Propozice pro rocnik 2014 jiz byly zverejneny tak zakladam nove vlakno pro diskusi o teto bez debat kultovni akci :D
Propozice pro rocnik 2014 jiz byly zverejneny tak zakladam nove vlakno pro diskusi o teto bez debat kultovni akci :D
pěknej sekec to je. A jen doufám, že info z after party v Hugu, že vítězové mají divokou platí :)
5 vrcholů v zimě- to bude harakiri objet skoro půlku republiky autem s kolem v kufru. Na nějaký 200+ na bajku to v zimě fakt nebude a jak vypadají vrcholy 700mnm+ v tomto ročním oddobí víme :)
Pokud to budou vrcholy kam se da vyjet autem tak OK :D
IMHO to bude fajn trening na Loudani
spíš tím zabiješ mrak času a peněz, místo toho abys v zimě dělal sporty které jsou vhodnější :)
Jestli organizátoři nesehnali jako sponzora nějakého dealera benzínu a nafty :-)
tak mrak casu na to borci nepotrebovali a ani o zimni sporty neprisli ;) kua to byl ale srumec!
nj ale osobně bych taky volil variantu objet to naráz autem, akorát bych si to vybral trochu jinak a nejel takovou kudlu on the road jako třeba Machajda :)
Koukám, žes nedostal pozici ani za minulé umístění… Ten autozávod je tedy šílený, popravdě mi to u extrémního cyklozávodu přijde dost tristní.
Kdo nechtěl jet kopce, mohl čekat na losovačku nebo mít štestí v klikání. Plno cyklo závodů fungují na bázi losovačky a plno cyklo závodů fungují na bázi rychlejšího přihlášení. Takže „tristní“ je dost silné slovo.
Otázka pohledu. Zatím jsem nenarazil na cyklozávod, kde by o přijetí do startovní listiny rozhodovalo, kdo jezdí nejrychleji autem.
Máro ty si toho ještě nezažil…
Tady také auto nerozhodovalo. Bylo potřeba také umět fotit, posílat foto emailem, mít bika, čas ve správnou dobu a v neposlední řadě i napsat na papír Loudání 2014. Poslední úkol byl statisticky největší problém.
figu…ty další činnosti zvládá i dítě. Žial auto zřejmě rozhodovalo…teda – úplně hlavní předpoklad bylo zřejmě nadšení k řešení.
auto umi ridit kde kdo.. tady zalezelo hodne i na orientaci v neznamem terenu a za sebe muzu rict ze kdybych byl teoreticky a technicky lepe pripraven (navigace, lepe vytistene cesty, lepe naplanovane prijezdy pod kopce), tak tam byl prostor az na dve hodiny lepsi cas…
Auto bylo dulezitym predpokladem. Ale ja mam auto i ridicak, a stejne jsem vrcholy neobjizdel. Takze jenom o aute to neni. Navic si rikam, nemit auto, vzdycky jsem mohl treba zkusit premluvit tatu nebo nekoho jineho s autem, aby to absolvoval se mnou.
Zapomněl jsi položku „být ochotný dát 2kKč za benzín“
zazitky nejsou zadarmo. Na co budes vzpominat za 10 let? Na to, ze jsi zaplatil 2k za benzin nebo na to, jak jsi v noci objizdel vrcholy, koukal pri tom na mesic nebo projizdel jako prvni stopu ve snehu na Poledniku? Ja kdyz jsem se rozhodoval, jestli ty vrcholy objizdet nebo ne, tak jsem cenu benzinu ma misku vah vubec nedaval.
Registrace jiz je v plnem proudu. Prvnich 30 mist startovniho pole je jiz obsazeno. Dalsich 10 mist ceka na nejrychlejsi „kacery“ a „vrchare“.
1 kačer už obsazen
Na to, že je dnes start, tu je celkem mrtvo. Letos to bude asi o něčem jiném, než minulý rok, začínám mít starťáka :-). Dá se někde u startu zvládnout jedno orosený?
