• fiberman

    Čau chtěl bych trochu upgradovat tlumič a mám dilema. Buď Fox float RP3 se 3-mi stupní propedalu, nebo DT Swiss 190L s lockem. Problém je v tom, že v délce 152mm není jiný výběr, protože Manitou, nebo RS dělá nejkratší tlumič 160mm. Je to na GT ID-XC. Poraďte prosím co byste zvolili-propedal, nebo lock.Dík.

    Anketa: Propedal, nebo lock?

    3x
    30%
    0 0
    • JMT  

      propedal bude urcite citlivejsi k ramu a navic ho neoddelas kdyz vlitnes do diry

      0 0
    • kubad  

      Na jaké kolo?

      0 0
      • JMT  

        mas to napsany v otazce…

        0 0
      • kubad  

        Blbě čtu. Na to GT asi Propedal, ale srovnání na mém rámu vyznělo pro mě jasně ve prospěch Locku.

        0 0
    • MlokCZ  

      Úplný lock podle mě není nutný. Na tlumiči ho mám a téměř nevyužívám. Teď pominu hodnocení kvality obou tlumičů a budu hodnotit jen nastavení. Pak bych šel osobně do nového RP23. Tam se mi líbí nejvíce jeho nastavení. Hodnota propedalu se vybere z jedné ze tří hodnot a pak se páčkou přepíná mezi vypnutým propedalem a přednstavenou hodnotou propedalu. Takové nastavení se mi zdá jako ideální. Na RP3 by mě nejvíc vadilo, že propedal nejde úplně vypnout.

      0 0
      • MlokCZ  

        A ještě jsem viděl z prvních postřehů s RP23, že v poloze nejvyšší hodnoty propedalu se to hodně blíží k locku. To jen kdyby si měl zájem, aby tlumič měl i lock.

        0 0
      • Thidney  

        chápu správně, že je to něco jako má RS u 3.3? páčka otevřeno – gate – lock a kolečko na nastavení gate. k tématu počkal bych na RP23 kvůli možnosti vypnout propedal, ale já se rád houpu přes jehličí .-)

        0 0
        • JMT  
          1. mas este faantika ? kamos by ho mozna chtel-jesli plati cena

          2)nefotil si nahodou pro recenzi do rc modelu ? auto mini madness od cen, nevis jak se chova ? mam stach z dvoukolky…

          0 0
          • Thidney  

            1 fanatik uz je v dobrych rukou .-)) 2 fotil. pokud fotky vypadaly, ze jsem s tim jezdil tak je to ook, ale jen jsem to auticko v batohu dovezl do voderadskejch bucin tam s nim placnul na nejblizsi kamen a vyfotil. Zavolej Krobovi, ten to psal a auta to je jeho. kontakt na www.utm.cz/shop odkaz se v pripade potreby na me .-)

            0 0
            • JMT  

              grrr nerikej tomu auticko, to je ercecko !!!

              0 0
              • Thidney  

                ja se v tom nevyznam, ja se v tom neorientuju
                - ja jsem lama .-) ale hezky, treba i ercecko to bylo

                0 0
        • MlokCZ  

          Dle popisů je to opravdu něco podobného, ale lock to nemá. Jen otevřeno a propedal – s tim, že hodnota propedalu se nastavuje podobně jako gate, ale má jen tři pevné polohy. Ovšem nedokážu srovnat aktivní propedal x floodgate. Propedal jsem nejezdil. A jen podle toho, co jsem vyčetl z názorů majitelů, tak propedal je lepší.

          0 0
          • Thidney  

            ted jsem se podival do tveho profilu .-) Jak jsi s 3.3 spokojen? jsem cerstve poridil a nejak jsme se zatim neskamaradili, pac zrejme nejsem s to ho nastavit .-)) ale ja jsem neschopnosti nastavit cokoliv na kole celkem proslaveny. Zatim jsem mu dopral 85 psiku /vazim okolo 85kg s plnou polni/ a floodgate mam tak z 3/4 otevreny a vozim gate dokopce/kdyz si vzpomenu/ und asfalt a zbytek open. asi jsem od floodgate ocekaval vic nez je schopno nabidnout zatim se chova bud jako otevreno nebo skoro lock.

