sebe ;-)

                          0 0
                          • AleZ80  

                            Vždyť obecně podle sebe jsem to napsal již výše: položenější hlavová trubka, vyšší zdvihy, bytelnější rám a kola (tzn. pravděpodobně vyšší váha) ;)

                            0 0
                      • Pijer  

                        tady a tady je něco o čem můžete debatovat :-)

                        0 0
                        • karliner  

                          Neměla by k tomu dát nějaké vysvětlení Čemba, jako sdružení vyznavačů jízdy na horských kolech všech výkonostních skupin a disciplín?

                          Aby v tom byl jako pořádek :-)

                          0 0
                  • jIrI___  

                    Já to rozlišuju podle zdvihů :)

                    90–120 mm…XC

                    120–140 mm…trail

                    140–160 mm…AM

                    160–200 mm…FR a na horní hranici se to kryje s DH

                    A teď do mně :-D

                    0 0
                    • gargamel  

                      za chvíli se ti ozvou enduristi, žes je vynechal :)

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak teď ale nevim kam zařadit některá svoje kola, jestli jsou to trail biky nebo AM bike. A já na nich navíc ještě jezdím XC :-)

                      0 0
                    • nox159  

                      jen o zdvihu to neni což je jasne… ja to mam takhle

                      100mm za zavody

                      120–170 do terenu

                      160–200 FR/DH

                      0 0
                    • soc  

                      hmmm… se SAGem, nebo bez?

                      0 0
      • Elwing  

        Moje řeč. Místo sjezďáku pořídíme novou kuchyň a bude se vařit, každou neděli kachnu s domácími knedlíky a zelím!

        0 0
        • AleZ80  

          A to se vyplatí!

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Sharka1  

          pokud by slo o sjezdaka, tak bych rekla, ze vysledny efekt by byl plus minus stejny :-)))

          0 0
    • hctr  

      ja ted za 23 objednaval tohle http://www.giant-bicycles.com/…/9578/50432/ ale dojde az na jare.

      0 0
      • maajkee  

        A kde? :)

        0 0
        • pI3rre  

          taky se připojím s dotazem KDE? =D klidně mi napiš email =)

          0 0
        • nox159  

          uz z principu by vam to nejspis nemel rikat… ale to je samozrejme jeho vec… ( osobne bych to co a za kolik kde muzu „neoficialne“ sehnat nezverejnoval… :)

          a to ze to za ty prachy sezene on neznamena ze to da nekdo za ty prachy vam… :)

          0 0
          • obda  

            To jo, ale pak to sem nemusi vubec psat, kdyz pro minimalne 95% BF je to za ty penize nesehnatelny. To je jen chlubeni, a ne prinosna informace.

            0 0
            • nox159  

              v tom s tebou souhlasim…

              o cenach ktere si dohodnu z prodejcem bokem se nemluvi a nikde se to neprezentuje.. :)

              0 0
      • Azmir  

        žě tě to baví tady s tím provokovat lidi co se k tomu nemají šanci dostat jako ty xD

        0 0
      • jIrI___  

        To mi ***** holé záda, jestli jsi tohle měl za 23 k :-O

        0 0
    • nox159  

      100 :) HT nebrat!!

      0 0
    • nox159  

      200 :) HT nebrat!!

      0 0
    • Tehu  

      kdyz by se to odstrojilo zas by to mohlo vypadat jak kolo :-D

      http://sport.bazos.cz/…t-ramu-M.php

      0 0
    • Georrge  

      Tákže, věc se má tak, že jsem žádné slušné (a pěkné) kolo se vzduchovou vidlicí do 25k nenašel. Po bazarech toho taky moc není, tak to vypadá, že se bude stavět. A s vámi se chci poradit, co na mnou plánovanou sestavu říkáte.

      • rám bude cubez německa – 6500Kč
      • tlumič X-Fusion O2 RL – 3850Kč
      • vidle TT epicon – 4800Kč
      • kola Red metal 10 – 2500Kč
      • přesmyk řetěz a kazeta z řady Sram X5, hazka a grip shifty pakbazarované X9 a X0. K tomu seříznuté ESI gripy taky z bazaru –260+430+360+1­000+300Kč
      • kliky Deore – 1250Kč
      • brzdy nové deorka – 2000Kč
      • řidítka, kotouče, sedlovku, sedlo, pásky do kol, pláště a myslím žei duše doma mám, ty se tedy kupovat nebudou.
      • s cenou jsem tedy na 23250kč, s tím že ještě něco málo padne nabowdeny, představec, případně duše, poštovné, popřípadě na dalšídrobnosti a případné ladění vzhledu.