Startující jsou na startu, nestartující jsou bud uražení nebo naštvaní, že nestartují a nikoho dál to moc netankuje.
zdar, přeju hodně zdaru. Pokud nebudeš mít neopravitelný mechanical tak to máš na 99% v kapse, takže já zrovna být tebou jsem v klidu
Díky, škoda, že nejedeš. Cos vyváděl? S tou kapsou bych to moc nepřeháněl, co jsem viděl na Králi Šumavy, tak třeba Martin Vít je na tom líp, než já a spoustu dalších zkušených Loudalů neznám. Navíc mě na KŠ pobolívalo koleno, což mě celkem znervózňuje. Hlavně se dej brzy do cajku.
při behu ze schodů jsem si zlomil navikulárku na noze, takže letos cokoli pápá. To víš, zkusil bych tě a Martina prohnat. Bude to mezi vámi o taktice a jízde v noci, tam se dá, když umíš, hodně získat ale i ztratit.
Koleno dokáže být stopka, ale na L pojedeš volně, takže bys to za ty tři dny neměl rozsračkovat úplně. I když kaši si z nich uděláš s tím počítej, já po lonsku bolestí nemohl po dojezdu spát a to jsem nespal dve noci předtím…
Už jsem mastil z práce a reaguji až teď. To máš letos celkem pech, už v zimě si něco měl, že jo.
Ti první dva jeli neuvěřitelně a s minimem spánku, to bych nezvládl, tak odhodlaný jsem fakt nebyl :-). Ale moc se mi to líbilo, trasa byla super, hodně mi pomohly ty jezdivý pasáže v horách, tam mi tolik nepadal řetěz ze spodní kladky a dalo se valit. Technický problémy k tomu patří a nebyly tak fatální, kolena a puchýře na nohách bolely jako čert, ale to se dalo v nových botách čekat. Kolena se dokonce postupně zlepšovala, což nechápu. Konec s Vaškem byl fajn, žádný dostihy a kolo drželo. Pojedeš na afterparty do Slaného?
nj letos mi není přáno. Já bych to asi zkusil chvíli vpředu-kdybych pokračoval přípravu normálně mel bych tak 6.5tkm před závodem, je otázka jestli by to stačilo.
letos mi to přišlo solidne jezdivý, bez vyloženého humusu, i když stojky středohoří a lužických moc jezdivé nejsou, zase ale nehledáš cestu a nikde se neprodíráš neprůchozím terénem, což bývá loudací klasika. Tech problémů jsi měl na můj vkus dost, ale nakonec jsi to hezky dojel, takže gratulace velká. S tím spánkem to je otázka, dá se to, ale už to je velký riziko a ty rychlý sjezdy v záveru tam teda se dá rozbít.
já ještě do konce měsíce jsem nepohyblivý a pak rehabky, takže párty nedávám :(
muzes byt Blacky v klidu, afterparty bude 9.9. v Hugu :) to uz budes znova skakat po schodech
Čeká se než všichni dojedou? :-)
Roberte, dík za společnost a odvoz. I pokec při mé totální krizi byl dobrý závěr. Nová zkušenost je „česnečku až v cíli“, i když byla vynikající ;)
Když jsem tě viděl jet, tak si myslím, že máš v příštích ročnících na vítězství, je to jen o odhodlání to dát za hranu a o troše štestí.
Odhodlání mi fakt chybělo (viz mých celkových 17 hodin na penzionech :-))a nejsem si jistý, jestli někdy na vítězství pojedu, závodění a gumování si držky mám celkem dost na ostatních závodech a Loudání beru trošku jinak, jde o to dostat se do cíle cestou necestou přesně podle stanovené trasy a umět si poradit se vším, co se vyskytne a trochu si vyčistit palici, pořadí beru jenom jako vedlejší, i když uznávám, že když jsem v pátek ráno viděl svoji ztrátu, tak jsem trochu přidal, abych stihl aspoň limit :-). A největší závod při Loudání je pro mě už to dostat se na startovku :-).
Tak s tím mechanical ses docela trefil. Ale RoDoR zatím valí dál.
No tak Lovoš, Milešovka a od Labe do Verneřic docela mazec. Kvalitní trojboj.
Jo a to bylo jeste z tech slabsich :)
Četl jsem na fejsíčku povzdech maníka, který ztratil 10 minut čekáním ve frontě v sámošce a díky tomu údajně skončil až druhý. Přijde mi docela smutné, kam se celá akce posunula – obyčejnej závod, akorát výurazně delší a s debilnějšíma podmínkama pro získání místa ve startovní listině. Co si tak pamatuji ze začátků, idea byla úplně jiná.
