• slechtic06

    Které pláště budou lepší? Nemusí to být pouze z těchto dvou ale chtěl bych aby byly červený a tak do 400,– za kus. Jde mi hlavně o rychlost ne ani tak výdrž.

    V této ceně mě s rozumnou váhou napadají právě pouzě MICHELIN lithion 2 a CONTINENTAL ultra sport. Ale ani s jedněma zkušenost nemám.

    0 0
    • jerryx  

      Podle mne Lithion 2. Ultra Sporty jsou jako zvejkacky.

      0 0
    • Ma7ous  

      Za mě Ultra Sport, Micheliny dva pláště a oba defekt ani ne po 500km, Ultra Sporty cca 3500 km, jinak přijdě mě že víc drží Ultra Sporty

      0 0
    • bosmilan  

      Na Lithion2 cca 2000 km bez jediného problému

      0 0
      • Cavendish  

        Ultrasport.Michelin už nikdy.

        0 0
        • Mig_all  

          kecy, ultrasport se mi vybolil a zkroutil jako had po 600km michelin 3000km a nic, par defektů ale to je normální…

          0 0
          • Cavendish  

            Michelin měl 1200km a byl sjetý,prořezaný a 2× defekt.Contíky nic po 1600km.

            0 0
    • Kalderon  

      Měl bych dotaz na někoho kdo jezdí Continentaly ultra sport. Na plášti je psáno, že plášť snese 120 PSI, dal jsem je tam, ale při jízdě se plášť žvejká, ne teda extrémně, ale přece. Mám tam ještě něco nabouchat nebo to tak nechat? Jde mi o to, aby to ten plášť ještě snes

      0 0
      • javormartin  

        Asi záleží kolik vážíš a jak dlouhodobě tam ten tlak chceš, na závod bych řekl ok, dlouhodobě by to nemuselo moc tomu plášti svědčit. A pozor na limit ráfku…

        0 0
      • Jery01  

        Jestli je 120 psů 8,5 baru, tak to tam dávám taky a nežvejká se ( ± 75kg). Jinak jezdím tak 7,5–8 :)

        0 0
    • quassar  

      Už několik sezon jezdim Lithiony (1 i 2) a nemyslím, si že existuje na našem trhu lepší plášť v poměru cena/výkon (kilometráž, defekty, jizdní vlastnosti, váha)

      0 0
      • Mig_all  

        Taky je dlouhá leta vozím a nedal jsem na ne dopustit ale kvalita šla s Dvojkama rapidně dolů od té doby co na plášti není napsáno made in france ale made in thajland nebo co to tam je… Jedničky byly všechny z francie a dvojky jenom první série, ted uz ne. Stačí se detailněji kouknout na bočnice a porovnat francouský výrobek a ten asijský… Otřepy, a viditelný nedostatek směsi, vlakna teměř prosvítají a defekty prichazeji taky nejak casteji… Mimo to celková zivotnost dvojek je nižší než jedniček, ale na váze nebo v přilnavosti tak zasadní rozdíl mezi nema není takže hodně divný vývojový krok… Michelin to taky evidentne uz v evrope balí a bude to třískat v Asii jak Baťa civčky… ale pokud ta kvalita jeste pujde více dolů tak s Michelinem taky končím… Jenom jaké jiné vybrat…

        0 0
        • quassar  

          Ja teďka jedu dvojky odhadem potřetí a na těch stávajících mám cca 3,5–4kkm a zatím jeden defekt. Mám tu připravenej další pár novejch, tak se podívám odkudpak pocházejí.

          0 0
    • Concorde  

      Jen se chci zeptat, zda je tento doublesnakebite uz z vyroby normalni? Kousance vypadaji celkem hluboko, skoro bych rekl, ze jsou az na platno a jsou na obou novych plastich. Jedna se o Ultrasport2 z kupkola..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.