      Co myslíte, oplatí se do takového počinu jít? Já myslím že komponenty jsou docela vyvážené, a že by to mohlo slušně fungovat. Ještě by to ale chtělo cenu buď trošku snížit, nebo bych tam rád dostal lepší kola, třeba RM5. Dost by se dalo ušetřit na netuněném epiconovi, ale zrovna tady si myslím že se oplatí připlatit. Tlumič je taky dost drahý, ale podle mě nejlevnější který se vyplatí koupit… Přes 25k nemůžeme jít.

      A dotaz na závěr – jak asi bude fungovat ten rám s tím tlumičem? Slyšel jsem že tyhle cuby jsou dost lineární, skoro až degresivní, tak doufám že i ten tlumič není zrovna moc lineární a že to srovná.

      0 0
      • maajkee  

        Jo, pěkná sestava, budeš z toho mít navíc radost, když si to postavíš sám :)

        Jina já osobně bych tam dal radši už crossridy, ty stojej 3 tisíce a budou lehčí než RM10 a pro holku dostatečně tuhý.

        A klidně bych ušetřil na vidlici a koupil obyč epicona, chodí sám o sobě pěkně.

        0 0
        • Georrge  

          já rád stavím, takže radost z toho mít budu :)

          crossridy jsou možná gut, ale pěkně hnusný :D myslíš že by do 3k uměl hnoj něco pěkného zaplést? Asi ne že, na to je to moc málo peněz…

          obyč epicona bych uměl předělat na olej a vyměnit olej v patroně za řidší, aby byl odskok dostatečně rychlý. Přeci jen je ale holka dost lehká (ikdyž zas žádný extrém, prostě normálka 60kg) a tak je každé kilo na odtrhu znát víc, než u nás chlapů.

          0 0
          • maajkee  

            nový crossridy se mi tedy líběj mnohem víc než těžký mrchy RM10, ale to je otázka vkusu. Za 3 tisíce něco zaplést aby na tom něco měl, to nevim nevim. Já bych ti možná za takovu cenu dokázal zaplést kola na ráfkách wtb laserdisc xc, náboje sram x9 + dt champion dráty a nic bych na tom neměl, takže jestli za 3 tisíce něco vymyslí hnoj, tak je bůh! :)

            0 0
            • Georrge  

              omluva, nový crydy jsou opravdu docela pěkný, na kupkolu maj starý fotky… jinak váhově tam podle katalogu moc rozdíl nevypadá, RM5 maj skoro dvě kila, RM10 maj dvě kila, a crydy maj taky skroro dvě kila, rozdíly tak 100g…nebo to je jinak?:)

              0 0
              • maajkee  

                RM5 maj ve skutečnosti přes 1900g, RM10 přes 2kg, co jsme měl crossirdy tak měli fakt asi 1850g

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Georrge  

        nevíte jaké je vlastně z toho německého obchodu poštovné? Zadara nebo kolik?

        0 0
        • maajkee  

          Já platil za xms 5e, ale někdo ho bral i s tlumičem a měl poštovný jen 1e

          0 0
          • Georrge  

            dík. A ještě jeden dotaz, vypadá to že nakonec vezmu stereo, zaprvý kvůli vzhledu, zadruhý mi 100mm zdvihu přijde málo… problém je, že sterea maj 12mm zadní osu, neznáš nějaké levné náboje, popřípadě zapletená kola na pevnou zadní a přední klasický rychloupínák? Ideálně do 3k… napadlo mě zadní sram X9, přední X7, k tomu masterdiscy a nějaký dráty…

            0 0
            • MlokCZ  

              Škoda, že nepotřebuješ přední na 15mm. Zrovna ze Sterea zase ještě jedny prodávám (Eastony Vice na X-12 + 15mm).