A kam se to podle tebe posunulo?
Nenapsal to snad dost jasne?
Pro příští rok se název akce mění. Z LOUDÁNÍ na SPRINTOVÁNÍ… ;-)
A jak bys to nazval letos? Takovy jmeno uz snad neni :D
Neviděl bych to tak tragicky, jednou za několik let je ideální počasí, tak se to o něco víc hrotí.
S podmínkami na získání startovního místa souhlas, už i obyčejné losování a upřednostnění loňských neúspěšně kvalifikovaných by bylo lepší.
S tím počasím mi to nepřijde jako ten hlavní důvod. Jen se postupně mění složení účastníků. V posledních letech prostě přibývá lidí, kteří na hobby úrovni (hodně!) slušně závodí a mají najeto.
Pokud je nával do přihlašování, které připadá lidem nesmyslné, tak to asi nebude jen tak obyčejný závod. V té frontě v sámošce se opravdu dá ztratit klíčových 10 minut, já v tom nevidím nic špatného to tak říct.
Kdo jel letos čelo ;) tak ví, že musí umět i nakupovat.
čas se snažíš neprojebávat z principu nikdy. Jak to pak kdo hrotí je druhá vec, já v hospodách taky slušně požádal „cokoli co máte nejrychlejší“ ale v krámu předbíhat už je dost pro mě. Pro někoho naopak je to ok. Mě jde o to, aby z nás/závodu nevznikal nikde špatný pocit a nálada a podle toho se chovám
Slušnost nadevše. Ale lezení přes chatu jsme absolvovali minulý rok všichni, takže trochu punk to prostě je.
Moje reakce byla hlavně o tom, že ano, „je to závod“. Protože ujet 1000km za jak dlouho chceš, to je jiný druh akce. Tady je cíl to zajet co nejrychleji a přizpůsobit tomu veškerý nekomfort. Na kolik se každý zmáčkne je individuální, ale nikomu se nadá vyčítat, že se zmáčknul nadoraz.
ta chata jinudy nešla. Já ji samozřejmě zkoušel nadejít, ale bez šance. Spodem rozbouřenou řekou vůbec.
Jediná varianta byla se vrátit dost daleko a vzít to celé vrchem až k přehradě, ale to by bylo vynechání trasy v řádu několika km a její extrémní zlehčení v tomto úseku
jinak s tebou souhlasím
Vidíš. A já psal o tom, že prvotní idea byla jiná než klasický závod. Ale organizátoři to tak asi chtějí a nedostatkem zájemců taky netrpí, tak vo co gou :-)
Myslím, že jsi trochu ujel, když jsi to psal. Již od začátku to má být „extrémní závod“. A to to od začátku je a nikdy se s tím nehlo.
Jak se to všechno počalo…
Extrémní cyklistické závody jsou něco, co ve světě funguje. V Jihoafrické republice mají Cape Epic. V Austrálii Crocodile Trophy. Ve Spojených Státech The Greath Divide Race. Další závody přibývají jako houby po dešti. Největším extrémem mezi všemi je Iditarod, závod přes zimní zamrzlou a zasněženou Aljašku.
Všechny tyto závody jsou velkým lákadlem pro bikery nejdrsnější z drsných. Účastníci si při nich sáhnou na hranici svých možností, někdy až za ní. Někdy si onu pomyslnou hranici dokonce posunou o notný kus jinam. Účastníci při nich, kromě krásné přírody, kterou závody vedou, poznají především sami sebe. A o to jde především.
Je hodně bikerů, kteří by přesně tohle chtěli, ale je ještě víc bikerů, kteří nemají dostatečné množství peněz, sponzorů a volného času, aby se těchto závodů mohli zúčastnit. Když to jde v zahraničí, proč by to nešlo i v naší české kotlině? Položili jsme si výzvu a inspirováni především závody The Greath Divide Race a Iditarod, jsme v roce 2007 uspořádali extrémní závod nazvaný Extrémní závod. Trasa vedla po Česku a byla dlouhá 600 kilometrů. Výsledek se brzy dostavil. Na start se přihlásili jen dva odvážlivci, což bylo logicky tak řídké startovní pole, že se závod neuskutečnil. Nenechali jsme se však odradit. Nástrahy extrémního závodu jsme skryli pod romantický název Loudání českou krajinou a příští rok uspořádali závod znovu. Úspěch zaklepal na dveře. Na start se přihlásilo 15 borců. Tradice závodu byla založena.