            0 0
            • MlokCZ  

              No já jsem spokojený. Mám teda 3.R, verze 3.3 pro dualpoplock. Od 3.3 se nepatrně liší, aspoň co jsem kde našel rozsahem nastavení floodgate (3.3 jsem osobně nezkoušel, takže to nemám ověřené).

              Já ho vozím 95% času open a to i do kopce. Přepínám na floodgate čím dál míň, hlavně na silnici a sem tam v dlouhých stoupáních, ale zase pouze po dobrém povrchu nebo asfaltu. Nastavení floodgate mám jen v rozsahu 5-ti kliknutí kolečka a mám ho v poloze maximálně otevřený. Pak ještě záleží, kam dám na dualpoplocku přesně páčku, narozdíl od 3.3 není páčka poplocku 3 polohová, ale mění nastavení plynule. Ale pohyb páčky není moc dlouhý, takže se sice dá nastavit poloha, kdy je floodgate v poloze, kdy je tlumič více aktivní, ale špatně se hledá. Takže v praxi nakonec stejně používám vlastně také jen ty 3 polohy jako má 3.3 a pak se mi to na floodgate chová tak, že je tlumič dost málo aktivní a bere opravdu jen větší rány. To mě ale vyhovuje, to je přesně na asfalt a dobrý povrch. V terénu stejně většinu času na open. A lock pozici tím pádem nepoužívám téměř vůbec, jen ojediněle na asfaltu, když chci jít na delší úsek ze sedla a to pak mám ale tu pozici na dualpoplock páčce stejně hlavně kvůli vidlici.

              0 0
              • MlokCZ  

                A tlak vozím na 70 psi, vážím s plnou polní těsně přes 70kg. Tlak se ale pro různé zadní stavby stejně moc porovnávat nedá.

                Jinak propedal je asi lepší v tomhle ohledu, co ti u floodgate nevyhovuje.

                Poreferuju na jaře, budu mít přímé porovnání s RP23, který bude na novém kole.

                0 0
              • MlokCZ  

                Koukám, že jsem to měl v profilu špatně označený. Tam jsem měl napsaný 3.3 – opraveno.

                0 0
              • Thidney  

                no já jsem s ním zatím moc nenajel, páč jsem byl skolen nějakou virózou. Předpokládám, že skončím v podobným modu tzn. budu většinu času jezdit open a gate jen přesuny po asfaltu a podobným terénu. Nastavení floodgate 29 kliknutí .-))

                0 0
    • bam  

      Vozim RP3 a to nejvyssi nastaveni propedalu je opravdu skoro jak lockout (od slapani se to nehne) a mezi tema krajnima nastavenima je velkej rozdil. To nastaveni na RP23 je ale asi lepsi. Mam stejne skoro porad prostredni, jenom obcas dam z kopce nejnizsi.. Lockoutu bych se bal ze to zapomenu vypnout a znicim to. Je ten lockout jako u vidle, ze zustane v horni pozici = jinej sag nez normalne ?

      0 0
      • tomek  

        Taky mám RP3 a souhlasím s tebou. LO bych asi nedal. Celopéro musí hlavně pružit. No a ve výjezdech ta RP3 funguje skvěle. Taky ji většinou ale vozím v prostřední poloze.

        0 0
        • bam  

          Presne, do kopce to jede skvele a tlumic s lockoutem by to urcite nezvladl. Tu nejvyssi polohu pouzivam jenom kdyz jedu dlouho po silnici a nejede mi to, tak se to tim snazim zachranit, ikdyz je to k nicemu :)

          0 0
          • tomek  

            Roky jsem závodil, tak mám rád když kolo „jede“ a propedal je skvělý…no a z kopce to nemá chybu ani při propedalu na max… když na něho zapomenu…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.