              Jinak na bike-discount se asi včera (nevím úplně přesně) objevili ještě zase nové 2011 rámy Sterea za super ceny. Předtím už byli vyprodané.

              http://www.bike-discount.de/…e-n-red.html

              tohle tedy jen v 16", ale i to ubývá proklatě rychle, ještě před hodinou tam bylo více než 10 kusů.

              http://www.bike-discount.de/…n-white.html

              karbonová verze za super cenu, zatím ještě 18" a 20" verze k mání

              http://www.bike-discount.de/…n-white.html

              tady mají nějaký bordel v popisu, když tam je i 15" a 17" verze, to se jim do toho plete zřejmě ještě WLS verze stejné barvy. Jinak tenhle ještě odpoledne měli i ve 20" a 22" verzi a teď už jen 16" a 18"

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Georrge  

                no já mám právě na ten novej cube zálusk :) objevil se včera, ale nemám prachy na účtu tak snad než si je tam hodím tak nezmizí všechny…

                jinak co to máš za kola? A za kolik bys je prodal? Páč vidlu ještě nemám, teprve budu kupovat, ale příplatek za 15mm osu, a ještě tapered, bude asi hodně velký, takže ve výsledku bude levnější koupit obyč na upínák…

                0 0
                • MlokCZ  

                  Mám na prodej Easton Vice, teď jsem je konečně hodil i do bazaru. Jsou nikdy nejetá sundaná z 2011 AMS 150tky (taky X-12osa + 15mm vidlice). Včera jsem se upsal, že jsou ze Sterea (prodával jsem původní i ze Sterea, tak jsem to popletl.

                  Vnitřní šířka ráfku 20mm (což je super, že konečně u Cubu je napadlo, že ty předchozí DTčka, co dávaly místo toho s 18mm ráfkem nejsou to pravé).

                  Váha přední 805g, zadní 925g (vážil jsem).

                  Přijdou mi docela pěkné, ale jak jsem je nikdy nejel, tak více je hodnotit nemůžu. Nemají UST ráfky, takže já měnil hned za Red Zone XLR.

                  Cena je v bazaru zatím 4000Kč, což mi přijde jako rozumné. Samostatně se ty Vice neprodávájí, tak jsem musel nějakou cenu odhadnout.

                  Ať kola vezmeš kdekoliv, tak rozhodně jdi do 15mm osy. Raději 15mm osu než tapered krk. Ideálně samozřejmě obojí. Na tapered krk budeš muset dávat nějaké kombinované hlávko (což ale nevadí), Stereo má 1,5" hlavu dole i nahoře (tedy hliníková verze).

                  Pokud nebude vidlice tapered, tak doporučuju vzít rovnou na bike-discount k tomu

                  http://www.bike-discount.de/…o-1–1–8.html

                  0 0
                  • maajkee  

                    Takže na stereo by mohla jít lefty :)

                    0 0
                  • Georrge  

                    špulím opravdu každou korunu, takže 15mm osu ee :) navíc je to pro přítulku, je lehká, a myslím že 15mm osu nevyužije. Vždyť já s lehčí vidlí na vyšším zdvihu jezdím bez osy a nepociťuju žádný problém, spíš předozadní tuhost vidle by mohla být lepší, ale to osa neřeší, a tapered krk taky skoro ne. Ten tapered krk tam měl být čistě kvůli vzhledu, ale jak jsem koukal na ostatní sterea tak plno lidí vozí klasický krk vidle a vypadá to dobře, ani si toho člověk nevšimne, tak asi půjde klasika. Můžu se tě jen zeptat na nějaké LEVNÉ hlávko na 1,5 hlavu a 1 1/8 krk?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Levné jsem nesháněl a nevím jestli tam bude vůbec něco k mání. Na komplet kola se dává právě to z odkazu.

                      Předozadní tuhost s tapered krkem je o něco lepší (střídám na dvou kolech dva stejné Talasy jeden tapered a jeden ne, tak je dobré srovnání), tohle mi ale zrovna ani moc nevadí (u té co nemá tapered krk). Předozadně se přední kolo pohybuje hodně i jen tím, jak jde vidlice do zdvihu.

                      A co chceš dávat za vidlici? Jediný případ, kdy můžeš ušetřit za 15mm osu je kdybys dával upraveného Epicona bez snižování zdvihu a ušetříš 1500 Kč.