bať bať,
jináč – Martin Vít má parádní seriál fotek na Facebooku – přímo komiks. Tonda Liebel píše dobrodružný článek na www.cykloserver.cz
já dávám fotky kromě f.b. i na www.cyklotremp.cz
diskuse před startem kypěla spíš na webu www.loudaní.cz
tak znovu < www.loudani.cz
Taky to mám spuštěné jako pozadí na kompu v práci…
já taky :)
když si představím hřebenovku Rychlebek, kterou maj teď před sebou, po 300 km s bagáží a za ní Kraličák…masakr
To jo a ranní Praděd teď… No masakr to je… Hanyk se utrhl trošku z vagónu ne… UFF RESPEKT
Dobře to stáhl Blacky…
Vypadá to, že slušně kopnul do vrtule…
Jeho průměrka na posle úseku ustřelena oproti ostatním .. ;)
Blacky už pěkně na druhém fleku :-) TPX dokonce hlásí pohodové roviny :-)))
Dva z předních míst odstoupili…
blacky se od zacatku drzi okolo 5–8. mista, co odstoupili nebyli pred nim. Stejne ale bude rozhodovat az v noci. Milan Hanyk ma ale krasny naskok.
Já vím já jen informoval, že dva odstoupili… uvidíme kolik Blacky stáhne na Javorník
Stejne si myslim, ze to nejtezsi je teprv ceka – jak pise Darkson. Neni nekde presna trasa co je ceka?
předpokládám, že pojedou po hranicích až ke Kraličáku, kde je zákaz a objesdou ho z polský strany…na tý hřebenovce jsem nalehko a vyspalej do růžovajel/tlačil průměrem asi 10 km/h:D
Neviděl jsem jen reaguji na trasu kudy mají jet .. jak je tam vyznačená trasa dá se přiblížit dost…
Hezky. Jak dlouho asi ještě pojedou?
Podle toho co je jeste ceka, tak bych tipl 24h a vic.
No jedou slušně…
A Blacky do úniku, dneska to bude solidní sauna.
Hanyk se zasekl asi na oběd za Javorníkem a Blacky s Navrátilem slušně stahují.
Ha, tak nezasekl, už poskočil o pár km dále. Asi jen špatný přenos dat.
Tak kdo je vítěz?
Blacky, velká gratulace, jste borci.
Přidávám se s gratulací :)
Dojeli dva jako prvni. Opravdu krasny vykon v tom vedru. Gratuluju.
Gratulace. Jet to jako zavod, insane.
Gratulace, tohle musi hodne bolet. Pro me absolutne nepredstavitelnej vykon – ja ve vcerejsim vedru nezvlad dojet ani na chalupu, cerstvej, po silnici a skoro po rovine.
10–12 litrů denně. Já vezl tablety a tekutej ionták a kupoval magnesii plus vitamíny a prvky v tabletách, měl jsem i filtrační tablety na vodu z potoků kdyby to fakt nešlo najít čistej zdroj. U každý zastávky na vodu půl litru ex a dva sebou. I tak od pátku večer jsem co tři hodiny chcal (i dost) a přesto měl takovou sušku že suchý tyčky nešlo polykat a musel jsem to zapíjet. Prostě už nemáš šanci to vstřebat a jen balancuješ na hraně dehydratace.
Gratulace, jsi borec :)
U mne vedro neni jen o vode, muzu pit jak chcu a co chcu, a i tak je muj vykon polovicni. A kdyz mi svita na hlavu (byt v helme) tak trpim o to vic. Trochu pomaha vozit bidon s vodou a polivat si pravidelne hlavu, ale zdaleka to neni ono. Proste ve vedru je jezdeni pro mne utrpeni.
Magoři neskuteční. Před jejich výkonem smekám a nechápu. V tom vedru bych navíc chcípl do dvou hodin.
