prosím, kdo má jaké zkušenosti s rámy, jestli sloping či klasiku na výšku 190cm, nechci do rámu vkládat veliké finance, takže spíše kdo má nějaký levnější hliníkový rám, co se týká ježdění, tak najedu na kole dost okolo 12tis km ročně díky
prosím, kdo má jaké zkušenosti s rámy, jestli sloping či klasiku na výšku 190cm, nechci do rámu vkládat veliké finance, takže spíše kdo má nějaký levnější hliníkový rám, co se týká ježdění, tak najedu na kole dost okolo 12tis km ročně díky
12 000 je už fakt dost. Každopádně asi nějaký sloping (klasika by vypadala jak lešení) a rozhodně žádný zeslabovaný shit. Kámoš co má něco přes 190cm a přes 90kg jezdí meridu a nestěžuje si, ovšem ne každému sedí jejich geometrie (mají moc dlouhé rámy) nebo Fort www.fortframes.cz/…ctures.phtml?….. DoomHammer taky není pírko ani trpaslík a na fortu se prohání z vesela:). Hlavně žádné lepené kombinace karbon/hliník a 3X zeslabované trubky. A taky neber ocelové rámy, ty jsou totiž buď těžké jak kráva (přitom nic moc tuhé) nebo v opačném extrému jsou sice lehké (občas i tuhé) ale drahé a hlavně mají tak tenké trubky že nic nevydrží. Přeju šťastnou ruku při výběru.
tohle napiš fakírovy, s tou ocelí, zajímala by me jeho reakce. Ikdyž zas tak moc ne:)
co ? WTF ? :-O … mám objednáno toto: www.fortframes.cz/…ctures.phtml?….. … a né ocelák :-)
drobek ani pírko nejsem – necelých 190cm@110 kilo a hliníkovej fořt je se mnou pořád i po 5ti letech furt kamarád.
měření na competitive cyclist mě vyšlo takhle:
Inseam: 92 Trunk: 58 Forearm: 40 Arm: 68 Thigh: 68 Lower Leg: 66 Sternal Notch: 165 Total Body Height: 190
Seat tube range c-c: 59.6 – 60.1 Seat tube range c-t: 61.4 – 61.9 Top tube length: 56.7 – 57.1 Stem Length: 11.7 – 12.3 BB-Saddle Position: 87.6 – 89.6 Saddle-Handlebar: 55.7 – 56.3 Saddle Setback: 5.9 – 6.3 Seatpost Type: NON-SETBACK
Seat tube range c-c: 60.8 – 61.3 Seat tube range c-t: 62.6 – 63.1 Top tube length: 56.7 – 57.1 Stem Length: 10.6 – 11.2 BB-Saddle Position: 86.8 – 88.8 Saddle-Handlebar: 56.5 – 57.1 Saddle Setback: 7.1 – 7.5 Seatpost Type: SETBACK
Seat tube range c-c: 62.5 – 63.0 Seat tube range c-t: 64.3 – 64.8 Top tube length: 57.9 – 58.3 Stem Length: 10.8 – 11.4 BB-Saddle Position: 85.1 – 87.1 Saddle-Handlebar: 58.2 – 58.8 Saddle Setback: 6.6 – 7.0 Seatpost Type: SETBACK
a rozměry rámu mám viz obrázek (snad se v těch čárách vyznáš)
rozhodně bych ale volil sloping, klasika by fakt vypadala jako lešení
no, co se ocele týče,bych se skoro hádal.. ocel od Forta zas tak těžká není a vydrží dost. Jezdím na ocel. Gara ,mam ± metrák a drží jako prase a to je už dost jetej… ten,kdo potřebuje rám, co vydrží, protože nemá 65 anoretických kg , nějaký ten půlkilogram váhy rámu navíc už něřeší…
já jsem si chtěl také koupit FORT ocel ale potom jsem si všimnul upozornění: min. objednávka činí 3 ks / velikost !!! … :-(
vidíš, to ani nevim, já ho koupil před několika lety z druhý ruky, na Sh 6oo a spokojenost!! tak kup 3 kusy a máš do důchodu vystaráno.. :-) je fakt, že už moc na něm nejezdím, mám strach z aut, takže spíš už ten cross a čímdáltímvíc bajk, přestože mám srdce silničáře…
no už mám objednanej ten ALU záklaďák tak uvidím …
bude to v pohodě
ahoj jaký jsi objednal? silniční Basic?