                      0 0
                      • Georrge  

                        chci dat serioveho epicona, na upraveneho nejsou prachy…a na kupkole maj epicona za 3500, a s osou stoji o litr vic. Tapered s osou pak radsi ani nechcu vedet :)

                        Jinak ze kolo meni predozadni pozici jak chodi do zdvihu to je mi jasne, taky je mi jasne ze vlivem skloneni vidlice (pod hlavovym uhlem) je realny (ciste vertikalni) nizsi, nez samotny zdvih vidlice. Ale prijde mi (a muze to byt jen muj pocit a vubec to tak nemusi byt), ze se vidlice na mensich nerovnostech rozkmitava dopredu a dozadu, a tedy cast energie misto aby byla pouzita na prekonani odtrhu vidlice a propruzeni, se prenese na pruznou deformaci vidlice, tim nedojde k propruzeni a prenasi se razy do riditek. Jde o male nerovnosti kterych je hodne v malych vzdalenostech za sebou, pro predstavu treba stopa po pasovem vozidle. Na vetsich nerovnostech uz to nehraje roli :)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Nerovnosti jdoucí příliš rychle za sebou to nemůže zcela pobrat nikdy žádná vidlice (s typem dnešních konstrukcí), na to bude chodit vidlice vždy příliš pomalu, aby to stíhala.

                          V tomhle případě to nezachrání ani supercitlivá vidlice, i když to s ní bude o něco lepší.

                          Stačí si uvědomit jak rychle by ta vidlice musela stíhat chodit do zvihu a zpět. Pojedeš třeba 6m/s a nerovnosti budou po 5cm. To by musel stihnout jít 120×/s do zdvihu a zpět. To při nějakých pasivních odporech (které budou vždy) + tlumení je zcela nereálné.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Na vyjeté koleje pomohou větší kola 29tky, na nich to jezdec vnímá méně.

                            0 0
                • MlokCZ  

                  Jinak já jsem měl trošku výhrady k novějšímu Stereu oproti staršímu. Ovšem teď jak jsem ho trošku přestavěl, tak mi sedí zase už 100% a možná ze všech těch tří rámů co teď jezdím nejvíce (AMS 150tka je ale prostě jiná, v něčem horší, v něčem lepší, takže tam se blbě srovnává).

                  Změnil jsem na Stereu tlumič (mám tam momentálně tlumič s BV 200psi + VT M + standardní komora), s tím jsem přešel na nižší sag.

                  Vůbec jsem před vyzkoušením nečekal, že s tím nižším sagem bych s normální komorou s tímhle tlumičem mohl využít celý zdvih a ono i jo, takže nakonec tam nechávám normální komoru; ještě jsem uvažoval HV a nechat vyvložkovat a dostat se někam na půl cesty mezi HV a normální).

                  Zkoušel jsem totiž více tlumičů s HV komorou a tam defintivně došel k tomu, že HV komora nepůjde s žádným naladěním tlumiče (ani s BV 200psi). Tak když jsem byl ve zkoušení, tak jsem zkusil ještě tlumič co jsem momentálně měl na starším Stereu a to byl právě s tím popsaným nastavením. Vůbec mi to předem nenapadlo, že tahle varianta by mohla být to pravé.

                  A tím se změnilo více věcí. Sedlo šlo o něco dozadu (pro pořád správnou polohu vůči středu/klikám), dal jsem kratší představec (75mm).

                  A takhle je to teď s geometrií nejlepší. A ten nižší sag ještě pomhl s výškou středu. Ten je hodně nízko, což mi sice sedí, ale s větším sagem už to začínalo být moc (už jsem musel moc hlídat škrtání pedálů o zem).

                  A i tím přesunutím váhy více na zadní kolo (posun sedla a kratší představec) + tím jiným tlumičem to teď žehlí lépe a už se to prakticky vyrovnalo starší verzi rámu. Takže starší verzi Sterea můžu definitivně opustit (tam mi vadilo více věcí jako místo na zadní plášť při použití blatníčku, chybějící X-12 osa, méně místa nad horní rámovkou, pořád ale měl ten rám navrch s žehlením oproti tomu novějšímu, což teď po předělání padlo).

                  0 0
              • maajkee  

                Prosimtě, kolik ty měříš a jak máš dlouhý nohy?

                Já ještě pořád přemejšlím, že bych vzal to AMSko v 18". Už nebylo, teď se tam zas objevilo. Že bych délku zkusil potunit hokejkou a třeba 110mm představcem. Jinak standover by mě určitě vyhovoval. I na 19" jsem měl rezervu sotva 5cm.

                0 0
                • MlokCZ  

                  182cm, nohy 84,5cm + hodně krátké ruce. Takže mi u Cubu ty kratší 18tky padnou jako ulité.

                  AMSka (jak AMS Pro, tak AMS 150) mi vycházejí s 9cm představcem, Stereo novější mám teď předělané na 7,5cm představec (jezdil jsem ho dříve s 9cm).