Gratulace též…před všemi klobouk dolů
Letos teda hodně krutě postavená trasa. Začátek prakticky do Rýmařova takový rozpinkávání co ukolébalo, jediná výživa kopec hnedka po ránu na Biskupskou kopu. Převaha asfaltu, tlačení a zajebávky málo. Ráno jsem neměl vodu, jel jsme z trasy do vsi a ujelo mi to. Celý den pak solíčko v protáku zlý. Nedal jsem oběd (45min k dobru) a večeři až u brzkýho noclehu, tříkilo na úvod a dobrý. Ráno v 1:30 budíček a už to lítalo. Dlouhý Stráně, dolů do Koutů, Praděd, dolů, Šerák, dolu, nahoru, dolu, Jeseník, Zlatý Chlum, Ripperův Kámen, Stezky. Pořád dobrý večeře v Javorníku a kolem 17,30 s lehkou 5kou výškáčů v drápech od rána nástup na Rychlebský hory. No co si budeme povídat mazec nahoru a dolů, skoro vše technika, já už to tam znal ze six numbers a věděl co čeho jdu, nakoupil jsem dost zásob – pár soupeřů to podcenilo a trpěli jak zvěř. Spánek v sedle na modrý kousek od Lví hory od půlnoci do 2:30 a pak hurá dál. Klika, že mi technika nevadí a i za tmy jedu z kopce peklo. Soupeři nechápali a dost jsem jim tam pomohl (Vítovi a Navrátilovi). Hanyk nevezl doslova nic (jen návleky a šustku, minicamel na pití, telefon, logger, duši, čelovku) vyhnil v Lesním baru a zachránil ho od podchlazení v noci oheň. V sobotu pak Smrk (ale opět od spodu z horní lipový), Paprsek, Kladské sedlo, Gleboka jama, polsko a celá hřebenovka od Malého sněžníku až někam k Mladkovu (v životě nejezděte od Klepáče a Mladkov). Totál hranou jsem urval Hanyka ve sjezdu z Klepáče (jezdí fakt dobře, ale měl jen HT) a pak nasadil k trháku. Samozřejmě když jde vše podle plánu, něco se musí ****** – za Mladkovem jsem v bažině ztratil xtr pedál (praskla osička) a už ho nenašel. Následně 10km jen na osičce a pak hodinovej zájeb když jsem ukecával na vesnici aby mi někdo prodal pedál ze svýho hospodskýho vraku. To se zadařilo, ale Hanyk opět 20m přede mnou a za mnou Vít a Dobrý a já prakticky jen s jednou nohou, plus ve sjezdu hodně riziko. Dal jsem tomu strop a jel doraz až jsem dojel Hanyka. Pak jsme jeli spolu, v závěru jsme hecovali že se rozervem ze Svobody po žlutý (má to místy 15–20%) jeli jsme asi 15minut XC doraz, já s handicapem pedálu a on s nejlehčím 36–32 protože nějak zajebal malou pilu. Nahoře jsme vyhlásili příměří a dojeli spolu, ted se rozhodne podle logů kdo dostane kolik penále. Já to dodržel kromě dvou míst naprosto, a některá místa dokonce líp (víc v reportu) protože se rozcházel reál a itineráž (přeznačené TZ).
Každopádně můj úspěch byl založen na bezchybný navigaci – zabloudil jsem jen jednou na 7minut a na nekompromisní kudle v terénu, z kopce a v noci. Fyzicky na tom minimálně Navrátil, Vít, Dobrý a Hanyk budou asi líp. Jejich nájezdy od ledna kolem 7–8 na to prostě nemám. Naštěstí na Loudání je fyzička tak půlka výkonu, možná ani to ne. Taktika, navigace, orientace a survival skills jsou rozhodně potřeba víc.
Zlaté silniční brevety :-)
Slušný výkon teda, máš prostě zkušenosti a to dělá hodně.
Obrovska gratulace
Gratulace!
Dovedu si to zive predstavit. Gratuluju k vybornemu vykonu.