no tenhle : www.fortframes.cz/…ctures.phtml?…..
mě se srašně líbí :-P
nejak tam nevidim navarky na bowden razeni (na spodni ramovy trubce) ? ze by to tahli horem ci co ??
jo jo vypada dobre!!! a hlavne v novem nastriku na letosni sezonu, coz jsou laky neco jako delal Klein, ze spodu jedna barva a zezhora druha barva, mam novy katalog doma a nejhezci je cerno – cervena a svetlemodra – tmavomodra fakt super desing, co se tyka navarek na bowdeny tak jsou klasicky jako na jinych ramech, jinak super je i prohnuta zadni stavba, svary nejsou sice uplne hladke zabrousene, ale jsou to takovy ty housenky, ale to snad nevadi, hlavne maji jinou geometrii nez klasicke ramy Fort, tim, ze tyto ramy se ve Fortu nedelaji, ale dovazi se, geometrie by me sedela mnihem lepe nez klasika slopingu Fortu :-) tak doufam ze s tim budes spokojen
no já jsem si ho objednal u chlapa co mě postaví celý kolo … a řek jsem mu že chci nejlépe černý rám (zbytek kola bude celý v černým – Campa Mirage, Ritchey Pro, Mavic Aksium …) katalog jsem neviděl – tak nevím jakou barvu mě tam s tou černou objednal … ale na stránkám FORTu ty barevný kombinace nemají :-(
Kdyz budou mit neco navarenyho, tak neni potreba objednavat 3 kusy.
hmm koukám fakt znalec ..... a specialista na ocel …
Kdybych byl na tvém místě, zašel bych ke Švejkarovi nebo ještě líp naproti přímo do Fortu (tuším p.Skalický). Vždycky byli dostatečně ochotní a jestli trváš na úsporné variantě, slopingových Basiců za pár Kč budou mít na výběr hromadu. I když já osobně si nejsem jistý, jestli bych s 12kkm ročně chtěl jezdit zrovna na Basicu.
mám 193 cm 85–90 kg. Jezdim na základním GT vel 58 což odpovídá cca 62 od forta. Na stránkách bikecentra je jedno GT, ale jen jako celé kolo. Musel bys zkusit se domluvit s aspirem nebo prodejcem, zda by ti kolo neodstrojili nebo to prodat sám na inzerát.
Teď je tam kolo na Tiagře za 24 tisíce.
ahoj díky za odkaz!!
190cm mi nepřijde tak moc já mám 185cm měl jsem šírera alfa(převlečený Fort)byl jsem s ním dost spokojenej seženeš ho i fakt levně pokuď ti nevadí váha těsně pod 2kila a menší pohodlí, tak jezdil moc slušně navíc maj geometrii jak silničky za 100tis, já měl velikost 50cm po konec sedlový trubky, jezdím ale radši menší rámy. Ted¡jsem z druhý ruky koupil ssfinxe Zona se zadní stavbou foco a ten je přesně podle mých představ, tuhost akorát…no vůbec všechno mi vyhovuje, hlavně pohodlí, nástupy do kopce nádhera,vlastnosti, geometrie pěkný, akorát jsou to zpracování pokulhává, např v sedlovce byl takovej návarek, kterej podřel sedlovku…no šírer za málo peněz moc muziky, navíc se mi to potvrdilo i v testech v časopisech, nový by jsi mohl pořídit pod 3000
Ahoj díky za odpověď a za tip, je pravda, že jsem přemýšlel o rámu šírer, třeba i po tom s karbonovou zadní stavbou je to teda už více než jsem chtěl investovat, ale je fakt pěkný i kombinace barev je dobrá (červeno bílá + karbon), u nižšího typu kombinace bílo žlutá no… to už není tak pěkný :-) Díky za radu!!!