                  Pokud bys chtěl mít AMSko co nejdelší, tak doporučuju jít variantou RP23 s BV 200psi + VT M + high volume komora. V témhle variantě se to vozí s menším sagem, což vede k tomu, že pro správnou předozadní polohu sedla bude sedlo o něco více vzadu a lehce to protáhne posed (oproti variantě s větším sagem na tlumiči).

                  Manželka má AMS Pro se 105mm představcem a ještě pořád dobré. Tím myslím, že není pro chování kola přehnaně dlouhý. Delší bych tam ale už nedával.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Takže já nemám se standover žádný problém. I když na AMS 150, kde je už hodně vysoko hlava, tak už taky nemám žádnou extra rezervu (pořád ale přijatelné).

                    U novějšího Sterea mám pak místa hafo, tam je to paráda s tou sníženou konstrukcí + 18" na ty moje nohy.

                    0 0
                  • maajkee  

                    No tak to jsi v podstatě hodně podobný, já mám 184–185 (dle denní doby :) ) a nohy 83–84cm.

                    Takže teoreticky by mi to AMS v 18" nakonec mohlo bejt, myslím že když bych dal 110mm představec, tak už oproti 105mm to nebude zásadní rozdíl, ale uvidím, zkusím to třeba i se 100mm. Ono v podstatě teď jsem jezdil toho cannona s 9cm představcem a 10mm ofsetem na sedlovce, takže bych mohl na o 2cm kratším ams pomocí představce a sedlovky s 25mm ofsetem dosáhnout stejný délky.

                    Shodou okolností tady mám bráchův cannondale, ještě starší optimo a má to defakto stejnou geo, 18" (457mm) a délka 59cm, zkoušel jsem tady na tom jezdit a zjistil jsem s údivem, že ono mi to není zas tak malý jak jsem si myslel.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Podobně na tom může být až na jednu věc a to ruce. Mívám tak o 5–7cm kratší ruce než stejně vysocí a ty měříš ještě malinko více.

                      Pro srovnání manželka, která má o 1cm méně než já. Náhodou ji vychází taky 18" AMS Pro, i když má ruce o hodně delší než já.

                      Jednak vozí 105mm představec, jak jsem uváděl.

                      Hlavně vozí ale o hrozně moc dozadu posunuté sedlo, asi o celé 4cm. Nohy máme dlouhé téměř stejně, jen ona má úplně jiný poměr délky stehenní kosti vůči lýtkové a proto ji to tak vychází.

                      A pak ještě vozí rovná řídítka a já se 4cm zdvihem.

                      Takže i přesto, že ji sedí stejný rám, tak má naprosto odlišn posed při ± stejné výšce a jsme na tom narovnaní podobně. Ve výsledku má asi o 5cm delší posed + současně o 5cm níže řídítka.

                      Pochybuju, že bude na průměrně dlouhé ruce dost dlouhá 18tka pro 184–185cm postavu.

                      0 0
                      • maajkee  

                        Hmm, tak to mi neděláš radost :)

                        Tak já nevím co mám dělat, nohy mám na na M a vršek těla na L, to se pak blbě něco vybírá.

                        Odkud kam si měříš ruce a jak dlouhý je máš?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ruce si měřím od začátku až do konce :-)

                          Moje míry

                          Inseam 84 cm

                          Trunk 59 cm

                          Forearm 33 cm

                          Arm 62 cm

                          Thigh 58 cm

                          Lower Leg 56 cm

                          Sternal Notch 144 cm

                          Total Body Height 182 cm

                          Měřeno dle

                          http://www.competitivecyclist.com/za/CCY…

                          tam je to i s obrázky jak to přesně měřit

                          A s proporcemi já to mám dobré pro fully a čím vyšší zdvih tím lepší a špatné hlavně pro 26 HT, kde vůbec pořádně nedokážu dostat řídítka dost vysoko.

                          A ty to máš přesně opačně, tedy čím vyšší zdvih u fullu, tím to budeš mít horší.

                          0 0
                          • maajkee  

                            Hmm, forearm mám cca 34cm, arm cca 67cm, i když dle toho obrázku těžko odhadnout přesně ten bod na ramni, odkud to měřit. Ale ruce budu mít holt asi delší. Když mě se ten Cube AMS rám tak líbí! :)

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
              • MlokCZ  

                http://www.bike-discount.de/…n-white.html

                To je fofr, už není ani 18tka velikost k mání.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.