Gratulace velika, takovej delsi Lost in .cz(&.pl) ;-)
..a neumim radit prispevky…
Velka gratulace, i od pocitace to bylo napinave az az! Na rozdil od jecnaka si to radeji ani nepredstavuju :)
hustý! jseš dobrej:)
co tělo dneska? dals něco na vyjetí? :)
Mám z toho šlapání na ne-spd pedálu přetaženou achilovku, tak radši voltaren a klídek. chtěl jsem jet na koutský jinak – to by byla extra pižlička :)
Velká gratulace :-)
Co jsi jedl(hlavne tedy co jsi si bral s sebou)? Chystam se na Mile a nejsem si jisty jak to tam bude s moznosti si neco koupit. Kolik ti namerila GPSka prevyseni? Minuly rok to organizatori prehnali a misto avizovanych 16k mi Garmin nameril 11km. Gratuluju k tomu navigovani, ja vloni najel o 100km vic nez byla delka dle organizatoru.
s tím jídlem to si musí každý osahat sám, radši radit nebudu, ale obecně to nechce jen sachry ale i protein.
Na Mílích je blbý, že trasa je jen v GPS, výrazně doporučuju si ji i připravit doma do map (nemusí to být padesátka, stačí stovka) at víš kde se jak musíš zásobit.
Obecně dodržuju pravidlo mít sebou (kromě finiše) jídlo na minimálně 12 hodin.
Co se týče převýšení, já si nevynuloval Garmin :) :) a ani jsem se na to po závodě nedíval, prakticky mě to ani nezajímá. První třetina závodu moc do kopce nebyla, pak to bylo ******** do kopce a v závěru už to zase bylo lepší, ale taky se stoupalo.
tak jsem na to koukal, mě to ukazuje lehce přes 20000m, zhruba 70–80 jsem si zajel zbytečně v Polsku. Garmin Oregon 600 se zapnutým GPS i Glonass a podporou toho upřesnujícího systému ted už nevím jak se to jmenuje,
Pochvala potěší, já se letos na Míle připravoval fyzicky a takticky, ale nakonec to nevyšlo úplně jak jsem chtěl.
Moje mapování asi vejde do dějin (těžká nechápačka jak to můžete takhle jezdit). A co se týká stavu mého kola, dám ho do vitrínky a pořídím nové, s tím šrotem to nejde (ale zase to vyšlo levně :D )
Do závodu jsem šel s tím, že pojedu pomalu nonstop, po silničních časovkách to vypadalo víc než nadějně. Jídla a pití jsem vozil hromadu (záložní 0,7 bidon a 1,5 l camel), v druhém 0,7 bidonu směska home made ionťáku (maltodextrin apod. dle návodu na nutricoachi), jídlo abych vydržel cca 8 hodin (jedl jsem typicky co hodinu to nějakou margotku, kokosovej suk apod., v obchodech sýr, pečivo apod.). K pití hlavně džusy mixovaný vodou / magnézií, když jsem stavěl v hospodách tak většinou padla i kofola :D. Na velké jídlo jsem stavěl v rýmařově (2× polévka, maso v hlavním chodu) a to samé v Javorníku.
Největší krizi jsem měl na Pradědu. Zjistil jsem že čelovka nepozře všechny baterky co mám vytahané z ntb – některé byly kratší a pružinka je neudržela při nárazech v terénu, takže mi často zhasínala. Ve sjezdu ideální… Navíc tam bylo 7 stupňů a já sotva udržel řídítka. občas jsem tlačil, na lavičkách zkoušel usnout (a to se mi na chvíli podařilo), než konečně noc skončila a já aspoň trochu viděl (jediné funkční baterky jsem si nechával pro případ nočního finiše).
Šerák, Jeseník, rozhledna > začalo mě to neskutečně bavit, jednak bylo teplo, ale i terén začal přitvrzovat. Rychleby, Nýznerovské vodopády apod., krásná krajina, která nedala vydechnout. V lipové jsem se nedohodl s obsluhou jediné otevřené hospody (nedovolili mi vzít kolo dovnitř, ale řekli mi o lesním baru. Za svitu měsíce jsem tam pomalu dojel, turisti tam měli oheň a bylo vyhráno. Sice tam kecali a usnul jsem kolem jedné, ale čekal jsem na šanci (na někoho kdo mě dojede se světlem). Robert tam zachrápl taky, ale průjezd Blackyho skupinky mě probral a do kopce jsem si je docvakl a vozil se s Blackym skoro půl dne. Jen co mi ve sjezdu od Sněžníku pláchl, začal jsem zase kufrovat a panikařit, polská neznačená necesta mi nesvědčila. Proto mě překvapilo že jsem byl v rokytnici první. Pak dlouhý úsek kde to znám, pocházím z okolí takže navigace jednou nehrála roli :D
Blacky mě dojel a pak i předjel někde před Náchodem – měli jsme různé zastávky pro pití a jídlo. Těsně před Trutnovem jsme se sjeli a v klídku debatovali skoro až do cíle. Krom těch 15 zmiňovaných minut, kdy jsme si to dávali jak zvířata.