Jaky jsou vubec moznosti pri vyberu levnyho silnicniho Al ramu ? Napada mne: Sirer Fort Cicli B Spyder Merida RB
A co vidlice ? Ma smysl uvazovat o slepenicich carbon + Al ? Predpokladam, ze lepsi je priplatit za celo-carbon. Takze do ceho jit s dobrym pomerem cena/vykon ?
já mám s hliníkovým krkem, stejný výrobce prý dělá pro pells mám tenký široký šavle a jsem s ní spokojenej, pohodlí slušný, jestli se vyplatí celokarbon sám jsem zvědavej co ti řekne někdo co může srovnávat
Ahoj díky za názor, přesto nevím, celokarbon to máš přes dvacítku a to si dovolit nemohu, nevím jak to vydrží, nikdo zatím v okolí celokarbon nemá, tak nevím, bál bych se když třeba na kole spadneš, nebo kolo spadne aby to nemělo nějaký dopad, jsem jen amatér 190cm 80 kg z Orlických hor :-)
asi myslel celokarbonovou vidlici ne ?
třeba Pellœ má lepenou (alu krk + karbon nohy) a celokarbonovou přibližně za stejnou cenu asi 2,700,– (přesný model nevím … jsou to vidle v konfigurátoru ve velo sport Valenta)
tak asi je lepší ta celokarbonová ne ?
Pell´s RF 2 – 1 1/8" Carbon, Alu sloupek, 500g, IHS 2850 Kč Pell´s RF 3 – 1 1/8" Carbon, carbon sloupek, 480g, IHS 2995 Kč Pell´s RF 4 – 1 1/8" Carbon monoblock, 340g, IHS 4950.00
nevíte jaký rozdíl je mezi tou druhou a třetí ?
Trojka je s hliníkem – v místě spoje krk X nohy je hliník
takže modely 2 a 3 jsou lepený a komplet karbon je až ta 4 … no já mám objednanou tu 3 za 3,000,–
FR 2 jsou krabonové nohy s vlepeným hliníkovým sloupkem FR 3 jsou karbonové nohy s vlepenou vložkou z hliníku a do ní je vlepen karbonový krk FR 4 je bez karbonové vložky
díky … už v tom mám jasno … takže já mám tu 3 se 140g ALU vložkou …
jaky je, prosim te, url na toho valentu ?
www.velosport.cz/velosport.php
je tam i ten konfigurátor sestav …
dik
výběr který jsi napsal asi odpovídá výběru mému, Cicli B mě vůbec nic neříká a RB je už celkem drahý, ikdyž mám bika RB CRX a super! Zamlouvá se mi i ten Spyder jako silnička
no prave taky resim, zda RB nebo nektery z tech noname za 1/2 … vicemene porad nevim, ale asi nakonec koupim RB. Co jsem na nem jezdil, tak pro mne ideal, dlouhodobe reference na ne mam taky dobry … stejne se usetri jen 2–3k. Ted jeste jakou budou mit dodaci lhutu.
Jo RBesa jsou super:) Nic lehkého ale poctivá mašina zatím mám z něj moc dobrý pocit. A dodací lhůta byla u mě přes jeden e-shop, který tu má nahoře neustále reklamu 7 dní, takže maximální spokojenost. Člověk si může vybrat přesně barvu a má kus poctivé ruční práce a rozhodně by měl vydržet i tvrdší zacházení. Ovšem nejlevnější silniční stojí 7500kč. Ale rozhodně lepší tohle, než nějaký levný polokarbonový šmejd. Stejně ten karbon nepřináší zas tolik pohodlí…
jasny to souhlasim, nejake vzpery jsou k ho… jen nevim jaky je rozdil mezi RR 1100 a RR 1300 mimo ceny teda :-)
1100 je odlehceny …IMHO pro amatera nesmyslna volba
jasny, takze ten levnejsi by stacil jen koukam geometrie slopingu jsou docela hodne male na 190cm
cim vetsi slooping tim lip :-) … hmmm ted mne napada, ze jsem asi jeste jezdil na tech starsich RB (bez frezovacich doplnku), tak budu muset jeste proverit, zda se geo nezmenila
ted jsem na to koukal, nejvetsi ram by byl dobrej, ale uz dost dlouhej, kdyz ho porovnavam s nynejsim Trekem 1500, mensi velikost je dost mala, nevim jak by to vypadalo vytahnout vice sedlovku z ramu na silnicce
máte www na RBčka ?
dík :-)
a url toho eshopu ?
www.velo-shop.cz/…ts/index.php mají tam RR 1300 za 7500kč včetně řízení od Tange Seiki