Blacky můj seznam věcí měl zmáknutej dobře, jen nezmínil nářadíčko, lepení, tenkou čepici, a kazetu jsem měl silniční 11 – 28 :D Hliníková malá pila je na vyhození, nepřežila, kašpárek ji sežral… Jestli to pojedu někdy příště, tak se naučím s mapou, vezmu dlouhý rukavice a lepší světlo :D
Dobře jste se utrhli. Být bez závazků, tak vám závidím a najíždím už na příští rok.
Jinak letos jsem vyzkoušel zase blbost. Vezl jsem zkaženej ionťák z minula, tak šel po první dávce pryč. Pak jsem ač zkušený dost zkusil vydržet na studánkách a samo, že dehydratace.
Milan mi říkal, že má najeto 300hodin od ledna. Já si myslel, že mám taky tolik ne-li víc ale zjistil jsem kontrolou záznamů, že jsem měl 250h všech sportů, z toho kolo 150h.
pro mě letos top věc výbavy: tablety a tekutej sirup na cca 25l iontáku, pak opalovací krém.
co bylo navíc byl smart phone, baterky 5ks světlo a 4ks navi, 1ks jednorázový olej na řetěz /nebyl čas namazat/, speed, aviril (měl jsem i dermazulen)
co mi chybělo: šustka (měl jsem jen vestičku NW)
a musím si fakt koupit teplejší spacák
Letos si myslím, že nebylo třeba tolik svítit takže také mi zbylo hodně baterek. První noc vůbec, druhou jo, třetí asi míň. Pamatuji ročníky, kdy bylo třeba hodně svítit, aby šla vůbec najít značka.
Letos jsem také uplatnil kleštičky na rovnání kotouče. Co jsem se ptal tak to vozí vcelku málo lidí, přitom se to hodí docela často.
kotouč srovnám rukou, víc záleží jaký máš, než jestli máš kleštičky. Málopaprskový nebo s composit unašečem nesrovnáš ničím a když je celokovový s hodně paprsky jde to v klidu rukou – pak záleží jaký máš brzdy. SH mají velkou mezeru a jsou v pohodě, Avid se celkem dá, navíc jde to na některých oddálit, formule a magura *******
Já letos nechal jonťák schválně doma kvůli váze. K vodám ze studánek jsem baštil antikrampy a zdá se, že to stačilo, žádné zásadní projevy dehydratace jsem nepozoroval.
Jak to vypadalo v Polsku po zelené cca od Malýho Kraličáku? Zajímá mě to z pohledu jezdce z 1. skupiny. To jste museli hodně „vyčistit“ :)
Na klepáč cajk, pak kus dál dobrý a zajebaný to začlo být až po tom co se hodně ztratila výška. Vedro, vysoký porost a značení 10–15% podle navi a intuice jsem to trefoval, po čem jedeš nebylo vidět, prostě jsem věřil že tam nebude díra, šutr, padlý strom…
Klika že tam asi den-dva předtím někdo šel a na dost místech to bylo lehce patrné, když jsi věděl na co se dívat (který kytky a traviny se pomaleji vzpamatovávali z polehání).
Od přechodu na Medzilesie už cesta patrná na 90%, navigačně výrazně lehčí.
Za Mladkovem pak zelená uplne zmizela s bažinou jako bonus
Já tam jednu past ma medvědy trefil, naštěstí jsem letěl do měkkýho :). Jako bonus jsem to jel kolem půlnoci, tak aspoň nebylo vedro. Zase ale mokrá tráva. Každopádně vím, kam se už nikdy dobrovolně nepodívám :)
Gratuluji k vítězství, je vidět, že to máš pod kontrolou i s několikahodinovou ztrátou a nenecháš se vybláznit. Mě tam totálně popravilo to vedro, já to prostě nesnáším i když vody jsem měl relativně dost. V Bartošovicích jsem skončil v hospodě a čekal jsem, až se trochu ochladí, pak to bylo lepší, nohy jely dobře, ale hlava nefungovala, nebyl jsem schopný vůbec navigovat, mapovou GPS jsem neměl (ještě že zelená po hranicích byla od vás prošláplá, jinak bych byl úplně v hajzlu). Když se setmělo, dělal jsem hrozný seky až do cíle, jsem zvědavý na penalizace :-(. Jestli se dostanu příště na start, mapovou GPS si vezmu, je to dost výhoda, hlavně kvůli kontrole, v noci obzvlášť.
Gratulace vaše výkony nechápu.
Než jsem stačil napsat jak moc se těším na povídku, tak už je dávno tady :-) Jste krutoři!
jak to tak čtu, zatím 31 borců v cíli. no… díky, sledoval jsem Vás víc než Lucii Šafářovou v Paříži.
asi nejvíc se mi líbí komentář „ty vole, ty vole, ty vole. Jsem tu. Dik vsem za podporu.“
něco takového jsem si taky kdysi říkal, když jsem absolvoval trasu, o které jsem si myslel, že je z říše snů. a byl jsem tenkrát úplně naměkko. to jsem ale neznal Loudání, které JE z říše snů.
#respect
Report z prvního dne. Jak to bylo letos našlapaný co do zajímavých míst i závodění tak se to budu snažit popsat víc do detailů. Snad to ještě bude stravitelný.
Poprosím grammar nazi, aby mě šetřili a šli si odpolední flustrace ventilovat raději na idnes – jsem v první řadě cyklista a pak až reportér :)
Luxusní čtení, díky
+1
Skvělé čtení!
Tak šup šup, rychle datluj pokračování! ;-)
Skvělý počtení!!! Dopsat ASAP!
Ten v oranžovým dresu před Krnovem jsem byl asi já. Nesnažil jsem se ujíždět nebo zrychlovat, akorát jsem neodhadl tempo, když jsem střídal na čele. A bylo mi blbý jet jenom zašitej v balíku jako někteří. Nikdy jsem žádný jiný závod nejel :)
Super report, na to bych neměl. Klobouk dolů.
Akorát matematickej pidohnich ve mně se musí ozvat – při změně situace o 360° se zase tak moc nestane ;-)
:D
luxusní..netrpělivě čekám na pokračování!
jo a obdivuju tvou paměť, pamatovat si kde a s kým jsi jel a kde jedl při tom obrovském množství emocí a endorfinů :)
To si kupodivu pamatuješ docela dobře, jelikož celý závod nic jiného neřešíš. Některé úseky si pamatuji i po několika letech.
Stejně jako report z minulého ročníku je to pro mne velmi zajímavé čtení. Těším se na úsek od Kraličáku dál.
.
No konečně!! :)
včera to fakt nešlo. Jsem ráno v 6:45 vyrazil na služebku a vrátil se po desátý. 8 hodin řízení + 7 hodin meeting. Na to něco napsat už nebylo :/
Na skvělé věci si člověk opravdu rád počká! ;-)
Kolik dní si po dojezdu do cíle spal v kuse? :-)
domů jsme dorazili ve dvě ráno v neděli. Spal jsem tedy od dvou cca do devíti, pak do jedenácti do tří, vzhůru do půlnoci a v pondělí už normál do práce jako obvykle, večer ale v posteli už v osm :)
v úterý už jsem byl lehce na kole hodinku a půl. Včera ten pracovní masakr, to mi moc do plánu nesedlo.
Dobre se to cte (absolvovat bych to nechtel, minimalne ne timto stylem) a zaver je jak z detektivky na pokracovani, tesim se na dalsi dil ;-)
opět paráda!
To se čte jako bych tam občas byl :D
Skvělý! Komentovat to nemůžu, pro mě je to sci-fi :)
Snad jen obsluhu na Šeráku- drží si svůj standart, orlí hnízdo zm*dů.
Tě je na to kolo škoda :-)
Maximalni respekt a reporty jsou fakt super napsaný.
a je tady finále
hned bych jel něco dalšího
Na brzdy nehrabu, mentálně mám vyhrabáno dost. :-D